Ik snap het ook niet helemaal, deze strain was in september al ontdekt in Engeland, waarom nu paniek?quote:Op zondag 20 december 2020 20:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Deze strain was toch weken geleden ook al in Nederland waargenomen?
Maar nu is alles ineens breaking.
De maatregelen die afgelopen week zijn gekomen kon ik me ook niet voorstellen. Inmiddels kijk ik nergens meer van opquote:Op zondag 20 december 2020 20:21 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt niet voorstellen
Britten pesten.quote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, deze strain was in september al ontdekt in Engeland, waarom nu paniek?
Kerst, Brexit iets anders??
Uit het VKquote:Op zondag 20 december 2020 20:22 schreef Breekfast het volgende:
Waar haalt men dat percentage van 70% meer besmettelijk eigenlijk vandaan? Is dat een betrouwbaar percentage met een kleine foutmarge? Of is het nog giswerk?
Ik snap dat als een variant van het virus steeds dominanter wordt dat het aannemelijk is dat deze variant ook besmettelijker is. Maar in hoeverre kunnen toevalstreffers (zoals een superspreading event waarbij een besmet persoon toevallig die variant heeft) de variant op weg helpen om dominant te worden?
Jij was sneller met typenquote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
De maatregelen die afgelopen week zijn gekomen kon ik me ook niet voorstellen. Inmiddels kijk ik nergens meer van op
Het enorm oplopen vd de besmettingen met deze mutatie sinds half novemberquote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal, deze strain was in september al ontdekt in Engeland, waarom nu paniek?
Het duurt een flinke poos voor het virus - zelfs in een meer besmettelijke variant - voldoende kritieke massa heeft om waargenomen te worden.quote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Omdat het even duurt voor zo'n sub-uitbraak een beetje op stoom komt.quote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Lees de berichtgevingquote:Op zondag 20 december 2020 20:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar ik ben benieuwd hoe ze dat hebben vastgesteld.
Je hebt een bijzonder gevoel voor humor.quote:Op zondag 20 december 2020 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
Haha, als dat waar is van die mutatie in UK, dan is het dus echt vechten tegen de bierkaai geworden.
Nu hopen dat Den Haag ook snel wakker wordt ipv blijven vechten ..quote:Op zondag 20 december 2020 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
Haha, als dat waar is van die mutatie in UK, dan is het dus echt vechten tegen de bierkaai geworden.
ik lachen me inderdaad helemaal sufquote:Op zondag 20 december 2020 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
Resistance is futile.quote:Op zondag 20 december 2020 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
Klets niet zo dom. Ze brachten dit zelf naar buiten. Terecht. En daar wordt op gereageerd. Ook terecht.quote:
Maar is er nou wel of geen verband tussen positieve testen en ziekenhuisopnamen?quote:Op zondag 20 december 2020 20:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zo interpreteer ik die post niet. Volgens mij staat er dat dat verband soms overschat wordt.
Ik vind dat ook een onterechte polarisatie. Ik denk dat de meerderheid van de mensen onder wappers mensen verstaat die het hebben over 5G, Soros en Gates en chips die met vaccins zouden worden ingespoten en een doel als totale macht over het volk en een kapotte economie. O ja, en het gewoonweg ontkennen dat COVID bestaat.quote:Op zondag 20 december 2020 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goede samenvatting inderdaad. Zo gaat het al 10 maanden
Het brede maatschappelijke kader houdt zijn mond, evenals de jongeren, risico om gedemoniseerd te worden als wappie is blijkbaar te groot. Ik snap dat wel. Want zelf ik ben ik ook zo laf.
Nee, het is meer cynisch.quote:Op zondag 20 december 2020 20:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je hebt een bijzonder gevoel voor humor.
Niet perse toch? Zolang het vaccin werkt moeten we gewoon zsm vaccineren. Vooral onder de kwetsbaren en vitale beroepen. Dan helpt deze mutatie zelfs om groepsimmuniteit te bereiken.quote:Op zondag 20 december 2020 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, zo simpel is dat niet. Een verband lijkt er te zijn, maar de verhouding is niet constant en het is ook heel moeilijk op te anticiperen. Vooral tijdens de tweede golf nu lijkt het verband een stuk minder sterk dan tijdens de eerste.quote:Op zondag 20 december 2020 20:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar is er nou wel of geen verband tussen positieve testen en ziekenhuisopnamen?
Zo ja, dan kun je daar prima op sturen.
Nee, idd. Laten we het gewoon opgevenquote:Op zondag 20 december 2020 20:27 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nu hopen dat Den Haag ook snel wakker wordt ipv blijven vechten ..
Dat is pas een misdaad tegen de burger
Bjzonder dat zoveel mensen VVD of elders binnen het 'partijkartel' willen gaan stemmen dan.quote:Op zondag 20 december 2020 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goede samenvatting inderdaad. Zo gaat het al 10 maanden
Het brede maatschappelijke kader houdt zijn mond, evenals de jongeren, risico om gedemoniseerd te worden als wappie is blijkbaar te groot. Ik snap dat wel. Want zelf ik ben ik ook zo laf.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 20 december 2020 20:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Niet perse toch? Zolang het vaccin werkt moeten we gewoon zsm vaccineren. Vooral onder de kwetsbaren en vitale beroepen. Dan helpt deze mutatie zelfs om groepsimmuniteit te bereiken.
Dan zijn we er toch? Dat overbelasten vam de zorg kan bij deze mutatie getackeld worden door zsm zo veel mogelijk kwetsbaren te vaccineren.
Of klopt dit niet?
Er zijn ook geen volwaardige alternatieven. Ja de club van Baudet....quote:Op zondag 20 december 2020 20:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Bjzonder dat zoveel mensen VVD of het 'partijkartel' willen gaan stemmen dan.
volgens mij is het nog beter om je er niet druk over te maken.quote:Op zondag 20 december 2020 20:28 schreef miss_sly het volgende:
En zo worden mensen die voor bepaalde maatregelen dat weer uitgemaakt voor dwingers of volgzame schapen. Laten we dat hier in het topic nou eens niet doen. Ik geloof nooit dat de verhoudingen daar beter van worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |