Ze werkt als Brit nog bij de EMA, best een prestatie gezien de brexit.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 15:05 schreef Benny het volgende:
[..]
Fun fact:
Op de 12e dag van het jaar overleed meneer Aart, met nog 12 dagen te gaan de Sint
Heel interessantquote:Op maandag 21 december 2020 15:07 schreef noodgang het volgende:
[..]en welk nummer heeft de pakjesboot?
Zal ook wel iets met aansprakelijk te maken hebben.quote:Op maandag 21 december 2020 15:06 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat die voorwaarden weinig voorstellen hoor, maar even afwachten inderdaad. Voorwaarden zijn denk ik vooral het goed monitoren van alle bijwerkingen etc.
Precies. Maar je zei dat bewoners gevacinneerd zouden worden. Dat klopt niet, ik corrigeer je gewoon even.quote:Op maandag 21 december 2020 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar wel voor de bewoners. Ringbescherming noemt de Jonge het.
Dus is de afweging gemaakt om met deze schaarste eerst de sector aan te pakken waar de meeste doden vallen. Het gegeven is er zijn maar een half miljoen vaccins. Ziekenhuisdruk verlichten is met zo'n klein aantal niet mogelijk, doden voorkomen wel. Als er grotere aantallen beschikbaar komen (waarschijnlijk eind januari) dan wordt het zinvol om te kijken naar de groep die in ziekenhuizen terecht komt.quote:Dus?
Deze man weetquote:Op maandag 21 december 2020 15:08 schreef Wereldgozer het volgende:
@:onlogisch ik pak alleen een vaccintje uit de vechain database
Dit is de EMA, niet de EBU.quote:Op maandag 21 december 2020 15:09 schreef Unmountable het volgende:
Dat vaccin geloof ik wel, ben benieuwd naar de cijfers #present
Ik gok een stijging, en morgen weer een dalingquote:Op maandag 21 december 2020 15:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Daling zometeen gok ik, en dan morgen weer stijging
ik meer naar de andere vaccinsquote:Op maandag 21 december 2020 15:09 schreef Unmountable het volgende:
Dat vaccin geloof ik wel, ben benieuwd naar de cijfers #present
quote:Op maandag 21 december 2020 15:09 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Wat ze eigenlijk zegt is dat ze in een gewoon jaar vijf keer trager werken dan nu, dat kan dus in het vervolg een stuk beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |