abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196855968
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:02 schreef Janneke141 het volgende:
Wat ik dan niet snap: het zorgpersoneel loopt op zijn laatste benen (nou ja, dat snap ik dus wel), maar de enige potentiële uitweg moeten ze niet hebben. Of althans: nog geen 40% staat direct positief tegen een vaccin. De lage bereidheid onder zorgpersoneel zal, ben ik bang, ook geen positief effect hebben op de bereidheid onder de rest van de mensen.
[ afbeelding ]
Bron van dat onderzoek zou wel handig zijn ;)
pi_196855977
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 08:56 schreef Pvt.Webster het volgende:

[..]

Bron: NOS
Hij maakt zo'n beetje alleen maar aannames. Nutteloos artikel.
pi_196855978
Een heel spannend dagje vandaag. Er zal meer info komen over de eigenschappen van de mutatie. Het virus wordt als het goed is vandaag goedgekeurd en er is crisisoverleg binnen Europa. Heel benieuwd wat daar de insteek van is en wat daar uit gaat komen.

Vroeger in mijn jeugd stond ik voor mijn gevoel vaak op het natuur ijs in de kerstvakantie. Nu begeven we ons met z'n allen op glad ijs. Ergens denk ik dat ze kerst toch verder aan banden gaan leggen. Zou jammer zijn, maar wellicht wel terecht.
  maandag 21 december 2020 @ 09:20:08 #279
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196855983
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:04 schreef miss_sly het volgende:
Vo
[..]

Vooral omdat hij zelf aangeeft er eigenlijk nog niets van gezien te hebben, dus puur theoretisch.
Natuurlijk muteert een virus, en veranderen de eigenschappen dan nauwelijks, maar het kán wel een positief effect op het virus hebben. Dus onderzoek de boel eerst voor je zegt dat je de paniek niet snapt.
Ik onderzoek niks, want daar ontbeer ik de kennis en vaardigheden voor, en ook mis ik de tijd en snelheid om die vuistdikke rapporten door te lezen. Ik stel alleen vast dat de Engelsen er behoorlijke ruchtbaarheid geven aan deze mutatie, terwijl zij zichzelf nu hiermee lijken te isoleren, en dat een hoogleraar hier -die geen belang heeft- juist maant tot kalmte.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_196855984
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:04 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Ik mis in dit soort enquêtes welk zorgpersoneel twijfelt. Gaat het ook om ziekenhuispersoneel of vooral om thuiszorgmedewerkers die meer vatbaar zijn voor feesboek complotgeneuzel?
Dat staat er gewoon bij. UMC zit het hoogste, jeugzorg en VVT het laagste.

In lijn met jouw verwachtingen dus.
- verwijderd door admin -
pi_196855997
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 07:37 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Áls het 70% meer is is dat wel een probleem natuurlijk.. maar dat is wel een dikke “als”.
Het is tot 70%, dat zou dus ook een uitschieter kunnen zijn.
blablablabla
  Redactie Sport maandag 21 december 2020 @ 09:21:33 #282
274204 crew  Mexicanobakker
pi_196856009
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:20 schreef Elan het volgende:

[..]

Het is tot 70%, dat zou dus ook een uitschieter kunnen zijn.
Dat bedoel ik, is een dikke 'als' en misschien zijn er wel andere verklaringen voor.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 21 december 2020 @ 09:21:53 #283
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196856015
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:19 schreef aartstyle het volgende:
Een heel spannend dagje vandaag. Er zal meer info komen over de eigenschappen van de mutatie. Het virus wordt als het goed is vandaag goedgekeurd en er is crisisoverleg binnen Europa. Heel benieuwd wat daar de insteek van is en wat daar uit gaat komen.

Vroeger in mijn jeugd stond ik voor mijn gevoel vaak op het natuur ijs in de kerstvakantie. Nu begeven we ons met z'n allen op glad ijs. Ergens denk ik dat ze kerst toch verder aan banden gaan leggen. Zou jammer zijn, maar wellicht wel terecht.
Kunnen ze dat virus dan niet gewoon beter afkeuren/
Scheelt ons een hoop ellende :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator maandag 21 december 2020 @ 09:21:57 #284
5428 crew  miss_sly
pi_196856019
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2020 09:20 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik onderzoek niks, want daar ontbeer ik de kennis en vaardigheden voor, en ook mis ik de tijd en snelheid om die vuistdikke rapporten door te lezen. Ik stel alleen vast dat de Engelsen er behoorlijke ruchtbaarheid geven aan deze mutatie, terwijl zij zichzelf nu hiermee lijken te isoleren, en dat een hoogleraar hier -die geen belang heeft- juist maant tot kalmte.
Mijn 'je' was gericht aan de hoogleraar in kwestie. Hij heeft nog geen laboratoriumuitslag gezien, en toch downplayt hij de boel. Dat vind ik merkwaardig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_196856020
quote:

Spannend.... Het virus wordt goedgekeurd!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 21 december 2020 @ 09:22:09 #286
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196856024
quote:

Je bedoelt het Pfizer vaccin zeker ;)
  maandag 21 december 2020 @ 09:23:09 #287
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196856036
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn 'je' was gericht aan de hoogleraar in kwestie. Hij heeft nog geen laboratoriumuitslag gezien, en toch downplayt hij de boel. Dat vind ik merkwaardig.
Aah op die manier, ja dan staan we op dezelfde lijn.
Ik geloof die hoogleraar graag, maar dat de Engelsen zo waarschuwen (wat best netjes is, hadden de Chinezen dat maar gedaan) zal dan wel niet voor niks zijn.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 21 december 2020 @ 09:24:28 #288
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196856061
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2020 09:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Ik geloof die hoogleraar graag, maar dat de Engelsen zo waarschuwen (wat best netjes is, hadden de Chinezen dat maar gedaan) zal dan wel niet voor niks zijn.
Inderdaad.
De Engelsen hadden hier niks mee te winnen. Alleen maar te verliezen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  maandag 21 december 2020 @ 09:25:23 #289
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_196856075
quote:

[..]

De Chinezen hebben ook wel gewaarschuwd, maar toen zij al deuren gingen dichtlassen in Wuhan riepen wij hier nog dat het toch nooit naar Nederland zou komen.
  maandag 21 december 2020 @ 09:27:33 #290
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196856105
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:25 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

De Chinezen hebben ook wel gewaarschuwd, maar toen zij al deuren gingen dichtlassen in Wuhan riepen wij hier nog dat het toch nooit naar Nederland zou komen.
Ze gingen waarschuwen op het moment dat de geest al uit de fles was. Ze konden ook niets anders meer.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  maandag 21 december 2020 @ 09:27:54 #291
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196856110
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2020 09:17 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Onder zorgpersoneel werken ook jongere mensen he, en vanuit dat oogpunt is een lagere bereidheid/kritische houding goed te begrijpen.
Houden ze dan ook op met klagen over te hoge werkdruk vanwege corona?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196856127
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 21 december 2020 @ 09:32:03 #293
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196856168
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.
Figures :P
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  maandag 21 december 2020 @ 09:32:39 #294
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196856177
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nee, en ook niet met klagen over de te lage salrissen in relatie tot de super hoge werkdruk. En ook de aanhoudende stroom aan facebook icons met daarin #ik zorg zullen blijven vrees ik.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_196856193
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:32 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Figures :P
Dat heeft toch niks met elkaar te maken?
  maandag 21 december 2020 @ 09:34:45 #296
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196856199
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2020 09:32 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Nee, en ook niet met klagen over de te lage salrissen in relatie tot de super hoge werkdruk. En ook de aanhoudende stroom aan facebook icons met daarin #ik zorg zullen blijven vrees ik.
Oh die salarissen hebben ze nog wel gelijk in wellicht.

Maar ga inderdaad niet lopen klagen op Facebook dat mensen zich niet aan de maatregelen houden en voor volle ziekenhuizen zorgen, met alle drama die daarbij hoort en waar ze mee in aanraking komen, als je zelf te bedonderd bent om het vaccin te nemen dat dit zeer waarschijnlijk allemaal beëindigt :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  maandag 21 december 2020 @ 09:35:50 #297
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_196856216
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:34 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Maar ga inderdaad niet lopen klagen op Facebook dat mensen zich niet aan de maatregelen houden en voor volle ziekenhuizen zorgen, met alle drama die daarbij hoort en waar ze mee in aanraking komen, als je zelf te bedonderd bent om het vaccin te nemen dat dit zeer waarschijnlijk allemaal beëindigt :D
Ik hoop dat een van die bijwerkingen van die vaccins is dat ze stoppen met zeuren en weer gewoon hup aan het werk gaan.

Zou ook goed zijn voor docenten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_196856221
quote:

[..]

Het is de arrogantie van de Nederlandse wetenschap. Alsof die Engelsen in hun modellen geen rekening houden met superspreadevents die deze variant liet groeien ipv een mutatie. Die zijn echt niet gek. Als je dan zo'n Nederlander hoort die allea downplayed op basis van gevoelens en aannames is dat echt treurig.
  maandag 21 december 2020 @ 09:36:23 #299
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196856226
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dat heeft toch niks met elkaar te maken?
Als iedereen een vaccin neemt, hoeveel Corona patiënten liggen er dalijk dan nog in het ziekenhuis?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_196856253
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:34 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Het eindigt waarschijnlijk ook als wij een paar specifieke groepen enten, zoals bij de griepprik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')