Daar vrees ik ook voor. Virus is wellicht hier ook al ontdekt en vandaar ook de onverwachte strenge lockdown vorige week. Nu VK wel veel van deze gevallen heeft meteen besloten om de VK meteen af te sluiten.quote:Op maandag 21 december 2020 07:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hmmmm.
Het was Van Dissel die alarm sloeg en kort daarna werd de huidige lockdown afgekondigd.
Nu is het weer Van Dissel die aan de bel trekt waarna plotsklaps een vliegverbod wordt afgekondigd.
Weten zij iets wat wij nog niet weten?
Niet real maar woke weet je wel...quote:Op maandag 21 december 2020 08:00 schreef Noek het volgende:
Straks is het wel de nieuwe wereldorde en dan hebben al die wappies gewoon gelijk.
[ afbeelding ]
En dan is BNW het nieuwe corona-forum en iedereen die een andere mening heeft verwijzen de mods door naar dit forumdeel want dat hoort daar niet thuis. Daar zijn ze wel real.
quote:Op maandag 21 december 2020 08:21 schreef quirina het volgende:
UK afsluiten is meer pesten vanwege de brexit.
De extra besmettelijke corona is hier al maanden een paar weken.
14000 besmettingen.quote:Op maandag 21 december 2020 08:22 schreef Faraday01 het volgende:
Laten we hopen dat we vanaf vandaag of morgen we positieve effecten van de lockdown in de dagcijfers zien.
Onder andere Australië, Canada, Turkije en Zwitserland hebben ook al een vliegverbod, geen van allen een EU-land.quote:Op maandag 21 december 2020 08:21 schreef quirina het volgende:
De extra besmettelijke corona is hier al maanden.
quote:
Dit, het BNW stuk, wat ik helemaal geen BNW materiaal meer vind ik deze tijdenquote:Op maandag 21 december 2020 01:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als wij in Nederland al zo (relatief) snel ingrijpen is er wel wat aan het handje ja
BNW: Of zij hebben bij vorige EU top gewoon even overlegd dat ze deze week net gingen doen alsof er een nieuwe variant was die heeeeeeeeeeeeeel besmettelijk was, zodat alle schaapjes zonder problemen naar de slachtbank zouden gaan lopenGewoon, omdat het kan.
Heb je een bron voor deze onzin?quote:Op maandag 21 december 2020 08:21 schreef quirina het volgende:
De extra besmettelijke corona is hier al maanden.
Technisch gezien begint het dood gaan eigenlijk al meteen vanaf de dag dat je geboren bentquote:Op maandag 21 december 2020 08:30 schreef Noek het volgende:
De verwachting is/was dat het na donderdag gaat dalen maar dat was voor de 70% variant.
Nu gaan we gewoon dood vanaf donderdag.
Nou, waarom op stel en sprong alles dicht mikken, een extreme maatregel, terwijl het niet gisteren ontdekt is ofzo. En ook allang in Nederland aanwezig isquote:Op maandag 21 december 2020 08:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Krijg steeds meer de neiging hier aluhoedjes uit te delen.
Afgelastquote:
Het nieuwe Unox meisje jongens.quote:Op maandag 21 december 2020 08:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Afgelast![]()
Dan spring ik wel, mét Unox muts, onder een koude douche
quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 08:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]![]()
Geloof mij, je hebt liever het Unox meisje![]()
Ik wel iig
quote:Op maandag 21 december 2020 08:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zal niet om pics vragen, bedankt voor de waarschuwing.
[ afbeelding ]
Precies. En zoals het uitziet is het 'alleen' besmettelijker en niet erger qua ziektebeeld of niet ontvankelijk voor het vaccin. Dat is postief.quote:Op maandag 21 december 2020 08:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Veel mutaties zijn ook onschuldig he.
Verder zijn ze helemaal klaar voor een harde brexitquote:Op maandag 21 december 2020 08:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het is wel een gedoe hoor in de UK nu. Zie je hoe afhankelijk landen van elkaar zijn.
UK pesten.quote:Op maandag 21 december 2020 08:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Het is wel een gedoe hoor in de UK nu. Zie je hoe afhankelijk landen van elkaar zijn.
Visiteverbod komt er niet in NL. Hoogstens die avondklok van 20-6 op Oud en Nieuw. Die lag toch al op tafel.quote:Op maandag 21 december 2020 08:51 schreef xFriendx het volgende:
Misschien dat kerst te kort dag is, hoewel je het uiteraard morgen nog kan aankondigen als kabinet, maar zie nog wel een streep door oud en nieuw gaan gezien daar de inkopen waarschijnlijk nog niet voor gedaan zijn. Dus dat voor oud en nieuw er wel een visiteverbod of zoiets komt. Hoewel dat dan ook meer symboolpolitiek is, het is 1 dag en dan zou je nieuwjaarsdag ook meteen moeten meenemen in het verbod (hoewel dat wel vaak minder feest is met alcohol en zo)
Bron: NOSquote:'Deze variant lijkt erg op wat we al kenden'
Hoogleraar moleculaire virologie Eric Snijder noemt de "drastische maatregelen" om reizigers uit het VK te weren opmerkelijk. Dat zei hij in het NOS Radio 1 Journaal. In het VK is sprake van een nieuwe variant van het coronavirus, waarbij een twintigtal veranderingen in het virusgenoom is zijn ontdekt. Snijder: "Op een totaal van 30.000, dus dat is nog steeds heel weinig. Dat suggereert dat deze variant van het virus erg lijkt op wat we al kenden."
De hoogleraar benadrukt wel dat hij nog geen laboratoriumresultaten heeft gezien van de nieuwe coronavariant, om goed te kunnen inschatten wat er precies aan het virus is veranderd, maar "het contrast met dit voorjaar, toen het virus uit Noord-Italië onze kant op begon te bewegen, is best opvallend", zegt Snijder over de genomen maatregelen.
Virussen muteren continu, zegt hij. "Vaak veranderen de eigenschappen dan niet of nauwelijks. Incidenteel heeft een mutatie een positief effect op een virus, zoals een betere verspreiding."
Snijder denkt dat de invloed van deze mutatie op het coronavaccin meevalt. "Het is zeer onwaarschijnlijk dat een paar kleine veranderingen in het virale oppervlakte-eiwit betekenen dat een vaccin slechter of helemaal niet meer werkt."
Wie zegt dat?quote:Op maandag 21 december 2020 08:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Visiteverbod komt er niet in NL. Hoogstens die avondklok van 20-6 op Oud en Nieuw. Die lag toch al op tafel.
Hmm, wel positief. Anderzijds snap ik niet dat deze hoogleraar het gaat downplayen, en de Engelsen -die geen belang hebben bij paniek- het zo opkloppen.quote:
Wat is er dan op 20 juni?quote:Op maandag 21 december 2020 08:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Visiteverbod komt er niet in NL. Hoogstens die avondklok van 20-6 op Oud en Nieuw. Die lag toch al op tafel.
Ik denk ook niet dat het volledig los te zien is van brexit. De dag van het overschrijden van de EU deadline en 1,5 week voor een harde brexit laten we even de gevolgen zien.quote:Op maandag 21 december 2020 08:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 20 december 2020 23:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En als mensen niet willen luisteren, tot op het (hypothetische) punt dat de ziekenhuizen het echt niet meer aan kunnen en de doden alleen in hun huis, op straat en op de stoep van het ziekenhuis liggen? Denk aan situaties als Bergamo, Siberië, Bolivia, etcetera?
Niet als doembeeld bedoeld, maar ik vraag me af of er voor jou dan echt geen punt is waarop je zegt van vooruit, voer die maatregelen maar in.
Mijn afweging daarin is dat we beter vijf weken echt volledig op slot kunnen, zodat we hopelijk weer een paar maanden enigszins kunnen draaien. En dat dan in plaats van steeds maar verlengen van een halve lockdown, zoals in het voorjaar.
Even als reactie op beiden, lag al te dromen over andere dingen dan Covid-19quote:Op maandag 21 december 2020 00:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Alsof dat in landen als Frankrijk of Italie wel 'thuishoort'. Nood breekt wet of gewoonte. Ik denk dat als de cijfers niet gaan dalen, wat ik me eigenlijk niet kan voorstellen, dat opsluiten de enige resterende optie is. De ziekenhuizen kunnen weinig tot niets meer hebben.
De Jonge heeft al aangegeven geen reden voor verscherping te zien voor de kerstquote:Op maandag 21 december 2020 08:51 schreef xFriendx het volgende:
Misschien dat kerst te kort dag is, hoewel je het uiteraard morgen nog kan aankondigen als kabinet, maar zie nog wel een streep door oud en nieuw gaan gezien daar de inkopen waarschijnlijk nog niet voor gedaan zijn. Dus dat voor oud en nieuw er wel een visiteverbod of zoiets komt. Hoewel dat dan ook meer symboolpolitiek is, het is 1 dag en dan zou je nieuwjaarsdag ook meteen moeten meenemen in het verbod (hoewel dat wel vaak minder feest is met alcohol en zo)
Dat het qua ziektebeeld niet erger was dan de huidige, en dat het zeer waarschijnlijk geen gevolgen heeft voor de vaccins was gisteren al naar buiten gebracht.quote:Op maandag 21 december 2020 08:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Precies. En zoals het uitziet is het 'alleen' besmettelijker en niet erger qua ziektebeeld of niet ontvankelijk voor het vaccin. Dat is postief.
Dat is eigenlijk dus een worst case scenario.quote:Op maandag 21 december 2020 08:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Precies. En zoals het uitziet is het 'alleen' besmettelijker en niet erger qua ziektebeeld of niet ontvankelijk voor het vaccin. Dat is postief.
Ik mis in dit soort enquêtes welk zorgpersoneel twijfelt. Gaat het ook om ziekenhuispersoneel of vooral om thuiszorgmedewerkers die meer vatbaar zijn voor feesboek complotgeneuzel?quote:Op maandag 21 december 2020 09:02 schreef Janneke141 het volgende:
Wat ik dan niet snap: het zorgpersoneel loopt op zijn laatste benen (nou ja, dat snap ik dus wel), maar de enige potentiële uitweg moeten ze niet hebben. Of althans: nog geen 40% staat direct positief tegen een vaccin. De lage bereidheid onder zorgpersoneel zal, ben ik bang, ook geen positief effect hebben op de bereidheid onder de rest van de mensen.
[ afbeelding ]
Ja, maar een besmettelijker virus betekent wel dat de vaccinatie-graad onder de bevolking hoog moet zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 08:52 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Vooral omdat hij zelf aangeeft er eigenlijk nog niets van gezien te hebben, dus puur theoretisch.quote:Op maandag 21 december 2020 08:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, wel positief. Anderzijds snap ik niet dat deze hoogleraar het gaat downplayen, en de Engelsen -die geen belang hebben bij paniek- het zo opkloppen.
Waarom denk je dat laatste?quote:Op maandag 21 december 2020 09:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik mis in dit soort enquêtes welk zorgpersoneel twijfelt. Gaat het ook om ziekenhuispersoneel of vooral om thuiszorgmedewerkers die meer vatbaar zijn voor feesboek complotgeneuzel?
Goeie vraag, ik heb geen idee. Onderzoek komt van de FNV, misschien is er op hun site meer te vinden.quote:Op maandag 21 december 2020 09:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik mis in dit soort enquêtes welk zorgpersoneel twijfelt. Gaat het ook om ziekenhuispersoneel of vooral om thuiszorgmedewerkers die meer vatbaar zijn voor feesboek complotgeneuzel?
Voorproefje voor de no-deal Brexit...quote:Op maandag 21 december 2020 08:48 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit doet me wel een beetje denken aan een scene uit een apocalyptische film: een onderzoeker die bezig is met het onderzoeken van een streng SARS-COV-2 en onder de microscoop ziet hoe er ineens 17 mutaties tegelijk voor zijn ogen in de streng optreden. Waarna de onderzoeker verschrikt opspringt, stamelend met collega's overlegt, die ook even een blik werpen via de microscoop en iemand lijkbleek de telefoon oppakt om de minister-president te bellen.quote:
We moeten gewoon zsm alle kwetsbaren en mensen in vitale beroepen vaccineren.quote:Op maandag 21 december 2020 09:04 schreef skrn het volgende:
[..]
Ja, maar een besmettelijker virus betekent wel dat de vaccinatie-graad onder de bevolking hoog moet zijn.
Natuurlijk. Vandaar mijn "" bij alleen.quote:Op maandag 21 december 2020 09:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat het qua ziektebeeld niet erger was dan de huidige, en dat het zeer waarschijnlijk geen gevolgen heeft voor de vaccins was gisteren al naar buiten gebracht.
Dat het besmettelijker is is wel een 'dingetje' gezien de zorg die al tijden kraakt, en het laatste wat zij kunnen gebruiken is een nog besmettelijkere variant.
Immers, hoe besmettelijker, hoe meer mensen besmet raken (duh), hoe meer mensen er vroeg of laat in het ziekenhuis belanden.
Is het niet worst case wanneer het én besmetterlijker, én erger ziekteverloop (niet dodelijk want dat is 'gunstig' voor uitroeiing), én niet vaccineerbaar is?quote:Op maandag 21 december 2020 09:03 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk dus een worst case scenario.
Zorgvraag stijgt en zorgduur niet
Dat laatste wist ik niet. Mooi.quote:Op maandag 21 december 2020 09:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
We moeten gewoon zsm alle kwetsbaren en mensen in vitale beroepen vaccineren.
Dan tackle je het overspoelen van de zorg probleem en boeit het aantal besmettingen niet meer.
Zolang het vaccin werkt voor die mutatie (wat geroepen wordt) is het dan toch opgelost.
En tot die tijd?quote:Op maandag 21 december 2020 09:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
We moeten gewoon zsm alle kwetsbaren en mensen in vitale beroepen vaccineren.
Dan tackle je het overspoelen van de zorg probleem en boeit het aantal besmettingen niet meer.
Zolang het vaccin werkt voor die mutatie (wat geroepen wordt) is het dan toch opgelost.
Dat is de perfect stormquote:Op maandag 21 december 2020 09:11 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Is het niet worst case wanneer het én besmetterlijker, én erger ziekteverloop (niet dodelijk want dat is 'gunstig' voor uitroeiing), én niet vaccineerbaar is?
Volgens mij is hij niet aan downplayen:quote:Op maandag 21 december 2020 08:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, wel positief. Anderzijds snap ik niet dat deze hoogleraar het gaat downplayen, en de Engelsen -die geen belang hebben bij paniek- het zo opkloppen.
Hij zegt "Incidenteel heeft een mutatie een positief effect op een virus, zoals een betere verspreiding". Daarmee onderschrijft hij de beweringen vanuit het VK. Tot 70% besmettelijker.quote:Virussen muteren continu, zegt hij. "Vaak veranderen de eigenschappen dan niet of nauwelijks. Incidenteel heeft een mutatie een positief effect op een virus, zoals een betere verspreiding."
Snijder denkt dat de invloed van deze mutatie op het coronavaccin meevalt. "Het is zeer onwaarschijnlijk dat een paar kleine veranderingen in het virale oppervlakte-eiwit betekenen dat een vaccin slechter of helemaal niet meer werkt."
En landen als Turkije, Australie, Zwisterland, Saudi Arabie en Iran doen daar bijvoorbeeld ook vol overgave aan mee, omdat.....?quote:
Het is een complot, snap dat danquote:Op maandag 21 december 2020 09:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En landen als Turkije, Australie, Zwisterland, Saudi Arabie en Iran doen daar bijvoorbeeld ook vol overgave aan mee, omdat.....?
Onder zorgpersoneel werken ook jongere mensen he, en vanuit dat oogpunt is een lagere bereidheid/kritische houding goed te begrijpen.quote:Op maandag 21 december 2020 09:02 schreef Janneke141 het volgende:
Wat ik dan niet snap: het zorgpersoneel loopt op zijn laatste benen (nou ja, dat snap ik dus wel), maar de enige potentiële uitweg moeten ze niet hebben. Of althans: nog geen 40% staat direct positief tegen een vaccin. De lage bereidheid onder zorgpersoneel zal, ben ik bang, ook geen positief effect hebben op de bereidheid onder de rest van de mensen.
[ afbeelding ]
Hihi, de eerste scherpe opmerking van jouw die ik hier lees.quote:Op maandag 21 december 2020 09:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Bron van dat onderzoek zou wel handig zijnquote:Op maandag 21 december 2020 09:02 schreef Janneke141 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik onderzoek niks, want daar ontbeer ik de kennis en vaardigheden voor, en ook mis ik de tijd en snelheid om die vuistdikke rapporten door te lezen. Ik stel alleen vast dat de Engelsen er behoorlijke ruchtbaarheid geven aan deze mutatie, terwijl zij zichzelf nu hiermee lijken te isoleren, en dat een hoogleraar hier -die geen belang heeft- juist maant tot kalmte.quote:Op maandag 21 december 2020 09:04 schreef miss_sly het volgende:
Vo
[..]
Vooral omdat hij zelf aangeeft er eigenlijk nog niets van gezien te hebben, dus puur theoretisch.
Natuurlijk muteert een virus, en veranderen de eigenschappen dan nauwelijks, maar het kán wel een positief effect op het virus hebben. Dus onderzoek de boel eerst voor je zegt dat je de paniek niet snapt.
Dat staat er gewoon bij. UMC zit het hoogste, jeugzorg en VVT het laagste.quote:Op maandag 21 december 2020 09:04 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het is tot 70%, dat zou dus ook een uitschieter kunnen zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 07:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Áls het 70% meer is is dat wel een probleem natuurlijk.. maar dat is wel een dikke “als”.
Dat bedoel ik, is een dikke 'als' en misschien zijn er wel andere verklaringen voor.quote:Op maandag 21 december 2020 09:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Het is tot 70%, dat zou dus ook een uitschieter kunnen zijn.
Kunnen ze dat virus dan niet gewoon beter afkeuren/quote:Op maandag 21 december 2020 09:19 schreef aartstyle het volgende:
Een heel spannend dagje vandaag. Er zal meer info komen over de eigenschappen van de mutatie. Het virus wordt als het goed is vandaag goedgekeurd en er is crisisoverleg binnen Europa. Heel benieuwd wat daar de insteek van is en wat daar uit gaat komen.
Vroeger in mijn jeugd stond ik voor mijn gevoel vaak op het natuur ijs in de kerstvakantie. Nu begeven we ons met z'n allen op glad ijs. Ergens denk ik dat ze kerst toch verder aan banden gaan leggen. Zou jammer zijn, maar wellicht wel terecht.
Mijn 'je' was gericht aan de hoogleraar in kwestie. Hij heeft nog geen laboratoriumuitslag gezien, en toch downplayt hij de boel. Dat vind ik merkwaardig.quote:Op maandag 21 december 2020 09:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik onderzoek niks, want daar ontbeer ik de kennis en vaardigheden voor, en ook mis ik de tijd en snelheid om die vuistdikke rapporten door te lezen. Ik stel alleen vast dat de Engelsen er behoorlijke ruchtbaarheid geven aan deze mutatie, terwijl zij zichzelf nu hiermee lijken te isoleren, en dat een hoogleraar hier -die geen belang heeft- juist maant tot kalmte.
Spannend.... Het virus wordt goedgekeurd!quote:Op maandag 21 december 2020 09:19 schreef aartstyle het volgende:
Een heel spannend dagje vandaag. Er zal meer info komen over de eigenschappen van de mutatie. Het virus wordt als het goed is vandaag goedgekeurd en er is crisisoverleg binnen Europa. Heel benieuwd wat daar de insteek van is en wat daar uit gaat komen.
Vroeger in mijn jeugd stond ik voor mijn gevoel vaak op het natuur ijs in de kerstvakantie. Nu begeven we ons met z'n allen op glad ijs. Ergens denk ik dat ze kerst toch verder aan banden gaan leggen. Zou jammer zijn, maar wellicht wel terecht.
Je bedoelt het Pfizer vaccin zekerquote:Op maandag 21 december 2020 09:19 schreef aartstyle het volgende:
Aah op die manier, ja dan staan we op dezelfde lijn.quote:Op maandag 21 december 2020 09:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn 'je' was gericht aan de hoogleraar in kwestie. Hij heeft nog geen laboratoriumuitslag gezien, en toch downplayt hij de boel. Dat vind ik merkwaardig.
Inderdaad.quote:Op maandag 21 december 2020 09:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Aah op die manier, ja dan staan we op dezelfde lijn.
Ik geloof die hoogleraar graag, maar dat de Engelsen zo waarschuwen (wat best netjes is, hadden de Chinezen dat maar gedaan) zal dan wel niet voor niks zijn.
De Chinezen hebben ook wel gewaarschuwd, maar toen zij al deuren gingen dichtlassen in Wuhan riepen wij hier nog dat het toch nooit naar Nederland zou komen.quote:Op maandag 21 december 2020 09:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof die hoogleraar graag, maar dat de Engelsen zo waarschuwen (wat best netjes is, hadden de Chinezen dat maar gedaan) zal dan wel niet voor niks zijn.
Ze gingen waarschuwen op het moment dat de geest al uit de fles was. Ze konden ook niets anders meer.quote:Op maandag 21 december 2020 09:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Chinezen hebben ook wel gewaarschuwd, maar toen zij al deuren gingen dichtlassen in Wuhan riepen wij hier nog dat het toch nooit naar Nederland zou komen.
Houden ze dan ook op met klagen over te hoge werkdruk vanwege corona?quote:Op maandag 21 december 2020 09:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Onder zorgpersoneel werken ook jongere mensen he, en vanuit dat oogpunt is een lagere bereidheid/kritische houding goed te begrijpen.
Nee natuurlijk niet.quote:Op maandag 21 december 2020 09:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Houden ze dan ook op met klagen over te hoge werkdruk vanwege corona?
Figuresquote:
Nee, en ook niet met klagen over de te lage salrissen in relatie tot de super hoge werkdruk. En ook de aanhoudende stroom aan facebook icons met daarin #ik zorg zullen blijven vrees ik.quote:Op maandag 21 december 2020 09:27 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Houden ze dan ook op met klagen over te hoge werkdruk vanwege corona?
Dat heeft toch niks met elkaar te maken?quote:
Oh die salarissen hebben ze nog wel gelijk in wellicht.quote:Op maandag 21 december 2020 09:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, en ook niet met klagen over de te lage salrissen in relatie tot de super hoge werkdruk. En ook de aanhoudende stroom aan facebook icons met daarin #ik zorg zullen blijven vrees ik.
Ik hoop dat een van die bijwerkingen van die vaccins is dat ze stoppen met zeuren en weer gewoon hup aan het werk gaan.quote:Op maandag 21 december 2020 09:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Oh die salarissen hebben ze nog wel gelijk in wellicht.
Maar ga inderdaad niet lopen klagen op Facebook dat mensen zich niet aan de maatregelen houden en voor volle ziekenhuizen zorgen, met alle drama die daarbij hoort en waar ze mee in aanraking komen, als je zelf te bedonderd bent om het vaccin te nemen dat dit zeer waarschijnlijk allemaal beëindigt
Het is de arrogantie van de Nederlandse wetenschap. Alsof die Engelsen in hun modellen geen rekening houden met superspreadevents die deze variant liet groeien ipv een mutatie. Die zijn echt niet gek. Als je dan zo'n Nederlander hoort die allea downplayed op basis van gevoelens en aannames is dat echt treurig.quote:Op maandag 21 december 2020 09:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als iedereen een vaccin neemt, hoeveel Corona patiënten liggen er dalijk dan nog in het ziekenhuis?quote:Op maandag 21 december 2020 09:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met elkaar te maken?
Het eindigt waarschijnlijk ook als wij een paar specifieke groepen enten, zoals bij de griepprik.quote:Op maandag 21 december 2020 09:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Oh die salarissen hebben ze nog wel gelijk in wellicht.
Maar ga inderdaad niet lopen klagen op Facebook dat mensen zich niet aan de maatregelen houden en voor volle ziekenhuizen zorgen, met alle drama die daarbij hoort en waar ze mee in aanraking komen, als je zelf te bedonderd bent om het vaccin te nemen dat dit zeer waarschijnlijk allemaal beëindigt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |