abonnement Unibet Coolblue
pi_196854445
quote:
7s.gif Op maandag 21 december 2020 01:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Wat is het nou? CCP, globalisten of de Deep State? Dat zijn toch echt 3 heel verschillende dingen.
Ik denk júist dat ze met elkaar verbonden zijn. Maar wie boven wie staat, dat is gissen. Het is in ieder geval wel heel duidelijk dat de globalisten sympathie voor China hebben.
pi_196854658
Nope nog steeds geen fraude te bekennen :N

twitter


Ik las in de WP ook al een artikel daarover. Blijkbaar begrijpen Trump en zijn aanhang totaal niet wat de wet voorschrijft, wat wel/geen fraude is en wat wel/niet een bewijs van fraude is.

There is not and has not been any credible evidence of significant fraud in the 2020 election

Voorbeeld: een onder ede afgelegde verklaring van een waarnemer die meent iets verdachts gezien te hebben is geen bewijs.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 21 december 2020 @ 06:06:12 #103
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196854677
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 01:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
Er viel me vandaag iets op:

Op Facebook zijn alle "waarschuwingen" onder posts van The Donald verdwenen...
Ze hebben m laatst geband per ongeluk voor een halve dag.
Plus de strijd is gestreden, de verkiezingen zijn erkend (op Summers en wat republikeinen na), en op een coup of burgeroorlog na kan hij niet meer aan de macht blijven.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196854748
twitter


Ik dacht dat Trump alle illegalen ging deporteren :?

"They're bringing drugs. They're bringing crime. They're rapists. And some, I assume, are good people" - Donald J. Trump
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196854798
Trump heeft maar één motivatie: eigenbelang.

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_196854815
En de lobby van complotgekkie Powell om de stemmachines te confisqueren gaat gewoon door:

twitter

twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 21 december 2020 @ 06:56:43 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196854883
quote:
83s.gif Op maandag 21 december 2020 06:37 schreef Kijkertje het volgende:
Trump heeft maar één motivatie: eigenbelang.

[ twitter ]
Joh!
Alleen ziet zijn aanhang dat niet!
Alle diplomaten moeten in zijn hotels verblijven.
Hij golft op zijn eigen golf course, alle kosten die daar gemaakt worden komen bij hem weer terecht.
En ga maar even door denk dat er wel een paar honderd voorbeelden van zijn.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196854922
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 06:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Joh!
Alleen ziet zijn aanhang dat niet!
Alle diplomaten moeten in zijn hotels verblijven.
Hij golft op zijn eigen golf course, alle kosten die daar gemaakt worden komen bij hem weer terecht.
En ga maar even door denk dat er wel een paar honderd voorbeelden van zijn.
I know en daarom moet er af en toe weer eens even aandacht aan besteed worden.

Volgens mij is het ook meer een kwestie van niet willen zien en vooral goedpraten.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 21 december 2020 @ 09:05:39 #109
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196855783
quote:
12s.gif Op maandag 21 december 2020 07:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

I know en daarom moet er af en toe weer eens even aandacht aan besteed worden.

Volgens mij is het ook meer een kwestie van niet willen zien en vooral goedpraten.
Zelfs dat niet, gewoon compleet negeren van alle rare fratsen wat hij uitgehaald heeft de afgelopen 4 jaar, wat ik heel bijzonder vind is dat hij meer schandalen heeft dan alle voorgaande presidenten bij elkaar.
En er is niet eens een poging gedaan om het breed uit te meten omdat de volgende al weer om de hoek kwam kijken.

Nja hij rot nu op maar ga wel die idioterie missen in het witte huis.
En de meme's
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196855842
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:24 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Hij heeft in Nederland evenmin een stem in de verkiezingen en helemaal wanneer een frauduleuze verkiezingsuitslag gewoon doorgang vindt.
Vind jij echt dat de verkiezingsuitslag frauduleus is? Welke keiharde bewijzen baseer je dat precies op dan? :?

We weten immers dat we van Summers niet meer dan een "het is lekker toch zo, lekker puh" krijgen zonder enige vorm van bewijs, en vaak niet eens erg coherent qua reactie, maar als jij dat zegt baseer je dat toch ergens op?
pi_196855851
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 18:36 schreef Bocaj het volgende:
Wat nou als men zou zeggen: 'We gaan alle swingstate verkiezingen ongeldig verklaren en daar opnieuw verkiezingen uitschrijven... en dan niet 'by mail' maar gewoon in persoon met id-inwoners-kaart er naartoe en dan stemmen.' Desnoods het leger erbij als ondersteuning...
Dan is het toch in één klap zeker? En dan in de toekomst afstappen van Computer Voting!
Inderdaad, als je de uitkomsten weghaalt die jou niet aanstaan, dan begint het al meer te lijken op de uitslag die je graag wilt. _O- Helaas voor jou leven we in de realiteit, waar de hele wereld Trump keihard uitlacht en enkel oogluikend heeft toegestaan de afgelopen 4 jaar. :D
pi_196855862
quote:
1s.gif Op maandag 21 december 2020 06:56 schreef theguyver het volgende:

[..]

Joh!
Alleen ziet zijn aanhang dat niet!
Alle diplomaten moeten in zijn hotels verblijven.
Hij golft op zijn eigen golf course, alle kosten die daar gemaakt worden komen bij hem weer terecht.
En ga maar even door denk dat er wel een paar honderd voorbeelden van zijn.
Zijn aanhangers en fans zijn dezelfde figuren die driftig hun bankgegevens delen met oplichters die mails versturen waarin met veel bombarie wordt medegedeeld dat je een fortuin hebt gewonnen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 21 december 2020 @ 09:14:58 #113
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196855898
Na dik 2 maand onderzoek geen vorm van fraude kunnen vinden.
Conclusie het systeem is dus prima.
Dus laten we nu er van afstappen en terug keren naar een systeem wat wel fraude gevoelig is omdat de uitslag van het fraude loze systeem niet aan staat..

Ah that makes sense, in wacko world!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_196856030
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:11 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zijn aanhangers en fans zijn dezelfde figuren die driftig hun bankgegevens delen met oplichters die mails versturen waarin met veel bombarie wordt medegedeeld dat je een fortuin hebt gewonnen.
Precies ja, het kaliber wat een gebroken hart heeft omdat die Nigeriaanse prins toch geen geld heeft gestuurd, en vervolgens verliefd wordt op zo'n Instagram sex bot. :')
pi_196856165
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:14 schreef theguyver het volgende:
Na dik 2 maand onderzoek geen vorm van fraude kunnen vinden.
Conclusie het systeem is dus prima.
Dus laten we nu er van afstappen en terug keren naar een systeem wat wel fraude gevoelig is omdat de uitslag van het fraude loze systeem niet aan staat..

Ah that makes sense, in wacko world!
Ik vind het best wel verontrustend om erachter te komen dat het intelligentieniveau van zoveel mensen dermate laag is. Ik had al geen hoge pet op van de mensheid, maar het lijkt erop dat "rock bottom" een kelder heeft. Met volle overtuiging een complete randdebiel volgen, alles op z'n woord geloven, en het evangelie prediken uiteraard zonder dat je er ook maar een greintje bewijs voor nodig hebt.

Als zo'n Trump twitter theorie dan wordt verteld op een verjaardag ofzo, dan proest je het toch uit van het lachen? :D
pi_196860604
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:10 schreef illusions het volgende:

[..]

Vind jij echt dat de verkiezingsuitslag frauduleus is? Welke keiharde bewijzen baseer je dat precies op dan? :?

We weten immers dat we van Summers niet meer dan een "het is lekker toch zo, lekker puh" krijgen zonder enige vorm van bewijs, en vaak niet eens erg coherent qua reactie, maar als jij dat zegt baseer je dat toch ergens op?
Bocaj geeft aan dat hij de verkiezingsuitslagen niet vertrouwt.
Die vertrouw ik ook niet. Niet in Nederland en niet in de VS.
Of er gefraudeerd is weet ik niet, maar ik vind dat er een transparante(re) situatie moet worden gecreëerd ongeacht wat een Trump roept zodat de discussie over het eventueel mogelijk frauderen minder nodig is.

Voor de rest zie ik dat er zoveel gecensureerd wordt door grote bedrijven dat ik wel een beetje klaar ben met het klakkeloos geloven van wat er dan ook voorgeschoteld wordt aan het publiek.
pi_196860679
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 09:14 schreef theguyver het volgende:
Na dik 2 maand onderzoek geen vorm van fraude kunnen vinden.
Conclusie het systeem is dus prima.
Dus laten we nu er van afstappen en terug keren naar een systeem wat wel fraude gevoelig is omdat de uitslag van het fraude loze systeem niet aan staat..

Ah that makes sense, in wacko world!
Ik vind het wel schrikbarend om gewoon maar even over mogelijke stem-computer-fraude heen te stappen!
Waarom denk je doen wij in Nederland stemmen met pen en papier?
Er zijn genoeg voorbeelden van 'Irregularities' aangedragen... Alleen men wil het nog niet van hogerhand laten onderzoeken.... Zelfs in 2016 was er al sprake van verdachte stemmachines...

Maargoed, blijf je kop maar in het zand stoppen...
  maandag 21 december 2020 @ 13:59:11 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_196860983
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 13:42 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ik vind het wel schrikbarend om gewoon maar even over mogelijke stem-computer-fraude heen te stappen!
Waarom denk je doen wij in Nederland stemmen met pen en papier?
Er zijn genoeg voorbeelden van 'Irregularities' aangedragen... Alleen men wil het nog niet van hogerhand laten onderzoeken.... Zelfs in 2016 was er al sprake van verdachte stemmachines...

Maargoed, blijf je kop maar in het zand stoppen...
Je moet eerst wat bewijs vinden voor je het gelijk naar de prullenbak kan verwijzen.
En na al het bewijs wat we hebben voorgeschoteld gekregen, van team trump berust het op zeer onbetrouwbare getuigen dus.. is er geen bewijs en dus gooi ik het idee niet in de prullenbak.

Zeker niet omdat men al vooraf verteld als ik niet win is het dus fraude..
Nee dat is betrouwbaar...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 21 december 2020 @ 13:59:50 #119
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_196860996
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 13:42 schreef Bocaj het volgende:

Er zijn genoeg voorbeelden van 'Irregularities' aangedragen... Alleen men wil het nog niet van hogerhand laten onderzoeken....
Wat is er dan gebeurd tijdens de rechtszaken?
Dit artikel gaat de rechters langs die de uitspraken hebben gedaan.

Donald Trump says judges have refused to look at the evidence of voter fraud. Is he right?

Bij de SCOTUS had Texas dan wellicht geen 'standing' maar in veel van de andere zaken is toch echt gewoon ingegaan op het 'bewijs'.

Voorbeeldje:

Judge Kenny went through the affidavits one-by-one, and explained why he didn’t find them credible. Ms Carone is the highest profile witness here, so I’ll give you the judge’s assessment of her claims.

“Ms Carone, a Republican, indicated that she ‘witnessed nothing but fraudulent actions take place’ during her time at the TCF Centre,” he wrote.

“Offering generalised statements, Ms Carone described illegal activity that included counter tabulating machines that would get jammed four to five times per hour, as well as alleged cover-up of loss of vast amounts of data. Ms Carone indicated she reported her observations to the FBI.

“Ms Carone’s description of the events at the TCF Centre does not square with any of the other affidavits. There are no other reports of lost data, or tabulating machines that jammed repeatedly every hour during the count.

“Neither Republican nor Democratic challengers nor city officials substantiate her version of events. The allegations simply are not credible.”
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_196861073
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 13:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Je moet eerst wat bewijs vinden voor je het gelijk naar de prullenbak kan verwijzen.
En na al het bewijs wat we hebben voorgeschoteld gekregen, van team trump berust het op zeer onbetrouwbare getuigen dus.. is er geen bewijs en dus gooi ik het idee niet in de prullenbak.

Zeker niet omdat men al vooraf verteld als ik niet win is het dus fraude..
Nee dat is betrouwbaar...
Goed, zet alles aan de kant!
Vraag: Kun je een betrouwbare verkiezing organiseren met stemcomputers, zoals ze daar nu gebruikt zijn?
  maandag 21 december 2020 @ 14:03:39 #121
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_196861074
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 13:42 schreef Bocaj het volgende:
Ik vind het wel schrikbarend om gewoon maar even over mogelijke stem-computer-fraude heen te stappen!
Waarom denk je doen wij in Nederland stemmen met pen en papier?
Er zijn genoeg voorbeelden van 'Irregularities' aangedragen... Alleen men wil het nog niet van hogerhand laten onderzoeken.... Zelfs in 2016 was er al sprake van verdachte stemmachines...

Maargoed, blijf je kop maar in het zand stoppen...
Daar wordt helemaal niet "gewoon maar even overheen gestapt!". Stemcomputers, zo onzalig als ze zijn voor gebruik bij verkiezingen, staan continue onder controle. Niet alleen van instanties maar ook "normale huis/tuin en keuken hackers". Conitnue wordt er gezocht naar gaten in de beveiliging e.d. & ook gevonden, want zoals gezegd, die dingen zijn inderdaad fraude gevoelig + ontbreekt het aan een 'paper trail' voor een goede controle.

Dat laatste wil men dan ook veranderen door b.v. een bonnetje te printen (wat hier en daar al gebeurd)

Grappig genoeg zet team-Trump vol in op de mail-in ballots & telmachines als fraude gevoelig (véél minder dan de stemcomputers) en nauwelijks op de stemcomputers. Weet je ook waarom? Dems stemmen meer per mail, Reps per stembureau (& dus vaker per computer). Het streng(er) controleren van de stemcomputers leidt tot afkeuren van meer stemmen voor de Reps dan Dems. Schieten in eigen voet dus.

Het gaat team-Trump niet om verkiezingsfraude bestrijden, het gaat hen er om hoe ze zoveel mogelijk stemmen voor de Dems in de prullenbak kunnen krijgen, om zo alsnog te winnen.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_196861122
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 14:03 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Goed, zet alles aan de kant!
Vraag: Kun je een betrouwbare verkiezing organiseren met stemcomputers, zoals ze daar nu gebruikt zijn?
Kennelijk wel. Zie de afgelopen verkiezingen. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196861152
quote:
14s.gif Op maandag 21 december 2020 14:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Kennelijk wel. Zie de afgelopen verkiezingen. ^O^
Oei pompom, dit is wel een hele domme opmerking... Wel goed geslapen vannacht?
pi_196861188
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 14:08 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Oei pompom, dit is wel een hele domme opmerking... Wel goed geslapen vannacht?
Ik pas me aan aan jouw speeltuinniveau.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_196861195
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 14:03 schreef R0N1N het volgende:
Het gaat team-Trump niet om verkiezingsfraude bestrijden, het gaat hen er om hoe ze zoveel mogelijk stemmen voor de Dems in de prullenbak kunnen krijgen, om zo alsnog te winnen.
Ja, die 'rare' grote batch (piek) in de nacht in alle swing states daar is nog wel het meeste om te doen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')