misschien na de cijfers.....quote:Op maandag 21 december 2020 14:20 schreef Mammietje het volgende:
Okee.... dat positieve gaat vandaag niet lukken, he?
Positieve aan 2020: minder noodzaak om de familie en schoonfamilie te zienquote:Op maandag 21 december 2020 14:20 schreef Mammietje het volgende:
Okee.... dat positieve gaat vandaag niet lukken, he?
nog minder ? dat kan bijna niet bij ons....hahahaquote:Op maandag 21 december 2020 14:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Positieve aan 2020: minder noodzaak om de familie en schoonfamilie te zienDat was vooral de eerste paar maanden een feest voor een introvert
Ik ben astmatisch, dus heb in de wintermaanden dagelijks wel last. Geen hoestbuien oid, maar een kuchje dat afentoe terugkomt heb ik wel. Ironisch genoeg heb ik er dit jaar stukken minder last van dan normaal, maar hooikoorts + astma betekent dat ik 4x per week zou moeten laten testen.quote:Op maandag 21 december 2020 13:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja maar sorry hoor, de drempel om te testen is niet groot in NL, in andere landen moet je eerst een afspraak met de huisarts maken voor je een testafspraak kunt krijgen.
Hier hoef je alleen maar naar https://coronatest.nl/ te surfen, in te loggen met DigiD en een afspraak te maken, om vervolgens de test te laten afnamen.
Lukt dat niet omdat je geen computer hebt, dan bel je 0800-1202 voor een afspraak.
Ik begrijp alleen niet zo goed, waarom mensen niet thuisblijven met klachten, of na een positieve test toch mensen gaan opzoeken of andere zaken ondernemen, dat staat wat mij betreft los van geen klachten hebben.
Lockdown ging zes dagen geleden in. Het lijkt me sterk. Ik gok 14.500.quote:
Psies! Geen schoonloeder met kerst!quote:Op maandag 21 december 2020 14:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Positieve aan 2020: minder noodzaak om de familie en schoonfamilie te zienDat was vooral de eerste paar maanden een feest voor een introvert
Een ongekende, militaire operatie. Mouwen opstropen!quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Jongens, de vrieskisten zijn er klaar voor!
''Op 7 januari vliegt ie in de fik heb ik zo'n vermoeden. Gewoon, omdat 8 januari het vaccineren begint.''quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Leuk woordgrapje op het eind.quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Jeuj.... vriezers!quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Idd, lekker hooikoorts hier. Maar zodra het samenvalt met andere klachten of afwijkt van wat ik gewend ben heb ik me direct laten testen.quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben astmatisch, dus heb in de wintermaanden dagelijks wel last. Geen hoestbuien oid, maar een kuchje dat afentoe terugkomt heb ik wel. Ironisch genoeg heb ik er dit jaar stukken minder last van dan normaal, maar hooikoorts + astma betekent dat ik 4x per week zou moeten laten testen.
Heb het er een paar keer met mn huisarts over gehad wat ik het beste kon doen, die gaf aan dat ik moest letten op combinatie. Hoestbuien + hoofdpijn = testen. Hoestbuien + geurverlies etc = testen, dat soort dingen.
Ach, zo te zien is het iemand die nog steeds geloofd dat Trump heeft gewonnen dus ja...quote:Op maandag 21 december 2020 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
https://twitter.com/biertjebij/status/1341007137925951488?s=20
''Op 7 januari vliegt ie in de fik heb ik zo'n vermoeden. Gewoon, omdat 8 januari het vaccineren begint.''
Die reactie. Over negativiteit gesproken
Trump heeft niet gewonnen?quote:Op maandag 21 december 2020 14:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach, zo te zien is het iemand die nog steeds geloofd dat Trump heeft gewonnen dus ja...
Hopelijk kijken we over een maand niet heel anders naar deze foto's. Zoals bij deze;quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 21 december 2020 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
''Op 7 januari vliegt ie in de fik heb ik zo'n vermoeden. Gewoon, omdat 8 januari het vaccineren begint.''
Precies ja. Ik heb die klachten al bijna mn hele leven, dus kan ze wel herkennen. Denk ook dat dat wel voor anderen geldt. Ik ben inmiddels 3x getest, bijna mn strippenkaart vol!quote:Op maandag 21 december 2020 14:24 schreef trustychords het volgende:
[..]
Idd, lekker hooikoorts hier. Maar zodra het samenvalt met andere klachten of afwijkt van wat ik gewend ben heb ik me direct laten testen.
Maandag is meestal een daaldag.quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lockdown ging zes dagen geleden in. Het lijkt me sterk. Ik gok 14.500.
Welke fokker heeft dat gepost?quote:Op maandag 21 december 2020 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat een standaard kuchje in deze tijd nog irritanter dan anders is.quote:Op maandag 21 december 2020 14:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Precies ja. Ik heb die klachten al bijna mn hele leven, dus kan ze wel herkennen. Denk ook dat dat wel voor anderen geldt. Ik ben inmiddels 3x getest, bijna mn strippenkaart vol!
Mij te vaag. Dat kan dus van alles zijn, van met tientallen anderen feestvierders gangbangs houden tot iets onschuldigers als met twee vrienden over straat lopen. Ik zou wel willen weten uit welke gedragingen deze cijfers zijn opgebouwd.quote:
Ja, nu nog de IT-infrastructuur bij de GGD.. de overheid en ITquote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Behalve dat het virus natuurlijk in 200 landen zich verspreid en de strategie in Nederland de mutatiekans dus niet vergroot of verkleind.quote:Op maandag 21 december 2020 14:05 schreef Tijn het volgende:
Wat ik meekrijg van mensen van wie ik inschat dat ze er verstand van hebben, is dat dat dat vaccin waarschijnlijk ondanks zo'n mutatie ook nog wel werkt.
Maar mocht dat niet zo zijn, dan is die strategie van het virus gecontroleerd laten rondgaan misschien toch niet zo slim geweest, want hoe meer besmettingen, hoe groter ook de kans op mutaties.
heb je zo'n hekel aan je partner ?quote:Op maandag 21 december 2020 14:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat een standaard kuchje in deze tijd nog irritanter dan anders is.![]()
Hoewel het wel ruimte geeft soms!
Touché !quote:Op maandag 21 december 2020 14:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, nu nog de IT-infrastructuur bij de GGD.. de overheid en IT.
Vorige weken lag die dipdag (laagst aantal besmettingen van de week) volgens mij op dinsdag, toch?quote:
Maandag en dinsdag zijn meestal de laagste cijfers van de week.quote:Op maandag 21 december 2020 14:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vorige weken lag die dipdag volgens mij op dinsdag, toch?
Psies... kuchkuch.... schuif eens op jij!quote:Op maandag 21 december 2020 14:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
heb je zo'n hekel aan je partner ?
Na flink uitgepakt te hebben in het weekend is dat wel zo logisch.quote:Op maandag 21 december 2020 14:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Fijn dat het (Nieuwsuur?)-interview met een diepvriesproducent over het gebrek aan bestellingen vanuit de overheid wellicht toch niet zo tekenend was voor de Nederlandse aanpak.quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Ja het is een trap met twee treden.quote:Op maandag 21 december 2020 14:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Afsteken, met een paar vrijwilligers even de Afsluitdijk over wippen en een zetje gevenquote:
Nee we beginnen bij medewerkers in de zorg.quote:Op maandag 21 december 2020 02:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen we beginnen bij verpleeghuizen. Die mensen komen niet meer op de IC...
Wat die man zei klopte toch? Dat er tokkies gelijk convlusies aan verbinden kan de msm niks aan doen.quote:Op maandag 21 december 2020 14:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Fijn dat het (Nieuwsuur?)-interview met een diepvriesproducent over het gebrek aan bestellingen vanuit de overheid wellicht toch niet zo tekenend was voor de Nederlandse aanpak.
Ja, wat die man zei klopte vast. Het medium van dat interview weet alleen heus wel welk beeld ze ermee schetsen.quote:Op maandag 21 december 2020 14:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat die man zei klopte toch? Dat er tokkies gelijk convlusies aan verbinden kan de msm niks aan doen.
Verpleeghuiszorg ja. Omdat we de bewoners vanwege logistieke ellende niet als eerste kunnen doen.quote:Op maandag 21 december 2020 14:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee we beginnen bij medewerkers in de zorg.
Dat klopt, de zorg geeft ook maar bijzonder weinig inzicht hoe zij werken. Buitenstaanders worden imho per definitie neergezet als onwetend en niet in staat om te begrijpen "hoe het werkt". Gemiste kans imho.quote:Op maandag 21 december 2020 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oke. Het mag dat je er zo tegenaan kijkt. Ik vind dat je overkomt als iemand die geen flauw idee heeft hoe het er in een ziekenhuis aan toegaat en wat verpleegkundigen doen.
Dat geluid horen we al negen maanden uit de zorg. En steeds moet ik hier weer aan denken:quote:Als laatste: we werken allang met een buddy systeem. We hebben inderdaad geen behoefte meer aan extra ongekwalificeerd personeel. Ook liggen er dermate zware patiënten in het ziekenhuis dat je ook dit punt onderschat. De mensen die nu in het ziekenhuis liggen zijn er bijna allemaal zwaar aan toe.
Het beeld dat de overheid al genoeg vriezers had of ze ergens anders had besteld?quote:Op maandag 21 december 2020 14:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, wat die man zei klopte vast. Het medium van dat interview weet alleen heus wel welk beeld ze ermee schetsen.
Was dat hoe het bij jou meteen overkwam dan?quote:Op maandag 21 december 2020 14:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het beeld dat de overheid al genoeg vriezers had of ze ergens anders had besteld?
Ja, mijn eerste gedachte was, zeur niet zo, je bent blijkbaar te duur.quote:Op maandag 21 december 2020 14:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Was dat hoe het bij jou meteen overkwam dan?
Het beeld dat de overheid niet genoeg vriezers had.quote:Op maandag 21 december 2020 14:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het beeld dat de overheid al genoeg vriezers had of ze ergens anders had besteld?
Heb je vaker last dat je altijd de negatieve mogelijke uitkomsten ziet?quote:Op maandag 21 december 2020 14:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het beeld dat de overheid niet genoeg vriezers had.
Dat heeft niks met iq te maken maar hoe positief je in het leven staat.quote:Op maandag 21 december 2020 14:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Mooi. Dan ligt je iq waarschijnlijk boven het gemiddelde van de kijkers.
Dat kan ook.quote:Op maandag 21 december 2020 14:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met iq te maken maar hoe positief je in het leven staat.
Precies. Dus niet de bewoners.quote:
Ziekenhuis opnames lopen altijd achter toch? Daar zie je veel later verschil, laten we eerst de positieve testen gelijk of naar beneden krijgen.quote:
"Buitenstaanders worden imho per definitie neergezet als onwetend en niet in staat om te begrijpen "hoe het werkt".quote:Op maandag 21 december 2020 14:39 schreef Fred het volgende:
[..]
Dat klopt, de zorg geeft ook maar bijzonder weinig inzicht hoe zij werken. Buitenstaanders worden imho per definitie neergezet als onwetend en niet in staat om te begrijpen "hoe het werkt". Gemiste kans imho.
[..]
Dat geluid horen we al negen maanden uit de zorg. En steeds moet ik hier weer aan denken:
[ afbeelding ]
Nee maar de gemiddelde kijker/lezer van dat nieuws wel. En dat weten ze bij NIeuwsuur.quote:Op maandag 21 december 2020 14:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Heb je vaker last dat je altijd de negatieve mogelijke uitkomsten ziet?
Ik snap het wel, de medische wereld ziet zichzelf vaak als apart of bijzonder, terwijl de meeste processen die doorlopen worden fundamenteel niet zo uitzonderlijk zijn. Kritiek op die protocollen die jij noemt wordt vaak juist weggewuifd.quote:Op maandag 21 december 2020 14:48 schreef Momo het volgende:
[..]
"Buitenstaanders worden imho per definitie neergezet als onwetend en niet in staat om te begrijpen "hoe het werkt".
Je bent toch ook redelijk onwetend als je geen kennis hebt van protocollen en de medische wereld? Dat heeft niks met inzicht geven te maken, net als jij of een andere buitenstander die 2 uurtjes inziet dan het probleem even op kan lossen...
Just a flesh wound.quote:
Hey, jij zou toch positief blijven enzo?quote:Op maandag 21 december 2020 14:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Tuurlijk. Het virus zou kunnen muteren naar een meer besmettel.... o wacht....
Lees ook: https://en.wikipedia.org/wiki/Confessions_of_an_Economic_Hit_Manquote:Op maandag 21 december 2020 13:50 schreef BlackLining het volgende:
Voor wat hoort wat, zegt men dan. Niks BNW's aan.
Dat kan nog wel 's voor een opmerkelijke effecten gaan zorgen.quote:Op maandag 21 december 2020 10:13 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Stelling van de dag: wie zich niet wil vaccineren, moet maar niet in de zorg met kwetsbare mogen werken.
Ik weet niet welke meerwaarde je denkt te zien in het ontkennen van de achterliggende boodschap die dat bericht probeerde uit te dragen, maar ik wens je er veel succes mee.quote:Op maandag 21 december 2020 14:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Heb je vaker last dat je altijd de negatieve mogelijke uitkomsten ziet?
Owja....quote:Op maandag 21 december 2020 14:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hey, jij zou toch positief blijven enzo?
Ok, het VK heeft er ruim 18.000 in het ziekenhuis en rond de 500 doden per dag. Met een 4x grotere bevolking dan Nederland. Dus, could be worse
Het kan wel meer begrip opleveren in de samenleving als de zorg uitlegt hoe de zorg zijn werk doet en waarom ze denken dat dát de beste methode is.quote:Op maandag 21 december 2020 14:48 schreef Momo het volgende:
"Buitenstaanders worden imho per definitie neergezet als onwetend en niet in staat om te begrijpen "hoe het werkt".
Je bent toch ook redelijk onwetend als je geen kennis hebt van protocollen en de medische wereld? Dat heeft niks met inzicht geven te maken, net als jij of een andere buitenstander die 2 uurtjes inziet dan het probleem even op kan lossen...
Ja erg raar dat ze de belangrijkste gebeurtenis van het afgelopen jaar live streamenquote:Op maandag 21 december 2020 14:53 schreef KennyPowers het volgende:
Livestream voor goedkeuren vaccin
"Het is goedgekeurd voor gebruik"quote:Op maandag 21 december 2020 14:55 schreef Remco het volgende:
Ja erg raar dat ze de belangrijkste gebeurtenis van het afgelopen jaar live streamen
alleen leuk als ze het afkeurenquote:Op maandag 21 december 2020 14:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja erg raar dat ze de belangrijkste gebeurtenis van het afgelopen jaar live streamen
Lopen de weddenschappen al?quote:Op maandag 21 december 2020 14:53 schreef KennyPowers het volgende:
Livestream voor goedkeuren vaccin
Ik vind het racistisch dat je niet de dood van Bram van der Vlugt noemt als belangrijkste gebeurtenis van 2020quote:Op maandag 21 december 2020 14:59 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ik vind het racistisch dat je dit de balngrijkste gebeurtenis van 2020 noemt en niet de dood van George Floyd
Ongeveer van het niveau 'er lopen te veel mensen in het bos!!!'quote:Op maandag 21 december 2020 15:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vind het racistisch dat je niet de dood van Bram van der Vlugt noemt als belangrijkste gebeurtenis van 2020
Ergens is 't natuurlijk wel bijzonder.. Een livestream waar een partij waar je normaal gesproken nooit iets van hoort om te zeggen: "Ja, het is goedgekeurd". 2020 op zn kleinst, alles wordt uitvergroot
En Aart Staartjes dan?quote:Op maandag 21 december 2020 15:01 schreef chratnox het volgende:
Ik vind het racistisch dat je niet de dood van Bram van der Vlugt noemt als belangrijkste gebeurtenis van 2020
Wat een kutjaar. Aart Staartjes en Bram van der Vlugt overleden.quote:Op maandag 21 december 2020 15:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ergens is 't natuurlijk wel bijzonder.. Een livestream waar een partij waar je normaal gesproken nooit iets van hoort om te zeggen: "Ja, het is goedgekeurd". 2020 op zn kleinst, alles wordt uitvergroot
Hij heeft wel al handschoenen aan. Hoe lang nog voordat wij allemaal handschoentjes aan moeten in winkels?quote:Op maandag 21 december 2020 14:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hopelijk kijken we over een maand niet heel anders naar deze foto's. Zoals bij deze;
[ afbeelding ]
TOETERTJES! JAA TOETERTJES!quote:
Fun fact:quote:Op maandag 21 december 2020 15:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat een kutjaar. Aart Staartjes en Bram van der Vlugt overleden.
Maar wel voor de bewoners. Ringbescherming noemt de Jonge het.quote:
Dus?quote:Overigens is het voornamelijk de schaarste die de strategie bepaalt, we krijgen in eerste instantie maar een half miljoen en dus is het beter om die dan te gebruiken waar het verschil maakt. 250000 mensen in de 60-70 range vaccineren heeft dan nog weinig zin.
Wat is dat nou weer voor een droeftoeter. Uit hetzelfde clubje als Marten Mantel (quote:
Conditioneel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |