Ieeets minder.quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe reageer je op Schotse accenten?

quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ieeets minder.
Of het moet Sharleen Spiteri zijn, natuurlijk.

Dit is niet Simon & Carmiggelt hequote:

Da's bekend, maar of ze dat in Volendam ook weten...?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dit is niet Simon & Carmiggelt he

Kan me nog herinneren dat we tyfuslang moesten wachten in Bitterzoet omdat ze zo nodig eerst een minuut moesten spelen in DWDD.quote:

Was dat solo of met Alabama Shakes?quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat we tyfuslang moesten wachten in Bitterzoet omdat ze zo nodig eerst een minuut moesten spelen in DWDD.

Met de Shakes. Voorjaar 2012.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Was dat solo of met Alabama Shakes?

Ik heb hun gezien op DTRH en zij was fantastisch, haar band mwah...quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Met de Shakes. Voorjaar 2012.

Tour of Duty is al een hele tijd geleden..quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Staat dit serieus niet in de Top 2000? Vreemd.

wat een serie was datquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tour of Duty is al een hele tijd geleden..

China Beach had ook wel een lekker intro.quote:

ja die kan ik ook wel draaienquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
China Beach had ook wel een lekker intro.
Ging de parkiet ook wel lekker op. Het intro dan.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |