Behalve dat het virus natuurlijk in 200 landen zich verspreid en de strategie in Nederland de mutatiekans dus niet vergroot of verkleind.quote:Op maandag 21 december 2020 14:05 schreef Tijn het volgende:
Wat ik meekrijg van mensen van wie ik inschat dat ze er verstand van hebben, is dat dat dat vaccin waarschijnlijk ondanks zo'n mutatie ook nog wel werkt.
Maar mocht dat niet zo zijn, dan is die strategie van het virus gecontroleerd laten rondgaan misschien toch niet zo slim geweest, want hoe meer besmettingen, hoe groter ook de kans op mutaties.
heb je zo'n hekel aan je partner ?quote:Op maandag 21 december 2020 14:29 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat een standaard kuchje in deze tijd nog irritanter dan anders is.![]()
Hoewel het wel ruimte geeft soms!
Touché !quote:Op maandag 21 december 2020 14:30 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ja, nu nog de IT-infrastructuur bij de GGD.. de overheid en IT.
Vorige weken lag die dipdag (laagst aantal besmettingen van de week) volgens mij op dinsdag, toch?quote:
Maandag en dinsdag zijn meestal de laagste cijfers van de week.quote:Op maandag 21 december 2020 14:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Vorige weken lag die dipdag volgens mij op dinsdag, toch?
Psies... kuchkuch.... schuif eens op jij!quote:Op maandag 21 december 2020 14:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
heb je zo'n hekel aan je partner ?
Na flink uitgepakt te hebben in het weekend is dat wel zo logisch.quote:Op maandag 21 december 2020 14:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Fijn dat het (Nieuwsuur?)-interview met een diepvriesproducent over het gebrek aan bestellingen vanuit de overheid wellicht toch niet zo tekenend was voor de Nederlandse aanpak.quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Jongens, de vrieskisten zijn er klaar voor!
Ja het is een trap met twee treden.quote:Op maandag 21 december 2020 14:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Afsteken, met een paar vrijwilligers even de Afsluitdijk over wippen en een zetje gevenquote:
Nee we beginnen bij medewerkers in de zorg.quote:Op maandag 21 december 2020 02:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen we beginnen bij verpleeghuizen. Die mensen komen niet meer op de IC...
Wat die man zei klopte toch? Dat er tokkies gelijk convlusies aan verbinden kan de msm niks aan doen.quote:Op maandag 21 december 2020 14:34 schreef VoMy het volgende:
[..]
Fijn dat het (Nieuwsuur?)-interview met een diepvriesproducent over het gebrek aan bestellingen vanuit de overheid wellicht toch niet zo tekenend was voor de Nederlandse aanpak.
Ja, wat die man zei klopte vast. Het medium van dat interview weet alleen heus wel welk beeld ze ermee schetsen.quote:Op maandag 21 december 2020 14:36 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Wat die man zei klopte toch? Dat er tokkies gelijk convlusies aan verbinden kan de msm niks aan doen.
Verpleeghuiszorg ja. Omdat we de bewoners vanwege logistieke ellende niet als eerste kunnen doen.quote:Op maandag 21 december 2020 14:36 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee we beginnen bij medewerkers in de zorg.
Dat klopt, de zorg geeft ook maar bijzonder weinig inzicht hoe zij werken. Buitenstaanders worden imho per definitie neergezet als onwetend en niet in staat om te begrijpen "hoe het werkt". Gemiste kans imho.quote:Op maandag 21 december 2020 14:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oke. Het mag dat je er zo tegenaan kijkt. Ik vind dat je overkomt als iemand die geen flauw idee heeft hoe het er in een ziekenhuis aan toegaat en wat verpleegkundigen doen.
Dat geluid horen we al negen maanden uit de zorg. En steeds moet ik hier weer aan denken:quote:Als laatste: we werken allang met een buddy systeem. We hebben inderdaad geen behoefte meer aan extra ongekwalificeerd personeel. Ook liggen er dermate zware patiënten in het ziekenhuis dat je ook dit punt onderschat. De mensen die nu in het ziekenhuis liggen zijn er bijna allemaal zwaar aan toe.
Het beeld dat de overheid al genoeg vriezers had of ze ergens anders had besteld?quote:Op maandag 21 december 2020 14:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, wat die man zei klopte vast. Het medium van dat interview weet alleen heus wel welk beeld ze ermee schetsen.
Was dat hoe het bij jou meteen overkwam dan?quote:Op maandag 21 december 2020 14:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het beeld dat de overheid al genoeg vriezers had of ze ergens anders had besteld?
Ja, mijn eerste gedachte was, zeur niet zo, je bent blijkbaar te duur.quote:Op maandag 21 december 2020 14:42 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Was dat hoe het bij jou meteen overkwam dan?
Het beeld dat de overheid niet genoeg vriezers had.quote:Op maandag 21 december 2020 14:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het beeld dat de overheid al genoeg vriezers had of ze ergens anders had besteld?
Heb je vaker last dat je altijd de negatieve mogelijke uitkomsten ziet?quote:Op maandag 21 december 2020 14:43 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het beeld dat de overheid niet genoeg vriezers had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |