Iedereen tot nader order binnenblijven tot ie gevaccineerd is.quote:Op zondag 20 december 2020 19:54 schreef JosMert het volgende:
Laat me raden wat uit het crisisoverleg komt:
Iedere europese burger moet thuis alleen met zijn eigen gezin kerst vieren.
Kan je de klok op gelijk zetten
Is daar dan een besmettingsprobleem cq oorzaak in welke mate ?quote:Op zondag 20 december 2020 19:47 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ik denk dat de overheid eens serieus moet kijken of het misschien kan bijspringen met voedsel bezorgen ofzo, is dat geen mogelijkheid? Dat je niet meer met z'n alle naar de supermarkt moet.
Of supermarkten moeten gewoon heel streng gaan zijn en maar 10 man tegelijk in de winkel laten komen oid.
En wie gaat dat controleren?quote:Op zondag 20 december 2020 19:54 schreef JosMert het volgende:
Plus keiharde lockdown heel europa.
Heb toch wel te doen met mensen die zo van hun geliefde gescheiden worden opeens. Ja, ik snap dat het nodig is maar toch.quote:Op zondag 20 december 2020 19:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Oei.
In het achterhoofd moet ook wel gehouden worden dat Nederland een mainport voor van de UK naar Europa is
Geen idee of dat nog gaat gebeuren na dat zoethoudertje wat ze er onlangs weer bij hebben gekregen. Ik hoor er niks meer over.quote:Op zondag 20 december 2020 19:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Er waren toch mensen hier, die weer mensen kenden die in de horeca zaten. En die ongeacht wat, weer open gingen op 17 januari?
Oh, een heel klein groepje.
Wel veel lawaai maakten ze dan.
Volgens mij wil geen land die macht aan de EU geven. Idem qua grenzen. En idem als het over gezondheidszorg gaat.quote:Op zondag 20 december 2020 19:33 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mijn geld zet ik op harde lockdown kerst en oud en nieuw, Europees niveau geregeld.
Helemaal geen bezoek, avondklokken en dat soort onzin. En dan zeggen Rutte en de Jonge: dit virus is een stuk aggressiever geworden, dus wij moeten dat ook doen.
Ja. Kutvirus is het.quote:Op zondag 20 december 2020 19:56 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Geen idee of dat nog gaat gebeuren na dat zoethoudertje wat ze er onlangs weer bij hebben gekregen. Ik hoor er niks meer over.
De tent waar ik voor werk in ieder geval niet. Die is vanaf 28 dec. A.s. de nek om gedraaid
Politie en boa. De overheden gaan steeds verder en verder. Dit is alleen maar de volgende stap.quote:Op zondag 20 december 2020 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wie gaat dat controleren?
BNWquote:Op zondag 20 december 2020 19:59 schreef JosMert het volgende:
[..]
Politie en boa. De overheden gaan steeds verder en verder. Dit is alleen maar de volgende stap.
Ja dat is altijd met die minderheidsgroepjes.quote:Op zondag 20 december 2020 19:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Er waren toch mensen hier, die weer mensen kenden die in de horeca zaten. En die ongeacht wat, weer open gingen op 17 januari?
Twitter en faceboek is een zegen voor dat soort oproerkraaiers. Zeker omdat om onduidelijke redenen serieus genomen wordt wat mensen daar zeggen.quote:Op zondag 20 december 2020 20:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja dat is altijd met die minderheidsgroepjes.
Wat betekent BNW? Ben niet wappie? Vanmorgen zat bij WNL nog een of ander hoofd van de politie te verkondigen dat hij alleen maar capaciteit had voor excessen en niet voor handhaving in de straat...quote:
Ik denk eerder om een binnenreis verbod vanaf de UK af te stemmen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die bevoegdheid heeft de EU niet.
Voor de voordeur kan natuurlijk wel gecontroleerd worden of iemand daar rechtmatig op straat is.quote:Op zondag 20 december 2020 19:51 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Of er niemand buiten je eigen huishouden aanwezig is
Om te checken of iedereen van het huishouden in een eigen ruimte zit
Om er vervolgens achter te komen dat ook dat de oplossing niet gaat zijn
Kortom.. we kunnen wel nog verder doorslaan in de maatregelen. Het gaat de oplossing niet zijn. Op een gegeven moment ben je uitgespeeld met je cobtrolerende maatregelen
Ja voor de weg en de trein... want landen hebben die bevoegdheid niet, dat kan alleen maar Europees worden geregeld...quote:Op zondag 20 december 2020 20:02 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik denk eerder om een binnenreis verbod vanaf de UK af te stemmen.
quote:Op zondag 20 december 2020 13:44 schreef Fred het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: KLM verkoopt gewoon tickets.
And... it's gone.quote:Op zondag 20 december 2020 14:01 schreef Fred het volgende:
[..]
In tegenstelling tot het RIVM en GGD heeft deze (semi-staatsonderneming) hun IT wel op orde. Alle vluchten die geschrapt zijn op basis van het verbod zijn er al uit gehaald. Dit is wat er nog over is.
Geen idee of dat nog gaat gebeuren na dat zoethoudertje wat ze er onlangs weer bij hebben gekregen. Ik hoor er niks meer over.quote:Op zondag 20 december 2020 19:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik zit in een appgroep waar meerdere agenten en boa's zitten, die aangeven alleen te waarschuwen en bewust geen boetes uit te delen omdat zij niet achter dit beleid staan.quote:Op zondag 20 december 2020 19:59 schreef JosMert het volgende:
[..]
Politie en boa. De overheden gaan steeds verder en verder. Dit is alleen maar de volgende stap.
Is er eigenlijk iets gezegd over een concreet doel? 1000 besmettingen, 100?quote:Op zondag 20 december 2020 19:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, als er nieuwe maatregelen komen bovenop de huidige lockdown dan gaat die automatisch ook langer duren. Maar ook zonder eventuele mutaties was het al duidelijk dat deze lockdown bij lange niet het gewenste effect zal hebben.
Bij sommigen is alles wat niet in hun straatje is BNW/wappie/gekkie. Ik hoop dat daar harder tegen opgetreden gaat worden.quote:
Vooral kut hoe beleidsmakers er op reageren. We doen het onszelf aan.quote:
Da's niet waar. Soevereine landen gaan over alle grenzen van het land.quote:Op zondag 20 december 2020 20:03 schreef popje het volgende:
[..]
Ja voor de weg en de trein... want landen hebben die bevoegdheid niet, dat kan alleen maar Europees worden geregeld...
Eerst werd er gestuurd op 3600 besmettingen en 10 opnames per dag voor er versoepelingen zouden kunnen zijn... dat ging toen voor eventuele versoepelingen half decemberquote:Op zondag 20 december 2020 20:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Is er eigenlijk iets gezegd over een concreet doel? 1000 besmettingen, 100?
Niet echt nodig: 98% bevolking volgt evt met gemor, de rest kan je met een handgebaar subversief gedrag verwijten en daarmee duiden als oorzaak voor/van ellende. Kwestie van goed inkleden.quote:Op zondag 20 december 2020 19:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En wie gaat dat controleren?
Dat is wel een serieus probleem. Ik snap de urgentie op Europees niveau nu wel. De combinatie met de feestdagen is wel heel beroerd.quote:Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef KP het volgende:
[..]
De nieuwe variant is 67-75% besmettelijker (95%-waarschijnlijkheidsinterval) en resulteert in een stijging van de absolute R van 0,39-0,93. Dat lijkt me genoeg reden voor crisisoverleg.
Nu kennelijk niet in Leeuwarden. Feestje suppporters van Cambuur. Ik zie geen handhaving, Er wordt alleen geconstateerd dat de coronaregels worden genegeerd.https://www.rtlnieuws.nl/(...)negeren-coronaregelsquote:Op zondag 20 december 2020 20:02 schreef popje het volgende:
dW
[..]
Wat betekent BNW? Ben niet wappie? Vanmorgen zat bij WNL nog een of ander hoofd van de politie te verkondigen dat hij alleen maar capaciteit had voor excessen en niet voor handhaving in de straat...
1200 hadden ze ‘t over geloof ik, met de andere indicatoren ook onder de signaalwaardes.quote:Op zondag 20 december 2020 20:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Klopt. Mensen willen hardere maatregelen. Dan gaan ze het krijgen ook.quote:Op zondag 20 december 2020 20:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
Niet echt nodig: 98% bevolking volgt evt met gemor, de rest kan je met een handgebaar subversief gedrag verwijten en daarmee duiden als oorzaak voor/van ellende. Kwestie van goed inkleden.
Appelleert ook aan de wens dat er nog haderd moet worden ingegrepen.
Nee, over protesten hoef je je niet druk te maken; laat staan gezagsgetrouwe handhaving. Hooguit een stel pannenklappers die je dan op een afgelaten parkeerterrein onder toezicht en toestemming, wegzet als wappie en dan laat uitdemonstreren.
Goede samenvatting inderdaad. Zo gaat het al 10 maandenquote:Op zondag 20 december 2020 20:10 schreef Vallon het volgende:
[..]
Niet echt nodig: 98% bevolking volgt evt met gemor, de rest kan je met een handgebaar subversief gedrag verwijten en daarmee duiden als oorzaak voor/van ellende. Kwestie van goed inkleden.
Appelleert ook aan de wens dat er nog haderd moet worden ingegrepen.
Nee, over protesten hoef je je niet druk te maken; laat staan gezagsgetrouwe handhaving. Hooguit een stel pannenklappers die je dan op een afgelaten parkeerterrein onder toezicht en toestemming, wegzet als wappie en dan laat uitdemonstreren.
Ik hoorde iets van 3500 ofzo maar verder zou ik het niet weten. Ik vind dat ze sowieso niet op die cijfers zouden moeten sturen, maar goed.quote:Op zondag 20 december 2020 20:04 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En ook Soevereine landen kunnen samen afspreken dat ze soeverein als ze zijn, hun grenzen controleren.quote:Op zondag 20 december 2020 20:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Da's niet waar. Soevereine landen gaan over alle grenzen van het land.
Ik denk ook dat dat wel zo blijft, van wat ik gelezen heb zal een mutatie die vaccins onbruikbaar maken zo ingrijpend zijn dat het eigenlijk een ander virus wordt. De kans daarop lijkt mij klein maar ik ben geen expert.quote:Op zondag 20 december 2020 20:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[ twitter ]
Ook nog wat goed nieuws vandaag.
In dat geval kan het gemuteerde gedeelte van het virus ook mooi opgeruimd worden in de eerste maanden van 2021.quote:Op zondag 20 december 2020 20:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[ twitter ]
Ook nog wat goed nieuws vandaag.
Zo ben ik ook. Ik weet alleen niet hoe het met jou zit, maar er is wel een breekpunt.quote:Op zondag 20 december 2020 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goede samenvatting inderdaad. Zo gaat het al 10 maanden
Het brede maatschappelijke kader houdt zijn mond, evenals de jongeren, risico om gedemoniseerd te worden als wappie is blijkbaar te groot. Ik snap dat wel. Want zelf ik ben ik ook zo laf.
Je veronderstelt dat er geen verband is tussen positieve testen en ziekenhuisopnamen?quote:Op zondag 20 december 2020 20:14 schreef popje het volgende:
Ze zouden in ieder geval niet op besmettingen moeten sturen, maar op ziekenhuisopnames... als die mensen niet ziek worden, zegt een besmetting niets...
En de wens om harder in te grijpen heeft helemaal geen zin, want een avondklok gaat echt geen verschil maken!
Sputnik is overal om zo de verdeeldheid kenbaar te maken.quote:
Het breekpunt is allang voorbij, en als ik zie dat er een breder verzet op gang komt zal ik daar zeker in participeren, maar ik ga niet op het binnenhof op een fluit blazen en op pannen staan slaan. De burger is gewoon compleet machteloos in deze.quote:Op zondag 20 december 2020 20:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zo ben ik ook. Ik weet alleen niet hoe het met jou zit, maar er is wel een breekpunt.
Zo interpreteer ik die post niet. Volgens mij staat er dat dat verband soms overschat wordt.quote:Op zondag 20 december 2020 20:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Je veronderstelt dat er geen verband is tussen positieve testen en ziekenhuisopnamen?
Daar wordt ook op gestuurdquote:Op zondag 20 december 2020 20:14 schreef popje het volgende:
Ze zouden in ieder geval niet op besmettingen moeten sturen, maar op ziekenhuisopnames... als die mensen niet ziek worden, zegt een besmetting niets...
Wat heeft dit precies met de rechtstaat te maken? De keuzes die gemaakt worden zijn politiek.quote:Op zondag 20 december 2020 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het breekpunt is allang voorbij, en als ik zie dat er een breder verzet op gang komt zal ik daar zeker in participeren, maar ik ga niet op het binnenhof op een fluit blazen en op pannen staan slaan. De burger is gewoon compleet machteloos in deze.
Voor dit soort omstandigheden hebben wij een rechtstaat. Daar hebben wij gewoon he-le-maal niets aan. Mijn geloof in een rechtstaat ben ik dan ook verloren. Het is gewoon een ieder voor zich maatschappij met de babyboomer voor op. Dit hele circus is opgetuigd ten faveure van hen, maar de sociale- en economische kosten komen voor rekening voor de mensen die in de beginfase van het leven staan. De rechtvaardigheid is totaal zoek geraakt.
Was wel te verwachten: grote vraag, zeer beperkt aanbod.quote:Op zondag 20 december 2020 20:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
And... it's gone.
[ afbeelding ]
Deze strain was toch weken geleden ook al in Nederland waargenomen?quote:
Dat kan ik me echt niet voorstellenquote:Op zondag 20 december 2020 19:54 schreef JosMert het volgende:
Plus keiharde lockdown heel europa.
Lekker 2 dagen voor Kerst zoiets afkondigen.. dan krijg je apocalyptische taferelen in de supermarkten. Zo stom zullen ze echt niet zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 20:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt niet voorstellen
Ik snap het ook niet helemaal, deze strain was in september al ontdekt in Engeland, waarom nu paniek?quote:Op zondag 20 december 2020 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze strain was toch weken geleden ook al in Nederland waargenomen?
Maar nu is alles ineens breaking.
De maatregelen die afgelopen week zijn gekomen kon ik me ook niet voorstellen. Inmiddels kijk ik nergens meer van opquote:Op zondag 20 december 2020 20:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt niet voorstellen
Britten pesten.quote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, deze strain was in september al ontdekt in Engeland, waarom nu paniek?
Kerst, Brexit iets anders??
Uit het VKquote:Op zondag 20 december 2020 20:22 schreef Breekfast het volgende:
Waar haalt men dat percentage van 70% meer besmettelijk eigenlijk vandaan? Is dat een betrouwbaar percentage met een kleine foutmarge? Of is het nog giswerk?
Ik snap dat als een variant van het virus steeds dominanter wordt dat het aannemelijk is dat deze variant ook besmettelijker is. Maar in hoeverre kunnen toevalstreffers (zoals een superspreading event waarbij een besmet persoon toevallig die variant heeft) de variant op weg helpen om dominant te worden?
Jij was sneller met typenquote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
De maatregelen die afgelopen week zijn gekomen kon ik me ook niet voorstellen. Inmiddels kijk ik nergens meer van op
Het enorm oplopen vd de besmettingen met deze mutatie sinds half novemberquote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, deze strain was in september al ontdekt in Engeland, waarom nu paniek?
Het duurt een flinke poos voor het virus - zelfs in een meer besmettelijke variant - voldoende kritieke massa heeft om waargenomen te worden.quote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Omdat het even duurt voor zo'n sub-uitbraak een beetje op stoom komt.quote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Lees de berichtgevingquote:Op zondag 20 december 2020 20:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik ben benieuwd hoe ze dat hebben vastgesteld.
Je hebt een bijzonder gevoel voor humor.quote:Op zondag 20 december 2020 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
Haha, als dat waar is van die mutatie in UK, dan is het dus echt vechten tegen de bierkaai geworden.
Nu hopen dat Den Haag ook snel wakker wordt ipv blijven vechten ..quote:Op zondag 20 december 2020 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
Haha, als dat waar is van die mutatie in UK, dan is het dus echt vechten tegen de bierkaai geworden.
ik lachen me inderdaad helemaal sufquote:Op zondag 20 december 2020 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
Resistance is futile.quote:Op zondag 20 december 2020 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
Klets niet zo dom. Ze brachten dit zelf naar buiten. Terecht. En daar wordt op gereageerd. Ook terecht.quote:
Maar is er nou wel of geen verband tussen positieve testen en ziekenhuisopnamen?quote:Op zondag 20 december 2020 20:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zo interpreteer ik die post niet. Volgens mij staat er dat dat verband soms overschat wordt.
Ik vind dat ook een onterechte polarisatie. Ik denk dat de meerderheid van de mensen onder wappers mensen verstaat die het hebben over 5G, Soros en Gates en chips die met vaccins zouden worden ingespoten en een doel als totale macht over het volk en een kapotte economie. O ja, en het gewoonweg ontkennen dat COVID bestaat.quote:Op zondag 20 december 2020 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het brede maatschappelijke kader houdt zijn mond, evenals de jongeren, risico om gedemoniseerd te worden als wappie is blijkbaar te groot. Ik snap dat wel. Want zelf ik ben ik ook zo laf.
Nee, het is meer cynisch.quote:Op zondag 20 december 2020 20:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je hebt een bijzonder gevoel voor humor.
Niet perse toch? Zolang het vaccin werkt moeten we gewoon zsm vaccineren. Vooral onder de kwetsbaren en vitale beroepen. Dan helpt deze mutatie zelfs om groepsimmuniteit te bereiken.quote:Op zondag 20 december 2020 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, zo simpel is dat niet. Een verband lijkt er te zijn, maar de verhouding is niet constant en het is ook heel moeilijk op te anticiperen. Vooral tijdens de tweede golf nu lijkt het verband een stuk minder sterk dan tijdens de eerste.quote:Op zondag 20 december 2020 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar is er nou wel of geen verband tussen positieve testen en ziekenhuisopnamen?
Zo ja, dan kun je daar prima op sturen.
Nee, idd. Laten we het gewoon opgevenquote:Op zondag 20 december 2020 20:27 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nu hopen dat Den Haag ook snel wakker wordt ipv blijven vechten ..
Dat is pas een misdaad tegen de burger
Bjzonder dat zoveel mensen VVD of elders binnen het 'partijkartel' willen gaan stemmen dan.quote:Op zondag 20 december 2020 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 20 december 2020 20:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Niet perse toch? Zolang het vaccin werkt moeten we gewoon zsm vaccineren. Vooral onder de kwetsbaren en vitale beroepen. Dan helpt deze mutatie zelfs om groepsimmuniteit te bereiken.
Dan zijn we er toch? Dat overbelasten vam de zorg kan bij deze mutatie getackeld worden door zsm zo veel mogelijk kwetsbaren te vaccineren.
Of klopt dit niet?
Er zijn ook geen volwaardige alternatieven. Ja de club van Baudet....quote:Op zondag 20 december 2020 20:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Bjzonder dat zoveel mensen VVD of het 'partijkartel' willen gaan stemmen dan.
volgens mij is het nog beter om je er niet druk over te maken.quote:Op zondag 20 december 2020 20:28 schreef miss_sly het volgende:
En zo worden mensen die voor bepaalde maatregelen dat weer uitgemaakt voor dwingers of volgzame schapen. Laten we dat hier in het topic nou eens niet doen. Ik geloof nooit dat de verhoudingen daar beter van worden.
Maar ze sturen op belasting vd zorg, niet sec op besmettingen..quote:Op zondag 20 december 2020 20:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, zo simpel is dat niet. Een verband lijkt er te zijn, maar de verhouding is niet constant en het is ook heel moeilijk op te anticiperen. Vooral tijdens de tweede golf nu lijkt het verband een stuk minder sterk dan tijdens de eerste.
Dus stemt men maar VVD?quote:Op zondag 20 december 2020 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn ook geen volwaardige alternatieven. Ja de club van Baudet....
Dat is een volwaardig alternatief?quote:Op zondag 20 december 2020 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het CDA van Hoekstra en Omtzigt kan voor een groot deel van de VVD aanhang best een alternatief vormen. Maar goed. We gaan off-topicquote:Op zondag 20 december 2020 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, vandaar ook de..... Maar het is wel het enige alternatief.quote:Op zondag 20 december 2020 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een volwaardig alternatief?
quote:Op zondag 20 december 2020 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
Wellicht dat mensen de vergelijking ''fout'' vinden, maar eigenlijk kun je de hele aanpak van dit virus vergelijken met een oncoloog die iemand met uitgezaaide longvlieskanker eindeloos blijft behandelen, terwijl de ct-scan in elke lymfeklier in de long tumorcellen laat zien, vertelt de dokter doodleuk dat opgeven geen optie is en dat we moeten doorgaan!
Het virus heeft allang gewonnen, de schade is onnoemelijk groot. Het enige wat we gewonnen hebben is dat we wat te dikke boomers hebben kunnen redden die straks in de zomer weer op de ''elektrische fiets'' kan stappen naar een leuk terrasje, terwijl de nieuwe generatie verder verarmd is.
Uhuh, dus VVD óf dubieuze clubjes? Apart wel..quote:Op zondag 20 december 2020 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, vandaar ook de..... Maar het is wel het enige alternatief.
Oja, en de club van Geert, die zijn ook kritisch maar wel gematigder. Maar de PVV heeft weer andere nadelen.
ik ben benieuwd wie jouw vergelijking niet fout vindt....quote:Op zondag 20 december 2020 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
Wellicht dat mensen de vergelijking ''fout'' vinden, maar eigenlijk kun je de hele aanpak van dit virus vergelijken met een oncoloog die iemand met uitgezaaide longvlieskanker eindeloos blijft behandelen, terwijl de ct-scan in elke lymfeklier in de long tumorcellen laat zien, vertelt de dokter doodleuk dat opgeven geen optie is en dat we moeten doorgaan!
Het virus heeft allang gewonnen, de schade is onnoemelijk groot. Het enige wat we gewonnen hebben is dat we wat te dikke boomers hebben kunnen redden die straks in de zomer weer op de ''elektrische fiets'' kan stappen naar een leuk terrasje, terwijl de nieuwe generatie verder verarmd is.
Zelfde dilemma hier, misschien Wopke als hij niet de samenwerking met links aan gaat.quote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef Twinkle20 het volgende:
De liefde tussen mij en VVD is sinds april definitief over.
Maar nog geen idee op wie dan wel.
Niet stemmen vind ik niet okay. Er zijn mensen die ervoor hebbem gevochten tot ze erbij neer vielen zodat vrouwen mochten stemmen.
Blanco stemmen .. dan gaat mijn stem naar de grootste ofzo? Ook geen plan dus.
ik stem zelf niet, dat doe ik al niet meer sinds begin 2000.quote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Niet stemmen vind ik niet okay. Er zijn mensen die ervoor hebbem gevochten tot ze erbij neer vielen zodat vrouwen mochten stemmen.
quote:Op zondag 20 december 2020 20:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wie jouw vergelijking niet fout vindt....
Blanco telt alleen voor de opkomst. Daarmee laat je zien politiek geïnteresseerd te zijn, maar geen geschikte partij te kunnen vinden.quote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef Twinkle20 het volgende:
De anologie zit'm erin dat het probleem zo ontzettend wijdverspreid is, en dat er geen kruid tegen gewassen is. Dan moet je gewoon als dokter/overheid het eerlijke verhaal gaan vertellen, en dat op deze manier verder gaan geen perspectief biedt.quote:Op zondag 20 december 2020 20:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wie jouw vergelijking niet fout vindt....
hoe kan je nou laten zien dat je politiek geinteresseerd bent als het anoniem is?quote:Op zondag 20 december 2020 20:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Blanco telt alleen voor de opkomst. Daarmee laat je zien politiek geïnteresseerd te zijn, maar geen geschikte partij te kunnen vinden.
Lees je eens in over blanco stemmen..quote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Die zagen er redelijk stabiel uit de afgelopen dagen.quote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef VoMy het volgende:
Ziekenhuiscijfers (NICE) van de afgelopen dagen zijn wel bemoedigend op het eerste oog. Zal wel aan een rapportageachterstand liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |