Als ze gewoon normaal haar kind gaat opvoeden heeft JZ er geen moer mee te maken lijkt me. Maar Barbie kennende gaat ze nog wel meer domme dingen uithalen. Tja..quote:Op zondag 20 december 2020 18:29 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt gewoon door de rechter getoetst aan de hand van de omstandigheden. De omstandigheden kennen wij toch helemaal niet. Mag hopen dat jeugdzorg wel een vinger aan de pols heeft.
Die moeder van Barbie lijkt me trouwens op zich best capabel, ik hoop dat zij anders aan de bel trek bij JZ.
quote:
Zou ze huichelaar bedoelen?quote:samantha_de_jong29 Ik samen met beste vriendin #NEVERWALKALONE#KEEPSMILING#NIETTEBREKEN! MAAR ONTHOU 1 DING IK BEN NIET KAPOT TE KRIJGEN DOOR NIEMAND IK WEET HOE HET ZIT VRIEND HUILEGAAR BEN JE !! @priscilia_louisa
LOL hoe zet je jezelf voor schut.quote:
Zelfs mijn ernstig dyslectische (je hebt er blijkbaar gradaties in) dochter van 12 fronste hierbij.quote:Op zondag 20 december 2020 17:51 schreef MorganLeFay het volgende:
Man man man wat een taalgebruik... de "klijn man is niet van mijn"
Ik heb een kennis met een lager iq. Ze ziet er normaal uit en lijkt in de eerste instantie ook wel normaal, maar schrijft ook zo. En haar vocabulaire is ook best kinderlijk.quote:Op zondag 20 december 2020 18:39 schreef Samhain het volgende:
[..]
Zelfs mijn ernstig dyslectische (je hebt er blijkbaar gradaties in) dochter van 12 fronste hierbij.
Wat staat daar dan ?quote:Op zondag 20 december 2020 18:45 schreef Andromache het volgende:
Gerrit weet het al een week. Zie onder zijn FB-profielfoto.
https://m.facebook.com/ph(...)nchor_composer=falsequote:
Ok dank je.quote:Op zondag 20 december 2020 18:51 schreef Andromache het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/ph(...)nchor_composer=false
“Het leven gaat door het gaat er om wat je er mee doet”
Ja leek me oprecht gek op haar.quote:Op zondag 20 december 2020 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Huilegaar![]()
En ik vind het wel zielig voor Gerrit, die vent was volgens mij wel goed voor haar.
Waar is dat live?quote:Op zondag 20 december 2020 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Die nieuwe lover gaan live om 19:00, zijn kant van het verhaal uitleggen...
Laagbegaafd is hier ook aan de orde, dat kan bijna niet anders.quote:Op zondag 20 december 2020 18:44 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb een kennis met een lager iq. Ze ziet er normaal uit en lijkt in de eerste instantie ook wel normaal, maar schrijft ook zo. En haar vocabulaire is ook best kinderlijk.
Functioneert ook op het niveau van een 12-jarige. Heeft altijd problemen en drama en het ligt nooit aan haar.
Veel mensen weten niet dat ze eigenlijk lager begaafd is want ze schaamt zich ervoor en verbergt het liever ook.
Maar het lijkt er heel veel op.
De nieuwe of oude lover?quote:Op zondag 20 december 2020 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Waar? Link?quote:Op zondag 20 december 2020 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Ootje is nou niet echt een betrouwbare bronquote:
Mooi met het bord op schootquote:Op zondag 20 december 2020 18:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Nadat ze zelf haar nepnagels in zijn gezicht heeft gezet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |