Oh wowquote:Op zondag 20 december 2020 16:35 schreef mascara-klodder het volgende:
De laatste foto op haar insta:
[ afbeelding ]
Via mupload.nlquote:Op zondag 20 december 2020 16:36 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh wow![]()
![]()
Hoe post je een screenshot btw?
En is Gerrit opeens de vader niet meerquote:Op zondag 20 december 2020 16:36 schreef Lief17 het volgende:
Echt, je knippert even met je ogen en er is een nieuwe man.. hoe is het mogelijk.
Dat dacht ik eigenlijk ook jaquote:Op zondag 20 december 2020 16:39 schreef SQ het volgende:
Ik denk haast dat dit gewoon allemaal in scène is gezet omdat wij er zo lekker op happen. Dat moet toch wel? Toch?
Omg. Zou me niks verbazen. En de naam komt mij bekend voor, is familie van een vroeger vriendje van mijquote:Op zondag 20 december 2020 16:40 schreef Deemmster het volgende:
Denk dat deze Kuwas ook de vader van haar baby is.
Ik zie alleen maar extra foto's van die gastquote:Op zondag 20 december 2020 16:44 schreef SQ het volgende:
Ennn de foto's zijn weer weg.
Ze zit vast mee te lezen en zich te verkneukelen
Hoi samant!
Alleen de laatste foto is weg. Die andere staat er nog. En ik denk niet dat Samant aan het trollen is hoor. Daar is ze te dom naïef voor.quote:Op zondag 20 december 2020 16:44 schreef SQ het volgende:
Hoi samant!
Gelukkig had ik een screenshot gemaakt, ik voelde al zoiets aankomenquote:Op zondag 20 december 2020 16:44 schreef SQ het volgende:
Hoi samant!
Ik vrees er ook voor ja. Sneu hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 16:50 schreef Mariposas het volgende:
Ik zie nog maar 1 foto van die gast.
Denk trouwens eerder dat ze Gerrit jaloers aan het maken is.
quote:Op zondag 20 december 2020 16:50 schreef MorganLeFay het volgende:
[ afbeelding ]
Loveyou zelfs... 3 dagen geleden was Gerrit nog alles
Hoeft niet. Ze kent vast meer mannen van kleur.quote:Op zondag 20 december 2020 16:40 schreef Deemmster het volgende:
En die moeten dan maar op "vaderschap" zitten te wachtenquote:Op zondag 20 december 2020 16:55 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ze kent vast meer mannen van kleur.
Ook? Met zn 2en bedoel je? Mengzaad?quote:Op zondag 20 december 2020 16:40 schreef Deemmster het volgende:
Hij heeft als de wiederdeweerga zijn account op privé gezet.quote:Op zondag 20 december 2020 16:50 schreef Mariposas het volgende:
Ik zie nog maar 1 foto van die gast.
Denk trouwens eerder dat ze Gerrit jaloers aan het maken is.
Zou wel leuk zijn als het een typetje was om roddeltantes als wij te vermaken.quote:Op zondag 20 december 2020 16:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Alleen de laatste foto is weg. Die andere staat er nog. En ik denk niet dat Samant aan het trollen is hoor. Daar is ze te dom naïef voor.
Haha, de echte vader zal nu toch zijn vermoedens wel hebben lijkt me. Tja of die erop zit te wachten? Was er zelf bijquote:Op zondag 20 december 2020 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
En die moeten dan maar op "vaderschap" zitten te wachten
Ben ook net wakker. Maar nu ik dit lees, betwijfel ik dat.quote:Op zondag 20 december 2020 15:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Godver, kan nieteens even een middagdutje doen en ze heeft alweer een andere vent
Ja maar iedereen dacht dat het van Gerrit wasquote:Op zondag 20 december 2020 16:58 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Haha, de echte vader zal nu toch zijn vermoedens wel hebben lijkt me. Tja of die erop zit te wachten? Was er zelf bij
Er stond ook niet veel op. Alleen wat plaatjes waarop ie een zogenaamd zwaar gewicht tilt en de adertjes op zijn arm bijna exploderenquote:Op zondag 20 december 2020 16:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij heeft als de wiederdeweerga zijn account op privé gezet.
Er zit of zitten nu een paar met zweet handjesquote:Op zondag 20 december 2020 17:04 schreef vencodark het volgende:
Ergens had ik niet verwacht dat ze met een donkere man zou gaan.
Niets is zeker in het leven van Samant. Het kan over een uur weer allemaal anders zijnquote:Op zondag 20 december 2020 17:19 schreef vencodark het volgende:
Maaar weten we zeker dat Gerrit nu eruit ligt, twijfels over het kindje en dat het kindje donkere roots heeft?
Aaah. We hebben een bron.quote:Op zondag 20 december 2020 17:19 schreef praadje het volgende:
Iemand had iets gelezen op een FB groep (vraag me niet welke)
Dit las ik een Facebook groep over samantha
“🗣🗣🗣 MENSEN MENSEN.. dat zij niet spoort is bekend maar dit is NEXT LEVEL! Dat is haar vriend NIET. Dit is mijn neefje en dat wijf is OBSESSED na hem 1x te hebben gezien. dus I REPEAT dit is haar vriend NIET.
**Ze haalt die foto's nu weg omdat hij haar is gaan aanspreken .
Vraag even welke Facebook groep dat is, ik verveel me.quote:Op zondag 20 december 2020 17:19 schreef praadje het volgende:
Iemand had iets gelezen op een FB groep (vraag me niet welke)
Dit las ik een Facebook groep over samantha
“🗣🗣🗣 MENSEN MENSEN.. dat zij niet spoort is bekend maar dit is NEXT LEVEL! Dat is haar vriend NIET. Dit is mijn neefje en dat wijf is OBSESSED na hem 1x te hebben gezien. dus I REPEAT dit is haar vriend NIET.
**Ze haalt die foto's nu weg omdat hij haar is gaan aanspreken .
Dat wordt niet gezegdquote:Op zondag 20 december 2020 17:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vraag even welke Facebook groep dat is, ik verveel me.
klopt, dit is aangepastquote:Op zondag 20 december 2020 17:28 schreef bloempje-moi het volgende:
Klopt het dat de post met de halfnaakte meneer is aangepast?
'Kijk hem Shine @:kuwas_ ❤️🥰 lekker bezig deze jongen staat mij bij in een hele moeilijke tijd thx maatje'.
Dat tweede deel stond er toch nog niet?
Waat ??!! Screenshot?quote:Op zondag 20 december 2020 17:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij is niet de vader zegt hij op insta. Gerrit.
Ik heb een screenshot maar kan die hier niet plaatsen?quote:
quote:Op zondag 20 december 2020 17:35 schreef MissButterflyy het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2020 17:06 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik let even niet op en Djemino is niet van GerritZEI IK HET NIET.
Die vader van haar heet toch ook Gerrit?quote:Op zondag 20 december 2020 17:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Via mupload.nlquote:Op zondag 20 december 2020 17:38 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb een screenshot maar kan die hier niet plaatsen?
Ben de url kwijt.
Het zal zo wel meer gedeeld worden. Hij heeft z’n insta op privé staan.
Linkje!quote:Op zondag 20 december 2020 17:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Op het Viva forum is een topic reeks waar het wel gedeeld is.
Soms vallen de kindjes heel licht uit en wellicht wist Sam het niet zeker en hoopte ze gewoon dat het van Gerrit wasquote:Op zondag 20 december 2020 17:39 schreef AgnesGru het volgende:
Maar stel, de baby heeft een donkere vader. Hoe dacht Sam dit dan verborgen te houden? 🤷♀
quote:Op zondag 20 december 2020 17:35 schreef MissButterflyy het volgende:
Nee naar overleden zoontje van zijn dochterquote:Op zondag 20 december 2020 17:44 schreef MissButterflyy het volgende:
Triest hoor.
Misschien had ze rond geneukt en dacht ze echt dat hij van hem was. Maar had ze toch beter eerlijk kunnen zijn over haar escapades...
Baby is vernoemd naar overleden zoontje van zus van Gerrit.
Ben je wel een feeks hoor. Ze had hem minstens een ‘heads up’ kunnen geven.quote:Op zondag 20 december 2020 17:41 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Soms vallen de kindjes heel licht uit en wellicht wist Sam het niet zeker en hoopte ze gewoon dat het van Gerrit was
Misschien dacht ze in haar simpele hoofd dat hij hem dan niet in de steek zou laten.quote:Op zondag 20 december 2020 17:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ben je wel een feeks hoor. Ze had hem minstens een ‘heads up’ kunnen geven.
Zonde voor Gerrit eigenlijk. Zoon is vernoemd naar zijn overleden kleinzoon. Hoe kon Samantha dit toelaten als ze het niet zeker wist.
Ze had hem voorgelogen, verwacht dat die haar met die Shine op de bank betrapt heeft. Hoe komt zij anders aan die instagram foto’s van hem in bad?quote:Op zondag 20 december 2020 17:45 schreef bloempje-moi het volgende:
Ben dan toch benieuwd hoe hij er ineens is achter gekomen. Stiekeme DNA-test (drie dagen geleden waren ze toch nog blij en gezellig?). Zal ze het hem uit het niets hebben opgebiecht? In een ruzie per ongeluk teveel informatie uitgeroepen? Stond de biologische vader ineens voor de deur om zijn kind op te eisen?
Ach. Waarschijnlijk dacht ze niks.quote:Op zondag 20 december 2020 17:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zet mijn geld in op habibi als vader
Ze dacht waarschijnlijk dat een Marokkaanse baby niet zo donker zou worden
Die stond in elk geval al op zijn account, (sorry heb geen Screenshots hiervan)quote:Op zondag 20 december 2020 17:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze had hem voorgelogen, verwacht dat die haar met die Shine op de bank betrapt heeft. Hoe komt zij anders aan die instagram foto’s van hem in bad?
Dat zal wel want Gerrit schreef in zijn post dat als je op haar Insta zou kijken het wel duidelijk wordt wie de vader is.quote:Op zondag 20 december 2020 17:47 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zet mijn geld in op habibi als vader
Ze dacht waarschijnlijk dat een Marokkaanse baby niet zo donker zou worden
Van zijn insta gepakt of hij heeft ze haar geapptquote:Op zondag 20 december 2020 17:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze had hem voorgelogen, verwacht dat die haar met die Shine op de bank betrapt heeft. Hoe komt zij anders aan die instagram foto’s van hem in bad?
Die spelfoutenquote:Op zondag 20 december 2020 17:40 schreef praadje het volgende:
https://imgshare.io/image(...)3014-facebook.NoLeW8
Het zijn een stel zwakzinnigen ja.quote:Op zondag 20 december 2020 17:51 schreef MorganLeFay het volgende:
Man man man wat een taalgebruik... de "klijn man is niet van mijn"
Inderdaadquote:Op zondag 20 december 2020 17:51 schreef MorganLeFay het volgende:
https://forum.viva.nl/ent(...)t_messages/467953/42quote:Op zondag 20 december 2020 17:53 schreef mascara-klodder het volgende:
Maar goed wat is Gerrit zijn insta? En een link naar viva-topic graag
Hij dacht een goeie wip te maken en toen bleek het condoom gescheurd of ze was toch niet zooo aan de pil.quote:Op zondag 20 december 2020 17:52 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Kan die vrouw aub gesteriliseerd worden?
Wat moet zo’n gast met een vrouw met deze achtergrond en drie kinderen?
Ik lurk hier al een tijdje af en toequote:
Genoeg gespuis wat rondneukt omdat het zonder condoom lekkerder is hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij dacht een goeie wip te maken en toen bleek het condoom gescheurd of ze was toch niet zooo aan de pil.
Hoe zat het...ze kon niet tegen die prikpil toch?
Is ontsnapt uit meer ellende. Maar idd sneu.quote:Op zondag 20 december 2020 17:41 schreef praadje het volgende:
Ach ach. Ik vind het wel erg voor Gerrit hoor.
Link naar zijn account?quote:Op zondag 20 december 2020 18:13 schreef SQ het volgende:
Gerrit is iig in 3 uur tijd van 90 Facebook vrienden naar 150 gegaan. Dik kans dat hij gewoon elke friend request accepteert ofzo
Ja dit dus. En nog erger om te beseffen: er lopen dus meer van dit soort debielkes rond.quote:Op zondag 20 december 2020 18:13 schreef Andromache het volgende:
In een weekend dat het dochtertje van Jan Dulles overleden is, dit nieuws lezen.... mijn maag draait een beetje om en ik krijg vechtneigingen.![]()
Waar is Djemino trouwens? Sumant weer lekker aan de pillen/snuif met haar ouwe dinnetjes? Straks krijgt Djemino per ongeluk coke in zijn flesje.
Denk niet dat ie Jeugdzorg in de Gouden Gids kan vinden. Het staat niet onder "Jeugzorreg"quote:Op zondag 20 december 2020 18:18 schreef Andromache het volgende:
Maar goed. Wie belt Jeugdzorg? Of zou Gerrit dat zelf al gedaan hebben?
Gerrit hoeft niks, die denkt ook stik er maar in met je baby.quote:Op zondag 20 december 2020 18:18 schreef Andromache het volgende:
Maar goed. Wie belt Jeugdzorg? Of zou Gerrit dat zelf al gedaan hebben?
Ik zou niet zeggen dat dit een reden is voor uithuisplaatsing, maar ze is hiermee zeker een aantal stappen terug bij af. Hoop niet dat ze weer in een labiele fase komt en zichzelf iets aandoet.quote:Op zondag 20 december 2020 18:16 schreef Vlinder het volgende:
Mocht dit nou zo zijn he, dan heeft de Jeugdzorg nu wel de grootste vrijbrief om al haar kinderen pertinent bij een stabiel gezin te plaatsen. Man man man
Waar zie je dat dan?quote:Op zondag 20 december 2020 18:13 schreef SQ het volgende:
Gerrit is iig in 3 uur tijd van 90 Facebook vrienden naar 150 gegaan. Dik kans dat hij gewoon elke friend request accepteert ofzo
Dat dusquote:Op zondag 20 december 2020 18:13 schreef Andromache het volgende:
In een weekend dat het dochtertje van Jan Dulles overleden is, dit nieuws lezen.... mijn maag draait een beetje om en ik krijg vechtneigingen.![]()
Hopelijk snel in een veilige en stabiele omgeving.quote:Waar is Djemino trouwens? Sumant weer lekker aan de pillen/snuif met haar ouwe dinnetjes? Straks krijgt Djemino per ongeluk coke in zijn flesje.
Ze is al bezig met een campagne om Gerrit jaloers te maken, wat zeker niet lukt en gaat ze weer rare dingen doen, ben ik bang.quote:Op zondag 20 december 2020 18:25 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat dit een reden is voor uithuisplaatsing, maar ze is hiermee zeker een aantal stappen terug bij af. Hoop niet dat ze weer in een labiele fase komt en zichzelf iets aandoet.
Doe het lekker zelfquote:Op zondag 20 december 2020 18:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
Kan iemand niet gewoon een online petitie starten om die kinderen weg te halen bij haar? Zou dat wat uithalen?
Nee joh, dat wordt gewoon door de rechter getoetst aan de hand van de omstandigheden. De omstandigheden kennen wij toch helemaal niet. Mag hopen dat jeugdzorg wel een vinger aan de pols heeft.quote:Op zondag 20 december 2020 18:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
Kan iemand niet gewoon een online petitie starten om die kinderen weg te halen bij haar? Zou dat wat uithalen?
https://m.facebook.com/gerrit.meerts.90quote:Op zondag 20 december 2020 18:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Waar dan want ik zie geen Gerrit Meerts op FB die van hem is.
Als ze gewoon normaal haar kind gaat opvoeden heeft JZ er geen moer mee te maken lijkt me. Maar Barbie kennende gaat ze nog wel meer domme dingen uithalen. Tja..quote:Op zondag 20 december 2020 18:29 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt gewoon door de rechter getoetst aan de hand van de omstandigheden. De omstandigheden kennen wij toch helemaal niet. Mag hopen dat jeugdzorg wel een vinger aan de pols heeft.
Die moeder van Barbie lijkt me trouwens op zich best capabel, ik hoop dat zij anders aan de bel trek bij JZ.
quote:
Zou ze huichelaar bedoelen?quote:samantha_de_jong29 Ik samen met beste vriendin #NEVERWALKALONE#KEEPSMILING#NIETTEBREKEN! MAAR ONTHOU 1 DING IK BEN NIET KAPOT TE KRIJGEN DOOR NIEMAND IK WEET HOE HET ZIT VRIEND HUILEGAAR BEN JE !! @priscilia_louisa
LOL hoe zet je jezelf voor schut.quote:
Zelfs mijn ernstig dyslectische (je hebt er blijkbaar gradaties in) dochter van 12 fronste hierbij.quote:Op zondag 20 december 2020 17:51 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik heb een kennis met een lager iq. Ze ziet er normaal uit en lijkt in de eerste instantie ook wel normaal, maar schrijft ook zo. En haar vocabulaire is ook best kinderlijk.quote:Op zondag 20 december 2020 18:39 schreef Samhain het volgende:
[..]
Zelfs mijn ernstig dyslectische (je hebt er blijkbaar gradaties in) dochter van 12 fronste hierbij.
Wat staat daar dan ?quote:Op zondag 20 december 2020 18:45 schreef Andromache het volgende:
Gerrit weet het al een week. Zie onder zijn FB-profielfoto.
https://m.facebook.com/ph(...)nchor_composer=falsequote:
Ok dank je.quote:Op zondag 20 december 2020 18:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/ph(...)nchor_composer=false
“Het leven gaat door het gaat er om wat je er mee doet”
Ja leek me oprecht gek op haar.quote:Op zondag 20 december 2020 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Huilegaar![]()
En ik vind het wel zielig voor Gerrit, die vent was volgens mij wel goed voor haar.
Waar is dat live?quote:Op zondag 20 december 2020 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Die nieuwe lover gaan live om 19:00, zijn kant van het verhaal uitleggen...
Laagbegaafd is hier ook aan de orde, dat kan bijna niet anders.quote:Op zondag 20 december 2020 18:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb een kennis met een lager iq. Ze ziet er normaal uit en lijkt in de eerste instantie ook wel normaal, maar schrijft ook zo. En haar vocabulaire is ook best kinderlijk.
Functioneert ook op het niveau van een 12-jarige. Heeft altijd problemen en drama en het ligt nooit aan haar.
Veel mensen weten niet dat ze eigenlijk lager begaafd is want ze schaamt zich ervoor en verbergt het liever ook.
Maar het lijkt er heel veel op.
De nieuwe of oude lover?quote:Op zondag 20 december 2020 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Waar? Link?quote:Op zondag 20 december 2020 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Ootje is nou niet echt een betrouwbare bronquote:
Mooi met het bord op schootquote:Op zondag 20 december 2020 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Nadat ze zelf haar nepnagels in zijn gezicht heeft gezet?quote:
Dat zou een flinke catfight zijn. Maar dit schrijft die Kuwas dus in zijn stories,quote:Op zondag 20 december 2020 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nadat ze zelf haar nepnagels in zijn gezicht heeft gezet?
Ah daar is Koekwousquote:
Ik geloof dit wel. Gerrit komt erachter dat hij geen babydaddy is en flipt hem compleet de pan uitquote:
Oh, inderdaad. Die kunnen echt totaal gestoord zijn hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef Andromache het volgende:
Wat erg. Samantha moet weg waar ze zit. De baby is in ieder geval niet veilig. Je wil niet weten wat die kampers nog van plan zijn met haar.
Ben er ook bang voor..quote:Op zondag 20 december 2020 19:08 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel. Gerrit komt erachter dat hij geen babydaddy is en flipt hem compleet de pan uit
Ik ken iemand die ook dacht vader te worden, was ook gekleurd. Die heeft uit woede de keuken gesloopt.quote:Op zondag 20 december 2020 19:08 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel. Gerrit komt erachter dat hij geen babydaddy is en flipt hem compleet de pan uit
Wat een onzin zeg, huiselijk geweld zo goed te praten...quote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef Straadthont het volgende:
Ik zou haar ook helemaal lens geslagen en geschopt hebben mocht het waar zij wat zij hem heeft geflikt.
En dan te bedenken dat iedereen hier weer helemaal into Barbie was. Och en wee en hoe goed ze het deed, zo'n leuke en lieve meid is het toch.
BWAHAAHAHAA!
Binnen nu en een week vliegt ze weer het raam uit, let maar op.
Weekje duckface selfies postten met dinnetjes en vriendjes. En dan springt ze van een enveloppequote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef Straadthont het volgende:
Ik zou haar ook helemaal lens geslagen en geschopt hebben mocht het waar zij wat zij hem heeft geflikt.
En dan te bedenken dat iedereen hier weer helemaal into Barbie was. Och en wee en hoe goed ze het deed, zo'n leuke en lieve meid is het toch.
BWAHAAHAHAA!
Binnen nu en een week vliegt ze weer het raam uit, let maar op.
De enige die zich moet schamen is dat kkwijf Barbie, jullie heldin.quote:Op zondag 20 december 2020 19:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, huiselijk geweld zo goed te praten...
Dan ben je geen haar beter, in mijn ogen. Schaam je.
quote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef Straadthont het volgende:
BWAHAAHAHAA!
Binnen nu en een week vliegt ze weer het raam uit springt ze weer van de stoeprand, let maar op.
Ze is m’n heldin helemaal niet en ik kan me voorstellen dat je je flink verraden voelt en woest bent. Maar goedpraten haar dan lens te slaan en te schoppen? Doe normaal aub.quote:Op zondag 20 december 2020 19:14 schreef Straadthont het volgende:
[..]
De enige die zich moet schamen is dat kkwijf Barbie, jullie heldin.
Je weet niet wat er aan de hand was. Vrouwen kunnen ook meppen he? Dat vergeet men wel eensquote:Op zondag 20 december 2020 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze is m’n heldin helemaal niet en ik kan me voorstellen dat je je flink verraden voelt en woest bent. Maar goedpraten haar dan lens te slaan en te schoppen? Doe normaal aub.
Ach, ze zal hooguit een paar keer een duw hebben gehad en misschien een knal tegen haar kop. Samant kan nogal liegen, daar zijn we in ieder geval zeker van.quote:Op zondag 20 december 2020 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze is m’n heldin helemaal niet en ik kan me voorstellen dat je je flink verraden voelt en woest bent. Maar goedpraten haar dan lens te slaan en te schoppen? Doe normaal aub.
Stond op Viva dat die live ging, dit kan natuurlijk ook...quote:
Zijn profiel is ook meteen weer op privéquote:Op zondag 20 december 2020 19:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Stond op Viva dat die live ging, dit kan natuurlijk ook...
Man man, huiselijk geweld. Kan er ook nog wel bij zeg.
Nee hij schreef daarna dat dat een grapje was en toen postte hij dat bericht.quote:Op zondag 20 december 2020 19:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Stond op Viva dat die live ging, dit kan natuurlijk ook...
Man man, huiselijk geweld. Kan er ook nog wel bij zeg.
Dat is het probleem, vrouwen worden meestal gelijk als slachtoffer weggezet.quote:Op zondag 20 december 2020 19:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach, ze zal hooguit een paar keer een duw hebben gehad en misschien een knal tegen haar kop. Samant kan nogal liegen, daar zijn we in ieder geval zeker van.
Neem d’r in huis, kunnen we live met je mee streamen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef Andromache het volgende:
Wat erg. Samantha moet weg waar ze zit. De baby is in ieder geval niet veilig. Je wil niet weten wat die kampers nog van plan zijn met haar.
Je weet niffoquote:Op zondag 20 december 2020 19:16 schreef Sheffield het volgende:
Dit moet Sams' ultieme poging zijn om het best lopende topic van Fok! te worden.
Topshow
Ik reageer op wat Straathond post.quote:Op zondag 20 december 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet niet wat er aan de hand was. Vrouwen kunnen ook meppen he? Dat vergeet men wel eens
Ze woont in een flat. Als ze echt zo lens geslagen is zou er heus wel iemand de politie gebeld hebben. Nee, Samant rent recht in de armen van een gast die ze amper kent.quote:Op zondag 20 december 2020 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem, vrouwen worden meestal gelijk als slachtoffer weggezet.
Pfff, je kunt tussendoor nog geen afwas doen, of je mist weer wat.quote:Op zondag 20 december 2020 19:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee hij schreef daarna dat dat een grapje was en toen postte hij dat bericht.
Waarom zou die baby niet veilig zijn, het is niet eens zijn kindquote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef Andromache het volgende:
Wel blijven opletten heyquote:Op zondag 20 december 2020 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Pfff, je kunt tussendoor nog geen afwas doen, of je mist weer wat.
Bij haar in ieder geval niet.quote:Op zondag 20 december 2020 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou die baby niet veilig zijn, het is niet eens zijn kind
Joh !! al 4 dagenquote:Op zondag 20 december 2020 19:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ze woont in een flat. Als ze echt zo lens geslagen is zou er heus wel iemand de politie gebeld hebben. Nee, Samant rent recht in de armen van een gast die ze amper kent.
Ben ik hem net op tijd gaan volgenquote:Op zondag 20 december 2020 19:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zijn profiel is ook meteen weer op privé
In zulke tijden moeten triviale dingen als de afwas soms maar even wachten, ootje.quote:Op zondag 20 december 2020 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Pfff, je kunt tussendoor nog geen afwas doen, of je mist weer wat.
Dat vind ik nog wel het ergste van alles wat ik nu leesquote:Op zondag 20 december 2020 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Nu zit ik met dat liedje van de Toppers in mijn hoofd
En het is zondag, zo hoort hetquote:
Bij mij ook. Samant ziet er trouwens wonderbaarlijk goed uit voor iemand die bont en blauw is geslagen. Maar ja, ze kon ook met een gebroken bekken op een scooter zitten.quote:Op zondag 20 december 2020 19:24 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb hem een verzoek ingediend en dat accepteerde hij heel snel.
Zeker, straks is het weer goed tussen Gerrit en Samant en mis ik de clou.quote:Op zondag 20 december 2020 19:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
In zulke tijden moeten triviale dingen als de afwas soms maar even wachten, ootje.
Dat is helegaar geen slecht idee voor de volgende TT.quote:Op zondag 20 december 2020 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Huilegaar![]()
En ik vind het wel zielig voor Gerrit, die vent was volgens mij wel goed voor haar.
quote:Op zondag 20 december 2020 19:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie kwam er toen nog meer in aanmerking voor het vaderschap?
Hoe zit dat met DNA tests? Ik neem aan dat de evt. vader dat kan weigeren.quote:Op zondag 20 december 2020 19:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Grote kans dus dat Habibi de vader is als dit exemplaar claimt het niet te zijn.
Ze zal vast met meer mannen gaan, niet iedereen belandt op haar insta verwacht ikquote:Op zondag 20 december 2020 19:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Grote kans dus dat Habibi de vader is als dit exemplaar claimt het niet te zijn.
quote:Op zondag 20 december 2020 19:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Afdwingen via de rechter danquote:Op zondag 20 december 2020 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe zit dat met DNA tests? Ik neem aan dat de evt. vader dat kan weigeren.
Geen idee, geen ervaring mee. Mijn echte naam is dan ook geen Samantha de Jongquote:Op zondag 20 december 2020 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe zit dat met DNA tests? Ik neem aan dat de evt. vader dat kan weigeren.
Oh kan dat?quote:
Jij bent van de buurman dat was duidelijkquote:Op zondag 20 december 2020 19:33 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Geen idee, geen ervaring mee. Mijn echte naam is dan ook geen Samantha de Jong
Zo ziet ze er wel uit.quote:Op zondag 20 december 2020 19:32 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Ze zal vast met meer mannen gaan, niet iedereen belandt op haar insta verwacht ik
quote:Op zondag 20 december 2020 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij bent van de buurman dat was duidelijk
Heeft niks met haar uiterlijk te maken. Ze was voor Gerrit natuurlijk vrijgezel dus dan mag je doen wat je niet laten kanquote:
Ja maar Gerrit voorliegen is wel heel kwalijk. Of ze nu voor hem vrijgezel was of niet. Mits hij daadwerkelijk klappen heeft uitgedeeld, ben ik #teamgerritquote:Op zondag 20 december 2020 19:37 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Heeft niks met haar uiterlijk te maken. Ze was voor Gerrit natuurlijk vrijgezel dus dan mag je doen wat je niet laten kan
Ja ik lees net zoiets. Damm dan ben je zwaar de lul. One night stand en levenslangquote:
Ik ookquote:Op zondag 20 december 2020 19:39 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ja maar Gerrit voorliegen is wel heel kwalijk. Of ze nu voor hem vrijgezel was of niet. Mits hij daadwerkelijk klappen heeft uitgedeeld, ben ik #teamgerrit
Ik hoop heel erg dat je "tenzij" bedoelt.quote:Op zondag 20 december 2020 19:39 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Ja maar Gerrit voorliegen is wel heel kwalijk. Of ze nu voor hem vrijgezel was of niet. Mits hij daadwerkelijk klappen heeft uitgedeeld, ben ik #teamgerrit
Die samant lijkt me er een die de klappen zelf uitdeelt. Misschien had ze zich gestoten aan de tafel?quote:Op zondag 20 december 2020 19:39 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Geen idee of ze gelogen heeft, of bepaalde dingen verzwegen. Misschien dacht ze er verder niet over na en dacht ze ook wel dat hij vast van hem moest zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 19:39 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
ja idd tenzij, scusiquote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik hoop heel erg dat je "tenzij" bedoelt.
Ik moet even aan de zaak van Johnny Depp denken. Amber dinges lijkt een beetje op Barbie.quote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die samant lijkt me er een die de klappen zelf uitdeelt. Misschien had ze zich gestoten aan de tafel?
Dat is begrijpelijk als je alles aan elkaar vast liegt. Dan heb je wat achterstand.quote:Op zondag 20 december 2020 19:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik moet even aan de zaak van Johnny Depp denken. Amber dinges lijkt een beetje op Barbie.
Niet kwetsend bedoels maar ik heb een zintuig voor dat soort dingen.
Misschien heeft ze enorm gehóópt dat het van hem was en is ze daar opnden duur zelf in gaan geloven, en hebben ze ruzie gehad en heeft ze het eruit gefloept dat het niet van hem is en heeft hij haar een klap verkocht.quote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen idee of ze gelogen heeft, of bepaalde dingen verzwegen. Misschien dacht ze er verder niet over na en dacht ze ook wel dat hij vast van hem moest zijn.
Nogmaals, ze lijkt me niet de slimste en dus ook de makkelijkste weg te hebben gedacht.
Donkere kindjes worden redelijk blank geboren. Ik neem aan dat Gerrit in eerste instantie geen flauw benul hadquote:Op zondag 20 december 2020 19:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Misschien heeft ze enorm gehóópt dat het van hem was en is ze daar opnden duur zelf in gaan geloven, en hebben ze ruzie gehad en heeft ze het eruit gefloept dat het niet van hem is en heeft hij haar een klap verkocht.
Ben wel nieuwsgierig hoe dit daadwerkelijk gegaan is
Ik heb een zintuig? Je kent ze allemaal?quote:Op zondag 20 december 2020 19:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik moet even aan de zaak van Johnny Depp denken. Amber dinges lijkt een beetje op Barbie.
Niet kwetsend bedoeld maar ik heb een zintuig voor dat soort dingen.
Eens! Helemaal eens!quote:Op zondag 20 december 2020 19:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik weet nog wel hoe veel mensen zeiden(ik meen ook hier) dat Gerrit vast heel goed voor haar was, stabiel en misschien zelfs een blijvertje.
Maar denk zelf altijd dat goede, stabiele mannen echt (bijna) nooit op zo iemand zouden vallen. Tenzij het zo'n gozer is die een projectje zoekt, maar dat zijn vaak ook niet zulke koosjere types.
Ja dit. Ik ben geloof dat je pas een passende partner kunt vinden als je zelf snapt hoe je in elkaar steekt en niet in elke wandelende idioot een partner ziet om maar in het plaatje te passen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eens! Helemaal eens!
Een stabiele, normale man zal niet op haar vallen.
Het zou het beste voor haar zijn dat ze eens aan zichzelf gaat werken, in haar eentje. En als het echt beter gaat, dat ze dan eens gaat kijken voor een partner.
Het lijkt een gebed zonder eind met dit mens.
Hij heeft het lang met haar uit gehouden. En imo waren ze best een leuk stel. Ik prijs Gerrit dat hij haar heeft gedumpt en niet een slappe hap is.quote:Op zondag 20 december 2020 19:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eens! Helemaal eens!
Een stabiele, normale man zal niet op haar vallen.
Het zou het beste voor haar zijn dat ze eens aan zichzelf gaat werken, in haar eentje. En als het echt beter gaat, dat ze dan eens gaat kijken voor een partner.
Het lijkt een gebed zonder eind met dit mens.
En die Gerrit komt van Haags kamp?quote:Op zondag 20 december 2020 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft het lang met haar uit gehouden. En imo waren ze best een leuk stel. Ik prijs Gerrit dat hij haar heeft gedumpt en niet een slappe hap is.
Samantha geeft nu eenmaal meer om elke potentieel nieuw vriendje dan haar eigen veiligheid. Het is ook niet zo dat Cora en Ron vreselijke mensen zijn. Integendeel, zelfs.quote:Op zondag 20 december 2020 19:56 schreef Samhain het volgende:
Hoe logisch is het eigenlijk dat je bij huiselijk geweld vlucht naar iemand die je net 4 dagen kent in plaats van naar noem eens een zijstraat: je ouders?
quote:Op donderdag 19 november 2020 17:38 schreef praadje het volgende:
Het Laatste nieuws (September 2020):
Michael, de ex van Samantha, en zijn liefje Naomi, zijn opgepakt wegens handel in "niet van echt te onderscheiden!!" nep handelswaar. Op de insta van Samantha zijn de namaak gucci laarzen ook ineens verdwenen
Verder wachten we nog steeds met smart op de komst van baby Djemino, die volgens plan op 6 december het levenslicht zal zien
Oud nieuwsSPOILER: September 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: November 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Augustus 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Augustus 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: April 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli & Augustus 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: December 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: april 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De diverse Instagrams:
Samantha: https://www.instagram.com/samantha_de_jong29/
Michael: https://www.instagram.com/michaelvanderplas/
Michaels vriendin Naomi: https://www.instagram.com/naomicollinda/
Samantha's Vriendje van dienst
Maart 2020: Het is Gerrit, Gerrit is hét.SPOILER: Exen aka de wareOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie worldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zit weer flink aan de zuip en/of coke en is er volgens mij ook nooit mee gestopt, daarom zo'n klein ventje gebaard.
Mieke Krol, wat een rare aandachtsorgel van een onprofessionele advocate was dat zeg, zie je ook nergens meer. Iedereen kan wel raden waar dit naartoe gaat. Als ze in al die jaren het dieptepunt nog niet bereikt had, heeft ze het nu wel.
![]()
Dat zegt niks over zijn karakter en hoe blij hij was met barbie en zijn kindje.quote:Op zondag 20 december 2020 19:59 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
En die Gerrit komt van Haags kamp?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja, precies waarom ik me afvraag waarom ze daar dan niet heenging als dat huiselijk geweld verhaal klopt.quote:Op zondag 20 december 2020 19:59 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Samantha geeft nu eenmaal meer om elke potentieel nieuw vriendje dan haar eigen veiligheid. Het is ook niet zo dat Cora en Ron vreselijke mensen zijn. Integendeel, zelfs.![]()
Ze houden niet van zulke geintjes in die kringen.quote:Op zondag 20 december 2020 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zegt niks over zijn karakter en hoe blij hij was met barbie en zijn kindje.![]()
Ik probeer me in te denken hoe voor de familie van Gerrit de naam Djemino nu voor altijd beschadigd is. Van overleden kind van dochter Thea naar onecht kind van Gerrit.With love :*![]()
Nee daarom kan ze de K.... krijgen en het zelf uitzoeken.quote:Op zondag 20 december 2020 20:04 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ze houden niet van zulke geintjes in die kringen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Misschien spannen ze wel een rechtszaak aanquote:Op zondag 20 december 2020 20:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik probeer me in te denken hoe voor de familie van Gerrit de naam Djemino nu voor altijd beschadigd is. Van overleden kind van dochter Thea naar onecht kind van Gerrit.
Iedereen is een kutlultrut
Ach, nee joh.quote:Op zondag 20 december 2020 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien spannen ze wel een rechtszaak aanWie dit leest is een lezer van dit![]()
Nee maar het is wel zuur.quote:Iedereen is een kutlultrut
Weet niet hoe de band is van Gerrit met zijn familie.quote:Op zondag 20 december 2020 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daarom kan ze de K.... krijgen en het zelf uitzoeken.
Met wat pech gaan die even wat dingen duidelijk maken bij die muts en aanhang.![]()
Oh, hij bedoelt "De kleine man is niet van mij"quote:Op zondag 20 december 2020 17:51 schreef MorganLeFay het volgende:
Ik had het plaatje met de volledige tekst (en auteur) nog niet gezien en vroeg me af waarover er nou weer met een k-ziekte gescholden werd
![]()
![]()
Gerrit de gebeten hondquote:Op zondag 20 december 2020 20:08 schreef superpro het volgende:
https://www.vkmag.com/mag(...)bies_zoontje_djeminoIedereen is een kutlultrut
Nee joh.quote:Op zondag 20 december 2020 19:52 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb een zintuig? Je kent ze allemaal?
En die Johnny Depp is de laatste jaren het spoor wel aardig kwijt met drank en drugs. Wat dat betreft lijkt ie misschien meer op Barbie.
Dat ik ineen krimp bij dit soort zaken.Werewolf![]()
Angelina bij de ouders van Sam, Milano bij Mike. Voor zover ik weet.quote:Op zondag 20 december 2020 20:10 schreef purebliss het volgende:
Misschien een hele domme vraag hoor. Maar waar wonen de oudste twee eigenlijk?![]()
Ik zie haar in de foto's met haar BFF van de dag niet bont en blauw zijn.... en als hij haar pas 4 dagen kent dan zal dat bont en blauw over dat moment gaan, maar dan zit er of wel heel veel make-up overheen of het was niet zo heel bont.quote:Op zondag 20 december 2020 18:59 schreef bloempje-moi het volgende:
Gerrit zou haar hebben geslagen?
'Niet iedereen gaat alles aan maar als ik een vrouw bont en blauw zie vrezend voor haar leven neem ik die onder mijn hoede. #fuck huiselijk geweld.
Uit de stories van Kuwas![]()
Ik dacht beide bij Michael?quote:Op zondag 20 december 2020 20:14 schreef Samhain het volgende:
[..]
Angelina bij de ouders van Sam, Milano bij Mike. Voor zover ik weet.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Denk dat Barbie blij mag zijn dat Gerrit zijn broer niet meer leeft, dan had ze toch pech gehad denk ik...quote:Op zondag 20 december 2020 20:08 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Weet niet hoe de band is van Gerrit met zijn familie.
Met wat pech gaan die even wat dingen duidelijk maken bij die muts en aanhang.
BTW hier had RTL toch mega veel kijkcijfers en geld mee kunnen verdienen, deze soap loot beter en langer als GTST haha![]()
Haar kennende is dit een nare sneer naar Gerrit, wat niet ongevaarlijk is.quote:Op zondag 20 december 2020 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie haar in de foto's met haar BFF van de dag niet bont en blauw zijn.... en als hij haar pas 4 dagen kent dan zal dat bont en blauw over dat moment gaan, maar dan zit er of wel heel veel make-up overheen of het was niet zo heel bont.Iedereen is een kutlultrut
Volgens mij een Habibi..... maar die foto's zijn weg van haar insta.quote:Op zondag 20 december 2020 19:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie kwam er toen nog meer in aanmerking voor het vaderschap?![]()
Het is geen zwart kind.quote:Op zondag 20 december 2020 20:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Beval je ineens van een zwart kind
Hij is alleen ietsje getint geworden zo te zien.Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Een kennis van me heeft zich laten steriliseren en nadien kreeg hij een zwart en Marokkaans kind, dus steriliseren werkt niet altijd zie je wel😂🤪quote:Op zondag 20 december 2020 20:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Beval je ineens van een zwart kind![]()
Ja dan kan die naam van het kind weleens als rode lap op een stier werken.quote:Op zondag 20 december 2020 20:15 schreef superpro het volgende:
[..]
Denk dat Barbie blij mag zijn dat Gerrit zijn broer niet meer leeft, dan had ze toch pech gehad denk ik...![]()
Nadat het uit was met die Habibi ging ze toch ook rete snel tekeer met een nieuwe lover.quote:Op zondag 20 december 2020 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij een Habibi..... maar die foto's zijn weg van haar insta.Iedereen is een kutlultrut
En wat te denken van haar oudersquote:Op zondag 20 december 2020 19:55 schreef Kupelu het volgende:
Voor haar oudere kinderen vind ik het vreselijk. Weer gezeik met mamma. Ze waren zo lief op die filmpjes. Eerst pa in de bak, en nu maar afwachten wat er nu weer gebeurt. Nooit veilig.![]()
![]()
Sorry maar die geef ik ook geen stuiver.quote:Iedereen is een kutlultrut
De reconstructie. Deejenaa onbekend.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Leuke naam voor het volgende kindquote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef Andromache het volgende:
De reconstructie. Deejenaa onbekend.
Angelina bij de moeder van Michael, Milano woonde bij Michael voor hij en Naomi opgepakt werden, geen idee waar hij nu woont.quote:Op zondag 20 december 2020 20:14 schreef Samhain het volgende:
[..]
Angelina bij de ouders van Sam, Milano bij Mike. Voor zover ik weet.![]()
De vader van Gerrit is anders ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.... ik denk echt dat ze een hele grote fout heeft gemaakt om iemand uit die familie te fucken.quote:Op zondag 20 december 2020 20:15 schreef superpro het volgende:
[..]
Denk dat Barbie blij mag zijn dat Gerrit zijn broer niet meer leeft, dan had ze toch pech gehad denk ik...
BTW hier had RTL toch mega veel kijkcijfers en geld mee kunnen verdienen, deze soap loot beter en langer als GTST haha
En dan heeft ze wellicht nog mazzel dat Gerrit door de maanden heen een band met het kind heeft opgebouwd en daardoor een zwak voor die baby heeft, maar dit is echt heel erg dom van haar.![]()
Ik denk dat ik een latere Habibi bedoel dan jijquote:Op zondag 20 december 2020 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nadat het uit was met die Habibi ging ze toch ook rete snel tekeer met een nieuwe lover.![]()
![]()
Djeejenaaquote:Op zondag 20 december 2020 20:23 schreef Andromache het volgende:
De reconstructie. Deejenaa onbekend.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Ze heeft gewoon een kamp ban. Maar als ze gaat liegen over klappen krijgen kan het een staartje krijgenquote:Op zondag 20 december 2020 20:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
De vader van Gerrit is anders ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.... ik denk echt dat ze een hele grote fout heeft gemaakt om iemand uit die familie te fucken.
En dan heeft ze wellicht nog mazzel dat Gerrit door de maanden heen een band met het kind heeft opgebouwd en daardoor een zwak voor die baby heeft, maar dit is echt heel erg dom van haar.Iedereen is een kutlultrut
Oh ja het gaat snelquote:Op zondag 20 december 2020 20:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een latere Habibi bedoel dan jijIedereen is een kutlultrut
Ik denk dat ze wel wat klappen gaat vangen idd. Ik denk dat die kampers dit niet zomaar over laten waaien.![]()
Maar hier op Fok!nog vindbaar, ja ik ben te erg en ging speuren..quote:Op zondag 20 december 2020 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij een Habibi..... maar die foto's zijn weg van haar insta.
Eind dec vorig jaar was het iig habibi op haar instagram. Geen idee natuurlijk of er tussen habibi en Gerrit nog anderen geweest zijn. Ze heeft iig geen lover geplaatst tussen hen op Insta.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Dit was naar mijn weten de vorige Habib, kwam ongeveer een jaar geleden in beeld. Tenzij hij aanmerkelijk later nog eens bij Samant is langsgewipt of ik nog slechter heb opgelet bij biologie dan ik eigenlijk dacht, zal dat dus niet de vader zijn?quote:Op donderdag 26 december 2019 09:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Toch nog gelukt, een nieuwe luv u 4ever voordat het jaar voorbij is...
[ afbeelding ]![]()
![]()
Same old, same old. Twee mannen tegen elkaar opzetten is vaste prik. Maar ook ik denk dat ze inderdaad nu met de verkeerde heeft gefucked.quote:Op zondag 20 december 2020 20:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een kamp ban. Maar als ze gaat liegen over klappen krijgen kan het een staartje krijgen![]()
![]()
Tante Sjaan met baksteen in d'r handtas wordt erheen gestuurd.quote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef Sunri5e het volgende:
Ik denk dat ze wel wat klappen gaat vangen idd. Ik denk dat die kampers dit niet zomaar over laten waaien.![]()
10 maanden geleden dan nu?quote:Op zondag 20 december 2020 20:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dit was naar mijn weten de vorige Habib, kwam ongeveer een jaar geleden in beeld. Tenzij hij aanmerkelijk later nog eens bij Samant is langsgewipt of ik nog slechter heb opgelet bij biologie dan ik eigenlijk dacht, zal dat dus niet de vader zijn?
[..]
[ afbeelding ]Wie dit leest is een lezer van dit![]()
Nee Gerrit is duidelijk. Die gaat geen rottigheid aan (denk ik)quote:Op zondag 20 december 2020 20:38 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Same old, same old. Twee mannen tegen elkaar opzetten is vaste prik. Maar ook ik denk dat ze inderdaad nu met de verkeerde heeft gefucked.Iedereen is een kutlultrut
Hoe ziet die familie van Gerrit er uit? Nou ja, op het kamp is iedereen familie van elkaar.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Ach nee joh, dat geloof ik nooit.quote:Op zondag 20 december 2020 20:41 schreef Sunri5e het volgende:
Dat kind lijkt naar mijn idee toch op die Kuwas.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
Zou er dan nog een vierde of vijfde man zijn?quote:Op zondag 20 december 2020 20:42 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ach nee joh, dat geloof ik nooit.![]()
Dat is de grote vraagquote:Op zondag 20 december 2020 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zou er dan nog een vierde of vijfde man zijn?
Ik ga voor vijf. De vierde man is een veel te literaire referentie voor dit circus.quote:Op zondag 20 december 2020 20:43 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zou er dan nog een vierde of vijfde man zijn?== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
My god. Al die mannen die rond die tijd seks met haar hebben gehad zullen ‘m nu wel knijpen.
Wie dit leest is een lezer van dit![]()
We maken er een film vanquote:Op zondag 20 december 2020 20:44 schreef Andromache het volgende:
[..]
Ik ga voor vijf. De vierde man is een veel te literaire referentie voor dit circus.
Met een kleurtje erbij wel jaquote:Op zondag 20 december 2020 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
My god. Al die mannen die rond die tijd seks met haar hebben gehad zullen ‘m nu wel knijpen.Iedereen is een kutlultrut
Geen fan van zomaar diagnoses stellen als iemand niet kent en geen prof bent, maar als dit geen borderline is....dan is Gerrit de vader. Om maar te zeggen hoe onwaarschijnlijk ik dat acht.![]()
Overigens staat die stoffen ribbank ook op de foto's van kerst vorig jaar, plus dat daar foto's staan die niet door Samantha kunnen zijn genomen, ik denk door de Habibi hierboven, maar volgens mij was er daarna nog een andere knul.
De zilveren faux croq sofa staat dus denk ik idd bij Gerrit thuis, ben ook benieuwd waar ze die babykamer had.
Tevens maakt haar insta een sprong van 7 maart naar 22 maart (foto's waarop Gerrit wel aanwezig is maar niet te zien is).![]()
Ja, ergens in maart dit jaarquote:Op zondag 20 december 2020 20:44 schreef MissButterflyy het volgende:
My god. Al die mannen die rond die tijd seks met haar hebben gehad zullen ‘m nu wel knijpen.![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 18:22 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Denk niet dat ie Jeugdzorg in de Gouden Gids kan vinden. Het staat niet onder "Jeugzorreg"
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: