abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 3 januari 2021 @ 19:23:52 #126
5428 crew  miss_sly
pi_197193835
quote:
13s.gif Op zondag 3 januari 2021 19:02 schreef StateOfMind het volgende:
Fijn dat posts waarin mensen worden gewezen op een troll of griepjesidioot worden verwijderd, maar de posts van zo'n figuur wél blijven staan.
Niet voor het eerst overigens.
Als je dan even een topicreport zet, dan kan dat worden bekeken :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 4 januari 2021 @ 14:41:17 #127
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197207313
Waarom wordt mijn post verwijderd met de vraag wie deze twitterdude is?

quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:26 schreef aarontje112 het volgende:
[ twitter ]

Helemaal geen daling in de ziekenhuizen eigenlijk, eerder een fikse stijging...
Lijkt me wel relevant. Er zijn al genoeg figuren die vanalles roepen. De cijfers/mening van een random twitteraccount voegen weinig toe dunkt me.
pi_197207437
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]

Lijkt me wel relevant. Er zijn al genoeg figuren die vanalles roepen. De cijfers/mening van een random twitteraccount voegen weinig toe dunkt me.
Doet er weinig toe, die “dude“ post al vanaf maart de cijfers dagelijks. Puur feitelijk.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  maandag 4 januari 2021 @ 15:00:03 #129
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197207619
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 14:49 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Doet er weinig toe, die “dude“ post al vanaf maart de cijfers dagelijks. Puur feitelijk.
Martino toch ook? En users in het topic. Wie controleert die cijfers overigens?
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 15:00:06 #130
5428 crew  miss_sly
pi_197207621
quote:
[..]

Van deze twitteraar worden heel vaak de berichten gedeeld over de ziekenhuisbezetting, en ze zijn ook acuraat. Je opmerking voegde niet echt veel toe.
  maandag 4 januari 2021 @ 15:00:17 #131
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197207627
Och nee, een post plaatsen waarin mensen herinnerd worden aan hun opportunistische geroep van een week geleden is natuurlijk niet de bedoeling :')
Iedereen mag elke dag met een schone lei boos worden om verandering waar hij/zij een dag geleden nog boos over was dat ze uitbleven. Boos zijn op 'de instanties', daar is dit subforum namelijk voor gemaakt en met dat doel wordt het ook gemodereerd. Hypocriet gedrag uit het verleden, het is niet de bedoeling dat dat nog wordt opgerakeld.
Antifa
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 15:00:37 #132
236264 crew  capricia
pi_197207634
quote:
[..]

Geen idee wie jouw bericht verwijderd heeft. Maar deze beste kerel houdt de cijfers bij en wordt al zowat vanaf dag 1 hier gepost. Iedere dag zo ongeveer.
Wellicht dat het iemand verbaasde dat je met die vraag kwam en je vraag dus niet als serieus zag.

Volgens mij zit hij ook in dat redteam?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 4 januari 2021 @ 15:00:49 #133
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197207638
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Van deze twitteraar worden heel vaak de berichten gedeeld over de ziekenhuisbezetting, en ze zijn ook acuraat. Je opmerking voegde niet echt veel toe.
Had nog nooit van hem gehoord.
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 15:01:25 #134
236264 crew  capricia
pi_197207644
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:00 schreef VoMy het volgende:
Och nee, een post plaatsen waarin mensen herinnerd worden aan hun opportunistische geroep van een week geleden is natuurlijk niet de bedoeling :')
Iedereen mag elke dag met een schone lei boos worden om verandering waar hij/zij een dag geleden nog boos over was dat ze uitbleven. Boos zijn op 'de instanties', daar is dit subforum namelijk voor gemaakt en met dat doel wordt het ook gemodereerd. Hypocriet gedrag uit het verleden, het is niet de bedoeling dat dat nog wordt opgerakeld.
Het is gewoon een persoonlijke aanval. Stop daarmee.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197207658
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Geen idee wie jouw bericht verwijderd heeft. Maar deze beste kerel houdt de cijfers bij en wordt al zowat vanaf dag 1 hier gepost. Iedere dag zo ongeveer.
Wellicht dat het iemand verbaasde dat je met die vraag kwam en je vraag dus niet als serieus zag.

Volgens mij zit hij ook in dat redteam?
Dan is dat toch nog altijd geen reden om het te verwijderen?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 4 januari 2021 @ 15:02:40 #136
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197207663
quote:

[..]

Die cijfers worden altijd als dagelijkse ontwikkeling neergeplempt, zonder oog te houden voor vaste patronen in opnames en uitstroom. De inhoudelijke waarde van die tweets liggen dus gewoon heel erg laag. Feitelijk heb je er helemaal geen kloot aan als je wil weten wat de ontwikkelingen in de ziekenhuizen is.
Antifa
  maandag 4 januari 2021 @ 15:05:20 #137
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197207700
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:01 schreef capricia het volgende:

[..]

Het is gewoon een persoonlijke aanval. Stop daarmee.
Ik quote toevallig 10 persoonlijke aanvallen richting allerhande 3e personen, maar daar hebben jullie niet zoveel moeite mee natuurlijk :')
Sowieso, ik moest even het archief door dus om die quotes te vinden, maar het is echt schokkend hoe iedereen maar gewoon ongefundeerde beschuldigingen rond kan strooien en elkaar kan ophitsen met onjuiste twitterberichtjes en doorgeprikt, eenzijdig geroeptoeter. Alleen al in die dagen voor Oud&Nieuw, zolang je maar boos bent op de regering, mag je elke leugen echt dertig keer herhalen zonder dat er ook maar iets aan gedaan wordt.
Antifa
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 15:06:32 #138
236264 crew  capricia
pi_197207722
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dan is dat toch nog altijd geen reden om het te verwijderen?
Volgens mij heeft miss_sly een uitleg gegeven hierboven. :)
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 4 januari 2021 @ 15:06:57 #139
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197207733
Zou de horeca nog eerder opengaan? Of is dat helemaal van de baan nu.
pi_197207742
quote:

[..]

Hij mag toch gewoon vragen wie het is?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 4 januari 2021 @ 15:08:03 #141
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197207757
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:02 schreef VoMy het volgende:

[..]

Die cijfers worden altijd als dagelijkse ontwikkeling neergeplempt, zonder oog te houden voor vaste patronen in opnames en uitstroom. De inhoudelijke waarde van die tweets liggen dus gewoon heel erg laag. Feitelijk heb je er helemaal geen kloot aan als je wil weten wat de ontwikkelingen in de ziekenhuizen is.
Dat natuurlijk ook. Slaat nergens op deze random posts van random twitteraars.
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 15:09:47 #142
5428 crew  miss_sly
pi_197207793
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:02 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ik denk dat je daar best gelijk in hebt, de dagelijkse cijfers zeggen op zichzelf niet heel veel. Ze kunnen wel als onderdeel van een reeks dagelijkse cijfers een trend laten zien.
Maar meer nog, de cijfers (met name de ziekenhuisbezetting waar het nu over gaat) zijn correct en het is aan eenieder om te bepalen in hoeverre ze er waarde aan wensen te hechten.
  Moderator maandag 4 januari 2021 @ 15:11:17 #143
236264 crew  capricia
pi_197207824
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:05 schreef VoMy het volgende:

[..]

Ik quote toevallig 10 persoonlijke aanvallen richting allerhande 3e personen, maar daar hebben jullie niet zoveel moeite mee natuurlijk :')
Sowieso, ik moest even het archief door dus om die quotes te vinden, maar het is echt schokkend hoe iedereen maar gewoon ongefundeerde beschuldigingen rond kan strooien en elkaar kan ophitsen met onjuiste twitterberichtjes en doorgeprikt, eenzijdig geroeptoeter. Alleen al in die dagen voor Oud&Nieuw, zolang je maar boos bent op de regering, mag je elke leugen echt dertig keer herhalen zonder dat er ook maar iets aan gedaan wordt.
Serieus. Ga naar een FA hiermee.
Ik ben dat gebash op Hugo en de regering ook helemaal zat. Het voegt namelijk niets toe.
Maar het is binnen de richtlijnen, dus ik kan daar (tot op zekere hoogte) niet op modereren.

'hugo rot op' en dat soort oneliners gaan er wel gewoon direct uit.

Maar schrijven dat de regering het oh zo slecht doet, dat kan gewoon. Dat het vervolgens 30 keer herhaald wordt in 30 verschillende bewoordingen, daar kan ik niet op modereren.

En ja, ik vind het topic daardoor ook minder interessant. Helaas.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 4 januari 2021 @ 15:11:23 #144
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_197207828
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:07 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hij mag toch gewoon vragen wie het is?
Ik heb natuurlijk zelf wel even gekeken, maar het leek mij nou niet echt een medische autoriteit.
pi_197233012
Voorstel: Users die maar biljven roepen dat het om een griepje gaat gewoon verwijderen van dit forum, behalve dat het gewoon onjuist is, zorgen deze gebruikers er ook nog eens voor het idee dat het "vanzelf" verdwijnt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator dinsdag 5 januari 2021 @ 20:30:26 #146
236264 crew  capricia
pi_197233135
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:26 schreef raptorix het volgende:
Voorstel: Users die maar biljven roepen dat het om een griepje gaat gewoon verwijderen van dit forum, behalve dat het gewoon onjuist is, zorgen deze gebruikers er ook nog eens voor het idee dat het "vanzelf" verdwijnt.
De moderatie heeft geen knopjes om users te verwijderen. Alleen FA's hebben dat.
Wel graag een TR bij dit soort posts zetten. Dan pakken we het op. Dank je alvast!!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_197237331
Voor de goede orde even hier

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 23:19 schreef Momo het volgende:

[..]

Die meeste van die posts zijn inmiddels. Maar mensen die het maar een griepje noemen en compleet offtopic gaan om hun gelijk daar in te halen. Soms ook inclusief beledigen van andere users.
Dan begreep ik het niet omdat die posts verwijderd zijn.

Ik had in eerste instantie het idee dat ik me aangesproken moest voelen. :P
pi_197260130
De link in de OP van het algemene Covid-topic die naar de RIVM zou moeten wijzen, is al lange tijd gesaboteerd (door VBL).

quote:
Nederland:
o RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 06:25:43 #149
236264 crew  capricia
pi_197260432
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 04:30 schreef Idisrom het volgende:
De link in de OP van het algemene Covid-topic die naar de RIVM zou moeten wijzen, is al lange tijd gesaboteerd (door VBL).
[..]

Wat flauw zeg. Het is weer aangepast. En bedankt voor het melden.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 8 januari 2021 @ 12:57:55 #150
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_197284075
Hoi,

Ik wil toch graag even terugkomen op die verwijderde post van mij vanmorgen. Want ik zal meteen toegeven dat die lomp was geformuleerd, maar er stond geen onwaarheid in. Tenminste als je de goede kant op leest.

Volgens mij stond er namelijk dat er voor een bepaalde groep weinig aan de hand is m.b.t. schooladviezen, en dat is ook zo. Hoe zit dat: autochtonen en hoger opgeleiden worden, vooral in de grote steden, categorisch overgeadviseerd en allochtonen vaak ondergeadviseerd. Doordat adviezen kunnen worden aangepast na de cito corrigeert zich dat gedeeltelijk, maar minder/slechter les betekent slechtere citoscores en dus ook minder kans tot aanpassing. Tenzij je betaalde citotraining gaat invliegen natuurlijk.

Hoe dan ook, de door mij omschreven gunstige positie voor autochtone kinderen met rijkere ouders is er gewoon. En dat is confronterend, ja. Maar het zegt helemaal niets over welke individuele ouder, leerling of school dan ook. Het is puur statistiek. En statistieken vertellen wel eens iets dat we liever niet horen.

Dus, tl;dr, ik ben benieuwd waarom die post uiteindelijk is verwijderd. Vanwege de onsubtiele formulering, of omdat hij geïnterpreteerd werd als fake news?

[ Bericht 0% gewijzigd door Janneke141 op 08-01-2021 13:03:20 ]
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')