Dat kost -relatief gezien- geen drol in het buitenland, zeker in dié staat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:38 schreef golfer het volgende:
Er werd geen enkele keer verteld wat ze voor al die huizen en verblijfplaatsen betaald hadden
Bindingsangstquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:43 schreef potjecreme het volgende:
Ik wilde aan het begin nog vragen waar rennen ze voor weg.
Ik heb eigenlijk niet het idee dat ze het huis in Duitsland verkocht hadden zeker niet nu ik lees dat ze naar Duitsland terug gaanquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:38 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Je NLse eigen huis verkopen voor veel geld(Haarlem) en dan oude ruïnes kopen in het buitenland voor een prikkie...op een gegeven moment is het geld op natuurlijkals je niks meer bijverdient.
Scheelt ook een hoop dat je niet (zoals in andere afleveringen) 26 Franse beunhazen nodig hebt vooe elke klus maar dat je zelf enorm veel kan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat kost -relatief gezien- geen drol in het buitenland, zeker in dié staat.
Maar energie hebben ze wel ja.
Ik ga ook vertrekkenquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:40 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat kost -relatief gezien- geen drol in het buitenland, zeker in dié staat.
Maar energie hebben ze wel ja.
In de uitzending werd al verteld dat ze huis in Duitsland aanhieldenquote:Op zaterdag 19 december 2020 00:51 schreef nils7 het volgende:
Ik heb eigenlijk niet het idee dat ze het huis in Duitsland verkocht hadden zeker niet nu ik lees dat ze naar Duitsland terug gaan
Welke?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:25 schreef hondonspain het volgende:
Ze zijn alweer in Duitsland, huis is verkocht voor 350.000 by the way
Oh lol gemist, zat m’n gevoel wel goedquote:Op zaterdag 19 december 2020 07:20 schreef hondonspain het volgende:
[..]
In de uitzending werd al verteld dat ze huis in Duitsland aanhielden
In Spanje dure hobby om te kopen snel verkopen, aankoopkosten zijn minimaal 10% dus in dit geval snel 35.000 euro. Dat verdien je niet even terug met opknappen en markt is al een tijd slecht dus bak verlies vrees ikquote:Op zaterdag 19 december 2020 11:07 schreef GereDathan het volgende:
Zo gauw als de verbouwing klaar is, is hij er klaar mee.
Wie zegt dat hij het voor het geld doet?quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:57 schreef hondonspain het volgende:
[..]
In Spanje dure hobby om te kopen snel verkopen, aankoopkosten zijn minimaal 10% dus in dit geval snel 35.000 euro. Dat verdien je niet even terug met opknappen en markt is al een tijd slecht dus bak verlies vrees ik
Deed hij wel in Nederland en gezien uitspraken dat ze waarschijnlijk maar een paar jaar in Spanje blijven klinkt het wel zo want blijf je een paar jaar dan kan je goedkoper hurenquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:01 schreef GereDathan het volgende:
Wie zegt dat hij het voor het geld doet?
Dat vraag ik mij af, hun eigen facebook (dus niet die van het resort) heeft bij beiden nog als woonplaats Spanje, laatste geplaatste foto is van deze maand, hondje in de Spaanse zon.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:25 schreef hondonspain het volgende:
Ze zijn alweer in Duitsland, huis is verkocht voor 350.000 by the way
Check hun facebook en zie wat voor wappies het zijn. Zegt genoeg.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:00 schreef LC01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij af, hun eigen facebook (dus niet die van het resort) heeft bij beiden nog als woonplaats Spanje, laatste geplaatste foto is van deze maand, hondje in de Spaanse zon.
Sowieso heb ik bij dit stel het gevoel dat de helft van hun beweringen onwaar/ halve waarheid/ totale onzin is. Die doen ook niet mee aan het programma om hun emigratie te laten volgen, (want daar is duidelijk niet eens sprake van) maar om aandacht voor hun opgeknapte woningen in de verkoop te krijgen / yoga lesjes aan de man willen brengen, ofwel omdat ze graag hun 5 minutes of fame willen hebben.
Zo te zien verkoop nog niet rondquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:00 schreef LC01 het volgende:
Dat vraag ik mij af, hun eigen facebook (dus niet die van het resort) heeft bij beiden nog als woonplaats Spanje, laatste geplaatste foto is van deze maand, hondje in de Spaanse zon.
Afgunst, jij weet het goed te tonenquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:00 schreef LC01 het volgende:
[..]
Sowieso heb ik bij dit stel het gevoel dat de helft van hun beweringen onwaar/ halve waarheid/ totale onzin is. Die doen ook niet mee aan het programma om hun emigratie te laten volgen, (want daar is duidelijk niet eens sprake van) maar om aandacht voor hun opgeknapte woningen in de verkoop te krijgen / yoga lesjes aan de man willen brengen, ofwel omdat ze graag hun 5 minutes of fame willen hebben.
Knapten huisjes op in en rond Haarlem.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:38 schreef golfer het volgende:
Er werd geen enkele keer verteld wat ze voor al die huizen en verblijfplaatsen betaald hadden, maar zo te zien hebben ze absoluut geen gebrek aan geld.
Wel een stel nomaden en rasoptimisten met een energie waar ik heel moe van word.
Ze twijfelen aan Rutte en de Jonge?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:06 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Check hun facebook en zie wat voor wappies het zijn.
Ruïnes? Ben bijna benieuwd hoe je zelf woont, gok op rijtjeshuisquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:13 schreef riazop het volgende:
Moet ook wel want ze hebben twee runies
Beter lezen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:15 schreef riazop het volgende:
[..]
Ze twijfelen aan Rutte en de Jonge?
Oei, dan zal het wel foute boel zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |