misschien na de cijfers.....quote:Op maandag 21 december 2020 14:20 schreef Mammietje het volgende:
Okee.... dat positieve gaat vandaag niet lukken, he?
Positieve aan 2020: minder noodzaak om de familie en schoonfamilie te zienquote:Op maandag 21 december 2020 14:20 schreef Mammietje het volgende:
Okee.... dat positieve gaat vandaag niet lukken, he?
nog minder ? dat kan bijna niet bij ons....hahahaquote:Op maandag 21 december 2020 14:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Positieve aan 2020: minder noodzaak om de familie en schoonfamilie te zienDat was vooral de eerste paar maanden een feest voor een introvert
Ik ben astmatisch, dus heb in de wintermaanden dagelijks wel last. Geen hoestbuien oid, maar een kuchje dat afentoe terugkomt heb ik wel. Ironisch genoeg heb ik er dit jaar stukken minder last van dan normaal, maar hooikoorts + astma betekent dat ik 4x per week zou moeten laten testen.quote:Op maandag 21 december 2020 13:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ja maar sorry hoor, de drempel om te testen is niet groot in NL, in andere landen moet je eerst een afspraak met de huisarts maken voor je een testafspraak kunt krijgen.
Hier hoef je alleen maar naar https://coronatest.nl/ te surfen, in te loggen met DigiD en een afspraak te maken, om vervolgens de test te laten afnamen.
Lukt dat niet omdat je geen computer hebt, dan bel je 0800-1202 voor een afspraak.
Ik begrijp alleen niet zo goed, waarom mensen niet thuisblijven met klachten, of na een positieve test toch mensen gaan opzoeken of andere zaken ondernemen, dat staat wat mij betreft los van geen klachten hebben.
Lockdown ging zes dagen geleden in. Het lijkt me sterk. Ik gok 14.500.quote:
Psies! Geen schoonloeder met kerst!quote:Op maandag 21 december 2020 14:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Positieve aan 2020: minder noodzaak om de familie en schoonfamilie te zienDat was vooral de eerste paar maanden een feest voor een introvert
Een ongekende, militaire operatie. Mouwen opstropen!quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Jongens, de vrieskisten zijn er klaar voor!
''Op 7 januari vliegt ie in de fik heb ik zo'n vermoeden. Gewoon, omdat 8 januari het vaccineren begint.''quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Leuk woordgrapje op het eind.quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Jeuj.... vriezers!quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Idd, lekker hooikoorts hier. Maar zodra het samenvalt met andere klachten of afwijkt van wat ik gewend ben heb ik me direct laten testen.quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik ben astmatisch, dus heb in de wintermaanden dagelijks wel last. Geen hoestbuien oid, maar een kuchje dat afentoe terugkomt heb ik wel. Ironisch genoeg heb ik er dit jaar stukken minder last van dan normaal, maar hooikoorts + astma betekent dat ik 4x per week zou moeten laten testen.
Heb het er een paar keer met mn huisarts over gehad wat ik het beste kon doen, die gaf aan dat ik moest letten op combinatie. Hoestbuien + hoofdpijn = testen. Hoestbuien + geurverlies etc = testen, dat soort dingen.
Ach, zo te zien is het iemand die nog steeds geloofd dat Trump heeft gewonnen dus ja...quote:Op maandag 21 december 2020 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
https://twitter.com/biertjebij/status/1341007137925951488?s=20
''Op 7 januari vliegt ie in de fik heb ik zo'n vermoeden. Gewoon, omdat 8 januari het vaccineren begint.''
Die reactie. Over negativiteit gesproken
Trump heeft niet gewonnen?quote:Op maandag 21 december 2020 14:24 schreef Momo het volgende:
[..]
Ach, zo te zien is het iemand die nog steeds geloofd dat Trump heeft gewonnen dus ja...
Hopelijk kijken we over een maand niet heel anders naar deze foto's. Zoals bij deze;quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
quote:Op maandag 21 december 2020 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
''Op 7 januari vliegt ie in de fik heb ik zo'n vermoeden. Gewoon, omdat 8 januari het vaccineren begint.''
Precies ja. Ik heb die klachten al bijna mn hele leven, dus kan ze wel herkennen. Denk ook dat dat wel voor anderen geldt. Ik ben inmiddels 3x getest, bijna mn strippenkaart vol!quote:Op maandag 21 december 2020 14:24 schreef trustychords het volgende:
[..]
Idd, lekker hooikoorts hier. Maar zodra het samenvalt met andere klachten of afwijkt van wat ik gewend ben heb ik me direct laten testen.
Maandag is meestal een daaldag.quote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Lockdown ging zes dagen geleden in. Het lijkt me sterk. Ik gok 14.500.
Welke fokker heeft dat gepost?quote:Op maandag 21 december 2020 14:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat een standaard kuchje in deze tijd nog irritanter dan anders is.quote:Op maandag 21 december 2020 14:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Precies ja. Ik heb die klachten al bijna mn hele leven, dus kan ze wel herkennen. Denk ook dat dat wel voor anderen geldt. Ik ben inmiddels 3x getest, bijna mn strippenkaart vol!
Mij te vaag. Dat kan dus van alles zijn, van met tientallen anderen feestvierders gangbangs houden tot iets onschuldigers als met twee vrienden over straat lopen. Ik zou wel willen weten uit welke gedragingen deze cijfers zijn opgebouwd.quote:
Ja, nu nog de IT-infrastructuur bij de GGD.. de overheid en ITquote:Op maandag 21 december 2020 14:22 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |