Die zagen er redelijk stabiel uit de afgelopen dagen.quote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef VoMy het volgende:
Ziekenhuiscijfers (NICE) van de afgelopen dagen zijn wel bemoedigend op het eerste oog. Zal wel aan een rapportageachterstand liggen.
Ja, als het aantal IC opnames onder de grens is, maar het aantal besmettingen erboven, moet het aantal IC opnames leidend. Net als straks als alle kwetsbaren ingeent zijn, en de rest van NL nog niet, en het in de ziekenhuizen beheersbaar is, er weer meer mogelijk moet zijn als er alleen meer besmettingen zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 20:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Zo interpreteer ik die post niet. Volgens mij staat er dat dat verband soms overschat wordt.
Alternatieven bieden nog minder perspectief. Dan is iedereen vogelvrij.quote:Op zondag 20 december 2020 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De anologie zit'm erin dat het probleem zo ontzettend wijdverspreid is, en dat er geen kruid tegen gewassen is. Dan moet je gewoon als dokter/overheid het eerlijke verhaal gaan vertellen, en dat op deze manier verder gaan geen perspectief biedt.
dat snap ik en mijn reactie blijft gelijk...quote:Op zondag 20 december 2020 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De anologie zit'm erin dat het probleem zo ontzettend wijdverspreid is, en dat er geen kruid tegen gewassen is. Dan moet je gewoon als dokter/overheid het eerlijke verhaal gaan vertellen, en dat op deze manier verder gaan geen perspectief biedt.
Je analogie klopt niet. We bestralen namelijk niet alleen de patiėnt, maar ook zijn buurman.quote:Op zondag 20 december 2020 20:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals: ze sturen al op belasting vd zorg en niet sec op besmettingen..quote:Op zondag 20 december 2020 20:40 schreef popje het volgende:
[..]
Ja, als het aantal IC opnames onder de grens is, maar het aantal besmettingen erboven, moet het aantal IC opnames leidend. Net als straks als alle kwetsbaren ingeent zijn, en de rest van NL nog niet, en het in de ziekenhuizen beheersbaar is, er weer meer mogelijk moet zijn als er alleen meer besmettingen zijn.
Ligt aan Fok!quote:Op zondag 20 december 2020 20:40 schreef Adrie072 het volgende:
Oh die eerste tweet, was niet de bedoeling.
Ja stel je voor, een vrije bevolking.quote:Op zondag 20 december 2020 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alternatieven bieden nog minder perspectief. Dan is iedereen vogelvrij.
Logisch met redenering: dat de wijze virus-hechting, vooralsnog niet de uitingsvorm van een besmetting lijkt te veranderen. Vaccins bestrijden de besmette cellen op hoe ze er (besmet) uitzien en niet het virus zelf.quote:Op zondag 20 december 2020 20:12 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[ twitter ]
Ook nog wat goed nieuws vandaag.
Dat ben ik ook zeker van plan ALS er verkiezingen komenquote:Op zondag 20 december 2020 20:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Lees je eens in over blanco stemmen..
Vogelvrij is niet gelijk aan vrijquote:Op zondag 20 december 2020 20:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja stel je voor, een vrije bevolking.
Ongetwijfeld wordt er ergens een rammelende sql database opgetuigd. laat dat maar aande GGD over.quote:Op zondag 20 december 2020 20:43 schreef Vallon het volgende:
[..]
Logisch met redenering: dat de wijze virus-hechting, vooralsnog niet de uitingsvorm van een besmetting lijkt te veranderen. Vaccins bestrijden de besmette cellen op hoe ze er (besmet) uitzien en niet het virus zelf.
Ik vermoed dat men dat nog niet zo kan aantonen anders dan hiervoor een vaccin-test te doen.
Dit is verder onrealistisch en extreem ingewikkeld om, los van ethiek, uitgevoerd te kunnen worden.
De methode hier is vooral die van observeren.
Het is bij gevaccineerden dan (straks) vooral zorgvuldig kijken dat wanneer die ondanks antilichamen toch besmet (aka ziek) worden, te kijken met welke Covid19-stam kan zijn gebeurd.
Kwestie van het IT programma met een controle/diagnose vinkje aanpassen ("luister je Hugo?")
De verkiezingen gaan gewoon door.quote:Op zondag 20 december 2020 20:43 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Dat ben ik ook zeker van plan ALS er verkiezingen komen
We kunnen allemaal op onze klompen wel aan voelen waar dit heen gaat denk ik ..
Dat is de vraag.quote:Op zondag 20 december 2020 20:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nogmaals: ze sturen al op belasting vd zorg en niet sec op besmettingen..
Is er een bron die dat bevestigt?quote:Op zondag 20 december 2020 20:46 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
De verkiezingen gaan gewoon door.
Het is nog geen maart, maar voorlopig worden alle werkzaamheden verricht om de verkiezingen zo corona-proof mogelijk door te laten gaan.quote:Op zondag 20 december 2020 20:48 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Is er een bron die dat bevestigt?
En gaat het door onder alle omstandigheden? Nu ook door het nieuws van deze nieuwe mutatie.
Ik ben er daardoor niet zo zeker van namelijk.
Verkiezingen zijn te belangrijk. Kijk maar naar de VS, daar kwamen er juist meer mensen opdagen dan ooit.quote:Op zondag 20 december 2020 20:48 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
En gaat het door onder alle omstandigheden? Nu ook door het nieuws van deze nieuwe mutatie.
De media wil graag dat je klikt. Beetje paniekzaaien. Klikken maar.quote:Op zondag 20 december 2020 19:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke het lijkt wel een beetje op paniek.
Als de bom valt op 16 maart gaat het niet door nee.quote:Op zondag 20 december 2020 20:48 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2020 20:50 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als de bom valt op 16 maart gaat het niet door nee.
Maar er is geen enkele reden om nu aan te nemen dat het afgelast wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |