SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van deze maand:
De aankomende grote releases met datum
Immortals Fenyx Rising 03-12-2020
Ratchet & Clank: Rift Apart 2020/2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
dat dus ^quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:48 schreef Jimbo het volgende:
Trouwens boys (en girls)
Ik zat te denken, ondanks dat wij als gamers wel gewend zijn aan alleen zijn en weinig mensen zien is die lockdown wel kut natuurlijk. Sommige van jullie (en natuurlijk kunnen dit ook de lurkers zijn hier) zullen het vervelend vinden dat ze misschien niemand kunnen zien of spreken en zich kut of alleen voelen.
Hierbij het aanbod, en ik hoop dat veel andere mij hier in volgen om mij gerust op Xbox of PSN toe te voegen zodat je iemand hebt om mee te gamen. Het is misschien niet veel maar wie weet kan je dat net vermaken om even niet eraan te denken dat thuiszitten kut is of vind je het gewoon gezellig wat dingen dood te maken samen.
Ik ben tot kerst alleen niet heel veel online maar kan vast wat tijd maken savond. Na kerst heb ik iig genoeg tijd.
Anyhow, het aanbod staat, nogmaals ik hoop dat anderen hier zich hier ook voor aanmelden dat iig iedereen iemand heeft om samen mee te gamen in plaats van een beetje thuis te zitten en in een hoekje te gaan zitten krassen
Had ik al eens gezegd dat je een sympathieke vent bent Jim? Bij dezequote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat je een sympathieke vent bent Jim? Bij deze
Lol, ik vroeg me al af.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:21 schreef Drankster het volgende:
FOK! PS4 Among Us discord when?
Edit: als de game uit is op PS4 lol
Hij is zelf eenzaam maar doet alsof het liefdadigheid is. Trap er niet in.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat je een sympathieke vent bent Jim? Bij deze
Oke bedankt zure harryquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hij is zelf eenzaam maar doet alsof het liefdadigheid is. Trap er niet in.
Hij komt later vandaag op de Switch en zit in GamePass bij Microsoft. Playstation zal wel snel volgen hopelijk.quote:
Spijt komt altijd laterquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zegt de man die 100 games koopt bij launch en klaagt dat ie nog geen spel heeft uitgespeeld
blas mir doch einquote:
Ik kan er nog steeds met de pet niet bij dat ze niks geleerd hebben van het Fallout 76 en Anthem debacle...quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:07 schreef Scrummie het volgende:
https://www.gamesradar.co(...)eputation-says-cdpr/
link? Dat meen je niet toch?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
TT mag trouwens wel weer gewijzigd worden, omdat onderhand zo'n beetje alles weer open gaat, want honderdduizend uitzonderingen
Zie COR.
Ik zit een transcript door te lezen van die shareholdersmeeting call maar het komt er in het kort op neer volgens mij dat uitstellen naar volgend jaar geen optie was blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds met de pet niet bij dat ze niks geleerd hebben van het Fallout 76 en Anthem debacle...
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1172 Een beetje stout? Meer een beetje domquote:
Het is wel duidelijk dat het kostte wat kost persé voor de feestdagen in de winkels moest liggen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit een transcript door te lezen van die shareholdersmeeting call maar het komt er in het kort op neer volgens mij dat uitstellen naar volgend jaar geen optie was blijkbaar.
Nou stoor ik me er niet echt aan tijdens het spelen, maar de AI van NPC's zien ze ook als bug en gaan ze ook wel fixen. Ik denk dat er uiteindelijk wel een prima game (wat ik het nu al vind) voor iedereen uit gaat komen.
(en idd, de maatregelen zijn wederom te slap.)
raar wel gezien er specifiek is aangegeven dat als je primaire verkoop niet binnen de winkels vallen die wél open mogen je gewoon gezeik krijgtquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1172 Een beetje stout? Meer een beetje dom
Hema was vandaag al open.
Net als tal van tuincentra, want ze verkopen ook hondenbrokken.
Niet essentiële winkels mogen ook open al hun assortiment voor 30 procent uit essentiële goederen bestaat, Wibra gaat morgen open, Action waarschijnlijk ook.
Etcetera, etcetera
Ik heb TLOU2 op PS4 gespeeld en had werkelijk waar nergens last van. En t was niet eens een PS4 Pro.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
TLOU II is weer goedkoop te krijgen, BCC en Wehkamp (27 euro). Had 'm bijna gekocht, maar toch even niet. Backlog > TLOUII. Sowieso een game die beter op PS5 te spelen is.
Jawel. Vond er op een gegeven moment echter weinig aan. Ik bene cht zo'n OCD figuur die dan ineens alle vraagtekens wil doen, en het werden er zoveel dat t verhaal maar niet opschoot en ik echt alle interesse verloor. Bovendien vond ik de besturing (en t karakter van de hoofdpersoon) veel te stug.quote:
Mja, die schade is natuurlijk zo grroot vanwege de enorme hype die er vooraf voor ontstond. Ook gezien het succes van The Witcher. De verwachtingen waren torenhoog, ze lieten super mooie dingen zien steeds, beloftes werden gemaakt en het stapelde maar op.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat het kostte wat kost persé voor de feestdagen in de winkels moest liggen.
En dat ze het uiteindelijk prima zullen fixen staat buiten kijf.
Maar reputatieschade is onbetaalbaar.
Nice. Moet wat rekenmachientjes kopen bij de action.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1172 Een beetje stout? Meer een beetje dom
Hema was vandaag al open.
Net als tal van tuincentra, want ze verkopen ook hondenbrokken.
Niet essentiële winkels mogen ook open al hun assortiment voor 30 procent uit essentiële goederen bestaat, Wibra gaat morgen open, Action waarschijnlijk ook.
Etcetera, etcetera
Bevestigd, ze gaan idd openquote:Op woensdag 16 december 2020 10:13 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Nice. Moet wat rekenmachientjes kopen bij de action.
IKEA is de volgende denk ik, die waren ook aan het lobbyen bij het ministerie. Wát een flopshow.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bevestigd, ze gaan idd open![]()
https://www.ad.nl/koken-e(...)s-lockdown~a5c5bd65/
Kutquote:Op woensdag 16 december 2020 10:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bevestigd, ze gaan idd open![]()
https://www.ad.nl/koken-e(...)s-lockdown~a5c5bd65/
Deze hele situatie zou bloedserieus moeten zijn, maar in werkelijkheid is het om je bescheurenquote:Op woensdag 16 december 2020 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
IKEA is de volgende denk ik, die waren ook aan het lobbyen bij het ministerie. Wát een flopshow.
Het verhaal? Je weet niet of je die rooie wil, of die brunette. Oh, en je bent op zoek naar Siri terwijl er oorlog is tussen twee steden.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:01 schreef Ang3l het volgende:
Alleen heb ook geen diee meer wat t verhaal wasWeet nog wel dat ik bij Skellige zat ergens.
Mensen die niet voor Triss gaan, kan ik niet serieus nemen.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verhaal? Je weet niet of je die rooie wil, of die brunette. Oh, en je bent op zoek naar Siri terwijl er oorlog is tussen twee steden.
En er vliegen wat lijken rond in de lucht die een beetje vervelend doen.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verhaal? Je weet niet of je die rooie wil, of die brunette. Oh, en je bent op zoek naar Siri terwijl er oorlog is tussen twee steden.
Als dat t enige verhaal is, snap ik meteen dat ik afgehaakt benquote:Op woensdag 16 december 2020 10:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het verhaal? Je weet niet of je die rooie wil, of die brunette.
Als Siri (HEY SIRI!) heeb ik al een x gespeeld, dat weet ik nog wel.quote:Oh, en je bent op zoek naar Siri terwijl er oorlog is tussen twee steden.
Dat kan dus niet. Want ze mogen alleen de essentiele goederen verkopen en de rest wordt afgeschermd en uit de kassa gehaald.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:13 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
Nice. Moet wat rekenmachientjes kopen bij de action.
Ik wilde voor Dandelion gaan, maar dat ging nietquote:Op woensdag 16 december 2020 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet voor Triss gaan, kan ik niet serieus nemen.
Enigszins jammer dat alle sexscenes hetzelfde zijn.
Jullie maken het niet veel interessanterquote:Op woensdag 16 december 2020 10:29 schreef Blackst4r het volgende:
[..]
En er vliegen wat lijken rond in de lucht die een beetje vervelend doen.
Kan vast in de pc-mods.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wilde voor Dandelion gaan, maar dat ging niet
Het verhaal is dat er meerdere groepen zijn die Siri willen hebben om te gebruiken voor hun eigen plannen. Jij als stiefpapa wilt haar redden. Dan kom je er achter dat ze tegenwoordig volwassen is en haar eigen beslissingen wil maken. Afhankelijk van de band die je met haar opbouwt in de loop van het spel, maakt ze een keuze aan het einde.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jullie maken het niet veel interessanter
Kortom: geen verhaal, alleen welk wijf ik wil neuken?
Ik stop m weer terug in de la
Huehuequote:
Yennefer zonder twijfel.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die niet voor Triss gaan, kan ik niet serieus nemen.
Enigszins jammer dat alle sexscenes hetzelfde zijn.
Je kan gewoon het spel pauzeren steeds en dan het filmpje weer verder kijken. Dat gaat niet van de tijd af.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Kennypowers ,
Help me, hoe haal ik die White Rider trophy?
Die gozer in het filmpje gaat random van hot naar her.
Wist niet dat pauze kon. Het is me nu gelukt. Dank jequote:Op woensdag 16 december 2020 10:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je kan gewoon het spel pauzeren steeds en dan het filmpje weer verder kijken. Dat gaat niet van de tijd af.
Als je het goed doet dan krijg je slaven op dezelfde locaties als in dat filmpje.
Als het mislukt dan moet je 2x time advancen (tot het weer dag is) zodat alles respawnt.
En ik deed iedereen headshotten met pijlen in plaats van ze aanvallen met dat beest.
Maar het is wel irritant.
Heb bijna de eerste DLC uit (nog niet de time trial).
Ben het wel zat maar de missies zijn gelukkig vrij kort.
5 warchiefs en 20 captains doden in 40 minutenquote:Op woensdag 16 december 2020 11:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist niet dat pauze kon. Het is me nu gelukt. Dank je
Wat houdt die moeilijkste trophy in? Dat je die test moet doen. Maar 0,3% zie ik.
Hmm, succes. Klinkt behoorlijk pittig. Ik neem aan dat het moet door ze allemaal te branden en van plek naar plek gaan om ze in een keer te laten ontploffen dan.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:33 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
5 warchiefs en 20 captains doden in 40 minuten
en wat andere eisen (10 kills met monsters, 13k punten)
Nee het is een aparte game mode en de tijd begint meteen te lopen. Dus je kan niks voorbereiden.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, succes. Klinkt behoorlijk pittig. Ik neem aan dat het moet door ze allemaal te branden en van plek naar plek gaan om ze in een keer te laten ontploffen dan.
Jaquote:Op woensdag 16 december 2020 10:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan vast in de pc-mods.
Het verbaasde mij dat Dandelion zo'n ladies man was. Hij komt echt extreem gay over.
Ik heb er laatst specifiek steam voor geinstalleerd, vanwege DND interesse.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu ik Shadow of Mordor Plat heb, ga ik eindelijk maar eens Baldur's Gate spelen. Zijn 3 games geloof ik op de disc, dus ik denk dat ik er wel een tijdje mee bezig ben.
OEF.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Nee het is een aparte game mode en de tijd begint meteen te lopen. Dus je kan niks voorbereiden.
Online zeggen ze allemaal dat Siri bi is, omdat je de mogelijkheid hebt als je als haar speelt om een opmerking te maken over de aantrekkelijkheid van vrouwen.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
JaDat had ik dus ook.
Maar eey, Prject is een Poolse firma he
Ik had geen representatie verwachtt.
Toevallig wergens op een filmsite nu de discussie over wanneer ik repesentatie zou willen zien en moet dat dan overalquote:Op woensdag 16 december 2020 11:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Online zeggen ze allemaal dat Siri bi is, omdat je de mogelijkheid hebt als je als haar speelt om een opmerking te maken over de aantrekkelijkheid van vrouwen.
Ik ben nu net aan het kijken of de ps4 of ik er iets van snap, want werkt met 2.0 regels. Wel even wennen.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb er laatst specifiek steam voor geinstalleerd, vanwege DND interesse.
Maar toen zag ik dat ie niet gratis was ( krent! ) en dat ie qua graphics wel heel erg verouderd was.
Ik twijfel nog steeds.
Ik word altijd zo moe van mensen die in alles moeten zien dat ze bestaan. Wat een tergende onzekerheid. Ik heb de afgelopen maand op youtube (want kijk geen tv) geen enkele reclame gezien waar geen neger in zat. Dat is best raar als je kijkt naar Nederland en haar demografie.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toevallig wergens op een filmsite nu de discussie over wanneer ik repesentatie zou willen zien en moet dat dan overalIn t geval van the witcher? Neuh. Interesseert me niet zo. Siri mag van mijn part elke stok leberen die ze maar tegen komt.
Maar ik merk wel dat ik vooral veel minder heb met de hoofdrolspeler Geralt, omdat t zo'n stugge lompe zak is. En dat terwijl ik de Netflix serie weer erg leuk vond. Maar ook daar eigenlijk niet vanwege Geralt.
Wacht, wat? Is BG1 er ook voor de PS4?quote:Op woensdag 16 december 2020 11:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben nu net aan het kijken of de ps4 of ik er iets van snap, want werkt met 2.0 regels. Wel even wennen.
Probleem is altijd met zulke games dat je normaal met de muis en toetsenbord speelt, en de controller enorm anders is. Ik probeer nu al minutenlang te vinden waar ik alles op het scherm kan krijgen. Er valt vanalles af
Maar inderdaad enorm lelijk grafisch gezien.
[..]
Ik kon er meer mee dan met t spelquote:Ik word altijd zo moe van mensen die in alles moeten zien dat ze bestaan. Wat een tergende onzekerheid. Ik heb de afgelopen maand op youtube (want kijk geen tv) geen enkele reclame gezien waar geen neger in zat. Dat is best raar als je kijkt naar Nederland en haar demografie.
Ik vond de Witcher serie juist belachelijk, op Geralt na.
1, SOD en 2 allemaal op dezelfde disc. Heb de luxe versie gekocht toen van 100 ekkies ofzo. Zelfde als Neverwinter Nights.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht, wat? Is BG1 er ook voor de PS4?
[..]
Ik kon er meer mee dan met t spel
Nog een reden waarom ik twijfel over Cyberpunk.
Maar goed, al die crap die er nu over naar buiten komt maakt sowieso dat ik t pas ga halen als ik een PS5 heb en een nieuwe TV.
Volgens mij heb ik zo'n gratis MMORPG gedaan op de PS4, die ook D&D was. Maar dat was voordat ik zelf D&D ging spelenquote:Op woensdag 16 december 2020 12:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1, SOD en 2 allemaal op dezelfde disc. Heb de luxe versie gekocht toen van 100 ekkies ofzo. Zelfde als Neverwinter Nights.
Neverwinter?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik zo'n gratis MMORPG gedaan op de PS4, die ook D&D was. Maar dat was voordat ik zelf D&D ging spelendus had t nog niet echt door.
Ja volgens mij welquote:
GT7, que?quote:Op woensdag 16 december 2020 12:52 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Wachten op de complete edition van Cyberpunk en Gran Turismo 7 eerder gespeeld hebben. Dat had ik een maand geleden niet voor mogelijk gehouden.
Ooh, da’s een half jaar eerder he! Leuk!quote:Op woensdag 16 december 2020 19:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gran Turismo 7 schijnt in de eerste helft van 2021 uit te komen.
Maar ja ze stellen Gran Turismo altijd uit....quote:Op woensdag 16 december 2020 19:32 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Ooh, da’s een half jaar eerder he! Leuk!
Zou volgende week €40,- worden voor de PS5 bij de Intertoys....quote:Op woensdag 16 december 2020 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
Dacht ik straks 'ach weet je wat, ik koop Watch Dogs Legion wel nu in de sale voor 45 euro, want ik heb geen zin om tot de Kerstsales te wachten, en er zullen toch vast geen PS5 games in de sale komen'.
Is die weer de oude prijs sinds 2 dagen![]()
Oh ja da's waar ook.quote:Op woensdag 16 december 2020 19:44 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zou volgende week €40,- worden voor de PS5 bij de Intertoys....
Racistquote:Op woensdag 16 december 2020 19:47 schreef KennyPowers het volgende:
Die tweede DLC is kut. Tyfus elf.
ubisoft moet je nooit meer dan €20 aan uitgeven johquote:Op woensdag 16 december 2020 19:43 schreef StateOfMind het volgende:
Dacht ik straks 'ach weet je wat, ik koop Watch Dogs Legion wel nu in de sale voor 45 euro, want ik heb geen zin om tot de Kerstsales te wachten, en er zullen toch vast geen PS5 games in de sale komen'.
Is die weer de oude prijs sinds 2 dagen![]()
Te laat.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ubisoft moet je nooit meer dan €20 aan uitgeven joh
Ghost of Tsushima?quote:Op woensdag 16 december 2020 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Over Valhalla hoor ik alleen hoe ontiegelijk lang, saai en repetitief de game is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
quote:Op woensdag 16 december 2020 20:40 schreef KennyPowers het volgende:
Nou joepieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
Nou joepieLekker bezig maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nou joepieLeuk hoor een KUTGAME tegen je zin in spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
Nou joepieGratuliere!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Ik hoor daar niets over, maar speel die game dan ook zelf al meer dan zestig uur met veel plezier.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Over Valhalla hoor ik alleen hoe ontiegelijk lang, saai en repetitief de game is.
Jij hebt vast veel tijdquote:Op woensdag 16 december 2020 12:52 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Wachten op de complete edition van Cyberpunk en Gran Turismo 7 eerder gespeeld hebben. Dat had ik een maand geleden niet voor mogelijk gehouden.
Ik heb vandaag beduidend minder last van mijn hand, dus hopelijk kan ik morgen weer spelen.quote:Op woensdag 16 december 2020 21:20 schreef DKUp het volgende:
Valhalla heeft nu Dualsense Adaptive trigger GENOT met pijl en boog
Laat dit een voorbeeld zijn voor andere landen!quote:Op woensdag 16 december 2020 22:23 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
De Britse regering gaat misschien iets doen aan de scalpers.
https://edm.parliament.uk/early-day-motion/57862
Benieuwd wat daar van komt.
heb jij eigenlijk niet meer last nu je harder die shit in moet drukken op de triggers?quote:Op woensdag 16 december 2020 22:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb vandaag beduidend minder last van mijn hand, dus hopelijk kan ik morgen weer spelen.
Van de week heeft Valhalla een grote update gehad las ik.
Dat zal dan in die update gezeten hebben denk ik.
Het kunnen natuurlijk ook boze politiekers zijn die toch echt nog voor kerst een PS5 willen voor hun kinderen.quote:Op woensdag 16 december 2020 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat dit een voorbeeld zijn voor andere landen!
rustig von pikkensteijnquote:Op woensdag 16 december 2020 23:20 schreef KennyPowers het volgende:
invulnerable to combat
invulnerable to ranged
invulnerable to stealth
ja krijg de pestpokke
Dat denk ik wel ja. Nooit bij stil gestaan eigenlijkquote:Op woensdag 16 december 2020 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk niet meer last nu je harder die shit in moet drukken op de triggers?
Behalve als je in het dagelijkse leven pakketbezorger bent, denk ikquote:Op donderdag 17 december 2020 06:40 schreef Pap89 het volgende:
Bezig met Death Stranding.
Als je eenmaal in de mood zot, is het echt een heerlijk spel. Een bijna niet te volgen verhaal, maar echt wel heel boeiend.
Na een lange dag werken perfect om te “chillen”
De sfeer is heerlijk, zo desolaat.quote:Op donderdag 17 december 2020 06:40 schreef Pap89 het volgende:
Als je eenmaal in de mood zot, is het echt een heerlijk spel. Een bijna niet te volgen verhaal, maar echt wel heel boeiend.
Succes!quote:Op donderdag 17 december 2020 08:53 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Er worden vandaag weer PS5's verwacht. Amazon gaat er in de loop van de dag weer aanbieden. Op de site van intertoys veranderd de prijs heel de tijd van 499 euro naar onbekend en weer terug, dus daar is blijkbaar ook iets aan de gang. Hopen dat er genoeg digital editions bij zijn, ik wil er ene.
Nog nooit heb ik zoveel moeite gehad om 400 euro uit te geven.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 23:24 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Het kunnen natuurlijk ook boze politiekers zijn die toch echt nog voor kerst een PS5 willen voor hun kinderen.
Dus laten ze die nog snel in beslag nemen.
Jij wil de digital edition hebben?quote:Op donderdag 17 december 2020 08:58 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Nog nooit heb ik zoveel moeite gehad om 400 euro uit te geven.![]()
Jullie mogen ons (de mensen die nog een ps5 zoeken) altijd helpen door er 1 te kopen voor het geval het ons niet lukt. Alle hulp is welkom.
ah checkquote:Op donderdag 17 december 2020 08:53 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Er worden vandaag weer PS5's verwacht. Amazon gaat er in de loop van de dag weer aanbieden. Op de site van intertoys veranderd de prijs heel de tijd van 499 euro naar onbekend en weer terug, dus daar is blijkbaar ook iets aan de gang. Hopen dat er genoeg digital editions bij zijn, ik wil er ene.
Die ga ik ook binnenkort weer spelen, heb hem met release gespeeld en vond het heel tof maar was toen eigenlijk bezig met andere games. Zal op m'n nieuwe TV echt prachtig moeten zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 06:40 schreef Pap89 het volgende:
Nou joepieHet harde leven van een trophyhunter: games moeten spelen tot ze je neus uit komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ditquote:Op woensdag 16 december 2020 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat dit een voorbeeld zijn voor andere landen!
Ik zit zeker klaar om er ene te kopen, maar het wil me al de hele maand niet lukken, altijd te laat.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:21 schreef wolfrolf het volgende:
Maar @:Rolstoelvandaal mocht bol ook weer leveren vandaag, rond 11 uur paraat zitten dan gok ik.
De website van intertoys is dramatisch.
Het erge is dat ik hem alleen gekocht had omdat eind deze maand de servers offline gaan (dus plat niet meer haalbaar), dus nu of nooit (of tot er een remaster komt).quote:Op donderdag 17 december 2020 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het harde leven van een trophyhunter: games moeten spelen tot ze je neus uit komen
Ik had het gelukkig bij release al gehaald, een van de weinige games die me wel leuk leek om te plattenquote:Op donderdag 17 december 2020 09:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het erge is dat ik hem alleen gekocht had omdat eind deze maand de servers offline gaan (dus plat niet meer haalbaar), dus nu of nooit (of tot er een remaster komt).
Op zich niet de ergste plat die ik heb moeten doen, maar ik ga zeker nooit Shadow of War spelen.
quote:Op donderdag 17 december 2020 09:17 schreef KennyPowers het volgende:
Nioh 2 DLC ‘The First Samurai’ launch trailer
The third and final major add-on.
Zie PMquote:Op donderdag 17 december 2020 09:22 schreef KennyPowers het volgende:
Ik had gisteren (ok, na middernacht) 1999 ingevuld, klopt dat niet?![]()
@:stateofmind
Of ik heb verkeerd de antwoorden gelezen
Helaas veel van hetzelfde als je de plat wilt halen.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had het gelukkig bij release al gehaald, een van de weinige games die me wel leuk leek om te platten
Zeker die trofee waarbij je zo'n orc steeds moet helpen om te promoveren
Toevallig net gelezenquote:Op donderdag 17 december 2020 09:40 schreef Pheno het volgende:
Nou, DOTY (Disappointment of the Year): Cyberpunk 2077
Tja met zulke reviewers heb je geen vijanden nodigquote:Op donderdag 17 december 2020 09:55 schreef Pheno het volgende:
Zo veel hype opbouwen en dan mensen naaien door reviewers geen console-versie te geven voor release zodat ze niet weten dat het "it's a trap" is.
*stil
*mooi
ACG heeft ook de reviewcode geweigerd.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Tja met zulke reviewers heb je geen vijanden nodig
[ twitter ]
[ twitter ]
Skillup wachtte met zijn review tot het wel mocht. Maar die is ook minder afhankelijk van snelle kliks.
Het probleem zijn ook sommige reviewers. En ik ga niet eens zeggen dat ik goed ben, ik doe dit voor de hobby en kalk mijn mening neer als gamer, niet als iemand die er zijn brood mee moet verdienen en dus afhankelijk is van het krijgen van reviewcopies. Maar de "pro's" gaan er vaak van uit dat alles later gefixt wordt of zo. Sorry, maar ik koop NU iets en dan wil ik er NU van genieten. Niet na een half jaar uit de kast trekken en 80GB aan patches downloaden om het speelbaar te krijgen.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:59 schreef KennyPowers het volgende:
Skillup wachtte met zijn review tot het wel mocht (eigen beelden gebruiken). Maar die is ook minder afhankelijk van snelle kliks.
ACh, dat valt reuze mee joh. Als straks alles een beetje bijgepatched is, en de grote storm is gaan liggen kan het snel gaan.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:00 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, CD Project Red kan het imago wat ze hadden opgebouwd met The Witcher nu ook door de plee spoelen. Dat zal ze leren.
Speel hem over een jaar, met NextGen patch, als ie stabiel is en alle bugs er uit zijn en dan heb je een geweldige ervaring. Want dat is het, als je door alle technische shit heen kan kijken zit er een geweldige ervaring achter.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ACh, dat valt reuze mee joh. Als straks alles een beetje bijgepatched is, en de grote storm is gaan liggen kan het snel gaan.
Zo zat The Witcher 3 ook vol met bugs bij release begreep ik, en is volgens velen de beste game ooit. No Man's Sky krijgt in 2020 awards en hebben het ook weten om te draaien van 'slechtste studio aller tijden' naar een billboard door fans vlak bij hun kantoor als bedankje.
Moet wel zeggen dat ik teveel negativiteit heb gelezen. Even geen zin om te spelen meer, terwijl ik me echt opperbest vermaakte begin van de week. Hopelijk duurt de next gen patch geen jaar.
Klopt ja. En ik blijf zeggen; de uren die ik er tot nu toe in heb zitten echt bijzonder weinig gemerkt van bugs. Wel de niet aanwezige AI opgemerkt van rondlopende NPC's enzo.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Speel hem over een jaar, met NextGen patch, als ie stabiel is en alle bugs er uit zijn en dan heb je een geweldige ervaring. Want dat is het, als je door alle technische shit heen kan kijken zit er een geweldige ervaring achter.
Klopt. Maar de vraag is waarom we een jaar moeten wachten na release? Had de game uitgesteld? Want blijkbaar zijn de aandelen ook nu hard naar beneden gegaan door een buggy release. Dus je maakt die wallstreet-gasten nooit blijquote:Op donderdag 17 december 2020 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Speel hem over een jaar, met NextGen patch, als ie stabiel is en alle bugs er uit zijn en dan heb je een geweldige ervaring. Want dat is het, als je door alle technische shit heen kan kijken zit er een geweldige ervaring achter.
wat moet je doen dan in die gamequote:Op donderdag 17 december 2020 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Two Point Hospital is op PS4 voor 19,99 in de aanbieding. Geen geweldig diepzinnige game, maar wel een ontzettend leuke game (in feite een remaster van theme hospital van vroeger, zelfde makers ook) waarbij de tijd voorbij vliegt.
Ziekenhuisje runnen.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat moet je doen dan in die game
Een ziekenhuis bouwen en runnen.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat moet je doen dan in die game
Is gemaakt voor pc. Hoe is de besturing op ps4?quote:Op donderdag 17 december 2020 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Two Point Hospital is op PS4 voor 19,99 in de aanbieding. Geen geweldig diepzinnige game, maar wel een ontzettend leuke game (in feite een remaster van theme hospital van vroeger, zelfde makers ook) waarbij de tijd voorbij vliegt.
Ja daar begin ik niet aan.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Maar, Valhalla kun je zo lineair spelen als je wil. Gewoon missie accepteren, quest line volgen en de volgende missie accepteren. Snap de afkeur niet zo omdat het toevallig open world is. Negeer de vraagtekens en andere icoontjes gewoon. Volgens mij kun je ze zelfs helemaal uitzetten als je geen interesse hebt.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja daar begin ik niet aan.
Zo heb ik Ghost of Tsushima ook na een week toen niet meer aangeraakt.
Komt gewoon puur door die onzin 'alle games moeten (semi)- open world zijn' hype.
Juist omdat ze het open world maken zijn de zaken die je kunt doen in die wereld constant hetzelfde en repetitief.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar, Valhalla kun je zo lineair spelen als je wil. Gewoon missie accepteren, quest line volgen en de volgende missie accepteren. Snap de afkeur niet zo omdat het toevallig open world is. Negeer de vraagtekens en andere icoontjes gewoon. Volgens mij kun je ze zelfs helemaal uitzetten als je geen interesse hebt.
Zelfde was inderdaad bij The Witcher 3, nu zijn meer mensen zuur omdat ze mega hyped waren over Cyberpunk en dat het nu net tijdens console wisseling valt.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ACh, dat valt reuze mee joh. Als straks alles een beetje bijgepatched is, en de grote storm is gaan liggen kan het snel gaan.
Zo zat The Witcher 3 ook vol met bugs bij release begreep ik, en is volgens velen de beste game ooit. No Man's Sky krijgt in 2020 awards en hebben het ook weten om te draaien van 'slechtste studio aller tijden' naar een billboard door fans vlak bij hun kantoor als bedankje.
Moet wel zeggen dat ik teveel negativiteit heb gelezen. Even geen zin om te spelen meer, terwijl ik me echt opperbest vermaakte begin van de week. Hopelijk duurt de next gen patch geen jaar.
En dat ze bewust de consoleversies niet voor release hebben laten reviewen omdat ze wisten dat het kut was helpt denk ik ook niet meequote:Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelfde was inderdaad bij The Witcher 3, nu zijn meer mensen zuur omdat ze mega hyped waren over Cyberpunk en dat het nu net tijdens console wisseling valt.
Dat was niet handig nee.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat ze bewust de consoleversies niet voor release hebben laten reviewen omdat ze wisten dat het kut was helpt denk ik ook niet mee
Ik zal een poging wagen en dan al die zooi negeren, maar heb ook nog Origins en Odyssey in mijn backlog.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef Pheno het volgende:
En toch vind ik Valhall wel leuk. Blijf er toch naar terug grijpen. Misschien omdat ik niet als een malle alles achter elkaar wil doen, dan valt het repetitieve wel mee. En bij Ubisoft leer je al snel af om alle icoontjes te willen doen
Heb hetzelfde, Valhalla en GoT beide voor de volle mep gekocht maar heb er de kracht niet voor momenteelquote:Op donderdag 17 december 2020 10:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal een poging wagen en dan al die zooi negeren, maar heb ook nog Origins en Odyssey in mijn backlog.
Desalniettemin ben ik openworld moe.
En ik vind het al lastig om vanmiddag om 18:00 €150 te gaan betalen voor Persona 5 & Shadow of the Colossus soundtracks op vinyl.quote:
Doe gelijk Death Stranding vinyl soundtrack.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
En ik vind het al lastig om vanmiddag om 18:00 €150 te gaan betalen voor Persona 5 & Shadow of the Colossus soundtracks op vinyl.![]()
https://www.iam8bit.com/products/persona-5-vinyl-soundtrack
https://www.iam8bit.com/c(...)xlp-vinyl-soundtrack
Koopje, mijn Japans toilet die gisteren is geïnstalleerd was duurderquote:
NieR: Automata & NieR: Gestalt & Replicant heb ik al op vinyl. Heb de 4x LP boxset.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe gelijk Death Stranding vinyl soundtrack.
En .. Nier
Maar dat is me dan ook een lekkere kont!quote:Op donderdag 17 december 2020 11:26 schreef KennyPowers het volgende:
Ongeveer een cent per polygon
[ afbeelding ]
Maar, in Japan zitten ze toch altijd op de grond.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koopje, mijn Japans toilet die gisteren is geïnstalleerd was duurder
@Rolstoelvandaalquote:Op donderdag 17 december 2020 11:13 schreef Dopekoe het volgende:
Ik lees op meer en meer plekken dat er vandaag een voorraad PS5 aankomt bij verschillende shops....
Bij mij staan intertoys, amazon, bol.com, coolblue en mediamarkt al open
Dat laatste is ook wel het grootste probleem volgens mij. Als ze ervoor gekozen alleen voor PC + next gen te releasen was een deel van de shitstorm gewoon weg gevallen. Nu hebben PC + next gen gewoon last van de last gen issues.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelfde was inderdaad bij The Witcher 3, nu zijn meer mensen zuur omdat ze mega hyped waren over Cyberpunk en dat het nu net tijdens console wisseling valt.
Dat had ik zo'n 2 uur eerder hier al gemeld, maar toch bedankt om aan me te denken.quote:
Lekker spelen toch. Eerst even afwachten totdat het een fatsoenlijke prijs heeft.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:39 schreef hjansen82 het volgende:
800 euro voor een PS5. pfff. Ik ben voor de PS4 pro gegaan deze lockdown.
Ik zat al te zoeken naar een autorefresher die ook updates kon lezen enzo maar niets gevonden, dus zit ook te F5'en iddquote:Op donderdag 17 december 2020 11:47 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat had ik zo'n 2 uur eerder hier al gemeld, maar toch bedankt om aan me te denken.![]()
Ik ben al uren als een zot aan het f5'en. Maar gaat vast weer niet lukken.
Thanks!quote:Op donderdag 17 december 2020 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
Succes @:rolstoelvandaal en @:Dopekoe
Snap ik wel! Meer dan genoeg waanzinnige games in meer dan vette kwaliteit te spelen voor bodemprijzen.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:39 schreef hjansen82 het volgende:
800 euro voor een PS5. pfff. Ik ben voor de PS4 pro gegaan deze lockdown.
Een mens kan 3 weken zonder etenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:58 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Thanks!
Hopelijk gebeurd er snel iets want ik heb honger en moet eten maken.![]()
ik zal voor je duimen kerelquote:Op donderdag 17 december 2020 11:58 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Thanks!
Dankquote:Op donderdag 17 december 2020 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
Succes @:rolstoelvandaal en @:Dopekoe
Ik heb laat ontbeten, want Office 365 gebruikers problemenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:58 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Thanks!
Eerlijk waar, ik heb er de tijd niet voor. Maar ik gun jullie van ganser harte die console.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dank
Als jullie er 1 op de kop kunnen tikken en hem aan 1 van ons wil verkopen voor het ankoopbedrag, dan ben ik daar ook voor in
Ik al om half 7, altijd vroeg op.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb laat ontbeten, want Office 365 gebruikers problemen
Als de launch dan weer zo'n rotzooi is weet ik niet of dat veel zin heeftquote:Op donderdag 17 december 2020 12:02 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Met de PS6 over x aantal jaren kunnen we beter een groepsaankoop doen.
Ik zie het nog wel gebeuren dat er helemaal geen ps6 meer komt, maae dat alles 4k streaming is.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:02 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Voor de PS6 sta ik tegen die tijd op het allereerste moment dat je een preorder kunt plaatsen bij de Gamemania (50 euro aanbetalen, dat is te overzien) op de stoep.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als de launch dan weer zo'n rotzooi is weet ik niet of dat veel zin heeft
quote:Op donderdag 17 december 2020 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat er helemaal geen ps6 meer komt, maae dat alles 4k 16k streaming is.
Ik begin alvast met sparen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:02 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik al om half 7, altijd vroeg op.
Dat is dus helemaal geen garantie. Ik had ook een preorder tot ik een maand voor release met een simpele email geïnformeerd werd dat ze niet genoeg aangeleverd kregen om alle orders te vullen en ik dus jammer genoeg bij de groep bestellingen zat die geannuleerd werden.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor de PS6 sta ik tegen die tijd op het allereerste moment dat je een preorder kunt plaatsen bij de Gamemania (50 euro aanbetalen, dat is te overzien) op de stoep.
Dat kon voor de PS5 al sinds september/oktober 2019 al.
Ik zet ze vast op Marktplaatsquote:Op donderdag 17 december 2020 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begin alvast met sparen.
Bijleggen voor PSVR?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens iets van 100-125 euro tegoed voor bol.com.
Iemand nog een tip voor iets ps4 gerelateerds op bol?
Pulse 3D Headset ?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb het nog nooit geprobeerd, maar VR-dingen vermijd ik meestal wegens mijn bril. Ik zie bijzonder weinig.quote:
Ik speel tot nu toe niet met headset, maar ik zal eens zien.quote:
Kan dat niet over de bril heen?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het nog nooit geprobeerd, maar VR-dingen vermijd ik meestal wegens mijn bril. Ik zie bijzonder weinig.
[..]
Ik speel tot nu toe niet met headset, maar ik zal eens zien.
Dat is wel handiger dan een boel tabbladen handmatig refreshen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
Dit is ook wel handig te gebruiken op een "laptop"
https://fcksclprs.nl/ps5-monitor/
Vreemd, het woord "laptop" wordt niet weergegeven in een bericht zonder quotes eromheen
Bewaren voor PS5quote:Op donderdag 17 december 2020 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou het lekker bewaren voor de PS5 en/of games/accessoires. Ik heb zelf ook €200 aan Bol.com tegoed en wil het spenderen aan een PS5, mocht ik de PS5 ergens anders kunnen scoren dan koop ik games via de cadeaukaarten.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet niet. Tot nu toe nooit een succes geweest. Veel hoofdpijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kan dat niet over de bril heen?
Ik heb zelf -6 en - 6,5, maar draag al meer dan 25 jaar of zo contactlenzen.
Ik heb al genoeg games voor de komende 3 jaar.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Bewaren voor PS5
Of gewoon games
Hele topic kan daar wel heen met de game die iedereen hier speeltquote:Op donderdag 17 december 2020 12:38 schreef KennyPowers het volgende:
Asian Pop Culture
![]()
[ afbeelding ]
En toch blijf ik ook nog handmatig de site in de gaten houdenquote:Op donderdag 17 december 2020 12:29 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat is wel handiger dan een boel tabbladen handmatig refreshen.
Genshin?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hele topic kan daar wel heen met de game die iedereen hier speelt
Dead or Alive Extreme 3?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hollow knight?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb de Japanse versies hier nog liggenquote:Op donderdag 17 december 2020 13:30 schreef Drankster het volgende:
Yakuza Kiwami?
Had veel eerder aan deze serie moeten beginnen.
Ik snap ook niet echt wat hij bedoelt. Of bedoelt hij gameS ipv gamequote:Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef over_hedge het volgende:
Gaat nu iedereen de meest random spellen opnoemen die er totaal niks mee te maken hebben om grappig proberen te zijn?
Goed topic is het soms toch ook
Binnen een paar dagen al op 20 uur en heb het gevoel dat ik nog niks gedaan heb, de ene substory is nog gekker dan de andere. Majima-san vooral.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb de Japanse versies hier nog liggenGood ol' times
Klopt, ben er daardoor al weer klaar mee. Alhoewel het daar wel een stuk beknopter is en je iedere paar meter wel iets te doen hebt.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:38 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Speel je dat?
Ook wel beetje open world aids
[ afbeelding ]
Het is genieten. Majima is compleet locoquote:Op donderdag 17 december 2020 13:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Binnen een paar dagen al op 20 uur en heb het gevoel dat ik nog niks gedaan heb, de ene substory is nog gekker dan de andere. Majima-san vooral.
Ben halverwege Yakuzo 0. (eerste yakuzo game voor me)quote:Op donderdag 17 december 2020 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is genieten. Majima is compleet loco
Ik krijg altijd een glimlach op m'n gezicht als Kiryu-chan?! hoor.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is genieten. Majima is compleet loco
Worth itquote:Op donderdag 17 december 2020 13:53 schreef KennyPowers het volgende:
Ik hoor mensen altijd huilen over de Yakuza plats.
Zelf vind ik beginnen met een spel met zoveel delen te overweldigend
Nooit gespeeld?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
De besturing en het beeld van Baldur's Gate was zo rot, ik ga maar Bioshock installeren.
Eens kijken of dat wat is.
Nee. Was tijd terug in de PS+ en ik weet dat het populair was. Dus ik dacht: ik zet hem in de bieb. Eens kijken wat er allemaal bij zit.quote:
Die games zijn erg goed en immersivequote:Op donderdag 17 december 2020 14:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Was tijd terug in de PS+ en ik weet dat het populair was. Dus ik dacht: ik zet hem in de bieb. Eens kijken wat er allemaal bij zit.
Je hebt 1,2,3 en infinite begrijp ik?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:54 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die games zijn erg goed en immersive
Net name de eerste 2.
1,2 en Infinitequote:Op donderdag 17 december 2020 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt 1,2,3 en infinite begrijp ik?
Loop al jaren rond op Fok! maar nog steeds geen idee van tl:dr betekend......quote:Op donderdag 17 december 2020 14:45 schreef Jimbo het volgende:
jezus jullie zitten binnen en het topic loopt gelijk vol
iemand een tl;dr van vandaag?
Ik zal er tot halverwege 2021 niet aan beginnen.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:13 schreef Blik het volgende:
Is Cyberpunk al wat stabieler? Heb een bol.com cadeaubon gekregen, leek me wel een leuk kerstcadeautje mits de stabiliteit beter is
too long didn't read. Dus je vraagt om een samenvatting als je om tldr vraagtquote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Loop al jaren rond op Fok! maar nog steeds geen idee van tl:dr betekend......
15 fps is ook stabiliteit.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:13 schreef Blik het volgende:
Is Cyberpunk al wat stabieler? Heb een bol.com cadeaubon gekregen, leek me wel een leuk kerstcadeautje mits de stabiliteit beter is
Ah OK, in dat geval:quote:Op donderdag 17 december 2020 15:18 schreef over_hedge het volgende:
[..]
too long didn't read. Dus je vraagt om een samenvatting als je om tldr vraagt
Heb er nu zo’n 20 uur opzitten op PS4 Slim. Een keer blauw scherm crash gehad. Verder loopt t soepel en vermaak ik me er goed mee. Je moet wel voor lief nemen dat het er niet haarscherp uitziet (al helemaal niet tijdens hard autorijden) en dat de AI echt belabberd is. Verder vind ik de wereld prachtig gemaakt, de missies wel tof en het verhaal boeiend. Een dezer dagen komt patch 1.05 en ben benieuwd wat die gaat doen. In jan en feb nog twee grote patches.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:13 schreef Blik het volgende:
Ieder jaar, dus even geduld voor volgende week.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:30 schreef Dopekoe het volgende:
Weet iemand of er binnen kort nog een kerst sale in de store komt ?
Ja vind ik niet leuk.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
De webshops blijven aardig stil geloof ik he @:Rolstoelvandaal @:dopekoe
Dan weet je iig dat je die kale toets moet hebbenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:53 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ja vind ik niet leuk.
Op mijn f5 toets staat al geen volledige f5 meer...
Wat was er met Valhalla dan?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:24 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ah OK, in dat geval:
Mogelijk vandaag nieuwe voorraad ps5, iets met yakuza en iets met valhalla
Al op mijn 12de een diploma blind typen gehaald en nooit gestopt met oefenen. Nog op een typmachine lol.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan weet je iig dat je die kale toets moet hebben
Geen idee, dacht dat ik het voorbij zag komenquote:Op donderdag 17 december 2020 16:07 schreef StateOfMind het volgende:
W
[..]
Wat was er met Valhalla dan?
Helaas wel ja, maar goed, vorige keer kwam de voorraad op vrijdag om 11 uur online dus we wachten het afquote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef wolfrolf het volgende:
De webshops blijven aardig stil geloof ik he @:Rolstoelvandaal @:dopekoe
Hoop dat Cold war er bij zitquote:Op donderdag 17 december 2020 15:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ieder jaar, dus even geduld voor volgende week.
Je spaart me 7.50 uitquote:Op donderdag 17 december 2020 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
De besturing en het beeld van Baldur's Gate was zo rot, ik ga maar Bioshock installeren.
Alleen omdat ik de s achter game vergatquote:Op donderdag 17 december 2020 13:31 schreef over_hedge het volgende:
Gaat nu iedereen de meest random spellen opnoemen die er totaal niks mee te maken hebben om grappig proberen te zijn?
Goed topic is het soms toch ook
Ohhhhquote:Op donderdag 17 december 2020 14:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor PS4 he? Voor pc geen idee.quote:
Ik heb echt moeite om het te verstaan. TV op hard, instellingen op voice over muziek. Toch versta ik er geen tyfus van. Ik ga er morgen wel voor zitten als vriendin er niet is.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
OhhhhDat is mooi. Bioshock is echt heel cool. Let goed op het verhaal. Luister de tapes. Ga op onderzoek uit.
Uiteraard op volgorde van release spelen, eerst 1, dan 2 en dan Infinite.
Subtitles aanzetten?quote:Op donderdag 17 december 2020 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor PS4 he? Voor pc geen idee.
[..]
Ik heb echt moeite om het te verstaan. TV op hard, instellingen op voice over muziek. Toch versta ik er geen tyfus van. Ik ga er morgen wel voor zitten als vriendin er niet is.
Altijd subtitles aan master racequote:Op donderdag 17 december 2020 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb echt moeite om het te verstaan. TV op hard, instellingen op voice over muziek. Toch versta ik er geen tyfus van. Ik ga er morgen wel voor zitten als vriendin er niet is.
Problem solvedquote:Op donderdag 17 december 2020 17:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor PS4 he? Voor pc geen idee.
[..]
Ik mis vooral goede maps.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoop dat Cold war er bij zit
Voor de MP uiteraard, niet voor de campaign
quote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
te lang, dikke reetquote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Die ganzen game lijkt me wel grappig. Ga er eigenlijk wel vanuit dat die bij plus komt een keertjequote:Op donderdag 17 december 2020 18:50 schreef Soury het volgende:
Ik heb dat ziekenhuis spel gekocht. Two point hospital. Echt als je dat leuk vindt is Untitled Goose Game zoooo tof !!!! Dat is meer humor
Het is heerlijk om een kut gans te zijn die iedereen het leven zuur maaktquote:Op donderdag 17 december 2020 18:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die ganzen game lijkt me wel grappig. Ga er eigenlijk wel vanuit dat die bij plus komt een keertje
quote:Op donderdag 17 december 2020 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is heerlijk om een kut gans te zijn die iedereen het leven zuur maakt
Ja echt he?quote:Op donderdag 17 december 2020 19:01 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Verbaast me niks dat dat jou aanspreekt
Ik heb 2 point hospital op pc. Best leuk als je vroeger theme hospital gespeeld hebt. Zie alleen niet in wat die 2 met elkaar te maken hebbenquote:Op donderdag 17 december 2020 18:50 schreef Soury het volgende:
Ik heb dat ziekenhuis spel gekocht. Two point hospital. Echt als je dat leuk vindt is Untitled Goose Game zoooo tof !!!! Dat is meer humor
Niks eigenlijk behalve dat er wat humor in zit. Dat maakt gamen wat leuk.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb 2 point hospital op pc. Best leuk als je vroeger theme hospital gespeeld hebt. Zie alleen niet in wat die 2 met elkaar te maken hebbenDat is zeggen dat als je fifa leuk vind je rdr2 ook wel leuk vind.
Play Black Ops Cold War MP Free from Dec 17 – 24quote:Op donderdag 17 december 2020 16:18 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Hoop dat Cold war er bij zit
Voor de MP uiteraard, niet voor de campaign
Nu al live Nederlandse tijd?quote:Op donderdag 17 december 2020 19:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Play Black Ops Cold War MP Free from Dec 17 – 24
[ afbeelding ]
https://charlieintel.com/(...)end-dec-17-24/73505/
Als het goed is welquote:Op donderdag 17 december 2020 19:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nu al live Nederlandse tijd?
Snap wat je bedoelt qua humor, maar dat ganzen spelletje ligt mij dan weer totaal nietquote:Op donderdag 17 december 2020 18:50 schreef Soury het volgende:
Er zijn ps1 games die er beter uit zien als ik zo naar jouw screenshot kijk.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:09 schreef Q. het volgende:
Cyberjunk 2076.
[ afbeelding ]
Hierna viel al het geluid uit en lockte het kreng mn PS4 zo hard dat ik de stekker er uit moest trekken. Ik weet niet of ik dat ooit eerder heb meegemaakt.
quote:Op donderdag 17 december 2020 21:09 schreef Q. het volgende:
Cyberjunk 2076.
[ afbeelding ]
Hierna viel al het geluid uit en lockte het kreng mn PS4 zo hard dat ik de stekker er uit moest trekken. Ik weet niet of ik dat ooit eerder heb meegemaakt.
Game is twee weken uitquote:
Als er toch één game is die je gewoon moet spelen voor het verhaal en de sfeer, en waarbij je je absoluut niet af moet laten leiden door trophies, dan is het Bioshock wel.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bioshock tot nu toe best wel leuk. Alleen zie ik de plat niet gebeuren. Moet nog 2 moeilijkheden hoger spelen Dan.
Was ook het eerste dat in de guide stond.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als er toch één game is die je gewoon moet spelen voor het verhaal en de sfeer, en waarbij je je absoluut niet af moet laten leiden door trophies, dan is het Bioshock wel.
Geniet ervan.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was ook het eerste dat in de guide stond.
Ben ik ook mee bezig. Gewoon lekker op moeilijkheid 2 spel spelen. Ben altijd zo mokerslecht in shooters.
En dan zien we wel of het de moeite van platina waard is.
Dat vroeg ik me idd ook af. Het lijkt erop dat we 12 days for xmas niet meer krijgen, of ze beginnen veel te laatquote:Op donderdag 17 december 2020 23:04 schreef KennyPowers het volgende:
Benieuwd of er morgen nog een kerstsale komt. Of het is nu gewoon de 'end of year' sale van begin deze maand.
quote:
gvd net die van mij van bol afgerekend voor 54quote:Op donderdag 17 december 2020 21:53 schreef DKUp het volgende:
Immortals is €38,70 voor de fysieke PS5-versie in de UbiStore![]()
Kerstcadeautje of daarna GENOT
Miles bijna uit![]()
Ik vind het eigenlijk een betere game dan de eerste game wat een soort intro is.
12 days of new year, want xmas is tegenwoordig natuurlijk not done omdat het een christelijk feest is en je zo alle moslims beledigd. Je mag ook geen merry Xmas meer zeggen van de SJW's en je weet hoe graag sony hier naar luistert.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me idd ook af. Het lijkt erop dat we 12 days for xmas niet meer krijgen, of ze beginnen veel te laat
Dat moet pijn doen bij CD Project.quote:Op vrijdag 18 december 2020 05:37 schreef Q. het volgende:
Sony haalt Cyberpunk uit de PS Store.
https://www.theverge.com/(...)-full-refunds-policy
Wat een chaos.
Wat is dit dan? Dit soort shit zie ik echt nooit in mijn CP game op een PS4 Slim.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:09 schreef Q. het volgende:
Cyberjunk 2076.
[ afbeelding ]
Niets mis mee. Als je tien euro wil uitgeven om korter over je game te doen moet je dat vooral doen. Het is op zeker geen verplichting en echt niet nodig. De game is heel goed speelbaar zonder.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:04 schreef Aurelius het volgende:
https://www.psx-sense.nl/(...)-creed-valhalla-toe/
Dus je koopt eerst voor 70-80 euro een game, en geeft vervolgens nog meer geld uit om die game minder lang te hoeven spelenquote:Op vrijdag 18 december 2020 08:04 schreef Aurelius het volgende:
https://www.psx-sense.nl/(...)-creed-valhalla-toe/
Het lijkt erop dat het sommigen meer en grotere problemen ervaren dan anderen. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 18 december 2020 07:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Dit soort shit zie ik echt nooit in mijn CP game op een PS4 Slim.
quote:Op donderdag 17 december 2020 23:04 schreef KennyPowers het volgende:
Benieuwd of er morgen nog een kerstsale komt. Of het is nu gewoon de 'end of year' sale van begin deze maand.
Toevallig stelde ik van de week dezelfde vraag, en toen kreeg ik te horen dat er vanaf de 19e, en anders volgende week, de sale komt.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me idd ook af. Het lijkt erop dat we 12 days for xmas niet meer krijgen, of ze beginnen veel te laat
Kan het zijn dat de mensen met problemen degene zijn die hun console/games niet goed afsluiten. Constant dingen installeren en weer wissen. Al die dingen die een pc niet leuk vind zullen de 'playstation' ook wel geen goed doen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het sommigen meer en grotere problemen ervaren dan anderen. Geen idee waarom.
Vergelijk het maar met de Just Cause 3 situatie destijds.
Een heleboel mensen ervaarden heel veel problemen waardoor het spel nagenoeg onspeelbaar was (enorme framedrops bijvoorbeeld). Maar ook een heleboel mensen hadden nergens last van. Ik had met mijn day one disc versie geen enkel probleem bijvoorbeeld.
Er is altijd wel 'de volgende sale'quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Toevallig stelde ik van de week dezelfde vraag, en toen kreeg ik te horen dat er vanaf de 19e, en anders volgende week, de sale komt.
Ik heb ook amper problemen met m'n versie van CP. Ja dat er heel soms rare bugs in zitten en de AI beroerd is, is jammer maar verder vermaak ik me er goed mee.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het sommigen meer en grotere problemen ervaren dan anderen. Geen idee waarom.
Vergelijk het maar met de Just Cause 3 situatie destijds.
Een heleboel mensen ervaarden heel veel problemen waardoor het spel nagenoeg onspeelbaar was (enorme framedrops bijvoorbeeld). Maar ook een heleboel mensen hadden nergens last van. Ik had met mijn day one disc versie geen enkel probleem bijvoorbeeld.
Een waarheid als een koequote:Op vrijdag 18 december 2020 08:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er is altijd wel 'de volgende sale'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |