Dat topic had ik even over het hoofd gezien, maar nog eentje zal vast geen kwaad kunnen. Prima ook dat je die Nederlandse variant ook even postquote:Op woensdag 16 december 2020 09:42 schreef Hanca het volgende:
Volgens mij zijn er alleen al afgelopen jaar al minstens 3 van deze topics geweest...
Ik zou zeggen: wacht even tot rond de verkiezingen, dan komen er vaak ook wel Nederlandse testen die hier op lijken, met voor Nederland relevante vraagstukken.
Edit: zie o.a. hier: POL / ~ Political Compass FOK! 2020 ~
En hier een Nederlandse variant: https://www.idrlabs.com/nl/politieke-orientatie/test.php
Niet slecht voor een grijze wolf, broeder. Niet slecht.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:51 schreef Filosoofert het volgende:
[ afbeelding ]
@:dven had je niet gedacht hé
Wist het wel, antifaquote:Op woensdag 16 december 2020 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet slecht voor een grijze wolf, broeder. Niet slecht.
[ afbeelding ]
Nu komt de aap uit de mouwquote:Op woensdag 16 december 2020 10:56 schreef Filosoofert het volgende:
En de Nederlandse test
[ afbeelding ]
Zo'n uitkomst zou ik er alleen uit kunnen halen als ik daar mijn best voor zou doen.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:23 schreef Mikeytt het volgende:
Nederlandse test:
[ afbeelding ]
Amerikaanse test:
[ afbeelding ]
Volgens de test iets rechtser dan ik eigenlijk ben naar mijn idee.
Valt meequote:Op woensdag 16 december 2020 14:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo'n uitkomst zou ik er alleen uit kunnen halen als ik daar mijn best voor zou doen.
Extreem-rechtse koekwous
Snap echt niet hoe mensen veel linkser uitkomenquote:
Gokje: standpunten mbt gratis gezondheidszorg, nivelleren, etc.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe mensen veel linkser uitkomen
Kan daar echt alleen komen als ik expres stem om vrijheden te beperken
Alle huidige samenlevingen perken vrijheden in dus als je voor een redelijk Nederlands model kiest dan houdt dat automatisch in dat je akkoord gaat met het inperken van vrijheden.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Misschien een paar vragen hier vergelijken? Ik ben erg voor vrijheid maar op een andere manier dan jij denk ik.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
Het is eigenlijk meer afstappen van "het recht van de sterkste" wat ik een achterhaald principe vind. Het feit dat regels voor iedereen gelden zonder dat je daar voor moet vechten en het beperken van het uitbaten van mensen komt al snel in de categorie inperken van vrijheden.quote:Op woensdag 16 december 2020 15:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alle huidige samenlevingen perken vrijheden in dus als je voor een redelijk Nederlands model kiest dan houdt dat automatisch in dat je akkoord gaat met het inperken van vrijheden.
Ja dat is dus het Rousseauaanse sociaal contract. "L'homme est né libre et partout il est dans les fers."quote:Op woensdag 16 december 2020 15:17 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Alle huidige samenlevingen perken vrijheden in dus als je voor een redelijk Nederlands model kiest dan houdt dat automatisch in dat je akkoord gaat met het inperken van vrijheden.
Ha, same mindquote:Op woensdag 16 december 2020 10:20 schreef Alfje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een heel erg Amerikaanse test en sommige vragen zijn niet politiek maar ronduit racistisch.
quote:
haha, bijna dan, maar waar is de link naar de nederlandse dan?quote:Op donderdag 17 december 2020 07:33 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Oh kak, zie dat jij de Amerikaanse hebt gedaan. Die doe ik zo wel even
quote:Op donderdag 17 december 2020 14:05 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
haha, bijna dan, maar waar is de link naar de nederlandse dan?
quote:Op woensdag 16 december 2020 09:42 schreef Hanca het volgende:
En hier een Nederlandse variant: https://www.idrlabs.com/nl/politieke-orientatie/test.php
Grappig, ik zit bijna op dezelfde plek.quote:
Exact.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:42 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Grappig, ik zit bijna op dezelfde plek.
[ afbeelding ]
Kan dat gejankzak dat we "rechts" zijn ook eens de deur uit
Ik kom op exact hetzelve punt uit. Verrassend, want ik dacht dat ik rechtser was.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:22 schreef Harvest89 het volgende:
Hier is die van mij:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of daar een up to date versie van is, ik heb ooit wel eens een oudere variant voorbij zien komen daar van.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:03 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Waar staan de Nederlandse politieke partijen als je deze test invult aan de hand van hun verkiezingsprogrammas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |