SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van deze maand:
De aankomende grote releases met datum
Immortals Fenyx Rising 03-12-2020
Ratchet & Clank: Rift Apart 2020/2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
dat dus ^quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:48 schreef Jimbo het volgende:
Trouwens boys (en girls)
Ik zat te denken, ondanks dat wij als gamers wel gewend zijn aan alleen zijn en weinig mensen zien is die lockdown wel kut natuurlijk. Sommige van jullie (en natuurlijk kunnen dit ook de lurkers zijn hier) zullen het vervelend vinden dat ze misschien niemand kunnen zien of spreken en zich kut of alleen voelen.
Hierbij het aanbod, en ik hoop dat veel andere mij hier in volgen om mij gerust op Xbox of PSN toe te voegen zodat je iemand hebt om mee te gamen. Het is misschien niet veel maar wie weet kan je dat net vermaken om even niet eraan te denken dat thuiszitten kut is of vind je het gewoon gezellig wat dingen dood te maken samen.
Ik ben tot kerst alleen niet heel veel online maar kan vast wat tijd maken savond. Na kerst heb ik iig genoeg tijd.
Anyhow, het aanbod staat, nogmaals ik hoop dat anderen hier zich hier ook voor aanmelden dat iig iedereen iemand heeft om samen mee te gamen in plaats van een beetje thuis te zitten en in een hoekje te gaan zitten krassen
Had ik al eens gezegd dat je een sympathieke vent bent Jim? Bij dezequote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat je een sympathieke vent bent Jim? Bij deze
Lol, ik vroeg me al af.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:21 schreef Drankster het volgende:
FOK! PS4 Among Us discord when?
Edit: als de game uit is op PS4 lol
Hij is zelf eenzaam maar doet alsof het liefdadigheid is. Trap er niet in.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat je een sympathieke vent bent Jim? Bij deze
Oke bedankt zure harryquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:37 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Hij is zelf eenzaam maar doet alsof het liefdadigheid is. Trap er niet in.
Hij komt later vandaag op de Switch en zit in GamePass bij Microsoft. Playstation zal wel snel volgen hopelijk.quote:
Spijt komt altijd laterquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zegt de man die 100 games koopt bij launch en klaagt dat ie nog geen spel heeft uitgespeeld
blas mir doch einquote:
Ik kan er nog steeds met de pet niet bij dat ze niks geleerd hebben van het Fallout 76 en Anthem debacle...quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:07 schreef Scrummie het volgende:
https://www.gamesradar.co(...)eputation-says-cdpr/
link? Dat meen je niet toch?quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:13 schreef StateOfMind het volgende:
TT mag trouwens wel weer gewijzigd worden, omdat onderhand zo'n beetje alles weer open gaat, want honderdduizend uitzonderingen
Zie COR.
Ik zit een transcript door te lezen van die shareholdersmeeting call maar het komt er in het kort op neer volgens mij dat uitstellen naar volgend jaar geen optie was blijkbaar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds met de pet niet bij dat ze niks geleerd hebben van het Fallout 76 en Anthem debacle...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |