Mijn kompas in dat topic is opgegeten door het internet zo te zien.quote:
Mooiquote:Op zondag 21 juni 2020 19:44 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
Had mijzelf rechtser verwacht.
Beetje kleurloos wel. Of juist veel kleuren.quote:
Heel veel van het oude topic zijn wegquote:Op zondag 21 juni 2020 21:21 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
Mijn kompas in dat topic is opgegeten door het internet zo te zien.
Afijn, dit is die van mij nu:
[ afbeelding ]
Nou nou nou, 'normaal'...ik vind dat wat twee volwassenen (die beiden instemmen) samen in de slaapkamer doen een zaak is van de overheid!quote:Op maandag 22 juni 2020 08:01 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast is het wel allemaal erg Amerikaans, al die vragen over Seksualiteit die wij als normaal beantwoorden drukken je je gelijk in de linkse hoek. Bovendien zijn sommige vragen wel heel erg zwart wit.
Er is weinig ruimte voor nuance inderdaad en het scheelt natuurlijk enorm wat je referentiekader is als het om subjectieve termen als "te hoog" of "de rijken" gaat, maar goed, het is ook weer geen wetenschappelijke studie.quote:Op maandag 22 juni 2020 08:01 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast is het wel allemaal erg Amerikaans, al die vragen over Seksualiteit die wij als normaal beantwoorden drukken je je gelijk in de linkse hoek. Bovendien zijn sommige vragen wel heel erg zwart wit.
Hoe maakt openheid van bedrijven een monopolie lastiger?quote:Op maandag 22 juni 2020 07:59 schreef raptorix het volgende:
https://www.politicalcompass.org/chart?ec=-2.63&soc=-1.9
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik vermoed dat veel van de vragen waarvan men zal zeggen dat je Libertarisch bent waarschijnlijk geen pure Libertarische waarde zijn, zo zullen veel mensen denken dat Libertariėrs een bedrijfs monopolie prima is. Echter pure Libertariėrs zouden juist in een minder gereguleerde wereld streven naar openheid van bedrijven welke een monopolie een stuk lastiger maken.
Omdat als een bedrijf aangeeft hoe men zijn geld verdient men ook kan zien of dat wel op een "eerlijke" manier gebeurt, doet zo een bedrijf dat nou heel onethisch dan kunnen mensen dus besluiten om een alternatief op te zetten. Dit geldt trouwens niet alleen voor monopolisten maar voor alle bedrijven. Je ziet bijvoorbeeld dat sinds de komst van het internet veel producten in prijs zijn gedaald, omdat het gewoon mogelijk is de inkoopprijzen op te vragen in laten we zeggen een Azie.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:10 schreef speknek het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maakt openheid van bedrijven een monopolie lastiger?
Antwoorden die libertarisch en rechts zijn.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:57 schreef Zwoerd het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat mensen ingevuld hebben die in het paarse kwadrant uitkomen.
Welke partij stem jij dan eigenlijk?quote:Op zondag 21 juni 2020 16:35 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom we wel behoorlijk vrije markt uit. Straks gaan mensen me nog houden voor een D66'er, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
PvdA.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:56 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Welke partij stem jij dan eigenlijk?
Ah, ik schatte je eigenlijk al best wel PvdA-achtig in hahaquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:03 schreef -XOR- het volgende:
[..]
PvdA.
Ik zou verwachten in het Nederlandse politieke landschap op die plek terecht te komen, maar gemapped op de Amerikaanse belevingswereld had ik gedacht behoorlijk aan de linkerkant te vallen.
Ook niet altijd van harte, hoor. Van falend minister en wannabe-Klaver Asscher word ik ook niet bepaald blij.quote:Op donderdag 25 juni 2020 15:23 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Ah, ik schatte je eigenlijk al best wel PvdA-achtig in haha
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |