Dan verlies ik minder snel geld dan de laatste dagen.quote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heeft een quote van 0,98 tegenwoordig
quote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben NIET voor Kim. Lijkt op die rat van Harry Potter. Ik vertrouw hem niet. Wormtail ofzo. @:jr-style-93
quote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben NIET voor Kim. Lijkt op die rat van Harry Potter. Ik vertrouw hem niet. Wormtail ofzo. @:jr-style-93
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Tegen White vind ik het niet onoverkomelijkquote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun Kim eigenlijk wel de overwinning.
Liever Kim tegen Surrel, ja.quote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun Kim eigenlijk wel de overwinning.
Frisdrankquote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Kim is versloafd aan cola.
Einde feitje.
quote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]Waarom ben jij altijd zo ordianairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics + reviewquote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit wordt vuurwerk.
Ik ga mn cola klaarzetten
Terechte klacht.quote:Op maandag 21 december 2020 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze post lijkt me incompleet.
ok 'cumming men'quote:Op maandag 21 december 2020 20:04 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Waarom ben jij altijd zo ordianair
Ja, beetje op m'n taal letten. Ik laat het aan RvB over:quote:Op maandag 21 december 2020 20:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Deze post lijkt me incompleet.
VI Oranje 2010 genot.quote:Op maandag 21 december 2020 20:04 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kan het woord 'stug' niet meer horen zonder aan Gijplach te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |