quote:
Ze konden niet handhavenquote:Op zondag 20 december 2020 20:45 schreef trein2000 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)arden-op-straat.html
Zeker honderd, mogelijk meer mensen vieren feest in Leeuwarden. De politie? Die stond er bij en keek er naar.
En daarom word ik dus zo boos van 7 auto’s voor 15 man.
Maar op de kerstborrel van de mkb’er komen ze met 7 auto’s. Dat is mijn probleem.quote:Op zondag 20 december 2020 20:53 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ze konden niet handhavenWat zijn dat voor slapjanussen
Bedankt!! Duidelijk dus:quote:Op zondag 20 december 2020 20:37 schreef ipa84 het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)britain-variant.html
Goed artikel over de mutatie en vaccins.
Laaghangend fruit. Plukt makkelijk.quote:Op zondag 20 december 2020 20:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar op de kerstborrel van de mkb’er komen ze met 7 auto’s. Dat is mijn probleem.
Ben geen data/statisticus maar kan mij zomaar het volgende voorstellen:quote:Op zondag 20 december 2020 20:22 schreef Breekfast het volgende:
Waar haalt men dat percentage van 70% meer besmettelijk eigenlijk vandaan? Is dat een betrouwbaar percentage met een kleine foutmarge? Of is het nog giswerk?
Ik snap dat als een variant van het virus steeds dominanter wordt dat het aannemelijk is dat deze variant ook besmettelijker is. Maar in hoeverre kunnen toevalstreffers (zoals een superspreading event waarbij een besmet persoon toevallig die variant heeft) de variant op weg helpen om dominant te worden?
The British announcement also prompted concern that the virus might evolve to become resistant to the vaccines just now rolling out. The worries are focused on a pair of alterations in the viral genetic code that may make it less vulnerable to certain antibodies.quote:Op zondag 20 december 2020 20:54 schreef falling_away het volgende:
[..]
Bedankt!! Duidelijk dus:
But several experts urged caution, saying it would take years — not months — for the virus to evolve enough to render the current vaccines impotent.
“No one should worry that there is going to be a single catastrophic mutation that suddenly renders all immunity and antibodies useless,” Dr. Bloom said.
De maatregelen zijn pas een paar dagen van kracht. Scholen waren nog tot woensdag open, en zelfs de Action en de Hema gingen dinsdag niet meteen dicht. Je moet het ook tijd geven, he.quote:Op zondag 20 december 2020 20:54 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
beangstigend, werken de maatregelen niet? wat is hier aan de hand?
Over 4/5 dagen mag je wel een significante knik verwachten, als die uitblijft, of in onvoldoende mate. Dan is dat een teken dat de compliance totaal weg is.quote:Op zondag 20 december 2020 20:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De maatregelen zijn pas een paar dagen van kracht. Scholen waren nog tot woensdag open, en zelfs de Action en de Hema gingen dinsdag niet meteen dicht. Je moet het ook tijd geven, he.
Fair enough, animaties met blauwe wolkjes die uit mensen komen en vervolgens blijven zweven in een dichte ruimte zijn op zichzelf niet sluitend bewijsquote:Op zondag 20 december 2020 19:15 schreef Vallon het volgende:
[..]
En of heb ik dat door waarbij ik mij vasthoud aan dat vooral zelf afstandhouden en hygiëne kan zorgen dat de kans op besmetting van virus opgesloten in vochtdruppels grotendeels verminderd.
Mijn reactie was vooral in context van een "onderzoek" (als het die naam mag hebben) waarbij men middels animaties "aantoont" dat ventilatie (aantallen en maskers) verspreidingsfactoren zijn en dan "vergeet" te vertellen dat de onderliggende modelberekening uitging van veronderstelde kwaliteitsfactoren.
Het was niet mijn bedoeling aerosolen onbelangrijk te maken, verre van dat.
kan me niet voorstellenquote:Op zondag 20 december 2020 19:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Vele vrouwen glijden van hun stoel als de Hugo zien.
Of niet voldoende werken?quote:Op zondag 20 december 2020 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Over 4/5 dagen mag je wel een significante knik verwachten, als die uitblijft, of in onvoldoende mate. Dan is dat een teken dat de compliance totaal weg is.
Mensen opsluiten met Kerst heeft ook geen zin. Want dan gaan ze na het weekend elkaar wel weer opzoeken.quote:Op zondag 20 december 2020 20:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Over 4/5 dagen mag je wel een significante knik verwachten, als die uitblijft, of in onvoldoende mate. Dan is dat een teken dat de compliance totaal weg is.
Mutatie het lijkt Resident Evil wel.quote:Op zondag 20 december 2020 20:54 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Ehm, wellicht het volgende: er worden veel meer tests afgenomen dan voorheen.quote:Op zondag 20 december 2020 20:54 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
is niet de enige oorzaak....quote:Op zondag 20 december 2020 21:02 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ehm, wellicht het volgende: er worden veel meer tests afgenomen dan voorheen.
Glas halfvol vs half leeg. De uitleg van die andere experts klinkt veel logischer.quote:Op zondag 20 december 2020 20:55 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
The British announcement also prompted concern that the virus might evolve to become resistant to the vaccines just now rolling out. The worries are focused on a pair of alterations in the viral genetic code that may make it less vulnerable to certain antibodies.
quote:Op zondag 20 december 2020 21:02 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Deze vrouw wordt accuut zo droog als de Sahara
Zit een vertraging van een dag of 5-7 tussen maatregelen en effecten toch?quote:Op zondag 20 december 2020 20:54 schreef cherrycoke het volgende:
[ afbeelding ]
Wat nou BREAKINGquote:Op zondag 20 december 2020 20:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[ twitter ]
Ook nog wat goed nieuws vandaag.
Yep, goed verhaal...quote:Op zondag 20 december 2020 20:37 schreef ipa84 het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)britain-variant.html
Goed artikel over de mutatie en vaccins.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |