lolwutquote:“Het is Marvins goed recht om te vallen op een bepaald type mannen, maar een programma van dit kaliber heeft een verantwoordelijkheid
Zeker ook nooit een vriend gehad? Sexist!quote:Op woensdag 16 december 2020 17:11 schreef Filosoofert het volgende:
Kutzooi! Ik heb nog nooit een donkere vriendin gehad, blijkt dat dat dus gewoon ordinair racisme is
Twee tops wel dan?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:31 schreef Mylene het volgende:
Twee bottoms maken geen stelletje. Dan zie je bij First Dates wel.
Dikkerdjes en mocro's uitnodigen om ze af te wijzen, fakking mooiquote:Op woensdag 16 december 2020 17:39 schreef jameshond7 het volgende:
Ja logisch toch dat de cast niet heel divers is? Ze vallen allemaal onder hetzelfde soort type man waar deze Marvin op valt. Of moeten ze perse mensen met een ander postuur of andere kleur of ander gedrag mee laten doen om het divers te laten lijken, wetende dat Marvin toch niet voor ze kiest? Het zal pure tijdverspilling zal zijn en tevens respectloos naar diegene die dan voor niets worden uitgenodigd, omdat Marvin ze toch bij voorbaat geen kans zal geven.
Dit.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:39 schreef jameshond7 het volgende:
Ja logisch toch dat de cast niet heel divers is? Ze vallen allemaal onder hetzelfde soort type man waar deze Marvin op valt. Of moeten ze perse mensen met een ander postuur of andere kleur of ander gedrag mee laten doen om het divers te laten lijken, wetende dat Marvin toch niet voor ze kiest? Het zal pure tijdverspilling zal zijn en tevens respectloos naar diegene die dan voor niets worden uitgenodigd, omdat Marvin ze toch bij voorbaat geen kans zal geven.
En dan in de eerste uitzending binnen 5 minuten wegsturen.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:43 schreef BeriBeri het volgende:
Volgende keer dan maar een dikke gehandicapte neger erin, met een wijvenstem en een jurkje aan
Ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:39 schreef jameshond7 het volgende:
Ja logisch toch dat de cast niet heel divers is? Ze vallen allemaal onder hetzelfde soort type man waar deze Marvin op valt. Of moeten ze perse mensen met een ander postuur of andere kleur of ander gedrag mee laten doen om het divers te laten lijken, wetende dat Marvin toch niet voor ze kiest?
Dat doet niet ter zake. Diversiteit of oorlog!!!!!!quote:Het zal pure tijdverspilling zal zijn en tevens respectloos naar diegene die dan voor niets worden uitgenodigd, omdat Marvin ze toch bij voorbaat geen kans zal geven.
Dat hij op blank en gespierd valt, kennelijk.quote:“Er zijn nauwelijks tot geen mannen van kleur te zien in de cast, en over de body diversity ben ik al helemaal niet te spreken. Maar er was dus wel rekening gehouden met zijn voorkeuren. Dus wat zegt dit over zijn voorkeuren?”, zegt hij, wijzend naar een artikel over seksueel racisme.
quote:Op woensdag 16 december 2020 19:38 schreef MichaelScott het volgende:
Ongelooflijk dat zo'n seksistisch programma uitgezonden wordt.
Waarom zit er geen enkele heteroseksuele vrouw tussen de kandidaten?
Ja precies dit. Het heeft weinig nut om hele verwijfde donkere homo’s op te nemen in de cast als Marvin zelf aangegeven heeft daar niet op te vallen.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:39 schreef jameshond7 het volgende:
Dit is toch bij iedere vergelijkbare datingshow zo. Als 6je mag je er ook prima zijn, maar zal je niet zo snel voor zo'n programma gecast worden.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef Mylene het volgende:
je mag er zijn, maar wel alleen als je voldoet aan dit (perfecte) plaatje.”
Op RTL zag ik laatst zo'n programma 'Naked' oid en dan worden potentiële dates beoordeeld op hun naakte lichaam. En als eerste werden ze beoordeeld op hun geslachtsdeel.quote:
Ik eis herstelbetaling!quote:Op woensdag 16 december 2020 17:11 schreef Filosoofert het volgende:
Kutzooi! Ik heb nog nooit een donkere vriendin gehad, blijkt dat dat dus gewoon ordinair racisme is
Maar was het dan zo opgezet dat ze eerst alleen het geslachtsdeel te zien kregen?quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Op RTL zag ik laatst zo'n programma 'Naked' oid en dan worden potentiële dates beoordeeld op hun naakte lichaam. En als eerste werden ze beoordeeld op hun geslachtsdeel.
Alleen dat heeft blijkbaar niet genoeg kijkers om er fophef over te maken.
Ja, nou ja ook wel benen hoor, daar zou ik naar kijken, maar volgens mij moesten ze de afweging wel maken op basis van het geslachtsdeel. Dus toen ging er iemand met 'te hoge' ballen naar huis.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:51 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar was het dan zo opgezet dat ze eerst alleen het geslachtsdeel te zien kregen?
Of kregen ze elkaar naakt te zien waarbij de blik als eerste direct naar het geslachtsdeel gaat?
En je wil zeker ook geen relatie met een omgebouwde kerel? Vuige transfoob dat je bent.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:13 schreef Marsenal het volgende:
Ho shit ik ben lowkey racist omdat ik geen dikke afrikaantjes neuk, shit shit shit
Op zich wel handig, dan krijg je niet dat je al heel veel energie in iemand hebt gestoken om dan te horen dat je ballen te hoog zitten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja, nou ja ook wel benen hoor, daar zou ik naar kijken, maar volgens mij moesten ze de afweging wel maken op basis van het geslachtsdeel. Dus toen ging er iemand met 'te hoge' ballen naar huis.
Nee, bovenlichaam is geheel niet te zien.
Waarom?quote:Op donderdag 17 december 2020 21:45 schreef 01100101 het volgende:
Dan hadden ze iemand anders moeten casten met een wat diversere voorkeur.
Schaamte tot en metquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:07 schreef Twiitch het volgende:
[..]
En je wil zeker ook geen relatie met een omgebouwde kerel? Vuige transfoob dat je bent.
Precies.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dikkerdjes en mocro's uitnodigen om ze af te wijzen, fakking mooi
Natquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:39 schreef Kriegel het volgende:
Volgend jaar iemand die louter op Surinamers met een bierbuik valt. Kijken of er dan daarover gezeken wordt.
Ik bedoel ermee dat ze iemand hadden moeten casten met een diverse voorkeur ipv. een eenzijdige smaak.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:53 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Waarom?
Diversiteit kun je toch niet op zo'n microniveau forceren?
Die show draait om die ene prins en dus zullen de kandidaten aan zijn smaak moeten voldoen.
Als ze nu jaar in jaar uit dezelfde Marvins casten dan dan kun je stellen dat ze erg eenzijdig zijn.
Volgend seizoen hebben ze weer een andere prins met een andere smaak.
Dan geldt hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:11 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee dat ze iemand hadden moeten casten met een diverse voorkeur ipv. een eenzijdige smaak.
Omdat dat laatste nou eenmaal niet goed verkoopt in de huidige tijd. Daarbij is tv nooit een eerlijke weerspiegeling van de werkelijkheid geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:49 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dan geldt hetzelfde.
Waarom zouden ze alleen iemand mogen casten met een diverse smaak en zou er geen plaats zijn voor mensen met een erg specifieke smaak?
En maak je het dan niet erg oppervlakkig?
Nu kan hij misschien wel kiezen uit de blonde gespierde jongen met een gevoel voor humor en de blonde gespierde jongen die erg gevoelig is.
Met zoveel mogelijk diversiteit draait het er misschien alleen maar om of hij gaat voor dragqueen of de neger.
Aflevering 1:quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:11 schreef 01100101 het volgende:
[..]
Ik bedoel ermee dat ze iemand hadden moeten casten met een diverse voorkeur ipv. een eenzijdige smaak.
Wat dacht jij dan? Dat mensen die je vertellen welke woorden je mag gebruiken, welke woorden je moet gebruiken, dat je de dwazen van BLM moet steunen en 126 verschillende al dan niet fluide genderidentiteiten moet erkennen en correct benoemen daar zouden ophouden?quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:28 schreef probeer het volgende:
Ugh. Wat vermoeiend weer. Volgens Koendjbiharie mag men dus geen seksuele voorkeuren hebben, en dien je gewoon alles te neuken wat los en vast zit, dik of dun, harig of geschoren, donker of blank, want anders is het seksueel racisme.
Echt, beter dat die man zichzelf weggooit ofzo.
Nou .. niet moeilijk doen; zeg hem dat hij op kan flikkeren, dan gaat hij daar weer over huilen, en dan negeer je dat figuur. Niemand geeft een fuck om Rocher.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat mensen die je vertellen welke woorden je mag gebruiken, welke woorden je moet gebruiken, dat je de dwazen van BLM moet steunen en 126 verschillende al dan niet fluide genderidentiteiten moet erkennen en correct benoemen daar zouden ophouden?
De grap is dat "het midden" en "de elite" dat wel denkt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan? Dat mensen die je vertellen welke woorden je mag gebruiken, welke woorden je moet gebruiken, dat je de dwazen van BLM moet steunen en 126 verschillende al dan niet fluide genderidentiteiten moet erkennen en correct benoemen daar zouden ophouden?
Wat willen ze dan doen, er een dikke verwijfde nicht tussen zetten die dan de 1e ronde afvalt op uiterlijk en gedrag, zodat we daar weer over kunnen gaan zeiken?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef Mylene het volgende:
“Het is Marvins goed recht om te vallen op een bepaald type mannen, maar een programma van dit kaliber heeft een verantwoordelijkheid niet slechts één type man te laten zien. Welk beeld geeft het immers af wanneer een gay datingprogramma indirect lijkt te zeggen: je mag er zijn, maar wel alleen als je voldoet aan dit (perfecte) plaatje.”
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |