quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mocht ik wat geėrgerd overkomen vandaag: excuses, Ik hoorde vandaag dat een niet-directe collega, maar wel 1 die vaak over de vloer kwam, zichzelf van het leven heeft beroofd
Sterkte.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mocht ik wat geėrgerd overkomen vandaag: excuses, Ik hoorde vandaag dat een niet-directe collega, maar wel 1 die vaak over de vloer kwam, zichzelf van het leven heeft beroofd
Ow, dat is een drama.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 18 december 2020 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Op het werk hebben we 88 ingezonden Top 2000 lijstjes met 35 songs elk verzameld en onze eigen Top 300 daarvan gemaakt die via Spotify en Apple Music te beluisteren is.
Maar ook hier is er sprake geweest van lijstduwers, omkoping en manipulatie, de #1 is niet representatief.
Sommige stemmers voor die track hebben er nog nooit van gehoord zelfs...
Nee, er zijn 2 personen geweest die stemmen bij anderen hebben geronseld en zo kwam Iggy & The Stooges met Search & Destroy op #1 in onze lijst terecht...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
Was dat gewoon niet als grapje?
Wat flauw eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, er zijn 2 personen geweest die stemmen bij anderen hebben geronseld en zo kwam Iggy & The Stooges met Search & Destroy op #1 in onze lijst terecht...
wel een leuk nummerquote:
Omdat we maar een beperkte populatie inzenders hadden mocht iedereen de voor de Top 2000 ingezonden tracks een ranking meegeven.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:43 schreef livelink het volgende:
Ik ben wel benieuwd met 88 lijstjes, hoeveel stemmen de nummer 1 had.
Hoe klinkt het, ken het nietquote:
geen ideequote:Op vrijdag 18 december 2020 20:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoe klinkt het, ken het niet
We hebben de lijst nu op Spotify van #300 naar #1 gesorteerd, dus als je die sortering niet aanpast hoor je 'm pas na 25 uur...quote:
De secretaressen zijn kennelijk met heel weinig tevreden...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:48 schreef livelink het volgende:
Dit vind ik geen fijn nummer, sorry. Ik zou er niet voor geronseld kunnen worden.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De secretaressen zijn kennelijk met heel weinig tevreden...
Culture Beat...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
No no no
I don't want no deeper meaning
Ik wacht nog op herkenning..quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
En dit staat er pottedomme ook niet in...
Schande inderdaad. Hun beste nummer.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:57 schreef MadMaster het volgende:
En dit staat er pottedomme ook niet in...
Mijn stem had het...quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Schande inderdaad. Hun beste nummer.
Je kunt niet alles wetenquote:
‘Mijn collega’ heeft er ook op gestemd.quote:
Ik plaats bij reactie op jouw posts geen smileys meer, je begrijpt me wel zonder die dingen...quote:
Zekers!quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik plaats bij reactie op jouw posts geen smileys meer, je begrijpt me wel zonder die dingen...
Er zijn vele remixen, maar het intro net is volgens mij die van de reguliere (single) versie...quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die eerste minuut zei me niets, zal wel iets met single-edit zijn
album versiequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:03 schreef MadMaster het volgende:
Of is dit een remix, Peace?
Hij duurt wel even namelijk...
Ok, dat kan.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn vele remixen, maar het intro net is volgens mij die van de reguliere (single) versie...
heerlijk vind ik diequote:Op vrijdag 18 december 2020 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, die is inderdaad wat uitgebreider...
Ik weet niet wat jouw favoriet van hen is, maar van Salva Mea word ik toch wel het meest gelukkig...quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ok, dat kan.
Vloeken in de kerk, maar vind dit zeker niet de beste single van ze.
Het beklijfd nergens.
Ik denk of Insomnia of We come one.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw favoriet van hen is, maar van Salva Mea word ik toch wel het meest gelukkig...
Ook geweldige tracks, maar live is dit zo'n heerlijk opbouwende song waar de vonken van afvliegen, vooral met die hengstende percussioniste van ze...quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk of Insomnia of We come one.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit is wel het beste nummer van Kermit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |