Volgens mij hebben we een leuke balans in het team hoor...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht voor de balans? Nergens zeg ik dat een vrouw geen goede mod zou kunnen zijn. Mis nog de dagen waar copycat mod was.
Officieel bestaat het modteam van COR dan nu wellicht uit 2 mannen en 3 vrouwen (dus ook met een man erbij was er geen "balans" geweest), maar in de praktijk verrichten natuurlijk ook allerlei andere moderators regelmatig het broodnodige werk in het coronaforum. Ik heb totaal niet het idee dat mannen of vrouwen nou bijzonder oververtegenwoordigd zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht voor de balans? Nergens zeg ik dat een vrouw geen goede mod zou kunnen zijn. Mis nog de dagen waar copycat mod was.
En dan nog, wat zou het?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Officieel bestaat het modteam van COR dan nu wellicht uit 2 mannen en 3 vrouwen (dus ook met een man erbij was er geen "balans" geweest), maar in de praktijk verrichten natuurlijk ook allerlei andere moderators regelmatig het broodnodige werk in het coronaforum. Ik heb totaal niet het idee dat mannen of vrouwen nou bijzonder oververtegenwoordigd zijn.
Blijkbaar wel dusquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En dan nog, wat zou het?
Zouden er nou echt mensen zijn die daar over vallen?
CORquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Verrek, blauwtje gelopen?
Nieuwe COR mod, of een ander forum?
Topquote:
Tijger en Trein zijn er ook nog.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:10 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat een verbetering vind. Had liever een man gezien.
Nee. Die is er vandaag niet.quote:
Wil je even een TR zetten?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 11:58 schreef chratnox het volgende:
Kunnen we misschien met zijn allen stoppen met iemand die twijfelt over wel/niet het vaccin om wat voor reden ook af te schilderen als een wappie? Daarnaast, misschien is het goed als we ook eens stoppen met het constante 'sneeuwvlokjes'
Werkt niet echt positief mee in de discussie, aangezien elk argument anders dan van diegene direct een sneeuwvlokjesargument of wappieargument genoemd wordt.
Goed, he?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:02 schreef Tarado het volgende:
wow meer mods hier dan users en het blijft een zooitje
Komt omdat ze nogal aanwezig zijn in het gesprek en er niet zo tegen kunnen als je hun mening niet deeltquote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:02 schreef Tarado het volgende:
wow meer mods hier dan users en het blijft een zooitje
Kan je dan AUB even linken naar de post die de vraag zoals gesteld in mijn op/tt beantwoordt?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 10:47 schreef Momo het volgende:
COR / Nieuwe varianten virus in het VK en ZA
Gewoon hier, staan ook al genoeg posts over het reproductiegetal en dat onderzoek
Je kan daar toch de vraag stellen? Het hele onderzoek staat daar gepost en er worden al verschillende elementen besproken daarvan. Lijkt mij niet nodig om over hetzelfde onderwerp/onderzoek 2 verschillende topics te hebben lopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 13:35 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Kan je dan AUB even linken naar de post die de vraag zoals gesteld in mijn op/tt beantwoordt?
Misschien heb ik er overheen gelezen, dat kan natuurlijk.
Oh bedoelde je het zo? OK, dan ga ik dat even doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 13:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Je kan daar toch de vraag stellen? Het hele onderzoek staat daar gepost en er worden al verschillende elementen besproken daarvan. Lijkt mij niet nodig om over hetzelfde onderwerp/onderzoek 2 verschillende topics te hebben lopen.
Je zou bijna denken dat mods ook maar gewoon users zijn. Ze doen het altijd wel fout in de ogen van iemand.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt omdat ze nogal aanwezig zijn in het gesprek en er niet zo tegen kunnen als je hun mening niet deelt
Nee, dat komt omdat jij het nodig vond om er een persoonljjke aanval van te maken. Dus gewoon niet doen en dan hoef ik je post niet in de kliko te gooien.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 12:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komt omdat ze nogal aanwezig zijn in het gesprek en er niet zo tegen kunnen als je hun mening niet deelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |