quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Ingeschakeld![]()
Net even geborreld met een van mijn beste vrienden om de vakantie in de luiden. Had hem al te lang niet gezien, maar hij is er net vandoor omdat hij moe was van het harde werkenDus nu borrel ik verder met jullie!
Ik ken haar totaal niet, kijk die shows dan ook nooit...quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De optredens van Phoebe bij de grote amerikaanse talkshows de laatste tijd zijn zo verschrikkelijk mooi om te zien.
is ook gelukt... 2 ipv 0, maar deze niet.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken haar totaal niet, kijk die shows dan ook nooit...
Hé, er moest meer Hall & Oates in de lijst...
Ik kijk ook alleen haar optredens op YT.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken haar totaal niet, kijk die shows dan ook nooit...
Hé, er moest meer Hall & Oates in de lijst...
Kirstin Hersh & Michael Stipe - Your Ghostquote:
Thanks, heb hem even in mijn Spotify-lijstje gezet. Daar kan ik wel wat meequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kirstin Hersh & Michael Stipe - Your Ghost
Sorry, spellingnazi corveequote:
You are forgiven when the day is donequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry, spellingnazi corvee
Spotify kon hem gewoon vindenquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sorry, spellingnazi corvee
Lekker. Heb ik al een tijdje niet meer in huis, misschien binnenkort weer eens bestellen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Nu het wat zwaarmoediger wordt, grijp ik er even een whisky bij...
Ik doe vanaf het begin al niet nuchter mee..quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Nu het wat zwaarmoediger wordt, grijp ik er even een whisky bij...
Marc was er wat minder van ondersteboven, maar ik begrijp je wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is dus 1 van de liedjes uit mijn jeugd die me warm hebben doen lopen voor ietwat ordinaire engelse vrouwen (zie einde)
Had je de whiskey zo goed verstopt?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Marc was er wat minder van ondersteboven, maar ik begrijp je wel.
Jammer dat ik nu de helft gemist heb...
Whisky, ik herhaal, whisky...quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Had je de whiskey zo goed verstopt?
whiskyquote:Op vrijdag 18 december 2020 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Whisky, ik herhaal, whisky...
En ik heb nogal wat keuze en die maakte ik pas ter plekke, na enige overwegingen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |