Volgens mij hebben we een leuke balans in het team hoor...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht voor de balans? Nergens zeg ik dat een vrouw geen goede mod zou kunnen zijn. Mis nog de dagen waar copycat mod was.
Officieel bestaat het modteam van COR dan nu wellicht uit 2 mannen en 3 vrouwen (dus ook met een man erbij was er geen "balans" geweest), maar in de praktijk verrichten natuurlijk ook allerlei andere moderators regelmatig het broodnodige werk in het coronaforum. Ik heb totaal niet het idee dat mannen of vrouwen nou bijzonder oververtegenwoordigd zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht voor de balans? Nergens zeg ik dat een vrouw geen goede mod zou kunnen zijn. Mis nog de dagen waar copycat mod was.
En dan nog, wat zou het?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Officieel bestaat het modteam van COR dan nu wellicht uit 2 mannen en 3 vrouwen (dus ook met een man erbij was er geen "balans" geweest), maar in de praktijk verrichten natuurlijk ook allerlei andere moderators regelmatig het broodnodige werk in het coronaforum. Ik heb totaal niet het idee dat mannen of vrouwen nou bijzonder oververtegenwoordigd zijn.
Blijkbaar wel dusquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan nog, wat zou het?
Zouden er nou echt mensen zijn die daar over vallen?
CORquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verrek, blauwtje gelopen?
Nieuwe COR mod, of een ander forum?
Topquote:
Tijger en Trein zijn er ook nog.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat een verbetering vind. Had liever een man gezien.
Nee. Die is er vandaag niet.quote:
Wil je even een TR zetten?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:58 schreef chratnox het volgende:
Kunnen we misschien met zijn allen stoppen met iemand die twijfelt over wel/niet het vaccin om wat voor reden ook af te schilderen als een wappie? Daarnaast, misschien is het goed als we ook eens stoppen met het constante 'sneeuwvlokjes'
Werkt niet echt positief mee in de discussie, aangezien elk argument anders dan van diegene direct een sneeuwvlokjesargument of wappieargument genoemd wordt.
Goed, he?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:02 schreef Tarado het volgende:
wow meer mods hier dan users en het blijft een zooitje
Komt omdat ze nogal aanwezig zijn in het gesprek en er niet zo tegen kunnen als je hun mening niet deeltquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:02 schreef Tarado het volgende:
wow meer mods hier dan users en het blijft een zooitje
Kan je dan AUB even linken naar de post die de vraag zoals gesteld in mijn op/tt beantwoordt?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 10:47 schreef Momo het volgende:
COR / Nieuwe varianten virus in het VK en ZA
Gewoon hier, staan ook al genoeg posts over het reproductiegetal en dat onderzoek
Je kan daar toch de vraag stellen? Het hele onderzoek staat daar gepost en er worden al verschillende elementen besproken daarvan. Lijkt mij niet nodig om over hetzelfde onderwerp/onderzoek 2 verschillende topics te hebben lopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 13:35 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Kan je dan AUB even linken naar de post die de vraag zoals gesteld in mijn op/tt beantwoordt?
Misschien heb ik er overheen gelezen, dat kan natuurlijk.
Oh bedoelde je het zo? OK, dan ga ik dat even doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 13:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan daar toch de vraag stellen? Het hele onderzoek staat daar gepost en er worden al verschillende elementen besproken daarvan. Lijkt mij niet nodig om over hetzelfde onderwerp/onderzoek 2 verschillende topics te hebben lopen.
Je zou bijna denken dat mods ook maar gewoon users zijn. Ze doen het altijd wel fout in de ogen van iemand.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt omdat ze nogal aanwezig zijn in het gesprek en er niet zo tegen kunnen als je hun mening niet deelt
Nee, dat komt omdat jij het nodig vond om er een persoonljjke aanval van te maken. Dus gewoon niet doen en dan hoef ik je post niet in de kliko te gooien.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt omdat ze nogal aanwezig zijn in het gesprek en er niet zo tegen kunnen als je hun mening niet deelt
Als je dan even een topicreport zet, dan kan dat worden bekekenquote:Op zondag 3 januari 2021 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
Fijn dat posts waarin mensen worden gewezen op een troll of griepjesidioot worden verwijderd, maar de posts van zo'n figuur wél blijven staan.
Niet voor het eerst overigens.
Lijkt me wel relevant. Er zijn al genoeg figuren die vanalles roepen. De cijfers/mening van een random twitteraccount voegen weinig toe dunkt me.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:26 schreef aarontje112 het volgende:
[ twitter ]
Helemaal geen daling in de ziekenhuizen eigenlijk, eerder een fikse stijging...
Doet er weinig toe, die “dude“ post al vanaf maart de cijfers dagelijks. Puur feitelijk.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:41 schreef leolinedance het volgende:
Waarom wordt mijn post verwijderd met de vraag wie deze twitterdude is?
[..]
Lijkt me wel relevant. Er zijn al genoeg figuren die vanalles roepen. De cijfers/mening van een random twitteraccount voegen weinig toe dunkt me.
Martino toch ook? En users in het topic. Wie controleert die cijfers overigens?quote:Op maandag 4 januari 2021 14:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Doet er weinig toe, die “dude“ post al vanaf maart de cijfers dagelijks. Puur feitelijk.
Van deze twitteraar worden heel vaak de berichten gedeeld over de ziekenhuisbezetting, en ze zijn ook acuraat. Je opmerking voegde niet echt veel toe.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lijkt me wel relevant. Er zijn al genoeg figuren die vanalles roepen. De cijfers/mening van een random twitteraccount voegen weinig toe dunkt me.
Geen idee wie jouw bericht verwijderd heeft. Maar deze beste kerel houdt de cijfers bij en wordt al zowat vanaf dag 1 hier gepost. Iedere dag zo ongeveer.quote:Op maandag 4 januari 2021 14:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Had nog nooit van hem gehoord.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van deze twitteraar worden heel vaak de berichten gedeeld over de ziekenhuisbezetting, en ze zijn ook acuraat. Je opmerking voegde niet echt veel toe.
Het is gewoon een persoonlijke aanval. Stop daarmee.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:00 schreef VoMy het volgende:
Och nee, een post plaatsen waarin mensen herinnerd worden aan hun opportunistische geroep van een week geleden is natuurlijk niet de bedoeling
Iedereen mag elke dag met een schone lei boos worden om verandering waar hij/zij een dag geleden nog boos over was dat ze uitbleven. Boos zijn op 'de instanties', daar is dit subforum namelijk voor gemaakt en met dat doel wordt het ook gemodereerd. Hypocriet gedrag uit het verleden, het is niet de bedoeling dat dat nog wordt opgerakeld.
Dan is dat toch nog altijd geen reden om het te verwijderen?quote:Op maandag 4 januari 2021 15:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee wie jouw bericht verwijderd heeft. Maar deze beste kerel houdt de cijfers bij en wordt al zowat vanaf dag 1 hier gepost. Iedere dag zo ongeveer.
Wellicht dat het iemand verbaasde dat je met die vraag kwam en je vraag dus niet als serieus zag.
Volgens mij zit hij ook in dat redteam?
Die cijfers worden altijd als dagelijkse ontwikkeling neergeplempt, zonder oog te houden voor vaste patronen in opnames en uitstroom. De inhoudelijke waarde van die tweets liggen dus gewoon heel erg laag. Feitelijk heb je er helemaal geen kloot aan als je wil weten wat de ontwikkelingen in de ziekenhuizen is.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Van deze twitteraar worden heel vaak de berichten gedeeld over de ziekenhuisbezetting, en ze zijn ook acuraat. Je opmerking voegde niet echt veel toe.
Ik quote toevallig 10 persoonlijke aanvallen richting allerhande 3e personen, maar daar hebben jullie niet zoveel moeite mee natuurlijkquote:Op maandag 4 januari 2021 15:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is gewoon een persoonlijke aanval. Stop daarmee.
Volgens mij heeft miss_sly een uitleg gegeven hierboven.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan is dat toch nog altijd geen reden om het te verwijderen?
Hij mag toch gewoon vragen wie het is?quote:Op maandag 4 januari 2021 15:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook. Slaat nergens op deze random posts van random twitteraars.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die cijfers worden altijd als dagelijkse ontwikkeling neergeplempt, zonder oog te houden voor vaste patronen in opnames en uitstroom. De inhoudelijke waarde van die tweets liggen dus gewoon heel erg laag. Feitelijk heb je er helemaal geen kloot aan als je wil weten wat de ontwikkelingen in de ziekenhuizen is.
Ik denk dat je daar best gelijk in hebt, de dagelijkse cijfers zeggen op zichzelf niet heel veel. Ze kunnen wel als onderdeel van een reeks dagelijkse cijfers een trend laten zien.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die cijfers worden altijd als dagelijkse ontwikkeling neergeplempt, zonder oog te houden voor vaste patronen in opnames en uitstroom. De inhoudelijke waarde van die tweets liggen dus gewoon heel erg laag. Feitelijk heb je er helemaal geen kloot aan als je wil weten wat de ontwikkelingen in de ziekenhuizen is.
Serieus. Ga naar een FA hiermee.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik quote toevallig 10 persoonlijke aanvallen richting allerhande 3e personen, maar daar hebben jullie niet zoveel moeite mee natuurlijk
Sowieso, ik moest even het archief door dus om die quotes te vinden, maar het is echt schokkend hoe iedereen maar gewoon ongefundeerde beschuldigingen rond kan strooien en elkaar kan ophitsen met onjuiste twitterberichtjes en doorgeprikt, eenzijdig geroeptoeter. Alleen al in die dagen voor Oud&Nieuw, zolang je maar boos bent op de regering, mag je elke leugen echt dertig keer herhalen zonder dat er ook maar iets aan gedaan wordt.
Ik heb natuurlijk zelf wel even gekeken, maar het leek mij nou niet echt een medische autoriteit.quote:Op maandag 4 januari 2021 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij mag toch gewoon vragen wie het is?
De moderatie heeft geen knopjes om users te verwijderen. Alleen FA's hebben dat.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 20:26 schreef raptorix het volgende:
Voorstel: Users die maar biljven roepen dat het om een griepje gaat gewoon verwijderen van dit forum, behalve dat het gewoon onjuist is, zorgen deze gebruikers er ook nog eens voor het idee dat het "vanzelf" verdwijnt.
Dan begreep ik het niet omdat die posts verwijderd zijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Die meeste van die posts zijn inmiddels. Maar mensen die het maar een griepje noemen en compleet offtopic gaan om hun gelijk daar in te halen. Soms ook inclusief beledigen van andere users.
quote:Nederland:
o RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
Wat flauw zeg. Het is weer aangepast. En bedankt voor het melden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 04:30 schreef Idisrom het volgende:
De link in de OP van het algemene Covid-topic die naar de RIVM zou moeten wijzen, is al lange tijd gesaboteerd (door VBL).
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |