rustig von pikkensteijnquote:Op woensdag 16 december 2020 23:20 schreef KennyPowers het volgende:
invulnerable to combat
invulnerable to ranged
invulnerable to stealth
ja krijg de pestpokke
Dat denk ik wel ja. Nooit bij stil gestaan eigenlijkquote:Op woensdag 16 december 2020 23:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk niet meer last nu je harder die shit in moet drukken op de triggers?
Behalve als je in het dagelijkse leven pakketbezorger bent, denk ikquote:Op donderdag 17 december 2020 06:40 schreef Pap89 het volgende:
Bezig met Death Stranding.
Als je eenmaal in de mood zot, is het echt een heerlijk spel. Een bijna niet te volgen verhaal, maar echt wel heel boeiend.
Na een lange dag werken perfect om te “chillen”
De sfeer is heerlijk, zo desolaat.quote:Op donderdag 17 december 2020 06:40 schreef Pap89 het volgende:
Als je eenmaal in de mood zot, is het echt een heerlijk spel. Een bijna niet te volgen verhaal, maar echt wel heel boeiend.
Succes!quote:Op donderdag 17 december 2020 08:53 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Er worden vandaag weer PS5's verwacht. Amazon gaat er in de loop van de dag weer aanbieden. Op de site van intertoys veranderd de prijs heel de tijd van 499 euro naar onbekend en weer terug, dus daar is blijkbaar ook iets aan de gang. Hopen dat er genoeg digital editions bij zijn, ik wil er ene.
Nog nooit heb ik zoveel moeite gehad om 400 euro uit te geven.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 23:24 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Het kunnen natuurlijk ook boze politiekers zijn die toch echt nog voor kerst een PS5 willen voor hun kinderen.
Dus laten ze die nog snel in beslag nemen.
Jij wil de digital edition hebben?quote:Op donderdag 17 december 2020 08:58 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Nog nooit heb ik zoveel moeite gehad om 400 euro uit te geven.![]()
Jullie mogen ons (de mensen die nog een ps5 zoeken) altijd helpen door er 1 te kopen voor het geval het ons niet lukt. Alle hulp is welkom.
ah checkquote:Op donderdag 17 december 2020 08:53 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Er worden vandaag weer PS5's verwacht. Amazon gaat er in de loop van de dag weer aanbieden. Op de site van intertoys veranderd de prijs heel de tijd van 499 euro naar onbekend en weer terug, dus daar is blijkbaar ook iets aan de gang. Hopen dat er genoeg digital editions bij zijn, ik wil er ene.
Die ga ik ook binnenkort weer spelen, heb hem met release gespeeld en vond het heel tof maar was toen eigenlijk bezig met andere games. Zal op m'n nieuwe TV echt prachtig moeten zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 06:40 schreef Pap89 het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2020 20:40 schreef KennyPowers het volgende:
Nou joepieHet harde leven van een trophyhunter: games moeten spelen tot ze je neus uit komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ditquote:Op woensdag 16 december 2020 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Laat dit een voorbeeld zijn voor andere landen!
Ik zit zeker klaar om er ene te kopen, maar het wil me al de hele maand niet lukken, altijd te laat.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:21 schreef wolfrolf het volgende:
Maar @:Rolstoelvandaal mocht bol ook weer leveren vandaag, rond 11 uur paraat zitten dan gok ik.
De website van intertoys is dramatisch.
Het erge is dat ik hem alleen gekocht had omdat eind deze maand de servers offline gaan (dus plat niet meer haalbaar), dus nu of nooit (of tot er een remaster komt).quote:Op donderdag 17 december 2020 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het harde leven van een trophyhunter: games moeten spelen tot ze je neus uit komen
Ik had het gelukkig bij release al gehaald, een van de weinige games die me wel leuk leek om te plattenquote:Op donderdag 17 december 2020 09:30 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Het erge is dat ik hem alleen gekocht had omdat eind deze maand de servers offline gaan (dus plat niet meer haalbaar), dus nu of nooit (of tot er een remaster komt).
Op zich niet de ergste plat die ik heb moeten doen, maar ik ga zeker nooit Shadow of War spelen.
quote:Op donderdag 17 december 2020 09:17 schreef KennyPowers het volgende:
Nioh 2 DLC ‘The First Samurai’ launch trailer
The third and final major add-on.
Zie PMquote:Op donderdag 17 december 2020 09:22 schreef KennyPowers het volgende:
Ik had gisteren (ok, na middernacht) 1999 ingevuld, klopt dat niet?![]()
@:stateofmind
Of ik heb verkeerd de antwoorden gelezen
Helaas veel van hetzelfde als je de plat wilt halen.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had het gelukkig bij release al gehaald, een van de weinige games die me wel leuk leek om te platten
Zeker die trofee waarbij je zo'n orc steeds moet helpen om te promoveren
Toevallig net gelezenquote:Op donderdag 17 december 2020 09:40 schreef Pheno het volgende:
Nou, DOTY (Disappointment of the Year): Cyberpunk 2077
Tja met zulke reviewers heb je geen vijanden nodigquote:Op donderdag 17 december 2020 09:55 schreef Pheno het volgende:
Zo veel hype opbouwen en dan mensen naaien door reviewers geen console-versie te geven voor release zodat ze niet weten dat het "it's a trap" is.
*stil
*mooi
ACG heeft ook de reviewcode geweigerd.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:59 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Tja met zulke reviewers heb je geen vijanden nodig
[ twitter ]
[ twitter ]
Skillup wachtte met zijn review tot het wel mocht. Maar die is ook minder afhankelijk van snelle kliks.
Het probleem zijn ook sommige reviewers. En ik ga niet eens zeggen dat ik goed ben, ik doe dit voor de hobby en kalk mijn mening neer als gamer, niet als iemand die er zijn brood mee moet verdienen en dus afhankelijk is van het krijgen van reviewcopies. Maar de "pro's" gaan er vaak van uit dat alles later gefixt wordt of zo. Sorry, maar ik koop NU iets en dan wil ik er NU van genieten. Niet na een half jaar uit de kast trekken en 80GB aan patches downloaden om het speelbaar te krijgen.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:59 schreef KennyPowers het volgende:
Skillup wachtte met zijn review tot het wel mocht (eigen beelden gebruiken). Maar die is ook minder afhankelijk van snelle kliks.
ACh, dat valt reuze mee joh. Als straks alles een beetje bijgepatched is, en de grote storm is gaan liggen kan het snel gaan.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:00 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, CD Project Red kan het imago wat ze hadden opgebouwd met The Witcher nu ook door de plee spoelen. Dat zal ze leren.
Speel hem over een jaar, met NextGen patch, als ie stabiel is en alle bugs er uit zijn en dan heb je een geweldige ervaring. Want dat is het, als je door alle technische shit heen kan kijken zit er een geweldige ervaring achter.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ACh, dat valt reuze mee joh. Als straks alles een beetje bijgepatched is, en de grote storm is gaan liggen kan het snel gaan.
Zo zat The Witcher 3 ook vol met bugs bij release begreep ik, en is volgens velen de beste game ooit. No Man's Sky krijgt in 2020 awards en hebben het ook weten om te draaien van 'slechtste studio aller tijden' naar een billboard door fans vlak bij hun kantoor als bedankje.
Moet wel zeggen dat ik teveel negativiteit heb gelezen. Even geen zin om te spelen meer, terwijl ik me echt opperbest vermaakte begin van de week. Hopelijk duurt de next gen patch geen jaar.
Klopt ja. En ik blijf zeggen; de uren die ik er tot nu toe in heb zitten echt bijzonder weinig gemerkt van bugs. Wel de niet aanwezige AI opgemerkt van rondlopende NPC's enzo.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Speel hem over een jaar, met NextGen patch, als ie stabiel is en alle bugs er uit zijn en dan heb je een geweldige ervaring. Want dat is het, als je door alle technische shit heen kan kijken zit er een geweldige ervaring achter.
Klopt. Maar de vraag is waarom we een jaar moeten wachten na release? Had de game uitgesteld? Want blijkbaar zijn de aandelen ook nu hard naar beneden gegaan door een buggy release. Dus je maakt die wallstreet-gasten nooit blijquote:Op donderdag 17 december 2020 10:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Speel hem over een jaar, met NextGen patch, als ie stabiel is en alle bugs er uit zijn en dan heb je een geweldige ervaring. Want dat is het, als je door alle technische shit heen kan kijken zit er een geweldige ervaring achter.
wat moet je doen dan in die gamequote:Op donderdag 17 december 2020 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Two Point Hospital is op PS4 voor 19,99 in de aanbieding. Geen geweldig diepzinnige game, maar wel een ontzettend leuke game (in feite een remaster van theme hospital van vroeger, zelfde makers ook) waarbij de tijd voorbij vliegt.
Ziekenhuisje runnen.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat moet je doen dan in die game
Een ziekenhuis bouwen en runnen.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
wat moet je doen dan in die game
Is gemaakt voor pc. Hoe is de besturing op ps4?quote:Op donderdag 17 december 2020 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Two Point Hospital is op PS4 voor 19,99 in de aanbieding. Geen geweldig diepzinnige game, maar wel een ontzettend leuke game (in feite een remaster van theme hospital van vroeger, zelfde makers ook) waarbij de tijd voorbij vliegt.
Ja daar begin ik niet aan.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Over Valhalla hoor ik alleen hoe ontiegelijk lang, saai en repetitief de game is.
Maar, Valhalla kun je zo lineair spelen als je wil. Gewoon missie accepteren, quest line volgen en de volgende missie accepteren. Snap de afkeur niet zo omdat het toevallig open world is. Negeer de vraagtekens en andere icoontjes gewoon. Volgens mij kun je ze zelfs helemaal uitzetten als je geen interesse hebt.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja daar begin ik niet aan.
Zo heb ik Ghost of Tsushima ook na een week toen niet meer aangeraakt.
Komt gewoon puur door die onzin 'alle games moeten (semi)- open world zijn' hype.
Juist omdat ze het open world maken zijn de zaken die je kunt doen in die wereld constant hetzelfde en repetitief.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar, Valhalla kun je zo lineair spelen als je wil. Gewoon missie accepteren, quest line volgen en de volgende missie accepteren. Snap de afkeur niet zo omdat het toevallig open world is. Negeer de vraagtekens en andere icoontjes gewoon. Volgens mij kun je ze zelfs helemaal uitzetten als je geen interesse hebt.
Zelfde was inderdaad bij The Witcher 3, nu zijn meer mensen zuur omdat ze mega hyped waren over Cyberpunk en dat het nu net tijdens console wisseling valt.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
ACh, dat valt reuze mee joh. Als straks alles een beetje bijgepatched is, en de grote storm is gaan liggen kan het snel gaan.
Zo zat The Witcher 3 ook vol met bugs bij release begreep ik, en is volgens velen de beste game ooit. No Man's Sky krijgt in 2020 awards en hebben het ook weten om te draaien van 'slechtste studio aller tijden' naar een billboard door fans vlak bij hun kantoor als bedankje.
Moet wel zeggen dat ik teveel negativiteit heb gelezen. Even geen zin om te spelen meer, terwijl ik me echt opperbest vermaakte begin van de week. Hopelijk duurt de next gen patch geen jaar.
En dat ze bewust de consoleversies niet voor release hebben laten reviewen omdat ze wisten dat het kut was helpt denk ik ook niet meequote:Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelfde was inderdaad bij The Witcher 3, nu zijn meer mensen zuur omdat ze mega hyped waren over Cyberpunk en dat het nu net tijdens console wisseling valt.
Dat was niet handig nee.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dat ze bewust de consoleversies niet voor release hebben laten reviewen omdat ze wisten dat het kut was helpt denk ik ook niet mee
Ik zal een poging wagen en dan al die zooi negeren, maar heb ook nog Origins en Odyssey in mijn backlog.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef Pheno het volgende:
En toch vind ik Valhall wel leuk. Blijf er toch naar terug grijpen. Misschien omdat ik niet als een malle alles achter elkaar wil doen, dan valt het repetitieve wel mee. En bij Ubisoft leer je al snel af om alle icoontjes te willen doen
Heb hetzelfde, Valhalla en GoT beide voor de volle mep gekocht maar heb er de kracht niet voor momenteelquote:Op donderdag 17 december 2020 10:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal een poging wagen en dan al die zooi negeren, maar heb ook nog Origins en Odyssey in mijn backlog.
Desalniettemin ben ik openworld moe.
En ik vind het al lastig om vanmiddag om 18:00 ¤150 te gaan betalen voor Persona 5 & Shadow of the Colossus soundtracks op vinyl.quote:
Doe gelijk Death Stranding vinyl soundtrack.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:20 schreef Drankster het volgende:
[..]
En ik vind het al lastig om vanmiddag om 18:00 ¤150 te gaan betalen voor Persona 5 & Shadow of the Colossus soundtracks op vinyl.![]()
https://www.iam8bit.com/products/persona-5-vinyl-soundtrack
https://www.iam8bit.com/c(...)xlp-vinyl-soundtrack
Koopje, mijn Japans toilet die gisteren is geīnstalleerd was duurderquote:
NieR: Automata & NieR: Gestalt & Replicant heb ik al op vinyl. Heb de 4x LP boxset.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Doe gelijk Death Stranding vinyl soundtrack.
En .. Nier
Maar dat is me dan ook een lekkere kont!quote:Op donderdag 17 december 2020 11:26 schreef KennyPowers het volgende:
Ongeveer een cent per polygon
[ afbeelding ]
Maar, in Japan zitten ze toch altijd op de grond.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koopje, mijn Japans toilet die gisteren is geīnstalleerd was duurder
@Rolstoelvandaalquote:Op donderdag 17 december 2020 11:13 schreef Dopekoe het volgende:
Ik lees op meer en meer plekken dat er vandaag een voorraad PS5 aankomt bij verschillende shops....
Bij mij staan intertoys, amazon, bol.com, coolblue en mediamarkt al open
Dat laatste is ook wel het grootste probleem volgens mij. Als ze ervoor gekozen alleen voor PC + next gen te releasen was een deel van de shitstorm gewoon weg gevallen. Nu hebben PC + next gen gewoon last van de last gen issues.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelfde was inderdaad bij The Witcher 3, nu zijn meer mensen zuur omdat ze mega hyped waren over Cyberpunk en dat het nu net tijdens console wisseling valt.
Dat had ik zo'n 2 uur eerder hier al gemeld, maar toch bedankt om aan me te denken.quote:
Lekker spelen toch. Eerst even afwachten totdat het een fatsoenlijke prijs heeft.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:39 schreef hjansen82 het volgende:
800 euro voor een PS5. pfff. Ik ben voor de PS4 pro gegaan deze lockdown.
Ik zat al te zoeken naar een autorefresher die ook updates kon lezen enzo maar niets gevonden, dus zit ook te F5'en iddquote:Op donderdag 17 december 2020 11:47 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat had ik zo'n 2 uur eerder hier al gemeld, maar toch bedankt om aan me te denken.![]()
Ik ben al uren als een zot aan het f5'en. Maar gaat vast weer niet lukken.
Thanks!quote:Op donderdag 17 december 2020 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
Succes @:rolstoelvandaal en @:Dopekoe
Snap ik wel! Meer dan genoeg waanzinnige games in meer dan vette kwaliteit te spelen voor bodemprijzen.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:39 schreef hjansen82 het volgende:
800 euro voor een PS5. pfff. Ik ben voor de PS4 pro gegaan deze lockdown.
Een mens kan 3 weken zonder etenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:58 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Thanks!
Hopelijk gebeurd er snel iets want ik heb honger en moet eten maken.![]()
ik zal voor je duimen kerelquote:Op donderdag 17 december 2020 11:58 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Thanks!
Dankquote:Op donderdag 17 december 2020 11:53 schreef StateOfMind het volgende:
Succes @:rolstoelvandaal en @:Dopekoe
Ik heb laat ontbeten, want Office 365 gebruikers problemenquote:Op donderdag 17 december 2020 11:58 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Thanks!
Eerlijk waar, ik heb er de tijd niet voor. Maar ik gun jullie van ganser harte die console.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:01 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Dank
Als jullie er 1 op de kop kunnen tikken en hem aan 1 van ons wil verkopen voor het ankoopbedrag, dan ben ik daar ook voor in
Ik al om half 7, altijd vroeg op.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:02 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Ik heb laat ontbeten, want Office 365 gebruikers problemen
Als de launch dan weer zo'n rotzooi is weet ik niet of dat veel zin heeftquote:Op donderdag 17 december 2020 12:02 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Met de PS6 over x aantal jaren kunnen we beter een groepsaankoop doen.
Ik zie het nog wel gebeuren dat er helemaal geen ps6 meer komt, maae dat alles 4k streaming is.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:02 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Voor de PS6 sta ik tegen die tijd op het allereerste moment dat je een preorder kunt plaatsen bij de Gamemania (50 euro aanbetalen, dat is te overzien) op de stoep.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:03 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Als de launch dan weer zo'n rotzooi is weet ik niet of dat veel zin heeft
quote:Op donderdag 17 december 2020 12:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat er helemaal geen ps6 meer komt, maae dat alles 4k 16k streaming is.
Ik begin alvast met sparen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:02 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Ik al om half 7, altijd vroeg op.
Dat is dus helemaal geen garantie. Ik had ook een preorder tot ik een maand voor release met een simpele email geīnformeerd werd dat ze niet genoeg aangeleverd kregen om alle orders te vullen en ik dus jammer genoeg bij de groep bestellingen zat die geannuleerd werden.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor de PS6 sta ik tegen die tijd op het allereerste moment dat je een preorder kunt plaatsen bij de Gamemania (50 euro aanbetalen, dat is te overzien) op de stoep.
Dat kon voor de PS5 al sinds september/oktober 2019 al.
Ik zet ze vast op Marktplaatsquote:Op donderdag 17 december 2020 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik begin alvast met sparen.
Bijleggen voor PSVR?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens iets van 100-125 euro tegoed voor bol.com.
Iemand nog een tip voor iets ps4 gerelateerds op bol?
Pulse 3D Headset ?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb het nog nooit geprobeerd, maar VR-dingen vermijd ik meestal wegens mijn bril. Ik zie bijzonder weinig.quote:
Ik speel tot nu toe niet met headset, maar ik zal eens zien.quote:
Kan dat niet over de bril heen?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het nog nooit geprobeerd, maar VR-dingen vermijd ik meestal wegens mijn bril. Ik zie bijzonder weinig.
[..]
Ik speel tot nu toe niet met headset, maar ik zal eens zien.
Dat is wel handiger dan een boel tabbladen handmatig refreshen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:10 schreef Dopekoe het volgende:
Dit is ook wel handig te gebruiken op een "laptop"
https://fcksclprs.nl/ps5-monitor/
Vreemd, het woord "laptop" wordt niet weergegeven in een bericht zonder quotes eromheen
Bewaren voor PS5quote:Op donderdag 17 december 2020 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou het lekker bewaren voor de PS5 en/of games/accessoires. Ik heb zelf ook ¤200 aan Bol.com tegoed en wil het spenderen aan een PS5, mocht ik de PS5 ergens anders kunnen scoren dan koop ik games via de cadeaukaarten.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet niet. Tot nu toe nooit een succes geweest. Veel hoofdpijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kan dat niet over de bril heen?
Ik heb zelf -6 en - 6,5, maar draag al meer dan 25 jaar of zo contactlenzen.
Ik heb al genoeg games voor de komende 3 jaar.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:29 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Bewaren voor PS5
Of gewoon games
Hele topic kan daar wel heen met de game die iedereen hier speeltquote:Op donderdag 17 december 2020 12:38 schreef KennyPowers het volgende:
Asian Pop Culture
![]()
[ afbeelding ]
En toch blijf ik ook nog handmatig de site in de gaten houdenquote:Op donderdag 17 december 2020 12:29 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
[..]
Dat is wel handiger dan een boel tabbladen handmatig refreshen.
Genshin?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hele topic kan daar wel heen met de game die iedereen hier speelt
Dead or Alive Extreme 3?quote:Op donderdag 17 december 2020 12:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hele topic kan daar wel heen met de game die iedereen hier speelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |