Als er nog ruimte is, weet ik nog wel wat meer materiaalquote:Op maandag 21 december 2020 19:59 schreef Tagliano het volgende:
Kan iemand die reclame van McDonalds bij het grofvuil pleuren en nooit meer naar kijken
quote:Op maandag 21 december 2020 19:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We noteren alvast 'Is Ratajski nu eens outsider voor de titel?' van Marcel
Geen mening over want mondkapje.quote:Op maandag 21 december 2020 19:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat vind je van blonde meid daarachter? in die reclame
Maar wel een walgelijke.quote:
Klasse ouwe reusquote:Op maandag 21 december 2020 19:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We noteren alvast 'Is Ratajski nu eens outsider voor de titel?' van Marcel
En geen godstalent.quote:Op maandag 21 december 2020 20:00 schreef fetX het volgende:
Geen Scholten.
We gaan het dus niet over aanvallend of verdedigend darten hebben.
Eens, nog weinig langs zien komen.quote:Op maandag 21 december 2020 20:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik pleit andermaal voor 2 minuten lang Hunkemoller-reclame
Dat heeft een quote van 0,98 tegenwoordigquote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef Doevelaer het volgende:
Ik had geld in moeten zijn op wéér een cliché van Maijer
quote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, nog weinig langs zien komen.
Dan verlies ik minder snel geld dan de laatste dagen.quote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heeft een quote van 0,98 tegenwoordig
quote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben NIET voor Kim. Lijkt op die rat van Harry Potter. Ik vertrouw hem niet. Wormtail ofzo. @:jr-style-93
quote:Op maandag 21 december 2020 20:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben NIET voor Kim. Lijkt op die rat van Harry Potter. Ik vertrouw hem niet. Wormtail ofzo. @:jr-style-93
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Tegen White vind ik het niet onoverkomelijkquote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun Kim eigenlijk wel de overwinning.
Liever Kim tegen Surrel, ja.quote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik gun Kim eigenlijk wel de overwinning.
Frisdrankquote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef Zipportal het volgende:
Kim is versloafd aan cola.
Einde feitje.
quote:Op maandag 21 december 2020 20:03 schreef Coco het volgende:
[..]Waarom ben jij altijd zo ordianairSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |