Nee, idd. Laten we het gewoon opgevenquote:Op zondag 20 december 2020 20:27 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Nu hopen dat Den Haag ook snel wakker wordt ipv blijven vechten ..
Dat is pas een misdaad tegen de burger
Bjzonder dat zoveel mensen VVD of elders binnen het 'partijkartel' willen gaan stemmen dan.quote:Op zondag 20 december 2020 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Goede samenvatting inderdaad. Zo gaat het al 10 maanden
Het brede maatschappelijke kader houdt zijn mond, evenals de jongeren, risico om gedemoniseerd te worden als wappie is blijkbaar te groot. Ik snap dat wel. Want zelf ik ben ik ook zo laf.
Zo denk ik er ook over.quote:Op zondag 20 december 2020 20:29 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Niet perse toch? Zolang het vaccin werkt moeten we gewoon zsm vaccineren. Vooral onder de kwetsbaren en vitale beroepen. Dan helpt deze mutatie zelfs om groepsimmuniteit te bereiken.
Dan zijn we er toch? Dat overbelasten vam de zorg kan bij deze mutatie getackeld worden door zsm zo veel mogelijk kwetsbaren te vaccineren.
Of klopt dit niet?
Er zijn ook geen volwaardige alternatieven. Ja de club van Baudet....quote:Op zondag 20 december 2020 20:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Bjzonder dat zoveel mensen VVD of het 'partijkartel' willen gaan stemmen dan.
volgens mij is het nog beter om je er niet druk over te maken.quote:Op zondag 20 december 2020 20:28 schreef miss_sly het volgende:
En zo worden mensen die voor bepaalde maatregelen dat weer uitgemaakt voor dwingers of volgzame schapen. Laten we dat hier in het topic nou eens niet doen. Ik geloof nooit dat de verhoudingen daar beter van worden.
Maar ze sturen op belasting vd zorg, niet sec op besmettingen..quote:Op zondag 20 december 2020 20:29 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nee, zo simpel is dat niet. Een verband lijkt er te zijn, maar de verhouding is niet constant en het is ook heel moeilijk op te anticiperen. Vooral tijdens de tweede golf nu lijkt het verband een stuk minder sterk dan tijdens de eerste.
Dus stemt men maar VVD?quote:Op zondag 20 december 2020 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Er zijn ook geen volwaardige alternatieven. Ja de club van Baudet....
Dat is een volwaardig alternatief?quote:Op zondag 20 december 2020 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het CDA van Hoekstra en Omtzigt kan voor een groot deel van de VVD aanhang best een alternatief vormen. Maar goed. We gaan off-topicquote:Op zondag 20 december 2020 20:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, vandaar ook de..... Maar het is wel het enige alternatief.quote:Op zondag 20 december 2020 20:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is een volwaardig alternatief?
quote:Op zondag 20 december 2020 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
Wellicht dat mensen de vergelijking ''fout'' vinden, maar eigenlijk kun je de hele aanpak van dit virus vergelijken met een oncoloog die iemand met uitgezaaide longvlieskanker eindeloos blijft behandelen, terwijl de ct-scan in elke lymfeklier in de long tumorcellen laat zien, vertelt de dokter doodleuk dat opgeven geen optie is en dat we moeten doorgaan!
Het virus heeft allang gewonnen, de schade is onnoemelijk groot. Het enige wat we gewonnen hebben is dat we wat te dikke boomers hebben kunnen redden die straks in de zomer weer op de ''elektrische fiets'' kan stappen naar een leuk terrasje, terwijl de nieuwe generatie verder verarmd is.
Uhuh, dus VVD óf dubieuze clubjes? Apart wel..quote:Op zondag 20 december 2020 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee, vandaar ook de..... Maar het is wel het enige alternatief.
Oja, en de club van Geert, die zijn ook kritisch maar wel gematigder. Maar de PVV heeft weer andere nadelen.
ik ben benieuwd wie jouw vergelijking niet fout vindt....quote:Op zondag 20 december 2020 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
Wellicht dat mensen de vergelijking ''fout'' vinden, maar eigenlijk kun je de hele aanpak van dit virus vergelijken met een oncoloog die iemand met uitgezaaide longvlieskanker eindeloos blijft behandelen, terwijl de ct-scan in elke lymfeklier in de long tumorcellen laat zien, vertelt de dokter doodleuk dat opgeven geen optie is en dat we moeten doorgaan!
Het virus heeft allang gewonnen, de schade is onnoemelijk groot. Het enige wat we gewonnen hebben is dat we wat te dikke boomers hebben kunnen redden die straks in de zomer weer op de ''elektrische fiets'' kan stappen naar een leuk terrasje, terwijl de nieuwe generatie verder verarmd is.
Zelfde dilemma hier, misschien Wopke als hij niet de samenwerking met links aan gaat.quote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef Twinkle20 het volgende:
De liefde tussen mij en VVD is sinds april definitief over.
Maar nog geen idee op wie dan wel.
Niet stemmen vind ik niet okay. Er zijn mensen die ervoor hebbem gevochten tot ze erbij neer vielen zodat vrouwen mochten stemmen.
Blanco stemmen .. dan gaat mijn stem naar de grootste ofzo? Ook geen plan dus.
ik stem zelf niet, dat doe ik al niet meer sinds begin 2000.quote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Niet stemmen vind ik niet okay. Er zijn mensen die ervoor hebbem gevochten tot ze erbij neer vielen zodat vrouwen mochten stemmen.
quote:Op zondag 20 december 2020 20:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wie jouw vergelijking niet fout vindt....
Blanco telt alleen voor de opkomst. Daarmee laat je zien politiek geïnteresseerd te zijn, maar geen geschikte partij te kunnen vinden.quote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef Twinkle20 het volgende:
De anologie zit'm erin dat het probleem zo ontzettend wijdverspreid is, en dat er geen kruid tegen gewassen is. Dan moet je gewoon als dokter/overheid het eerlijke verhaal gaan vertellen, en dat op deze manier verder gaan geen perspectief biedt.quote:Op zondag 20 december 2020 20:37 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik ben benieuwd wie jouw vergelijking niet fout vindt....
hoe kan je nou laten zien dat je politiek geinteresseerd bent als het anoniem is?quote:Op zondag 20 december 2020 20:38 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Blanco telt alleen voor de opkomst. Daarmee laat je zien politiek geïnteresseerd te zijn, maar geen geschikte partij te kunnen vinden.
Lees je eens in over blanco stemmen..quote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef Twinkle20 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |