Ik vind het wel meevallen. Ik vrees dat ze niet meer uit deze hoek komt qua werk.quote:
Ik dacht dat ik gek werd, want ik vond het dus ook wel meevallen. Zo ziet ze er toch al jaren uit?quote:Op woensdag 10 december 2025 09:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Ik vrees dat ze niet meer uit deze hoek komt qua werk.
Ze heeft bepaalde jaren hele slechte pruiken gehad, een gehavend gezicht, vermoeide ogen. Ze draagt op die foto gewoon skanky lingerie, maar oogt verder normaal. Dat zegt natuurlijk niks over of dit allemaal vrijwilig gebeurt, het is nl. nog steeds alsof iemand anders de tekst heeft geschreven over haar.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gek werd, want ik vond het dus ook wel meevallen. Zo ziet ze er toch al jaren uit?
Ja, die pruik op de foto is slecht maar niet zo slecht als we ze wel eens hebben gezien, inderdaad. Haar gezicht lijkt inderdaad ook niet zo gehavend en vermoeid meer zoals we het ook wel kennen af en toe. Maar je hebt gelijk hoor; het zegt precies nada over of dit vrijwillig is of niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:21 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze heeft bepaalde jaren hele slechte pruiken gehad, een gehavend gezicht, vermoeide ogen. Ze draagt op die foto gewoon skanky lingerie, maar oogt verder normaal. Dat zegt natuurlijk niks over of dit allemaal vrijwilig gebeurt, het is nl. nog steeds alsof iemand anders de tekst heeft geschreven over haar.
Nouja. Ze is nog maar 36 toch? Niet 56.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Het kan ook zijn dat ze oude foto's gebruikt met een hoop filters eroverheen, want ik durf wel te stellen dat ze er veel slechter uitziet irl. Niemand blijft voor altijd 25.
Kan. Maar is niet zo. Tenzij er in 9 maanden tijd een wonder gebeurd.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:26 schreef Donna het volgende:
[..]
Nouja. Ze is nog maar 36 toch? Niet 56.
Je kan er met 36 prima zo strak uit zien.
Zie niks geks geloof ik, maar kan aan mij liggen?quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:28 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Kan. Maar is niet zo. Tenzij er in 9 maanden tijd een wonder gebeurd.
Bekijk deze YouTube-video
Ja, ligt aan jou als je het verschil niet ziet. Of niet wíl zien om één of andere reden....quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Zie niks geks geloof ik, maar kan aan mij liggen?
Dat viel me idd niet zo op. Nu zie ik het wel hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2025 08:33 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ja, ligt aan jou als je het verschil niet ziet. Of niet wíl zien om één of andere reden....
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/width:1200/height:900/plain/https://s3-newsifier.ams3(...).jpg@webp]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Ja, maar die halen geen 20 kilo weg.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:51 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat nieuwe botox en fillers kunnen iemand ook even frisser doen uitzien.
Is gewoon een merk, niet zo goedkoop als ik bij haar verwacht had, maar niet duur genoeg voor fakes, gewoon te koop bij het saaie en brave Peek & Cloppenburg.quote:Op vrijdag 12 december 2025 09:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een trui met de naam van haar zoon die ze nooit meer ziet (denk ik?)...
Ik vraag me weleens af hoe haar kinderen dit later gaan hendelen. Het is niet niks, een moeder met zoveel problemen en daardoor gewoon eigenlijk geen moeder hebben.
Ozempic?quote:Op vrijdag 12 december 2025 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar die halen geen 20 kilo weg.
En indien wel: Waar kan ik me aanmelden?????
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |