Daar vrees ik ook voor. Virus is wellicht hier ook al ontdekt en vandaar ook de onverwachte strenge lockdown vorige week. Nu VK wel veel van deze gevallen heeft meteen besloten om de VK meteen af te sluiten.quote:Op maandag 21 december 2020 07:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hmmmm.
Het was Van Dissel die alarm sloeg en kort daarna werd de huidige lockdown afgekondigd.
Nu is het weer Van Dissel die aan de bel trekt waarna plotsklaps een vliegverbod wordt afgekondigd.
Weten zij iets wat wij nog niet weten?
Niet real maar woke weet je wel...quote:Op maandag 21 december 2020 08:00 schreef Noek het volgende:
Straks is het wel de nieuwe wereldorde en dan hebben al die wappies gewoon gelijk.
[ afbeelding ]
En dan is BNW het nieuwe corona-forum en iedereen die een andere mening heeft verwijzen de mods door naar dit forumdeel want dat hoort daar niet thuis. Daar zijn ze wel real.
quote:Op maandag 21 december 2020 08:21 schreef quirina het volgende:
UK afsluiten is meer pesten vanwege de brexit.
De extra besmettelijke corona is hier al maanden een paar weken.
14000 besmettingen.quote:Op maandag 21 december 2020 08:22 schreef Faraday01 het volgende:
Laten we hopen dat we vanaf vandaag of morgen we positieve effecten van de lockdown in de dagcijfers zien.
Onder andere Australië, Canada, Turkije en Zwitserland hebben ook al een vliegverbod, geen van allen een EU-land.quote:Op maandag 21 december 2020 08:21 schreef quirina het volgende:
De extra besmettelijke corona is hier al maanden.
quote:
Dit, het BNW stuk, wat ik helemaal geen BNW materiaal meer vind ik deze tijdenquote:Op maandag 21 december 2020 01:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als wij in Nederland al zo (relatief) snel ingrijpen is er wel wat aan het handje ja
BNW: Of zij hebben bij vorige EU top gewoon even overlegd dat ze deze week net gingen doen alsof er een nieuwe variant was die heeeeeeeeeeeeeel besmettelijk was, zodat alle schaapjes zonder problemen naar de slachtbank zouden gaan lopenGewoon, omdat het kan.
Heb je een bron voor deze onzin?quote:Op maandag 21 december 2020 08:21 schreef quirina het volgende:
De extra besmettelijke corona is hier al maanden.
Technisch gezien begint het dood gaan eigenlijk al meteen vanaf de dag dat je geboren bentquote:Op maandag 21 december 2020 08:30 schreef Noek het volgende:
De verwachting is/was dat het na donderdag gaat dalen maar dat was voor de 70% variant.
Nu gaan we gewoon dood vanaf donderdag.
Nou, waarom op stel en sprong alles dicht mikken, een extreme maatregel, terwijl het niet gisteren ontdekt is ofzo. En ook allang in Nederland aanwezig isquote:Op maandag 21 december 2020 08:35 schreef Noppie2000 het volgende:
Krijg steeds meer de neiging hier aluhoedjes uit te delen.
Afgelastquote:
Het nieuwe Unox meisje jongens.quote:Op maandag 21 december 2020 08:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Afgelast![]()
Dan spring ik wel, mét Unox muts, onder een koude douche
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |