Dat zou een flinke catfight zijn. Maar dit schrijft die Kuwas dus in zijn stories,quote:Op zondag 20 december 2020 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nadat ze zelf haar nepnagels in zijn gezicht heeft gezet?
Ah daar is Koekwousquote:
Ik geloof dit wel. Gerrit komt erachter dat hij geen babydaddy is en flipt hem compleet de pan uitquote:
Oh, inderdaad. Die kunnen echt totaal gestoord zijn hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef Andromache het volgende:
Wat erg. Samantha moet weg waar ze zit. De baby is in ieder geval niet veilig. Je wil niet weten wat die kampers nog van plan zijn met haar.
Ben er ook bang voor..quote:Op zondag 20 december 2020 19:08 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel. Gerrit komt erachter dat hij geen babydaddy is en flipt hem compleet de pan uit
Ik ken iemand die ook dacht vader te worden, was ook gekleurd. Die heeft uit woede de keuken gesloopt.quote:Op zondag 20 december 2020 19:08 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel. Gerrit komt erachter dat hij geen babydaddy is en flipt hem compleet de pan uit
Wat een onzin zeg, huiselijk geweld zo goed te praten...quote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef Straadthont het volgende:
Ik zou haar ook helemaal lens geslagen en geschopt hebben mocht het waar zij wat zij hem heeft geflikt.
En dan te bedenken dat iedereen hier weer helemaal into Barbie was. Och en wee en hoe goed ze het deed, zo'n leuke en lieve meid is het toch.
BWAHAAHAHAA!
Binnen nu en een week vliegt ze weer het raam uit, let maar op.
Weekje duckface selfies postten met dinnetjes en vriendjes. En dan springt ze van een enveloppequote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef Straadthont het volgende:
Ik zou haar ook helemaal lens geslagen en geschopt hebben mocht het waar zij wat zij hem heeft geflikt.
En dan te bedenken dat iedereen hier weer helemaal into Barbie was. Och en wee en hoe goed ze het deed, zo'n leuke en lieve meid is het toch.
BWAHAAHAHAA!
Binnen nu en een week vliegt ze weer het raam uit, let maar op.
De enige die zich moet schamen is dat kkwijf Barbie, jullie heldin.quote:Op zondag 20 december 2020 19:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, huiselijk geweld zo goed te praten...
Dan ben je geen haar beter, in mijn ogen. Schaam je.
quote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef Straadthont het volgende:
BWAHAAHAHAA!
Binnen nu en een week vliegt ze weer het raam uit springt ze weer van de stoeprand, let maar op.
Ze is m’n heldin helemaal niet en ik kan me voorstellen dat je je flink verraden voelt en woest bent. Maar goedpraten haar dan lens te slaan en te schoppen? Doe normaal aub.quote:Op zondag 20 december 2020 19:14 schreef Straadthont het volgende:
[..]
De enige die zich moet schamen is dat kkwijf Barbie, jullie heldin.
Je weet niet wat er aan de hand was. Vrouwen kunnen ook meppen he? Dat vergeet men wel eensquote:Op zondag 20 december 2020 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze is m’n heldin helemaal niet en ik kan me voorstellen dat je je flink verraden voelt en woest bent. Maar goedpraten haar dan lens te slaan en te schoppen? Doe normaal aub.
Ach, ze zal hooguit een paar keer een duw hebben gehad en misschien een knal tegen haar kop. Samant kan nogal liegen, daar zijn we in ieder geval zeker van.quote:Op zondag 20 december 2020 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze is m’n heldin helemaal niet en ik kan me voorstellen dat je je flink verraden voelt en woest bent. Maar goedpraten haar dan lens te slaan en te schoppen? Doe normaal aub.
Stond op Viva dat die live ging, dit kan natuurlijk ook...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |