Ik wil het daar wel eens zien met een paar dagen stromende regen.......kijken wat er van de berg af spoelt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Wel mooie omgeving met die bergen.
Die heeft zij welquote:
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:04 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik wil het daar wel eens zien met een paar dagen stromende regen.......kijken wat er van de berg af spoelt.
Echt hè, alles voor de show......zweefquote:
De instagram yoga generatie kickt daar op.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:05 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Echt hè, alles voor de show......zweef
Ze beoordelen alles alleen in de meest gunstige omstandigheden........dan kan het daarna alleen maar tegenvallenquote:
Vanavond:quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:11 schreef nils7 het volgende:
Is dit een normale ik vertrek of toch een “hoe is het nu met ?”
En yoga met tien man op 1 vierkante meter.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:18 schreef Snowsquall het volgende:
Oh lekker hè die rust.....de benen onder je reet vandaan lopen
Ach meiske tochquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:20 schreef praadje het volgende:
Ik had niet door dat er al een nieuw topic was. Ik vond het al zo stil
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:20 schreef praadje het volgende:
Ik had niet door dat er al een nieuw topic was. Ik vond het al zo stil
Het was dan ook wel erg veel voor een afleveringquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:20 schreef Snowsquall het volgende:
En wie doet de afwas en de was en de rest vd huishouding?? Er is veel in geknipt iig.
Dat klopt ja, van mij hoeft dat niet, veel te druk/rommelig en incompleetquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het was dan ook wel erg veel voor een aflevering
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:22 schreef praadje het volgende:
Hoe is het nu met;
https://www.avrotros.nl/i(...)ge-plekje-in-spanje/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ze zijn alweer onderweg terug naar Duitsland en zoeken nu weer een nieuw plekjequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:23 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat klopt ja, van mij hoeft dat niet, veel te druk/rommelig en incompleet
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:22 schreef praadje het volgende:
Hoe is het nu met;
Zo voorspelbaarquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:22 schreef praadje het volgende:
Hoe is het nu met;
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Die geven ook wel weer heel snel op zeg
quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Is de conclusie niet gewoon dat ze niet echt weten wat ze willen?
De conclusie is gewoon dat ze niet weten wat ze willen.
Epic dit.....quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:22 schreef praadje het volgende:
Hoe is het nu met;
Wat een stel konijnen zeg...man man manquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:22 schreef praadje het volgende:
Hoe is het nu met;
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Ik dacht nog heel even dat deze spoiler een grap wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een mensen...De Sahara is zonder meer erg droog.
Je NLse eigen huis verkopen voor veel geld(Haarlem) en dan oude ruïnes kopen in het buitenland voor een prikkie...op een gegeven moment is het geld op natuurlijkquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:32 schreef potjecreme het volgende:
Hoeveel geld hebben deze mensen. Wat doe ik fout?
Dat kost -relatief gezien- geen drol in het buitenland, zeker in dié staat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:38 schreef golfer het volgende:
Er werd geen enkele keer verteld wat ze voor al die huizen en verblijfplaatsen betaald hadden
Bindingsangstquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:43 schreef potjecreme het volgende:
Ik wilde aan het begin nog vragen waar rennen ze voor weg.
Ik heb eigenlijk niet het idee dat ze het huis in Duitsland verkocht hadden zeker niet nu ik lees dat ze naar Duitsland terug gaanquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:38 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Je NLse eigen huis verkopen voor veel geld(Haarlem) en dan oude ruïnes kopen in het buitenland voor een prikkie...op een gegeven moment is het geld op natuurlijkals je niks meer bijverdient.
Scheelt ook een hoop dat je niet (zoals in andere afleveringen) 26 Franse beunhazen nodig hebt vooe elke klus maar dat je zelf enorm veel kan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat kost -relatief gezien- geen drol in het buitenland, zeker in dié staat.
Maar energie hebben ze wel ja.
Ik ga ook vertrekkenquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat kost -relatief gezien- geen drol in het buitenland, zeker in dié staat.
Maar energie hebben ze wel ja.
In de uitzending werd al verteld dat ze huis in Duitsland aanhieldenquote:Op zaterdag 19 december 2020 00:51 schreef nils7 het volgende:
Ik heb eigenlijk niet het idee dat ze het huis in Duitsland verkocht hadden zeker niet nu ik lees dat ze naar Duitsland terug gaan
Welke?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:25 schreef hondonspain het volgende:
Ze zijn alweer in Duitsland, huis is verkocht voor 350.000 by the way
Oh lol gemist, zat m’n gevoel wel goedquote:Op zaterdag 19 december 2020 07:20 schreef hondonspain het volgende:
[..]
In de uitzending werd al verteld dat ze huis in Duitsland aanhielden
In Spanje dure hobby om te kopen snel verkopen, aankoopkosten zijn minimaal 10% dus in dit geval snel 35.000 euro. Dat verdien je niet even terug met opknappen en markt is al een tijd slecht dus bak verlies vrees ikquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:07 schreef GereDathan het volgende:
Zo gauw als de verbouwing klaar is, is hij er klaar mee.
Wie zegt dat hij het voor het geld doet?quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:57 schreef hondonspain het volgende:
[..]
In Spanje dure hobby om te kopen snel verkopen, aankoopkosten zijn minimaal 10% dus in dit geval snel 35.000 euro. Dat verdien je niet even terug met opknappen en markt is al een tijd slecht dus bak verlies vrees ik
Deed hij wel in Nederland en gezien uitspraken dat ze waarschijnlijk maar een paar jaar in Spanje blijven klinkt het wel zo want blijf je een paar jaar dan kan je goedkoper hurenquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:01 schreef GereDathan het volgende:
Wie zegt dat hij het voor het geld doet?
Dat vraag ik mij af, hun eigen facebook (dus niet die van het resort) heeft bij beiden nog als woonplaats Spanje, laatste geplaatste foto is van deze maand, hondje in de Spaanse zon.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:25 schreef hondonspain het volgende:
Ze zijn alweer in Duitsland, huis is verkocht voor 350.000 by the way
Check hun facebook en zie wat voor wappies het zijn. Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:00 schreef LC01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij af, hun eigen facebook (dus niet die van het resort) heeft bij beiden nog als woonplaats Spanje, laatste geplaatste foto is van deze maand, hondje in de Spaanse zon.
Sowieso heb ik bij dit stel het gevoel dat de helft van hun beweringen onwaar/ halve waarheid/ totale onzin is. Die doen ook niet mee aan het programma om hun emigratie te laten volgen, (want daar is duidelijk niet eens sprake van) maar om aandacht voor hun opgeknapte woningen in de verkoop te krijgen / yoga lesjes aan de man willen brengen, ofwel omdat ze graag hun 5 minutes of fame willen hebben.
Zo te zien verkoop nog niet rondquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:00 schreef LC01 het volgende:
Dat vraag ik mij af, hun eigen facebook (dus niet die van het resort) heeft bij beiden nog als woonplaats Spanje, laatste geplaatste foto is van deze maand, hondje in de Spaanse zon.
Afgunst, jij weet het goed te tonenquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:00 schreef LC01 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik bij dit stel het gevoel dat de helft van hun beweringen onwaar/ halve waarheid/ totale onzin is. Die doen ook niet mee aan het programma om hun emigratie te laten volgen, (want daar is duidelijk niet eens sprake van) maar om aandacht voor hun opgeknapte woningen in de verkoop te krijgen / yoga lesjes aan de man willen brengen, ofwel omdat ze graag hun 5 minutes of fame willen hebben.
Knapten huisjes op in en rond Haarlem.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:38 schreef golfer het volgende:
Er werd geen enkele keer verteld wat ze voor al die huizen en verblijfplaatsen betaald hadden, maar zo te zien hebben ze absoluut geen gebrek aan geld.
Wel een stel nomaden en rasoptimisten met een energie waar ik heel moe van word.
Ze twijfelen aan Rutte en de Jonge?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Check hun facebook en zie wat voor wappies het zijn.
Ruïnes? Ben bijna benieuwd hoe je zelf woont, gok op rijtjeshuisquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:13 schreef riazop het volgende:
Moet ook wel want ze hebben twee runies
Beter lezen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze twijfelen aan Rutte en de Jonge?
Oei, dan zal het wel foute boel zijn...
quote:
Ze steken arbeid in die panden. Het zag er allemaal supernetjes uit. Als die vent dit een hele tijd in noord holland heeft gedaan icm de stijgende woningprijzen kan ie echt wel flink gecasht hebben.quote:Op zondag 20 december 2020 07:31 schreef LC01 het volgende:
[..]Ja want ik wil ook zo'n 'nooit klaar of tevreden' rondtrekkend zigeuner bestaan, waar kan ik mij inschrijven
Is mooi daar, woon er ook in de buurt. In Spanje zullen ze niets verdiend hebben, de makelaars adverteren nu ook al dat ze geen geld hebben verloren dus reken maar dat het wel zo is want kosten is iets wat makelaars snel vergeten en markt is slecht hier. Gezien de makelaarsadvertentie zat er ook geen vergunning op als B&B wat laatste jaren betekend dat ze de tent elk moment kunnen sluiten en vergunning aanvragen is snel 2 jaar verder. Gezien de reuma zal het tegenvallen weer in Duitsland dan is Spanje wel iets handiger of een ander warm land.quote:Op woensdag 23 december 2020 03:21 schreef SOG het volgende:
Als ik een "zigeuner bestaan" mag leiden in zulke panden dan zou ik daarvoor tekenen. Dat pand in spanje zag er echt superdik uit joh.
Terug in Nederland?quote:Op woensdag 23 december 2020 12:02 schreef potjecreme het volgende:
Hoe gaat het met die jonge mensen met rijke ouders op Bali? Ik ga even zoeken.
edit: Het is verkocht.
Heeft een broertje dood aan de sjambre doodsquote:
Ga kijken met oliebollen en lekkers wat van gisteren over is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou vanavond gaan kijken met een zak doritos.
Het zal wel wat worteltjes worden ivm goede voornemens maar toch genot.
Ik vind haar er een beetje onverzorgd uitzien met dat vette piekhaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:28 schreef Snowsquall het volgende:
Als ze niet zo'n wallen onder der ogen had zou ik der geen 59 geven..
Echt weer vrouwen... elkaars uiterlijk altijd maar afzeikenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind haar er een beetje onverzorgd uitzien met dat vette piekhaar.
Ja dat haar is ook niet veel maar ze heeft niet echt een ouwe kop bedoel ik..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind haar er een beetje onverzorgd uitzien met dat vette piekhaar.
Je leeft maar 1 keer...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n chateau is hetzelfde als een gat in je hand.
Nou........voor dat geld had ik iets fatsoenlijks gekocht!!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:31 schreef monkyyy het volgende:
Niet veel voor zo'n pand. Maarja, alles is een puinhoop.,
Pff, zeker op die leeftijd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nou........voor dat geld had ik iets fatsoenlijks gekocht!!
Gewoon een huis in de straat en daar een B&B van maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nou........voor dat geld had ik iets fatsoenlijks gekocht!!
Voor dat bedrag heb je hier in de stad een rijtjeswoning, maargoed dat is appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:31 schreef monkyyy het volgende:
Niet veel voor zo'n pand. Maarja, alles is een puinhoop.,
Waarom niet? Juist goed om elkaar dingen te gunnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:33 schreef Snowsquall het volgende:
Je kunt je zo toch geen koppel noemen als je zo je eigen weg gaat..
Hier in Belgie een vrijstaande villaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor dat bedrag heb je hier in de stad een rijtjeswoning, maargoed dat is appels met peren vergelijken.
Misschien kan ze aan het nieuwe RTL programma meedoen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:33 schreef Snowsquall het volgende:
Je kunt je zo toch geen koppel noemen als je zo je eigen weg gaat..
https://www.bedandbreakfa(...)-nieuw-tv-programma/quote:Voor een nieuw tv-programma zijn wij op zoek naar single B&B-eigenaren in Nederland/Europa. Ken of ben jij een vrijgezel die een bed and breakfast runt? Lees dan snel verder; wie weet is dit de eerste stap naar een nieuwe liefde!
Het verschil moet er zijn, praadjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Hier in Belgie een vrijstaande villa
Elkaar dingen gunnen is prima maar zo ver van elkaar......Je ziet elkaar dan niet iedere avond hè..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom niet? Juist goed om elkaar dingen te gunnen.
Als al 50 jaar niemand interesse had, moet dat een alarmbel doen afgaan.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor dat bedrag heb je hier in de stad een rijtjeswoning, maargoed dat is appels met peren vergelijken.
Hmm mijn ding zou het ook niet zijn om dat niet samen te doen. Dit is toch best een grote stap. Heel anders dan dat de ene golft en de ander tennist. Dan is dit wel van een heel andere orde.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:34 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Waarom niet? Juist goed om elkaar dingen te gunnen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:35 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Misschien kan ze aan het nieuwe RTL programma meedoen?
[..]
https://www.bedandbreakfa(...)-nieuw-tv-programma/
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:36 schreef TargaFlorio het volgende:
Koop dan iets kleiners waar minder aan moet gebeuren.
Dus??? Heerlijk lijkt mij dat.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:35 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Elkaar dingen gunnen is prima maar zo ver van elkaar......Je ziet elkaar dan niet iedere avond hè..
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het verschil moet er zijn, praadje
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:36 schreef KennyPowers het volgende:
300k voor een tandarts om je vrouw op permanente vakantie te sturen
koopje
En hij gaat lekker op zijn boot zittenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:36 schreef KennyPowers het volgende:
300k voor een tandarts om je vrouw op permanente vakantie te sturen
koopje
batterijen pace-maker bijna leeg of zoquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:37 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
batterijen pace-maker bijna leeg of zo
En dat noem jij een 'relatie' ?quote:
De voormalige eigenaarquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:38 schreef praadje het volgende:
WTF, al die wapens. Welke seriemoordenaar woonde daar?
Blauw Baard.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:38 schreef praadje het volgende:
WTF, al die wapens. Welke seriemoordenaar woonde daar?
Ook dit optrekje kan wel een likje verf gebruiken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:38 schreef WcPot het volgende:
Gebouwen in Tsjernobyl zien er naar 35 jaar nog beter uit.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook dit optrekje kan wel een likje verf gebruiken.
Ik zou mn auto er nog niet durven stallenquote:
Hij zijn vrouw wel (quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik zou mn auto er nog niet durven stallen
leek of de microfoon van die man een beetje stoordequote:
Neequote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Zou de tandarts het Frans machtig zijn?
Jepquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:44 schreef KennyPowers het volgende:
Beter Frans dan alle andere kandidaten en hij gaat er niet eens wonen
Haha, ik zat net echt hetzelfde te denken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
Die vent klinkt altijd hetzelfde of ie nou enthousiast is of chagrijnig..
Ja, ik betwijfel of die er goed uitkomt in het Frans.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Beter dan z'n vrouw, althans dat idee heb ik.
Alleen voor controle toch? Dan is het wel slimquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Nederlandse makelaar...problems incoming.
omdat je nooit tevreden bent met wat je hebt...altijd maar meer en wat anders willenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:48 schreef nils7 het volgende:
Als je op leeftijd bent waarom dit nog doen?
sorry dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:48 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Alleen voor controle toch? Dan is het wel slim
3 tonquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen de rommel afvoeren is al duurder
Dat ze zoiets wil kan ik best begrijpen maar koop dan iets waar weinig aan moet gebeuren en een stuk kleiner.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:49 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
omdat je nooit tevreden bent met wat je hebt...altijd maar meer en wat anders willen
Haha die krijgt ze erbij. Die vent denkt, als die ouwe toch naar huis gaatquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:52 schreef monkyyy het volgende:
Die oude kerel hoort bij het inventaris
Komt over een paar weken gluren door de bosjes wat ze met zijn kasteel aan het doen zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:52 schreef monkyyy het volgende:
Die oude kerel hoort bij het inventaris
Lekker een woonbootje, af en toe een vrouwtje van de bridgeclub mee naar huis nemen, niks mis mee.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:59 schreef Revanches het volgende:
Liever een saai leven dan me in een afgrond storten
Haha je was de tv net voor.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:00 schreef praadje het volgende:
Het lijkt wel of ze van het ene naar het andere hobbelt en er geen structuur inzit
Precies ! In de problemen is altijd makkelijker dan eruitquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:59 schreef Revanches het volgende:
Liever een saai leven dan me in een afgrond storten
Rutger denkt ik heb het nu wel lekker rustigquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
Ik vind het moedig maar vooral DOM, ik zou mijn vrouw daar echt niet achterlaten.
Daar heb je ook een hele nieuwe dikke V60 voorquote:
Dat was meteen vanaf het begin duidelijk.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:00 schreef praadje het volgende:
Het lijkt wel of ze van het ene naar het andere hobbelt en er geen structuur inzit
Doet me wat denken aan dat stel in Duitsland waar de man ook al jaren aan het klussen is en het einde nog steeds niet in zicht is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo'n project is gewoon veel te groot; hetgeen je nu opknapt is wanneer je klaar bent weer verpauperd.
Blijft een tandarts hè. Ook wel typisch dat die altijd een Volvo hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
Wat een verschrikkelijke kakker vrinden
En wel doen, anders krijg je overal (nog meer) schimmel. Mijn opa en oma waren zó krenterig, die hadden een groot, oud houten huis, maar zetten alleen de verwarming aan als de kinderen/kleinkinderen kwamen. Toen ze naar een bejaardentehuis gingen, ja hoor, huis vol schimmel. Nagenoeg onverkoopbaar, alleen tegen een dumpprijs.quote:
Haten op Volvoquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Blijft een tandarts hè. Ook wel typisch dat die altijd een Volvo hebben.
Dat is het pandquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:06 schreef dexamfetamine het volgende:
Verschrikkelijke kakkers inderdaad. Zo koud komen ze over
Sommige mensen kun je niet tegenhouden zichzelf in de problemen te werken inderdaad.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:05 schreef potjecreme het volgende:
Kijk je kan het haar "verbieden" maar dan zit je met een verbitterde vrouw die denkt wat als. Nu ervaart ze het.
Dat begrijpt niemand.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:07 schreef Pap89 het volgende:
Maar waarom dan niet wat kleiners voor een chambre d’hotes. Met wel een beetje kludbudget
Dit was liefde op het eerste gezicht.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:07 schreef Pap89 het volgende:
Maar waarom dan niet wat kleiners voor een chambre d’hotes. Met wel een beetje kludbudget
Ja ze had het beter voor 25K kunnen kopen met 300K klusbudgetquote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:07 schreef Pap89 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:08 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja ze had het beter voor 25K kunnen kopen met 300K klusbudget![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |