quote:Op woensdag 16 december 2020 19:38 schreef MichaelScott het volgende:
Ongelooflijk dat zo'n seksistisch programma uitgezonden wordt.
Waarom zit er geen enkele heteroseksuele vrouw tussen de kandidaten?
Ja precies dit. Het heeft weinig nut om hele verwijfde donkere homo’s op te nemen in de cast als Marvin zelf aangegeven heeft daar niet op te vallen.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:39 schreef jameshond7 het volgende:
Ja logisch toch dat de cast niet heel divers is? Ze vallen allemaal onder hetzelfde soort type man waar deze Marvin op valt. Of moeten ze perse mensen met een ander postuur of andere kleur of ander gedrag mee laten doen om het divers te laten lijken, wetende dat Marvin toch niet voor ze kiest? Het zal pure tijdverspilling zal zijn en tevens respectloos naar diegene die dan voor niets worden uitgenodigd, omdat Marvin ze toch bij voorbaat geen kans zal geven.
Dit is toch bij iedere vergelijkbare datingshow zo. Als 6je mag je er ook prima zijn, maar zal je niet zo snel voor zo'n programma gecast worden.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:01 schreef Mylene het volgende:
je mag er zijn, maar wel alleen als je voldoet aan dit (perfecte) plaatje.”
Op RTL zag ik laatst zo'n programma 'Naked' oid en dan worden potentiële dates beoordeeld op hun naakte lichaam. En als eerste werden ze beoordeeld op hun geslachtsdeel.quote:
Ik eis herstelbetaling!quote:Op woensdag 16 december 2020 17:11 schreef Filosoofert het volgende:
Kutzooi! Ik heb nog nooit een donkere vriendin gehad, blijkt dat dat dus gewoon ordinair racisme is
Maar was het dan zo opgezet dat ze eerst alleen het geslachtsdeel te zien kregen?quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Op RTL zag ik laatst zo'n programma 'Naked' oid en dan worden potentiële dates beoordeeld op hun naakte lichaam. En als eerste werden ze beoordeeld op hun geslachtsdeel.
Alleen dat heeft blijkbaar niet genoeg kijkers om er fophef over te maken.
Ja, nou ja ook wel benen hoor, daar zou ik naar kijken, maar volgens mij moesten ze de afweging wel maken op basis van het geslachtsdeel. Dus toen ging er iemand met 'te hoge' ballen naar huis.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:51 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar was het dan zo opgezet dat ze eerst alleen het geslachtsdeel te zien kregen?
Of kregen ze elkaar naakt te zien waarbij de blik als eerste direct naar het geslachtsdeel gaat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |