Genoeg gespuis wat rondneukt omdat het zonder condoom lekkerder is hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 17:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij dacht een goeie wip te maken en toen bleek het condoom gescheurd of ze was toch niet zooo aan de pil.
Hoe zat het...ze kon niet tegen die prikpil toch?
Is ontsnapt uit meer ellende. Maar idd sneu.quote:Op zondag 20 december 2020 17:41 schreef praadje het volgende:
Ach ach. Ik vind het wel erg voor Gerrit hoor.
Link naar zijn account?quote:Op zondag 20 december 2020 18:13 schreef SQ het volgende:
Gerrit is iig in 3 uur tijd van 90 Facebook vrienden naar 150 gegaan. Dik kans dat hij gewoon elke friend request accepteert ofzo
Ja dit dus. En nog erger om te beseffen: er lopen dus meer van dit soort debielkes rond.quote:Op zondag 20 december 2020 18:13 schreef Andromache het volgende:
In een weekend dat het dochtertje van Jan Dulles overleden is, dit nieuws lezen.... mijn maag draait een beetje om en ik krijg vechtneigingen.![]()
Waar is Djemino trouwens? Sumant weer lekker aan de pillen/snuif met haar ouwe dinnetjes? Straks krijgt Djemino per ongeluk coke in zijn flesje.
Denk niet dat ie Jeugdzorg in de Gouden Gids kan vinden. Het staat niet onder "Jeugzorreg"quote:Op zondag 20 december 2020 18:18 schreef Andromache het volgende:
Maar goed. Wie belt Jeugdzorg? Of zou Gerrit dat zelf al gedaan hebben?
Gerrit hoeft niks, die denkt ook stik er maar in met je baby.quote:Op zondag 20 december 2020 18:18 schreef Andromache het volgende:
Maar goed. Wie belt Jeugdzorg? Of zou Gerrit dat zelf al gedaan hebben?
Ik zou niet zeggen dat dit een reden is voor uithuisplaatsing, maar ze is hiermee zeker een aantal stappen terug bij af. Hoop niet dat ze weer in een labiele fase komt en zichzelf iets aandoet.quote:Op zondag 20 december 2020 18:16 schreef Vlinder het volgende:
Mocht dit nou zo zijn he, dan heeft de Jeugdzorg nu wel de grootste vrijbrief om al haar kinderen pertinent bij een stabiel gezin te plaatsen. Man man man
Waar zie je dat dan?quote:Op zondag 20 december 2020 18:13 schreef SQ het volgende:
Gerrit is iig in 3 uur tijd van 90 Facebook vrienden naar 150 gegaan. Dik kans dat hij gewoon elke friend request accepteert ofzo
Dat dusquote:Op zondag 20 december 2020 18:13 schreef Andromache het volgende:
In een weekend dat het dochtertje van Jan Dulles overleden is, dit nieuws lezen.... mijn maag draait een beetje om en ik krijg vechtneigingen.![]()
Hopelijk snel in een veilige en stabiele omgeving.quote:Waar is Djemino trouwens? Sumant weer lekker aan de pillen/snuif met haar ouwe dinnetjes? Straks krijgt Djemino per ongeluk coke in zijn flesje.
Ze is al bezig met een campagne om Gerrit jaloers te maken, wat zeker niet lukt en gaat ze weer rare dingen doen, ben ik bang.quote:Op zondag 20 december 2020 18:25 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik zou niet zeggen dat dit een reden is voor uithuisplaatsing, maar ze is hiermee zeker een aantal stappen terug bij af. Hoop niet dat ze weer in een labiele fase komt en zichzelf iets aandoet.
Doe het lekker zelfquote:Op zondag 20 december 2020 18:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
Kan iemand niet gewoon een online petitie starten om die kinderen weg te halen bij haar? Zou dat wat uithalen?
Nee joh, dat wordt gewoon door de rechter getoetst aan de hand van de omstandigheden. De omstandigheden kennen wij toch helemaal niet. Mag hopen dat jeugdzorg wel een vinger aan de pols heeft.quote:Op zondag 20 december 2020 18:25 schreef girlnextdoor. het volgende:
Kan iemand niet gewoon een online petitie starten om die kinderen weg te halen bij haar? Zou dat wat uithalen?
https://m.facebook.com/gerrit.meerts.90quote:Op zondag 20 december 2020 18:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Waar dan want ik zie geen Gerrit Meerts op FB die van hem is.
Als ze gewoon normaal haar kind gaat opvoeden heeft JZ er geen moer mee te maken lijkt me. Maar Barbie kennende gaat ze nog wel meer domme dingen uithalen. Tja..quote:Op zondag 20 december 2020 18:29 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt gewoon door de rechter getoetst aan de hand van de omstandigheden. De omstandigheden kennen wij toch helemaal niet. Mag hopen dat jeugdzorg wel een vinger aan de pols heeft.
Die moeder van Barbie lijkt me trouwens op zich best capabel, ik hoop dat zij anders aan de bel trek bij JZ.
quote:
Zou ze huichelaar bedoelen?quote:samantha_de_jong29 Ik samen met beste vriendin #NEVERWALKALONE#KEEPSMILING#NIETTEBREKEN! MAAR ONTHOU 1 DING IK BEN NIET KAPOT TE KRIJGEN DOOR NIEMAND IK WEET HOE HET ZIT VRIEND HUILEGAAR BEN JE !! @priscilia_louisa
LOL hoe zet je jezelf voor schut.quote:
Zelfs mijn ernstig dyslectische (je hebt er blijkbaar gradaties in) dochter van 12 fronste hierbij.quote:Op zondag 20 december 2020 17:51 schreef MorganLeFay het volgende:
Man man man wat een taalgebruik... de "klijn man is niet van mijn"
Ik heb een kennis met een lager iq. Ze ziet er normaal uit en lijkt in de eerste instantie ook wel normaal, maar schrijft ook zo. En haar vocabulaire is ook best kinderlijk.quote:Op zondag 20 december 2020 18:39 schreef Samhain het volgende:
[..]
Zelfs mijn ernstig dyslectische (je hebt er blijkbaar gradaties in) dochter van 12 fronste hierbij.
Wat staat daar dan ?quote:Op zondag 20 december 2020 18:45 schreef Andromache het volgende:
Gerrit weet het al een week. Zie onder zijn FB-profielfoto.
https://m.facebook.com/ph(...)nchor_composer=falsequote:
Ok dank je.quote:Op zondag 20 december 2020 18:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/ph(...)nchor_composer=false
“Het leven gaat door het gaat er om wat je er mee doet”
Ja leek me oprecht gek op haar.quote:Op zondag 20 december 2020 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Huilegaar![]()
En ik vind het wel zielig voor Gerrit, die vent was volgens mij wel goed voor haar.
Waar is dat live?quote:Op zondag 20 december 2020 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Die nieuwe lover gaan live om 19:00, zijn kant van het verhaal uitleggen...
Laagbegaafd is hier ook aan de orde, dat kan bijna niet anders.quote:Op zondag 20 december 2020 18:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb een kennis met een lager iq. Ze ziet er normaal uit en lijkt in de eerste instantie ook wel normaal, maar schrijft ook zo. En haar vocabulaire is ook best kinderlijk.
Functioneert ook op het niveau van een 12-jarige. Heeft altijd problemen en drama en het ligt nooit aan haar.
Veel mensen weten niet dat ze eigenlijk lager begaafd is want ze schaamt zich ervoor en verbergt het liever ook.
Maar het lijkt er heel veel op.
De nieuwe of oude lover?quote:Op zondag 20 december 2020 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Waar? Link?quote:Op zondag 20 december 2020 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Ootje is nou niet echt een betrouwbare bronquote:
Mooi met het bord op schootquote:Op zondag 20 december 2020 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Nadat ze zelf haar nepnagels in zijn gezicht heeft gezet?quote:
Dat zou een flinke catfight zijn. Maar dit schrijft die Kuwas dus in zijn stories,quote:Op zondag 20 december 2020 19:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nadat ze zelf haar nepnagels in zijn gezicht heeft gezet?
Ah daar is Koekwousquote:
Ik geloof dit wel. Gerrit komt erachter dat hij geen babydaddy is en flipt hem compleet de pan uitquote:
Oh, inderdaad. Die kunnen echt totaal gestoord zijn hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef Andromache het volgende:
Wat erg. Samantha moet weg waar ze zit. De baby is in ieder geval niet veilig. Je wil niet weten wat die kampers nog van plan zijn met haar.
Ben er ook bang voor..quote:Op zondag 20 december 2020 19:08 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel. Gerrit komt erachter dat hij geen babydaddy is en flipt hem compleet de pan uit
Ik ken iemand die ook dacht vader te worden, was ook gekleurd. Die heeft uit woede de keuken gesloopt.quote:Op zondag 20 december 2020 19:08 schreef Brybry het volgende:
[..]
Ik geloof dit wel. Gerrit komt erachter dat hij geen babydaddy is en flipt hem compleet de pan uit
Wat een onzin zeg, huiselijk geweld zo goed te praten...quote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef Straadthont het volgende:
Ik zou haar ook helemaal lens geslagen en geschopt hebben mocht het waar zij wat zij hem heeft geflikt.
En dan te bedenken dat iedereen hier weer helemaal into Barbie was. Och en wee en hoe goed ze het deed, zo'n leuke en lieve meid is het toch.
BWAHAAHAHAA!
Binnen nu en een week vliegt ze weer het raam uit, let maar op.
Weekje duckface selfies postten met dinnetjes en vriendjes. En dan springt ze van een enveloppequote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef Straadthont het volgende:
Ik zou haar ook helemaal lens geslagen en geschopt hebben mocht het waar zij wat zij hem heeft geflikt.
En dan te bedenken dat iedereen hier weer helemaal into Barbie was. Och en wee en hoe goed ze het deed, zo'n leuke en lieve meid is het toch.
BWAHAAHAHAA!
Binnen nu en een week vliegt ze weer het raam uit, let maar op.
De enige die zich moet schamen is dat kkwijf Barbie, jullie heldin.quote:Op zondag 20 december 2020 19:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, huiselijk geweld zo goed te praten...
Dan ben je geen haar beter, in mijn ogen. Schaam je.
quote:Op zondag 20 december 2020 19:12 schreef Straadthont het volgende:
BWAHAAHAHAA!
Binnen nu en een week vliegt ze weer het raam uit springt ze weer van de stoeprand, let maar op.
Ze is m’n heldin helemaal niet en ik kan me voorstellen dat je je flink verraden voelt en woest bent. Maar goedpraten haar dan lens te slaan en te schoppen? Doe normaal aub.quote:Op zondag 20 december 2020 19:14 schreef Straadthont het volgende:
[..]
De enige die zich moet schamen is dat kkwijf Barbie, jullie heldin.
Je weet niet wat er aan de hand was. Vrouwen kunnen ook meppen he? Dat vergeet men wel eensquote:Op zondag 20 december 2020 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze is m’n heldin helemaal niet en ik kan me voorstellen dat je je flink verraden voelt en woest bent. Maar goedpraten haar dan lens te slaan en te schoppen? Doe normaal aub.
Ach, ze zal hooguit een paar keer een duw hebben gehad en misschien een knal tegen haar kop. Samant kan nogal liegen, daar zijn we in ieder geval zeker van.quote:Op zondag 20 december 2020 19:15 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze is m’n heldin helemaal niet en ik kan me voorstellen dat je je flink verraden voelt en woest bent. Maar goedpraten haar dan lens te slaan en te schoppen? Doe normaal aub.
Stond op Viva dat die live ging, dit kan natuurlijk ook...quote:
Zijn profiel is ook meteen weer op privéquote:Op zondag 20 december 2020 19:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Stond op Viva dat die live ging, dit kan natuurlijk ook...
Man man, huiselijk geweld. Kan er ook nog wel bij zeg.
Nee hij schreef daarna dat dat een grapje was en toen postte hij dat bericht.quote:Op zondag 20 december 2020 19:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Stond op Viva dat die live ging, dit kan natuurlijk ook...
Man man, huiselijk geweld. Kan er ook nog wel bij zeg.
Dat is het probleem, vrouwen worden meestal gelijk als slachtoffer weggezet.quote:Op zondag 20 december 2020 19:16 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach, ze zal hooguit een paar keer een duw hebben gehad en misschien een knal tegen haar kop. Samant kan nogal liegen, daar zijn we in ieder geval zeker van.
Neem d’r in huis, kunnen we live met je mee streamen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef Andromache het volgende:
Wat erg. Samantha moet weg waar ze zit. De baby is in ieder geval niet veilig. Je wil niet weten wat die kampers nog van plan zijn met haar.
Je weet niffoquote:Op zondag 20 december 2020 19:16 schreef Sheffield het volgende:
Dit moet Sams' ultieme poging zijn om het best lopende topic van Fok! te worden.
Topshow
Ik reageer op wat Straathond post.quote:Op zondag 20 december 2020 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet niet wat er aan de hand was. Vrouwen kunnen ook meppen he? Dat vergeet men wel eens
Ze woont in een flat. Als ze echt zo lens geslagen is zou er heus wel iemand de politie gebeld hebben. Nee, Samant rent recht in de armen van een gast die ze amper kent.quote:Op zondag 20 december 2020 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het probleem, vrouwen worden meestal gelijk als slachtoffer weggezet.
Pfff, je kunt tussendoor nog geen afwas doen, of je mist weer wat.quote:Op zondag 20 december 2020 19:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee hij schreef daarna dat dat een grapje was en toen postte hij dat bericht.
Waarom zou die baby niet veilig zijn, het is niet eens zijn kindquote:Op zondag 20 december 2020 19:09 schreef Andromache het volgende:
Wel blijven opletten heyquote:Op zondag 20 december 2020 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Pfff, je kunt tussendoor nog geen afwas doen, of je mist weer wat.
Bij haar in ieder geval niet.quote:Op zondag 20 december 2020 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom zou die baby niet veilig zijn, het is niet eens zijn kind
Joh !! al 4 dagenquote:Op zondag 20 december 2020 19:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Ze woont in een flat. Als ze echt zo lens geslagen is zou er heus wel iemand de politie gebeld hebben. Nee, Samant rent recht in de armen van een gast die ze amper kent.
Ben ik hem net op tijd gaan volgenquote:Op zondag 20 december 2020 19:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zijn profiel is ook meteen weer op privé
In zulke tijden moeten triviale dingen als de afwas soms maar even wachten, ootje.quote:Op zondag 20 december 2020 19:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Pfff, je kunt tussendoor nog geen afwas doen, of je mist weer wat.
Dat vind ik nog wel het ergste van alles wat ik nu leesquote:Op zondag 20 december 2020 19:07 schreef Deisyy het volgende:
Nu zit ik met dat liedje van de Toppers in mijn hoofd
En het is zondag, zo hoort hetquote:
Bij mij ook. Samant ziet er trouwens wonderbaarlijk goed uit voor iemand die bont en blauw is geslagen. Maar ja, ze kon ook met een gebroken bekken op een scooter zitten.quote:Op zondag 20 december 2020 19:24 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik heb hem een verzoek ingediend en dat accepteerde hij heel snel.
Zeker, straks is het weer goed tussen Gerrit en Samant en mis ik de clou.quote:Op zondag 20 december 2020 19:25 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
In zulke tijden moeten triviale dingen als de afwas soms maar even wachten, ootje.
Dat is helegaar geen slecht idee voor de volgende TT.quote:Op zondag 20 december 2020 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Huilegaar![]()
En ik vind het wel zielig voor Gerrit, die vent was volgens mij wel goed voor haar.
quote:Op zondag 20 december 2020 19:25 schreef ootjekatootje het volgende:
Wie kwam er toen nog meer in aanmerking voor het vaderschap?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |