SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op maandag 21 december 2020 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Darten is voor Tokkies en proleten.
Netjesquote:
Onder welke van de twee schaar jij jezelf?quote:Op maandag 21 december 2020 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Darten is voor Tokkies en proleten.
quote:Op maandag 21 december 2020 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rare uitdrukking trouwens, dat Joost het mag weten.
Leedvermaakquote:Op maandag 21 december 2020 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
Waarom zou je als niet-fan naar wedstrijden van Feyenoord kijken?
Leedvermaak.quote:Op maandag 21 december 2020 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
Leedvermaak.quote:Op maandag 21 december 2020 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
Entertainmentquote:Op maandag 21 december 2020 19:56 schreef El-Stinho het volgende:
Dat was al duidelijk toen hij FvD stemde.quote:Op maandag 21 december 2020 19:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duidelijk een proleet. Past prima in DRT dus
Tokkie. TILBURGED @Zipportalquote:Op maandag 21 december 2020 19:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Onder welke van de twee schaar jij jezelf?
RTL zeuvenquote:Op maandag 21 december 2020 19:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bedankt vriend. Ik voel me erg welkom.
Waar is het te zien? Ik ga NU naar mijn woonkamer om de televisie aan te zetten.
Dit valt mij tegen van @Lenny_Leonardquote:Op maandag 21 december 2020 19:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk toen hij FvD stemde.
Beetje zoals Joyce dus.quote:Op maandag 21 december 2020 19:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heerenveen heeft helaas een walgelijke vorm.
@Buitendam ook.quote:Op maandag 21 december 2020 19:58 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over moderators die door het slotje heen posten.
Is er iemand op Facebook die dat propageertquote:
kut surlquote:Op maandag 21 december 2020 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
@:dr_flash dit is dus alleen van R2 voordat je weer gaat schuimbekken.
Geen idee, ik heb al een tijdje geen feesboek meer.quote:Op maandag 21 december 2020 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is er iemand op Facebook die dat propageert
Dan wel namelijk
Eensquote:Op maandag 21 december 2020 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus
Wat is die McDonald's reclame cringe.
Wat vind je van blonde meid daarachter? in die reclamequote:Op maandag 21 december 2020 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus
Wat is die McDonald's reclame cringe.
Net zo pittig als Francis?quote:Op maandag 21 december 2020 19:58 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over moderators die door het slotje heen posten.
Als er nog ruimte is, weet ik nog wel wat meer materiaalquote:Op maandag 21 december 2020 19:59 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand die reclame van McDonalds bij het grofvuil pleuren en nooit meer naar kijken
quote:Op maandag 21 december 2020 19:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We noteren alvast 'Is Ratajski nu eens outsider voor de titel?' van Marcel
Geen mening over want mondkapje.quote:Op maandag 21 december 2020 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat vind je van blonde meid daarachter? in die reclame
Maar wel een walgelijke.quote:
Klasse ouwe reusquote:Op maandag 21 december 2020 19:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We noteren alvast 'Is Ratajski nu eens outsider voor de titel?' van Marcel
En geen godstalent.quote:Op maandag 21 december 2020 20:00 schreef fetX het volgende:
Geen Scholten.
We gaan het dus niet over aanvallend of verdedigend darten hebben.
Eens, nog weinig langs zien komen.quote:Op maandag 21 december 2020 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik pleit andermaal voor 2 minuten lang Hunkemoller-reclame
Dat heeft een quote van 0,98 tegenwoordigquote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef Doevelaer het volgende:
Ik had geld in moeten zijn op wéér een cliché van Maijer
quote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, nog weinig langs zien komen.
Dan verlies ik minder snel geld dan de laatste dagen.quote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heeft een quote van 0,98 tegenwoordig
quote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben NIET voor Kim. Lijkt op die rat van Harry Potter. Ik vertrouw hem niet. Wormtail ofzo. @:jr-style-93
quote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben NIET voor Kim. Lijkt op die rat van Harry Potter. Ik vertrouw hem niet. Wormtail ofzo. @:jr-style-93
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Tegen White vind ik het niet onoverkomelijkquote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun Kim eigenlijk wel de overwinning.
Liever Kim tegen Surrel, ja.quote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun Kim eigenlijk wel de overwinning.
Frisdrankquote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Kim is versloafd aan cola.
Einde feitje.
quote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]Waarom ben jij altijd zo ordianairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics + reviewquote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit wordt vuurwerk.
Ik ga mn cola klaarzetten
Terechte klacht.quote:Op maandag 21 december 2020 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze post lijkt me incompleet.
ok 'cumming men'quote:Op maandag 21 december 2020 20:04 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo ordianair
Ja, beetje op m'n taal letten. Ik laat het aan RvB over:quote:Op maandag 21 december 2020 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze post lijkt me incompleet.
VI Oranje 2010 genot.quote:Op maandag 21 december 2020 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan het woord 'stug' niet meer horen zonder aan Gijplach te denken.
🙈quote:Op maandag 21 december 2020 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik had geweten dat Jelle er zat had ik de bingo even naar Nanke getwitterd.
Dit is wel prima ja, meestal zitten er alleen maar vervelende mensen.quote:Op maandag 21 december 2020 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Deze klinkt wel het terugluisteren waard
jpgs ookquote:Op maandag 21 december 2020 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gifjes van White zijn stiefdochter mogen.
Is te ordinair.quote:Op maandag 21 december 2020 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat was daar mee?quote:Op maandag 21 december 2020 20:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
jpgs ook
behalve die skypesessie of wat het ook is
Zij heeft helaas geen insta meerquote:Op maandag 21 december 2020 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
Juist niet dus.quote:Op maandag 21 december 2020 20:07 schreef K_uit_h het volgende:
White ziet er voor een darter wel topfit uit..
Daarop zie je hoe ze zonder makeup isquote:
https://twitter.com/misstanyapquote:Op maandag 21 december 2020 20:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Tanya Pickering googlen allen
Robbie Williamsquote:Op maandag 21 december 2020 20:08 schreef Szura het volgende:
Komt er eigenlijk nog wat anders uit Stoke-on-Trent dan goede darters?
Heerlijkquote:Op maandag 21 december 2020 20:08 schreef Coco het volgende:
Zo, heb de like van @:bluedisplay binnen![]()
Dan ga ik nu nog even kaassouflés halen
Oh ben benieuwd.quote:Op maandag 21 december 2020 20:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarop zie je hoe ze zonder makeup is
Dan is het opeens een stuk minder gezellig allemaal
Dat winderige tochtholstadion.quote:Op maandag 21 december 2020 20:08 schreef Szura het volgende:
Kaassouflés?quote:Op maandag 21 december 2020 20:08 schreef Coco het volgende:
Zo, heb de like van @:bluedisplay binnen![]()
Dan ga ik nu nog even kaassouflés halen
Potten.quote:Op maandag 21 december 2020 20:08 schreef Szura het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2020 20:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
https://twitter.com/misstanyap
quote:Op maandag 21 december 2020 20:07 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Tanya Pickering googlen allen
Slash.quote:Op maandag 21 december 2020 20:08 schreef Szura het volgende:
Dit is toch niet make-uploos?quote:Op maandag 21 december 2020 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tietsels leuk en aardig verder hoor
Die wenkbrauwen zijn wel angstaanjagendquote:Op maandag 21 december 2020 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tietsels leuk en aardig verder hoor
Noujaquote:Op maandag 21 december 2020 20:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is toch niet make-uploos?
Lemmy!quote:Op maandag 21 december 2020 20:08 schreef Szura het volgende:
Oh ik weet niet eens wat ik de meest smerige frituursnack vind.quote:Op maandag 21 december 2020 20:10 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt meest smerige frituursnack.
Maar ik ben ook niet zo’n kaasfan.
Dat kloptquote:Op maandag 21 december 2020 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je was toch geen fan van make-up?
Je zou haar niet uit bed schoppenquote:Op maandag 21 december 2020 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik ga niet zeggen dat ik het niet leuk vind om naar haar te kijken maar liever wat natuurlijks hoor
Is zij gekweekt in een lab dan?quote:Op maandag 21 december 2020 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat klopt
Ik ga niet zeggen dat ik het niet leuk vind om naar haar te kijken maar liever wat natuurlijks hoor
Of aan 'sport'quote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker.
Maar siervuurwerk blijf ik wel leuk vinden. Om naar te kijken.
Ik ga er zelf natuurlijk niet bakken met geld aan uitgeven. Doe dan maar bier. @:caland @:gurneyisbestoke @:wereldgozer @:lenny_leonard
Preciesquote:Op maandag 21 december 2020 20:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Je zou haar niet uit bed schoppen
Ik voel me nu een beetje een Boskamp die zich onvoldoende goed kan uiten en dan maar een pets verkooptquote:Op maandag 21 december 2020 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is zij gekweekt in een lab dan?
Jij bent toch sterker?quote:Op maandag 21 december 2020 20:13 schreef Doevelaer het volgende:
Ik mag dus niet alle chocola opeten van m'n vriendin
Ik had jou helemaal niet zo agressief ingeschat.quote:Op maandag 21 december 2020 20:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik voel me nu een beetje een Boskamp die zich onvoldoende goed kan uiten en dan maar een pets verkoopt
Akkoord.quote:Op maandag 21 december 2020 20:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het is haar chocolade.
Valt ook wel mee denk ik, meer een vriendschappelijk petsjequote:Op maandag 21 december 2020 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had jou helemaal niet zo agressief ingeschat.
quote:Op maandag 21 december 2020 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Valt ook wel mee denk ik, meer een vriendschappelijk petsje
[ afbeelding ]
Tot nu toe geen verrassingenquote:Op maandag 21 december 2020 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Coca-Cola Original taste Since 1886
Herkenbare smaak - tikje oud wel - ik schat ongeveer 2 weken oud.
Geur - bijna geen geur
Kleur - zwart (had je wat anders verwacht dan)
Goedenavond Maniquote:Op maandag 21 december 2020 20:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben fier op het feit dat ik nog nooit in mijn leven heb plaatsgenomen op de Kim H. haatwagon.
Nooit last vanquote:Op maandag 21 december 2020 20:17 schreef Szura het volgende:
Ik word echt knettergek van al die grafreclames over dit hele forum
Nu wordt het wel heel ongemakkelijk ineens.quote:
Zonder kleurstof zou coca cola groen zijnquote:Op maandag 21 december 2020 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geur - bijna geen geur
Mwoh meer als dit tegen een Sjef, Clemens, Dimitri, dat soort lui isquote:Op maandag 21 december 2020 20:18 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Kimgod, heel Fok! ziedend
Dit kloptquote:Op maandag 21 december 2020 20:18 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Zonder kleurstof zou coca cola groen zijn
En nou je gemak houdenquote:Op maandag 21 december 2020 20:17 schreef Szura het volgende:
Ik word echt knettergek van al die grafreclames over dit hele forum
Kijk aanquote:Op maandag 21 december 2020 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Coca-Cola Cinnamon Zero Sugar Limited Edition
Geur - je ruikt zeker dat er kaneel in zit - beetje zoals Gold Strike - erg mooi
Kleur - net zo zwart als originele Coca-Cola
Smaak!!! - je proeft heel klein beetje kaneel - nasmaak is wel wat sterker
Ik geef het een 7/10!!!
7/10, dat is dus hartsikke do-ablequote:Op maandag 21 december 2020 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geur - je ruikt zeker dat er kaneel in zit - beetje zoals Gold Strike - erg mooi
Ik geef het een 7/10!!!
10/10 uiteraardquote:Op maandag 21 december 2020 20:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Kijk aan
Ter referentie, wat geef je de originele
Is er ook een Cinnamon die niet zero sugar is? Dat lijkt me beter vergelijkingsmateriaalquote:Op maandag 21 december 2020 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geef het een 7/10!!!
Story of my life.quote:Op maandag 21 december 2020 20:19 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Besef goed dat wij allen in ons huispak zitten.
Dus eigenlijk kunnen we nog steeds beter de originele kopenquote:
Alleen als de rest meebetaalt.quote:Op maandag 21 december 2020 20:19 schreef Szura het volgende:
Heeft iemand de Dikke van Darte al gekocht?
Uitstekend punt!quote:Op maandag 21 december 2020 20:19 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Is er ook een Cinnamon die niet zero sugar is? Dat lijkt me beter vergelijkingsmateriaal
Twee weken nogquote:Op maandag 21 december 2020 20:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik trek de overslaande stem van Marcel niet meer.
Zonde.quote:Op maandag 21 december 2020 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Nu moeten we wel even stoppen met tieten posten trouwens
Mogen de tieten van Lloyd en Fitton wel?quote:Op maandag 21 december 2020 20:19 schreef Tagliano het volgende:
Nu moeten we wel even stoppen met tieten posten trouwens
Wacht maar tot je morgen wakker wordt zonder tanden.quote:Op maandag 21 december 2020 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geef het een 7/10!!!
Die van Lloyd zijn vandaag al gepostquote:Op maandag 21 december 2020 20:20 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Mogen de tieten van Lloyd en Fitton wel?
Of je pakt Cola zero en Cola zero cinnamon!quote:Op maandag 21 december 2020 20:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekend punt!
Helaas hebben ze dat niet. Wellicht in de toekomst, dan kom ik zeker terug met een nieuwe review!
Absoluut. Er gaat niks boven een ijskoud vers glaasje Coca-Cola Original Taste.quote:Op maandag 21 december 2020 20:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dus eigenlijk kunnen we nog steeds beter de originele kopen
Het moment dat iedereen een keer overkomt.quote:Op maandag 21 december 2020 20:19 schreef Slobeend het volgende:
Ik trek de overslaande stem van Marcel niet meer.
Dat is dus 2x Cola Zeroquote:Op maandag 21 december 2020 20:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of je pakt Cola zero en Cola zero cinnamon!
Coca-Cola Zero en Coca-Cola Light is enorme troep. -10/10 enkeltje vuilnisbeltquote:Op maandag 21 december 2020 20:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of je pakt Cola zero en Cola zero cinnamon!
Marcel elke zin.quote:Op maandag 21 december 2020 20:21 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Het moment dat iedereen een keer overkomt.
Ik neem aan dat-ie het at.quote:Op maandag 21 december 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Cola met kaneel? Dat is toch facking smerig of at?
Ian White verloor vorig jaar ook tegen Labanauskas met een 95-100 gemiddelde. En twee jaar terug schroeide hij 2 sets waarna de klootzak Petersen aan een inhaalslag begon.quote:Op maandag 21 december 2020 20:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
White gooit 108 gemiddeld terwijl hij 3918181 pijlen op de dubbel heeft gemist
Als je dit wil weten zou je Lonaa moeten vragen pics te plaatsenquote:
White staat op een podium met camera'squote:Op maandag 21 december 2020 20:22 schreef Szura het volgende:
White heeft niet op de dubbels getraind?
quote:Op maandag 21 december 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Serieus? Cola met kaneel? Dat is toch facking smerig of at?
quote:Op maandag 21 december 2020 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik geef het een 7/10!!!
quote:Op maandag 21 december 2020 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Geur - bijna geen geur
Neen.quote:Op maandag 21 december 2020 20:21 schreef Lonaa het volgende:
Serieus? Cola met kaneel? Dat is toch facking smerig of at?
Petersen is altijd sympathiekquote:Op maandag 21 december 2020 20:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ian White verloor vorig jaar ook tegen Labanauskas met een 95-100 gemiddelde. En twee jaar terug schroeide hij 2 sets waarna de klootzak Petersen aan een inhaalslag begon.
10/10quote:Op maandag 21 december 2020 20:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal zometeen een Wodka Red Bull voor jullie reviewen.
Op één pic past ze niet in haar geheelquote:Op maandag 21 december 2020 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als je dit wil weten zou je Lonaa moeten vragen pics te plaatsen
Ja kijk maxi, als je die negen gemiste dubbels eraf haalt staat hij best lekker te finishenquote:Op maandag 21 december 2020 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
1/10 op de dubbels, jawel. (Stijn gaat nu zeggen dat hij één lek heel veel miste)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |