Hoeft niet. Ze kent vast meer mannen van kleur.quote:Op zondag 20 december 2020 16:40 schreef Deemmster het volgende:
Denk dat deze Kuwas ook de vader van haar baby is.
En die moeten dan maar op "vaderschap" zitten te wachtenquote:Op zondag 20 december 2020 16:55 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Hoeft niet. Ze kent vast meer mannen van kleur.
Ook? Met zn 2en bedoel je? Mengzaad?quote:Op zondag 20 december 2020 16:40 schreef Deemmster het volgende:
Denk dat deze Kuwas ook de vader van haar baby is.
Hij heeft als de wiederdeweerga zijn account op privé gezet.quote:Op zondag 20 december 2020 16:50 schreef Mariposas het volgende:
Ik zie nog maar 1 foto van die gast.
Denk trouwens eerder dat ze Gerrit jaloers aan het maken is.
Zou wel leuk zijn als het een typetje was om roddeltantes als wij te vermaken.quote:Op zondag 20 december 2020 16:47 schreef praadje het volgende:
[..]
Alleen de laatste foto is weg. Die andere staat er nog. En ik denk niet dat Samant aan het trollen is hoor. Daar is ze te dom naïef voor.
Haha, de echte vader zal nu toch zijn vermoedens wel hebben lijkt me. Tja of die erop zit te wachten? Was er zelf bijquote:Op zondag 20 december 2020 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
En die moeten dan maar op "vaderschap" zitten te wachten
Ben ook net wakker. Maar nu ik dit lees, betwijfel ik dat.quote:Op zondag 20 december 2020 15:58 schreef mascara-klodder het volgende:
Godver, kan nieteens even een middagdutje doen en ze heeft alweer een andere vent
Ja maar iedereen dacht dat het van Gerrit wasquote:Op zondag 20 december 2020 16:58 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Haha, de echte vader zal nu toch zijn vermoedens wel hebben lijkt me. Tja of die erop zit te wachten? Was er zelf bij
Er stond ook niet veel op. Alleen wat plaatjes waarop ie een zogenaamd zwaar gewicht tilt en de adertjes op zijn arm bijna exploderenquote:Op zondag 20 december 2020 16:57 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij heeft als de wiederdeweerga zijn account op privé gezet.
Er zit of zitten nu een paar met zweet handjesquote:Op zondag 20 december 2020 17:04 schreef vencodark het volgende:
Ergens had ik niet verwacht dat ze met een donkere man zou gaan.
Niets is zeker in het leven van Samant. Het kan over een uur weer allemaal anders zijnquote:Op zondag 20 december 2020 17:19 schreef vencodark het volgende:
Maaar weten we zeker dat Gerrit nu eruit ligt, twijfels over het kindje en dat het kindje donkere roots heeft?
Aaah. We hebben een bron.quote:Op zondag 20 december 2020 17:19 schreef praadje het volgende:
Iemand had iets gelezen op een FB groep (vraag me niet welke)
Dit las ik een Facebook groep over samantha
“🗣🗣🗣 MENSEN MENSEN.. dat zij niet spoort is bekend maar dit is NEXT LEVEL! Dat is haar vriend NIET. Dit is mijn neefje en dat wijf is OBSESSED na hem 1x te hebben gezien. dus I REPEAT dit is haar vriend NIET.
**Ze haalt die foto's nu weg omdat hij haar is gaan aanspreken .
Vraag even welke Facebook groep dat is, ik verveel me.quote:Op zondag 20 december 2020 17:19 schreef praadje het volgende:
Iemand had iets gelezen op een FB groep (vraag me niet welke)
Dit las ik een Facebook groep over samantha
“🗣🗣🗣 MENSEN MENSEN.. dat zij niet spoort is bekend maar dit is NEXT LEVEL! Dat is haar vriend NIET. Dit is mijn neefje en dat wijf is OBSESSED na hem 1x te hebben gezien. dus I REPEAT dit is haar vriend NIET.
**Ze haalt die foto's nu weg omdat hij haar is gaan aanspreken .
Dat wordt niet gezegdquote:Op zondag 20 december 2020 17:22 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Vraag even welke Facebook groep dat is, ik verveel me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |