Echt weer vrouwen... elkaars uiterlijk altijd maar afzeikenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind haar er een beetje onverzorgd uitzien met dat vette piekhaar.
Ja dat haar is ook niet veel maar ze heeft niet echt een ouwe kop bedoel ik..quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:29 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik vind haar er een beetje onverzorgd uitzien met dat vette piekhaar.
Je leeft maar 1 keer...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Zo'n chateau is hetzelfde als een gat in je hand.
Nou........voor dat geld had ik iets fatsoenlijks gekocht!!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:31 schreef monkyyy het volgende:
Niet veel voor zo'n pand. Maarja, alles is een puinhoop.,
Pff, zeker op die leeftijd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nou........voor dat geld had ik iets fatsoenlijks gekocht!!
Gewoon een huis in de straat en daar een B&B van maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nou........voor dat geld had ik iets fatsoenlijks gekocht!!
Voor dat bedrag heb je hier in de stad een rijtjeswoning, maargoed dat is appels met peren vergelijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:31 schreef monkyyy het volgende:
Niet veel voor zo'n pand. Maarja, alles is een puinhoop.,
Waarom niet? Juist goed om elkaar dingen te gunnen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:33 schreef Snowsquall het volgende:
Je kunt je zo toch geen koppel noemen als je zo je eigen weg gaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |