Ze steken arbeid in die panden. Het zag er allemaal supernetjes uit. Als die vent dit een hele tijd in noord holland heeft gedaan icm de stijgende woningprijzen kan ie echt wel flink gecasht hebben.quote:Op zondag 20 december 2020 07:31 schreef LC01 het volgende:
[..]Ja want ik wil ook zo'n 'nooit klaar of tevreden' rondtrekkend zigeuner bestaan, waar kan ik mij inschrijven
Is mooi daar, woon er ook in de buurt. In Spanje zullen ze niets verdiend hebben, de makelaars adverteren nu ook al dat ze geen geld hebben verloren dus reken maar dat het wel zo is want kosten is iets wat makelaars snel vergeten en markt is slecht hier. Gezien de makelaarsadvertentie zat er ook geen vergunning op als B&B wat laatste jaren betekend dat ze de tent elk moment kunnen sluiten en vergunning aanvragen is snel 2 jaar verder. Gezien de reuma zal het tegenvallen weer in Duitsland dan is Spanje wel iets handiger of een ander warm land.quote:Op woensdag 23 december 2020 03:21 schreef SOG het volgende:
Als ik een "zigeuner bestaan" mag leiden in zulke panden dan zou ik daarvoor tekenen. Dat pand in spanje zag er echt superdik uit joh.
Terug in Nederland?quote:Op woensdag 23 december 2020 12:02 schreef potjecreme het volgende:
Hoe gaat het met die jonge mensen met rijke ouders op Bali? Ik ga even zoeken.
edit: Het is verkocht.
Heeft een broertje dood aan de sjambre doodsquote:
Ga kijken met oliebollen en lekkers wat van gisteren over is.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:51 schreef WammesWaggel het volgende:
Zou vanavond gaan kijken met een zak doritos.
Het zal wel wat worteltjes worden ivm goede voornemens maar toch genot.
Ik vind haar er een beetje onverzorgd uitzien met dat vette piekhaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:28 schreef Snowsquall het volgende:
Als ze niet zo'n wallen onder der ogen had zou ik der geen 59 geven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |