Ja om 10:30 pasquote:Op donderdag 17 december 2020 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had jij nou lessen vandaag of....
Eerder vakantiequote:Op donderdag 17 december 2020 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag niet zo productieve dag. online werkomgeving ligt eruit
Morgen een halve dag. En volgende week 4 dagen werken. #netbegonnenennietveelvakantiedagen.quote:
Ja, mam moest wel werken en daar werd ik wakker vanquote:Op donderdag 17 december 2020 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan toch al zo vroeg wakker.![]()
Dat zou wel eens kunnen ja! Maar hoe dat dan eindigde in de gedachte dat ik Noren in m'n kelder hebt blijft een raadselquote:Op donderdag 17 december 2020 00:10 schreef H_T het volgende:
[..]
Was dat niet op basis van de Jiskefetsketch over de Norenhater?
Beetje jammer dat ze zo'n herrie maakt dan.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, mam moest wel werken en daar werd ik wakker van
Kon ik wel de laatste aflevering van TQG afkijkenquote:Op donderdag 17 december 2020 09:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ze zo'n herrie maakt dan.
Leuke serie was dat he, wij hebben hem ook al afgekekenquote:Op donderdag 17 december 2020 09:53 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kon ik wel de laatste aflevering van TQG afkijken
quote:
Oeehhquote:
Als je die nou eens repareert is het productiviteitsprobleem de wereld uit voor de online omgeving het weer doetquote:Op donderdag 17 december 2020 09:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
Vandaag niet zo productieve dag. online werkomgeving ligt eruit
Ga ik misschien kaartjes voor aanschaffen.quote:
Het werkt weer.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Als je die nou eens repareert is het productiviteitsprobleem de wereld uit voor de online omgeving het weer doet
Goed gedaan!quote:
Beetje gniffelen om die mensen die dinsdag op Schiphol stonden en zeiden: "Mark Rutte noemt ons dan wel asociaal, maar wij denken dat het kan, dus gaan lekker toch naar Tenerife."quote:Tenerife sluit in de nacht van vrijdag op zaterdag de grenzen. Niemand mag het populaire Canarische eiland dan nog op of af, tenzij er uitzonderlijke omstandigheden zijn. Daar valt vakantie dus niet onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |