abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 24 maart 2024 @ 08:06:26 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_212937007
quote:
2s.gif Op zondag 24 maart 2024 08:03 schreef Rnie het volgende:

[..]
In het Powned interview zegt ze dat ze 25K uit het raam van een auto heeft gegooid. Volgens mij mag je naast je Wajong werken, maar moet je dat opgeven. Iets zegt me dat dat geld niet opgegeven is ... Maargoed, ik kan er ook naast zitten. 8)7

Kortom, het is gewoon allemaal bullshit, grootspraak en pure fantasie bij dat meisje.

Was dat niet ten tijde van haar RLS? Tenminste, ik dacht dat ze die periode bedoelde (maar heb het interview ook maar één keer gezien dus dit zeg ik uit herinnering). Als dat zo is, was het natuurlijk wel bekend dat ze ernaast werkte. Want ja, dat mag. Hoe het zit met dat opgeven weet ik niet.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_212937181
quote:
17s.gif Op zondag 24 maart 2024 06:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wat is dit voor ontzettend rare en denigrerende opmerking?
Het is toch de waarheid? Niets raars aan en ook niet denigrerend.
pi_212937227
quote:
2s.gif Op zondag 24 maart 2024 08:03 schreef Rnie het volgende:

[..]
In het Powned interview zegt ze dat ze 25K uit het raam van een auto heeft gegooid. Volgens mij mag je naast je Wajong werken, maar moet je dat opgeven. Iets zegt me dat dat geld niet opgegeven is ... Maargoed, ik kan er ook naast zitten. 8)7

Kortom, het is gewoon allemaal bullshit, grootspraak en aangedikte fantasie bij dat meisje. :N Eigenlijk ben ik wel klaar met Barbie, zouden meer mensen moeten doen. Zal haar namelijk vast ten goede komen. :Y

Het ligt eraan of ze volledig arbeidsongeschiktheid is verklaard, indien ze 100% is afgekeurd mag je een 30% boven je uitkering van het miminumloon erbij verdienen. Dit moet je wel ten alle tijden aangeven ivm inlichtingenplicht.
Maar daar zal ze overheen gezeten hebben.


Ik denk ook inderdaad dat veel is aangedikt in haar verhaal.
  zondag 24 maart 2024 @ 11:55:14 #79
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212939926
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 08:45 schreef sherezade het volgende:

[..]
Het is toch de waarheid? Niets raars aan en ook niet denigrerend.
Kun je me zeggen wat voor betaald werk je op je rug kunt liggen?

Want alleen prostitutie schiet me even te binnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zondag 24 maart 2024 @ 12:24:40 #80
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_212940335
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 11:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kun je me zeggen wat voor betaald werk je op je rug kunt liggen?

Want alleen prostitutie schiet me even te binnen.
Zo is ook de Sixtijnse Kapel beschilderd.
Mens sana in corpore sano
pi_212940398
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 08:53 schreef sherezade het volgende:

[..]
Het ligt eraan of ze volledig arbeidsongeschiktheid is verklaard, indien ze 100% is afgekeurd mag je een 30% boven je uitkering van het miminumloon erbij verdienen. Dit moet je wel ten alle tijden aangeven ivm inlichtingenplicht.
Maar daar zal ze overheen gezeten hebben.


Ik denk ook inderdaad dat veel is aangedikt in haar verhaal.
barbie logica: die paar gram coke in natura is toch geen verdienste in geld. Dus dat hoef ik niet aan te geven. ;)
pi_212941173
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 12:24 schreef Muzzie het volgende:

[..]
Zo is ook de Sixtijnse Kapel beschilderd.
Dat. En automonteurs.
Mon 'en!
pi_212947223
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 11:55 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Kun je me zeggen wat voor betaald werk je op je rug kunt liggen?

Want alleen prostitutie schiet me even te binnen.
Ja dat was/is haar werk toch al die tijd geweest na haar RLS.
  zondag 24 maart 2024 @ 21:16:01 #84
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212947464
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2024 20:58 schreef sherezade het volgende:

[..]
Ja dat was/is haar werk toch al die tijd geweest na haar RLS.
Ja maar je zei als je op je rug kunt liggen kun je ook werken. Welke baan dan?
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212949321
quote:
10s.gif Op zondag 24 maart 2024 21:16 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ja maar je zei als je op je rug kunt liggen kun je ook werken. Welke baan dan?
Nee ik bedoel ze heeft 2 benen en 2 handen, nee ze is niet hoogopgeleid en niet een van de snuggerste... Maar ook zij kan een poetsdoek en een stofzuiger pakken en in een schoonmaakbedrijf gaan werken.
Liever dat voor minder geld en je zelfrespect houden dan op je rug liggen voor wat knaken meer en tijd herinnerd worden als de coke snuivende barbiehoer.
pi_212950417
Samantha is gewoon verslaafd. Misschien aan verdovende middelen, geen idee. Wij zijn er niet bij. Maar ze is sowieso verslaafd aan aandacht.

Daarom die RLS. Daarom al die gekke fratsen (uit het raam springen). Daarom dat OnlyFans account. Daarom dat overdreven gedoe op Insta en dergelijke. Daarom die interviews aan roddelplatformen. Daarom een prostitutie"carrière".

Met al die dingen krijgt ze aandacht. En dan ook net het soort aandacht waardoor ze denkt dat ze speciaal is.

En dat is dus waarom ze niet als schoonmaakster of als loempiavouwster in een loempiafabriek aan het werk kan. Dat is gewoon werken zonder dat je bijzondere aandacht krijgt voor je persoontje. Daar krijgt ze niet het gevoel dat mensen voor haar komen, naar haar willen kijken of dat ze bijzonder is.

Rechtvaardigt dat de Wajong-uitkering? Natuurlijk niet. Maar er zijn wel meer mensen die een Wajong-uitkering krijgen en die gewoon kunnen werken.
pi_212951133
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2024 08:53 schreef MorganLeFay het volgende:
Samantha is gewoon verslaafd. Misschien aan verdovende middelen, geen idee. Wij zijn er niet bij. Maar ze is sowieso verslaafd aan aandacht.

Daarom die RLS. Daarom al die gekke fratsen (uit het raam springen). Daarom dat OnlyFans account. Daarom dat overdreven gedoe op Insta en dergelijke. Daarom die interviews aan roddelplatformen. Daarom een prostitutie"carrière".

Met al die dingen krijgt ze aandacht. En dan ook net het soort aandacht waardoor ze denkt dat ze speciaal is.

En dat is dus waarom ze niet als schoonmaakster of als loempiavouwster in een loempiafabriek aan het werk kan. Dat is gewoon werken zonder dat je bijzondere aandacht krijgt voor je persoontje. Daar krijgt ze niet het gevoel dat mensen voor haar komen, naar haar willen kijken of dat ze bijzonder is.

Rechtvaardigt dat de Wajong-uitkering? Natuurlijk niet. Maar er zijn wel meer mensen die een Wajong-uitkering krijgen en die gewoon kunnen werken.
Ja dat klopt, ik ken genoeg mensen die in de wajong zitten vanwege hun goede acteerprestaties.

Uiteindelijk moet ze het allemaal zelf maar weten, de enige verliezers in dit verhaal zijn haar kinderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')