SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 december 2020 21:27 schreef peaceman het volgende:
enneh.. die docu van John & Yoko kijken allemaal!
Ik beloof het niet. Ik vond het een zeer irritant duo, voor zover ik het heb meegekregen.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:27 schreef peaceman het volgende:
enneh.. die docu van John & Yoko kijken allemaal!
Ik ben juist door deze docu totaal anders gaan denken. Met name over Yoko.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik beloof het niet. Ik vond het een zeer irritant duo, voor zover ik het heb meegekregen.
Ik zal er bij de reguliere shows een beetje op letten, maar voor de Top 250 kan ik dat laatste niet beloven.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:25 schreef Melting het volgende:
Dank voor de muziek, 11.
Flink karwei om 250 nummer te ranken/zo te beoordelen.
![]()
Hoewel het bij lange na niet allemaal muziek was die ik zou luisteren, verveelde het toch niet echt.
(Alleen volgende keer wel minder PSB, afgesproken?)
quote:Op donderdag 17 december 2020 21:33 schreef DJ11 het volgende:
Grappig, onvoorzien detail nog: Ik draaide 27 nummers, het was deel 8 van de lijst.
En het nummer van de uitzending is: 278.
quote:Op donderdag 17 december 2020 21:33 schreef Doedezemaar het volgende:
Er zit er hier eentje Climb every mountain te zingen
Rustgevende muziekquote:Op donderdag 17 december 2020 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
Vanochtend was mijn hartslag bij rust 130 (valse rust, want spannend gesprek op komst) nu nog maar 104.
Is nog wel hoog, maar wel een stuk beter![]()
Mmmmm... dat ziet er weer goed uit. Koeken uit de Efteling?quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:48 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag weer vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag extra versierde stroopwafels:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:40 schreef DJ11 het volgende:
Goedemorgen
[..]
Mmmmm... dat ziet er weer goed uit. Koeken uit de Efteling?
Do you accept cookies?quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:48 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag weer vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag extra versierde stroopwafels:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg.
Ai, was Symph wel een beetje in vorm?quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs met mij en de vijfjarige dochter van collega als secondanten had het team van Symph geen schijn van kans bij de pubquiz ipv kerstlunch zojuist
Mooi!quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:15 schreef livelink het volgende:
Weekend!!
En ben erg verwend met kerstpakket van mijn werk. Een aantal collega's reden een rondje door het land om ze rond te brengen. Echt leuk weer zo'n ouderwets kerstpakket.
Als jullie maar lol hebben gehad...quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Zelfs met mij en de vijfjarige dochter van collega als secondanten had het team van Symph geen schijn van kans bij de pubquiz ipv kerstlunch zojuist
Oh leuk. Hier is het wachten op de kaart met de code om te bestellen, sommige collega’s hadden ‘m dinsdag alquote:Op vrijdag 18 december 2020 17:15 schreef livelink het volgende:
Weekend!!
En ben erg verwend met kerstpakket van mijn werk. Een aantal collega's reden een rondje door het land om ze rond te brengen. Echt leuk weer zo'n ouderwets kerstpakket.
Dat zeker, was wel goed en leuk georganiseerd.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als jullie maar lol hebben gehad...
Dat eerste is niet generiek en het v.w.b. het tweede is het altijd frappant wat je nog herkend bij zo'n achterstevoren gespeelde song.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Mannen kunnen niet multitasken, laten we het daar maar op houden. Helemaal gestressed van al die verschillende vensters. Maar ach, we hebben in elk geval gehoord hoe Brabant van Guus achterstevoren klinkt
Die ontvangen wij dus ook al jaren en lag deze week ook weer op de mat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh leuk. Hier is het wachten op de kaart met de code om te bestellen, sommige collega’s hadden ‘m dinsdag al
Gaat weer op het terugkijklijstje, dank uquote:Op vrijdag 18 december 2020 18:56 schreef MadMaster het volgende:
Kijktip:
Straks om 19.30u op NL2:
'De streken van Van Boven' met de boeren in de Beemster waar wij sinds dit jaar veel spullen kopen, incl. de geweldige aardappelboerin en de geitenboerderij met fantastische producten...
Is dat dezelfde die eerder een berg piepers voor DEEN Middenbeemster heeft neergeplempt?quote:Op vrijdag 18 december 2020 18:56 schreef MadMaster het volgende:
Kijktip:
Straks om 19.30u op NL2:
'De streken van Van Boven' met de boeren in de Beemster waar wij sinds dit jaar veel spullen kopen, incl. de geweldige aardappelboerin en de geitenboerderij met fantastische producten...
Yep, Astrid.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat dezelfde die eerder een berg piepers voor DEEN Middenbeemster heeft neergeplempt?
Da's nog de lijst van Elf die je hoort (ik nu ook)...quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft The Day Before You Came de Top..oh wacht ik ben te vroeg.
ben nu wel begonnenquote:Op vrijdag 18 december 2020 19:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heeft The Day Before You Came de Top..oh wacht ik ben te vroeg.
Ok, meningen verschillen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, Astrid.
Wat een topwijf en ze plukt er nu flink de vruchten van.
Zelfs ik, die normaal gruwelt van aardappelen, eet haar piepers nu....
ben wel verbondenquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor ABBA nog steeds via de app...
Niet jouw vriendin dus...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ok, meningen verschillen.
Niet met dat soort asociale kutacties.quote:
Ik zou het 'ludiek' noemen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet met dat soort asociale kutacties.
Even refreshen, je hoort nu de herhaling van de eerdere show...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoor Pet Shop Boys met een nummer dat er sowieso nooit instond, loop ik achter?
Misschien moet ik nog eens refreshen, maar dit nummer van The Cure? Nee, not a chance.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Stond dit überhaupt in de lijst?
Volgens mij niet...
nee, maar dan klopt het wel.. ik draai muziek die de top 2000 niet gehaald heeftquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Stond dit überhaupt in de lijst?
Volgens mij niet...
Primary inderdaad, dat heeft er nooit in gestaan...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Misschien moet ik nog eens refreshen, maar dit nummer van The Cure? Nee, not a chance.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:51 schreef peaceman het volgende:
Ik ga nog even lekker muziek draaien die de top 2000 niet gehaald heeft op het bekende station.
Ow, de niet in de Top 2000 belande keuzes van personen die dat in het naburige topic gemeld hebben?quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, maar dan klopt het wel.. ik draai muziek die de top 2000 niet gehaald heeft
ook niet perse, maar kan wel. gewoon nummers die er niet in staan. zo simpel is hetquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, de niet in de Top 2000 belande keuzes van personen die dat in het naburige topic gemeld hebben?
De vraag is nu: Is dit ludiek of een asociale kutactie?quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar het is dus ook niet een net niet- top 2000 playlist?
OK, het kan dus helemaal niets met de Top 2000 te maken hebben?quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook niet perse, maar kan wel. gewoon nummers die er niet in staan. zo simpel is het
Mijn conclusie geef ik na de volgende 2 nummersquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De vraag is nu: Is dit ludiek of een asociale kutactie?
In die zin dat het dus dit jaar niet in de top 2000 staatquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, het kan dus helemaal niets met de Top 2000 te maken hebben?
OK, ik weet genoeg...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
In die zin dat het dus dit jaar niet in de top 2000 staat
als het puur top 2000 gerelateerd was geweest, had ik dat nummer van The Cure niet zo snel gedraaidquote:
Naar aanleiding daarvan dus ook mijn vragen en conclusie...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
als het puur top 2000 gerelateerd was geweest, had ik dat nummer van The Cure niet zo snel gedraaid
ah jij bent klaar voor 1e kerstdagquote:
Helemaal!quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah jij bent klaar voor 1e kerstdag
Ah, dus toch. Deze versie is mooier, dat wel.quote:
De Harry Potter versie...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dus toch. Deze versie is mooier, dat wel.
Toch vind ik 90% van wat er de laatste jaren uitgekukeld is, is ook prima.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:29 schreef peaceman het volgende:
Staat een hele hoop mooie muziek niet in de top 2000
90% Is wel veel, ik denk dat ik meer dan 10% van wat er uitgevlogen is niet zal missenquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch vind ik 90% van wat er de laatste jaren uitgekukeld is, is ook prima.
(dat het eruit gekukeld is dus)
Dus we zijn het helemaal eens?quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
90% Is wel veel, ik denk dat ik meer dan 10% van wat er uitgevlogen is niet zal missen
Edit: Bovenstaande schreef ik vóór de edit van n00bie...![]()
Dat denk ik wel, het was een ludieke actie van Astrid...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dus we zijn het helemaal eens?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, het was een ludieke actie van Astrid...
quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mocht ik wat geërgerd overkomen vandaag: excuses, Ik hoorde vandaag dat een niet-directe collega, maar wel 1 die vaak over de vloer kwam, zichzelf van het leven heeft beroofd
Sterkte.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mocht ik wat geërgerd overkomen vandaag: excuses, Ik hoorde vandaag dat een niet-directe collega, maar wel 1 die vaak over de vloer kwam, zichzelf van het leven heeft beroofd
Ow, dat is een drama.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Op het werk hebben we 88 ingezonden Top 2000 lijstjes met 35 songs elk verzameld en onze eigen Top 300 daarvan gemaakt die via Spotify en Apple Music te beluisteren is.
Maar ook hier is er sprake geweest van lijstduwers, omkoping en manipulatie, de #1 is niet representatief.
Sommige stemmers voor die track hebben er nog nooit van gehoord zelfs...
Nee, er zijn 2 personen geweest die stemmen bij anderen hebben geronseld en zo kwam Iggy & The Stooges met Search & Destroy op #1 in onze lijst terecht...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Was dat gewoon niet als grapje?
Wat flauw eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, er zijn 2 personen geweest die stemmen bij anderen hebben geronseld en zo kwam Iggy & The Stooges met Search & Destroy op #1 in onze lijst terecht...
wel een leuk nummerquote:
Omdat we maar een beperkte populatie inzenders hadden mocht iedereen de voor de Top 2000 ingezonden tracks een ranking meegeven.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik ben wel benieuwd met 88 lijstjes, hoeveel stemmen de nummer 1 had.
Hoe klinkt het, ken het nietquote:
geen ideequote:Op vrijdag 18 december 2020 20:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoe klinkt het, ken het niet
We hebben de lijst nu op Spotify van #300 naar #1 gesorteerd, dus als je die sortering niet aanpast hoor je 'm pas na 25 uur...quote:
De secretaressen zijn kennelijk met heel weinig tevreden...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik geen fijn nummer, sorry. Ik zou er niet voor geronseld kunnen worden.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De secretaressen zijn kennelijk met heel weinig tevreden...
Culture Beat...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
No no no
I don't want no deeper meaning
Ik wacht nog op herkenning..quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
En dit staat er pottedomme ook niet in...
Schande inderdaad. Hun beste nummer.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
En dit staat er pottedomme ook niet in...
Mijn stem had het...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Schande inderdaad. Hun beste nummer.
Je kunt niet alles wetenquote:
‘Mijn collega’ heeft er ook op gestemd.quote:
Ik plaats bij reactie op jouw posts geen smileys meer, je begrijpt me wel zonder die dingen...quote:
Zekers!quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik plaats bij reactie op jouw posts geen smileys meer, je begrijpt me wel zonder die dingen...
Er zijn vele remixen, maar het intro net is volgens mij die van de reguliere (single) versie...quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die eerste minuut zei me niets, zal wel iets met single-edit zijn
album versiequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Of is dit een remix, Peace?
Hij duurt wel even namelijk...
Ok, dat kan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn vele remixen, maar het intro net is volgens mij die van de reguliere (single) versie...
heerlijk vind ik diequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die is inderdaad wat uitgebreider...
Ik weet niet wat jouw favoriet van hen is, maar van Salva Mea word ik toch wel het meest gelukkig...quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ok, dat kan.
Vloeken in de kerk, maar vind dit zeker niet de beste single van ze.
Het beklijfd nergens.
Ik denk of Insomnia of We come one.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw favoriet van hen is, maar van Salva Mea word ik toch wel het meest gelukkig...
Ook geweldige tracks, maar live is dit zo'n heerlijk opbouwende song waar de vonken van afvliegen, vooral met die hengstende percussioniste van ze...quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk of Insomnia of We come one.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is wel het beste nummer van Kermit.
slaap lekkerquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
Ik haak af, peaceman. Het ligt niet aan de muziek, maar ik ben gewoon kapot na een zware week.
Dank je wel!
Sweet dreams!quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
Ik haak af, peaceman. Het ligt niet aan de muziek, maar ik ben gewoon kapot na een zware week.
Dank je wel!
Rustig aan, warm badje en dan vroeg naar bed!quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:20 schreef livelink het volgende:
Dank je wel!
Ik denk dat ik weet welkequote:
Zeker 1 van de betere.quote:
Fiebiequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik vragen wat dit is?
Ik ken het niet...
Phoebe Bridges - I know the endquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:31 schreef MadMaster het volgende:
Mag ik vragen wat dit is?
Ik ken het niet...
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Phoebe BridgeRs - I know the end
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Ingeschakeld![]()
Net even geborreld met een van mijn beste vrienden om de vakantie in de luiden. Had hem al te lang niet gezien, maar hij is er net vandoor omdat hij moe was van het harde werkenDus nu borrel ik verder met jullie!
Ik ken haar totaal niet, kijk die shows dan ook nooit...quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De optredens van Phoebe bij de grote amerikaanse talkshows de laatste tijd zijn zo verschrikkelijk mooi om te zien.
is ook gelukt... 2 ipv 0, maar deze niet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken haar totaal niet, kijk die shows dan ook nooit...
Hé, er moest meer Hall & Oates in de lijst...
Ik kijk ook alleen haar optredens op YT.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken haar totaal niet, kijk die shows dan ook nooit...
Hé, er moest meer Hall & Oates in de lijst...
Kirstin Hersh & Michael Stipe - Your Ghostquote:
Thanks, heb hem even in mijn Spotify-lijstje gezet. Daar kan ik wel wat meequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kirstin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost
Sorry, spellingnazi corveequote:
You are forgiven when the day is donequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry, spellingnazi corvee
Spotify kon hem gewoon vindenquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry, spellingnazi corvee
Lekker. Heb ik al een tijdje niet meer in huis, misschien binnenkort weer eens bestellen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Nu het wat zwaarmoediger wordt, grijp ik er even een whisky bij...
Ik doe vanaf het begin al niet nuchter mee..quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Nu het wat zwaarmoediger wordt, grijp ik er even een whisky bij...
Marc was er wat minder van ondersteboven, maar ik begrijp je wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is dus 1 van de liedjes uit mijn jeugd die me warm hebben doen lopen voor ietwat ordinaire engelse vrouwen (zie einde)
Had je de whiskey zo goed verstopt?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marc was er wat minder van ondersteboven, maar ik begrijp je wel.
Jammer dat ik nu de helft gemist heb...
Whisky, ik herhaal, whisky...quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Had je de whiskey zo goed verstopt?
whiskyquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whisky, ik herhaal, whisky...
En ik heb nogal wat keuze en die maakte ik pas ter plekke, na enige overwegingen...
Ieeets minder.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe reageer je op Schotse accenten?
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ieeets minder.
Of het moet Sharleen Spiteri zijn, natuurlijk.
Dit is niet Simon & Carmiggelt hequote:
Da's bekend, maar of ze dat in Volendam ook weten...?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit is niet Simon & Carmiggelt he
Kan me nog herinneren dat we tyfuslang moesten wachten in Bitterzoet omdat ze zo nodig eerst een minuut moesten spelen in DWDD.quote:
Was dat solo of met Alabama Shakes?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat we tyfuslang moesten wachten in Bitterzoet omdat ze zo nodig eerst een minuut moesten spelen in DWDD.
Met de Shakes. Voorjaar 2012.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was dat solo of met Alabama Shakes?
Ik heb hun gezien op DTRH en zij was fantastisch, haar band mwah...quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met de Shakes. Voorjaar 2012.
Tour of Duty is al een hele tijd geleden..quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Staat dit serieus niet in de Top 2000? Vreemd.
wat een serie was datquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tour of Duty is al een hele tijd geleden..
China Beach had ook wel een lekker intro.quote:
ja die kan ik ook wel draaienquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
China Beach had ook wel een lekker intro.
Ging de parkiet ook wel lekker op. Het intro dan.
ik nu een uurtje... proostquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik tank al 2 uur pils. Ook best genietbaar.
De pilstank staat hier ook volle bak open want vakantiequote:Op vrijdag 18 december 2020 22:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik tank al 2 uur pils. Ook best genietbaar.
Cheers. Dit was even een dag om snel te vergeten, dus wat eerder ingestapt.quote:
nu zeker niet neequote:Op vrijdag 18 december 2020 22:32 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen maandag nog snel een lading zakjes cashewnoten bij de Action gehaald.
Lekkerder vindt je ze niet...
Ike doe gofferdomme hardztikku mn bezt jah..quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:33 schreef DecoAoreste het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)vh0_MMK-ClUmJQ91x398
Shit, we moeten harder ons best doen
aan mij zal het niet liggen vanaf kerstquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Sorry, ik ben geen bierdrinker...quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:33 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik verkoop ze nu voor ¤5,00 per zakje...
quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
WAT IS DIT VOOR DEPRIMERENDE MEUK!
Mw. MM heeft er 15 meegenomen, ik zag de bui al hangen.quote:
hamsteren...quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft er 15 meegenomen, ik zag de bui al hangen.
En Kerst zonder Action cashews kan niet...
quote:
Anders gaat het maar over datum.quote:
Immer gerade aus.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:39 schreef peaceman het volgende:
wij willen morgen eigenlijk nog even naar Duitsland.. zou dat nog kunnen?
Kunnen wel, mogen niet...quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:39 schreef peaceman het volgende:
wij willen morgen eigenlijk nog even naar Duitsland.. zou dat nog kunnen?
Ik vind deze versie toch mooierquote:
nee? wij dachten eigenlijk dat dat nog wel mochtquote:
Mwa, ik denk toch Nirvana. Maarja , da's vaker met de 1e versie die je kent.quote:
Duitsland staat op oranje, net als de hele wereld.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee? wij dachten eigenlijk dat dat nog wel mocht
ik vind het wel strikt noodzakelijk om daar drank te gaan halen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duitsland staat op oranje, net als de hele wereld.
Oftewel, alleen strikt noodzakelijke reizen...
Alles waar je op hoopt bij een EK of WKquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duitsland staat op oranje, net als de hele wereld.
Oftewel, alleen strikt noodzakelijke reizen...
Want dat hebben ze niet in Nederland, ik begrijp het...quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind het wel strikt noodzakelijk om daar drank te gaan halen.
preciesquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want dat hebben ze niet in Nederland, ik begrijp het...
Da's ook al weer 32 jaar geleden...quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Alles waar je op hoopt bij een EK of WK
WAT IS DIT VOOR DEPRIMERENDE MEUK!quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's ook al weer 32 jaar geleden...
Wel een beetje raar, 32 jaar...quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
WAT IS DIT VOOR DEPRIMERENDE MEUK!
slaap welquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Ik haak af, de batterij is bijna leeg en mijn whisky ook...
Dank en succes bij de buren morgen!
owquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, niet slapen, batterij is leeg...
in het begin maakt dat nog niet zoveel uitquote:
Kunnen ze wennenquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
in het begin maakt dat nog niet zoveel uit
Tot latersquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ga ook weer verder zo, maar ik kom zeker vaker langs
https://radio49.radio12345.com/quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:55 schreef onlogisch het volgende:
klik op 'luisteren' maar er gebeurt niets. Site lijkt ook dood?
welke?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ken maar 1 nummer met een lekkerder outro
Carry the Zero van Built to Spillquote:
oh ik dacht je Het Goede Doel zou noemenquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Carry the Zero van Built to Spill
Haha, België is zeker top 5.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
oh ik dacht je Het Goede Doel zou noemen
quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit hoort toch gewoon in de lijst ipv Harvest moon..
Wel 6 goeie dan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:04 schreef peaceman het volgende:
doe hierna nog 6 liedjes.. dan vind ik het mooi geweest
Wou eigenlijk naar bed, maar 6 nummers lukt nog wel denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:04 schreef peaceman het volgende:
doe hierna nog 6 liedjes.. dan vind ik het mooi geweest
deze band heeft met dit nummer een ongekend goed nummer gemaakt, maar de rest haalt het dan weer niet bij dit nummer. althans de nummers die ik ken.quote:
No One's Gonna Love You voor mij zeker wel!quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
deze band heeft met dit nummer een ongekend goed nummer gemaakt, maar de rest haalt het dan weer niet bij dit nummer. althans de nummers die ik ken.
de andere bekendere Factory vind ik echt stukken minder.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
No One's Gonna Love You voor mij zeker wel!
Ohnee, 1e 3 albums vind ik heerlijkquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:16 schreef peaceman het volgende:
Geweldig nummer dit, maar verder vind ik ze wat matig eigenlijk.
komt misschien ook omdat ik ze saai vond op LL.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohnee, 1e 3 albums vind ik heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |