Dat topic had ik even over het hoofd gezien, maar nog eentje zal vast geen kwaad kunnen. Prima ook dat je die Nederlandse variant ook even postquote:Op woensdag 16 december 2020 09:42 schreef Hanca het volgende:
Volgens mij zijn er alleen al afgelopen jaar al minstens 3 van deze topics geweest...
Ik zou zeggen: wacht even tot rond de verkiezingen, dan komen er vaak ook wel Nederlandse testen die hier op lijken, met voor Nederland relevante vraagstukken.
Edit: zie o.a. hier: POL / ~ Political Compass FOK! 2020 ~
En hier een Nederlandse variant: https://www.idrlabs.com/nl/politieke-orientatie/test.php
Niet slecht voor een grijze wolf, broeder. Niet slecht.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:51 schreef Filosoofert het volgende:
[ afbeelding ]
@:dven had je niet gedacht hé
Wist het wel, antifaquote:Op woensdag 16 december 2020 11:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet slecht voor een grijze wolf, broeder. Niet slecht.
[ afbeelding ]
Nu komt de aap uit de mouwquote:Op woensdag 16 december 2020 10:56 schreef Filosoofert het volgende:
En de Nederlandse test
[ afbeelding ]
Zo'n uitkomst zou ik er alleen uit kunnen halen als ik daar mijn best voor zou doen.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:23 schreef Mikeytt het volgende:
Nederlandse test:
[ afbeelding ]
Amerikaanse test:
[ afbeelding ]
Volgens de test iets rechtser dan ik eigenlijk ben naar mijn idee.
Valt meequote:Op woensdag 16 december 2020 14:37 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zo'n uitkomst zou ik er alleen uit kunnen halen als ik daar mijn best voor zou doen.
Extreem-rechtse koekwous
Snap echt niet hoe mensen veel linkser uitkomenquote:
Gokje: standpunten mbt gratis gezondheidszorg, nivelleren, etc.quote:Op woensdag 16 december 2020 14:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Snap echt niet hoe mensen veel linkser uitkomen
Kan daar echt alleen komen als ik expres stem om vrijheden te beperken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |