Misschien heeft ze enorm gehóópt dat het van hem was en is ze daar opnden duur zelf in gaan geloven, en hebben ze ruzie gehad en heeft ze het eruit gefloept dat het niet van hem is en heeft hij haar een klap verkocht.quote:Op zondag 20 december 2020 19:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Geen idee of ze gelogen heeft, of bepaalde dingen verzwegen. Misschien dacht ze er verder niet over na en dacht ze ook wel dat hij vast van hem moest zijn.
Nogmaals, ze lijkt me niet de slimste en dus ook de makkelijkste weg te hebben gedacht.
Donkere kindjes worden redelijk blank geboren. Ik neem aan dat Gerrit in eerste instantie geen flauw benul hadquote:Op zondag 20 december 2020 19:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Misschien heeft ze enorm gehóópt dat het van hem was en is ze daar opnden duur zelf in gaan geloven, en hebben ze ruzie gehad en heeft ze het eruit gefloept dat het niet van hem is en heeft hij haar een klap verkocht.
Ben wel nieuwsgierig hoe dit daadwerkelijk gegaan is
Ik heb een zintuig? Je kent ze allemaal?quote:Op zondag 20 december 2020 19:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik moet even aan de zaak van Johnny Depp denken. Amber dinges lijkt een beetje op Barbie.
Niet kwetsend bedoeld maar ik heb een zintuig voor dat soort dingen.
Eens! Helemaal eens!quote:Op zondag 20 december 2020 19:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik weet nog wel hoe veel mensen zeiden(ik meen ook hier) dat Gerrit vast heel goed voor haar was, stabiel en misschien zelfs een blijvertje.
Maar denk zelf altijd dat goede, stabiele mannen echt (bijna) nooit op zo iemand zouden vallen. Tenzij het zo'n gozer is die een projectje zoekt, maar dat zijn vaak ook niet zulke koosjere types.
Ja dit. Ik ben geloof dat je pas een passende partner kunt vinden als je zelf snapt hoe je in elkaar steekt en niet in elke wandelende idioot een partner ziet om maar in het plaatje te passen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eens! Helemaal eens!
Een stabiele, normale man zal niet op haar vallen.
Het zou het beste voor haar zijn dat ze eens aan zichzelf gaat werken, in haar eentje. En als het echt beter gaat, dat ze dan eens gaat kijken voor een partner.
Het lijkt een gebed zonder eind met dit mens.
Hij heeft het lang met haar uit gehouden. En imo waren ze best een leuk stel. Ik prijs Gerrit dat hij haar heeft gedumpt en niet een slappe hap is.quote:Op zondag 20 december 2020 19:54 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Eens! Helemaal eens!
Een stabiele, normale man zal niet op haar vallen.
Het zou het beste voor haar zijn dat ze eens aan zichzelf gaat werken, in haar eentje. En als het echt beter gaat, dat ze dan eens gaat kijken voor een partner.
Het lijkt een gebed zonder eind met dit mens.
En die Gerrit komt van Haags kamp?quote:Op zondag 20 december 2020 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft het lang met haar uit gehouden. En imo waren ze best een leuk stel. Ik prijs Gerrit dat hij haar heeft gedumpt en niet een slappe hap is.
Samantha geeft nu eenmaal meer om elke potentieel nieuw vriendje dan haar eigen veiligheid. Het is ook niet zo dat Cora en Ron vreselijke mensen zijn. Integendeel, zelfs.quote:Op zondag 20 december 2020 19:56 schreef Samhain het volgende:
Hoe logisch is het eigenlijk dat je bij huiselijk geweld vlucht naar iemand die je net 4 dagen kent in plaats van naar noem eens een zijstraat: je ouders?
quote:Op donderdag 19 november 2020 17:38 schreef praadje het volgende:
Het Laatste nieuws (September 2020):
Michael, de ex van Samantha, en zijn liefje Naomi, zijn opgepakt wegens handel in "niet van echt te onderscheiden!!" nep handelswaar. Op de insta van Samantha zijn de namaak gucci laarzen ook ineens verdwenen
Verder wachten we nog steeds met smart op de komst van baby Djemino, die volgens plan op 6 december het levenslicht zal zien
Oud nieuwsSPOILER: September 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: November 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Augustus 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Augustus 2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: April 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli & Augustus 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: December 2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: april 2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De diverse Instagrams:
Samantha: https://www.instagram.com/samantha_de_jong29/
Michael: https://www.instagram.com/michaelvanderplas/
Michaels vriendin Naomi: https://www.instagram.com/naomicollinda/
Samantha's Vriendje van dienst
Maart 2020: Het is Gerrit, Gerrit is hét.SPOILER: Exen aka de wareOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: I'm a Barbie girl, in a Barbie worldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die zit weer flink aan de zuip en/of coke en is er volgens mij ook nooit mee gestopt, daarom zo'n klein ventje gebaard.
Mieke Krol, wat een rare aandachtsorgel van een onprofessionele advocate was dat zeg, zie je ook nergens meer. Iedereen kan wel raden waar dit naartoe gaat. Als ze in al die jaren het dieptepunt nog niet bereikt had, heeft ze het nu wel.
![]()
Dat zegt niks over zijn karakter en hoe blij hij was met barbie en zijn kindje.quote:Op zondag 20 december 2020 19:59 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
En die Gerrit komt van Haags kamp?Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ja, precies waarom ik me afvraag waarom ze daar dan niet heenging als dat huiselijk geweld verhaal klopt.quote:Op zondag 20 december 2020 19:59 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Samantha geeft nu eenmaal meer om elke potentieel nieuw vriendje dan haar eigen veiligheid. Het is ook niet zo dat Cora en Ron vreselijke mensen zijn. Integendeel, zelfs.![]()
Ze houden niet van zulke geintjes in die kringen.quote:Op zondag 20 december 2020 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zegt niks over zijn karakter en hoe blij hij was met barbie en zijn kindje.![]()
Ik probeer me in te denken hoe voor de familie van Gerrit de naam Djemino nu voor altijd beschadigd is. Van overleden kind van dochter Thea naar onecht kind van Gerrit.With love :*![]()
Nee daarom kan ze de K.... krijgen en het zelf uitzoeken.quote:Op zondag 20 december 2020 20:04 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ze houden niet van zulke geintjes in die kringen.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Misschien spannen ze wel een rechtszaak aanquote:Op zondag 20 december 2020 20:04 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik probeer me in te denken hoe voor de familie van Gerrit de naam Djemino nu voor altijd beschadigd is. Van overleden kind van dochter Thea naar onecht kind van Gerrit.
Iedereen is een kutlultrut
Ach, nee joh.quote:Op zondag 20 december 2020 20:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien spannen ze wel een rechtszaak aanWie dit leest is een lezer van dit![]()
Nee maar het is wel zuur.quote:Iedereen is een kutlultrut
Weet niet hoe de band is van Gerrit met zijn familie.quote:Op zondag 20 december 2020 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee daarom kan ze de K.... krijgen en het zelf uitzoeken.
Met wat pech gaan die even wat dingen duidelijk maken bij die muts en aanhang.![]()
Oh, hij bedoelt "De kleine man is niet van mij"quote:Op zondag 20 december 2020 17:51 schreef MorganLeFay het volgende:
Man man man wat een taalgebruik... de "klijn man is niet van mijn"
Ik had het plaatje met de volledige tekst (en auteur) nog niet gezien en vroeg me af waarover er nou weer met een k-ziekte gescholden werd
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: