Jahoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Haar taak is niet het volk voor te liegen.
Klopt.quote:De taak van de media is om haar aan te pakken wanneer ze dit wel doet.
Dat is wel haar taak. Zo wil Trump datquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:41 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Haar taak is niet het volk voor te liegen.
Opzich is er altijd behoefte geweest aan een dominante politieke doctrine, echter is dat in onze tijd een sociale (bijna elk land ter wereld heeft een vorm van bijstand, nood voorzieningen voor medische hulp, stemrecht en etc) vorm van modernisme/liberalisme, waarin je ziet dat de oppositie juist de conservatieve/otherdoxe ideologie aanhangt. Op links is het de millieu activisten die geloven in een natuur waar de mens nooit in harmonie mee heeft geleefd en op rechts zie je een cultuur idealisatie die ook nooit heeft bestaan. Dit fenomeen is anders dan200 jaar terug.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat bestrijd ik niet. Wat mij betreft was de wereld een stuk beter geweest als die vroege christenen besloten hadden om het hele oude testament weg te gooien.
Kan niet wachten tot ze z’n account sluiten na 20 januariquote:Op dinsdag 15 december 2020 23:54 schreef Arcee het volgende:
[ twitter ]
Zou dit 'm zijn? The big one?
Weinig keus meer en volgens mij had McConnell ook gezegd Bidens overwinning te erkennen als de electors gekozen hadden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:38 schreef Arcee het volgende:
Toch best opmerkelijk dat McConnell de nederlaag van Trump heeft erkend en Biden heeft gefeliciteerd met z'n overwinning. Blijkbaar werd het de asshole in chief van de Senaat nu toch te gortig.
Idd, gaat voor hem niet meevallen dan de aandacht van de media te houden denk ik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot ze z’n account sluiten na 20 januari
dit valt nog te bezien. Een deel van die republikeinse partij ziet geen reden om met het Trumpisme verder te gaan. Met de wetenschap dat ze maar 42 % van het aantal kiezers vertegenwoordigen en de gebruikelijke streken niet meer werken, lijkt het me hoogst waarschijnlijk dat ze de laatste twee senaatszetels ook zullen verliezen. Vooral nu McConnell zijn hardvochtige beleid mbt covid steun blijft doorzetten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:48 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Als dat je benaming voor Trumpisme is dan ja. Evenals de meer gematigde conservatieve vorm. Zijn we nu alweer vergeten dat Trump 70 miljoen mensen voor zich heeft kunnen winnen? Dat de republikeinen winsten behaalden in het Huis en wellicht de Senaat behouden?
Ik moet gelijk denken minister van (de) verkeer(de kant)quote:Op woensdag 16 december 2020 00:03 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Was dit al gedeeld? Leuk nieuws!
quote:Op woensdag 16 december 2020 00:08 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik moet gelijk denken minister van (de) verkeer(de kant)
quote:Op woensdag 16 december 2020 00:08 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ging ook niet echt vanuit. Het is zo'n dooddoener als iemand van een minderheidsgroep een topbaan krijgt, dan zal het wel komen omdat ze van die groep zijn.....quote:Op woensdag 16 december 2020 00:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Overigens is het geen benoeming puur om hem een plekje te geven
[ twitter ]
Hij is toch ook Democraat?quote:Op woensdag 16 december 2020 00:08 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Niet heel opmerkelijk als je het mij vraagt. Mitch McConnell is een Republikein van oude stempel. Geen blaffende hond zoals Trump. Mijn vermoeden zegt dat Trump en McConnell elkaar niet kunnen uitstaan. Niet dat je er wat aan hebt verder, want beiden zijn verachterlijk.quote:Op dinsdag 15 december 2020 23:38 schreef Arcee het volgende:
Toch best opmerkelijk dat McConnell de nederlaag van Trump heeft erkend en Biden heeft gefeliciteerd met z'n overwinning. Blijkbaar werd het de asshole in chief van de Senaat nu toch te gortig.
iemand van de verkeerde kant, wordt in sommige delen van Nederland een homosexueel mee bedoelt.quote:
😂 en verder vind ik het belachelijk dat dat een item is!quote:Op woensdag 16 december 2020 00:46 schreef Korenfok het volgende:
[..]
iemand van de verkeerde kant, wordt in sommige delen van Nederland een homosexueel mee bedoelt.
Ik denk dat je de steun voor dat beleid schromelijk onderschat.quote:Op woensdag 16 december 2020 00:07 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
dit valt nog te bezien. Een deel van die republikeinse partij ziet geen reden om met het Trumpisme verder te gaan. Met de wetenschap dat ze maar 42 % van het aantal kiezers vertegenwoordigen en de gebruikelijke streken niet meer werken, lijkt het me hoogst waarschijnlijk dat ze de laatste twee senaatszetels ook zullen verliezen. Vooral nu McConnell zijn hardvochtige beleid mbt covid steun blijft doorzetten.
Dus haar taak is pure propaganda?quote:
Het is toch wel erg dat het eerste dat door mijn hoofd schiet bij het lezen van dit bericht is dat dit wel eens een stunt van Trump kan zijn om de verkiezingen alsnog ongeldig te kunnen verklaren.quote:Op woensdag 16 december 2020 05:43 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
...”growing alarm...”
Aprés un croissant et un café...
https://www.wsj.com/artic(...)ps://t.co/C7h2vTlKZQ
Quote:” The change of plans for Mr. O’Brien comes two days after it was disclosed that multiple federal agencies had been hacked ...”
“ “These media reports suggest that these attacks were comprehensive and historic, and that these bad actors may have had access to critical U.S. government systems for many months,” the senators wrote...
media reports versus intel reports ?
nee dat kan niet , volgens de US constitutie is de president nu gekozen en de uitslag weten we , de beëdiging is 20 januari en daar doe je niets meer aanquote:Op woensdag 16 december 2020 07:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is toch wel erg dat het eerste dat door mijn hoofd schiet bij het lezen van dit bericht is dat dit wel eens een stunt van Trump kan zijn om de verkiezingen alsnog ongeldig te kunnen verklaren.
Tijd om hem op te sluiten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 22:15 schreef Bluesdude het volgende:
Vandaag:
[ twitter ]
Als hij echt denkt dat hij de winnaar is..... hoe sick is dat?
Of hij weet wel dat hij zit te kloten, maar wil er zelf nog in geloven. Ook sick
Of hij weet bewust dat hij liegt en de Amerikanen bedriegt, bijv zodat mensen blijven doneren.
Hij komt niet op de inaugaratie. Hoewel het leuker is dat hij wel komt en gaat rellen. Soap !!
En Mayor Pete was natuurlijk briljant tijdens ik optredens op FoxNews gedurende de campagne.quote:Op woensdag 16 december 2020 00:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
😂 en verder vind ik het belachelijk dat dat een item is!
Zal wel met stom Amerika en hokjes duwen zijn.
De man is een gelouterde actieve militair geweest! n.b.
Toegegeven..ik dacht ook een zoethoudertje voor zijn bijdragen.
De man is daar té intelligent voor. Blijkbaar gaat het hem echt aan het hart.
Zie de voorbeelden van straten in de tweet hierboven.
De man is de eerste burgemeester uit South Bend met een kabinets functie 🇺🇸
Nee hoorquote:Op woensdag 16 december 2020 07:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat kan niet , volgens de US constitutie is de president nu gekozen en de uitslag weten we , de beëdiging is 20 januari en daar doe je niets meer aan
En er is nog de EO uit 2018quote:In 1876, dueling electors in three states were deadlocked until a deal was brokered days before Inauguration Day.
The dispute was resolved after Republican Rutherford B. Hayes became president in exchange for withdrawing U.S. troops left over from the Civil War from Southern states.
“I hope it’s a very low probability event but 1876 is a reminder that it is not zero and we have come very close to falling over that cliff in our history,” Foley said.
Er zijn nu geen 'dueling electors'.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:23 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Nee hoor
https://www.reuters.com/a(...)xplain-idUSKBN2712M7
[..]
En er is nog de EO uit 2018
Halvetamme, met je artikelen uit oktober.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:23 schreef 4moreyears het volgende:
Nee hoor
Want de kiesmannen hebben zich, net als in 18 focking 76 nog niet uitgesproken?quote:Op woensdag 16 december 2020 08:23 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
En er is nog de EO uit 2018
Prima keus denk ik. Maar wel weer jammer van die onnodige (links-progressieve) identiteitspolitiek. Ik snap niet (als LGBT-er) waarom het nu per se nodig is om dan te benadrukken dat hij LGBT is. Daar hoef je niets voor te doen hoor, dat is verder geen prestatie an sich.quote:Op woensdag 16 december 2020 00:03 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Was dit al gedeeld? Leuk nieuws!
Een bizarre clownshow is het al sinds een paar dagen na de verkiezingen.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:55 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Het wordt een beetje clownesk zo he? Vind je zelf ook niet?
Als iets voor de eerste keer in de geschiedenis gebeurt terwijl het iets is waar best wel wat lading op zit...en is dat bijzonder nieuwswaardig.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:57 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Prima keus denk ik. Maar wel weer jammer van die onnodige (links-progressieve) identiteitspolitiek. Ik snap niet (als LGBT-er) waarom het nu per se nodig is om dan te benadrukken dat hij LGBT is. Daar hoef je niets voor te doen hoor, dat is verder geen prestatie an sich.
Dit is een erg tegenstrijdige reactie op de inhoud van mijn post.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:58 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Klopt. Maar het is dan ook vooral jouw soort volk wat daar erg mee bezig is.
Op zich wel een interessante discussie. Wat mij betreft is er een verschil tussen recognition van een minderheid en identity politics rondom de dominante sociale groep. Het eerste doet linksprogressief inderdaad, het tweede rechtsconservatief.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:57 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Prima keus denk ik. Maar wel weer jammer van die onnodige (links-progressieve) identiteitspolitiek. Ik snap niet (als LGBT-er) waarom het nu per se nodig is om dan te benadrukken dat hij LGBT is. Daar hoef je niets voor te doen hoor, dat is verder geen prestatie an sich.
Hier leer ik nog wel creatieve opmerkingen.quote:Op woensdag 16 december 2020 08:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Halvetamme, met je artikelen uit oktober.
Boer nog eens wat zuur op en ga dat herkauwen tot je groen ziet.
Ik denk dat je nog met je hoofd in de swamp zit. TRUMP heeft verloren, zowel McConnell als Putin hebben dit bevestigd. En samen met Trump zal ook gaandeweg ook de overschatting van dit soort schijnpolitiek vervagen.quote:Op woensdag 16 december 2020 01:39 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik denk dat je de steun voor dat beleid schromelijk onderschat.
quote:Op woensdag 16 december 2020 08:54 schreef Ringo het volgende:
[..]
Halvetamme, met je artikelen uit oktober.
Boer nog eens wat zuur op en ga dat herkauwen tot je groen ziet.
Zo kun je er een leuke draai aangeven, maar nee. Dit is gewoon identity politics, en dat zien we voornamelijk terug bij links.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Op zich wel een interessante discussie. Wat mij betreft is er een verschil tussen recognition van een minderheid en identity politics rondom de dominante sociale groep. Het eerste doet linksprogressief inderdaad, het tweede rechtsconservatief.
Heel leuk en aardig, maar links heeft dit soort politiek niet nodig, rechts eigenlijk ook niet. Identity politics is meer een dingetje voor Trumpisme, PVV en FvD. In dit licht gezien is duidelijk wie er aan het draaien is..quote:Op woensdag 16 december 2020 09:33 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zo kun je er een leuke draai aangeven, maar nee. Dit is gewoon identity politics, en dat zien we voornamelijk terug bij links.
Nee hoor, het is vooral dat jij niet begrijpt (of wil begrijpen) dat het belang van identity politics vooral een rechts-conservatief feestje is. Bij links zijn zaken als seksuele voorkeuren totaal een non-issue. Het wordt een issue omdat rechts/conservatief denkt dat ze wel een oordeel moeten hebben.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:06 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dit is een erg tegenstrijdige reactie op de inhoud van mijn post.
De media benoemt het feit dat ie LGBT+ is hè, omdat het een bijzonder moment is. Buttigieg is gewoon een voormalig presidentskandidaat en prominente Democraat, er is weinig reden om aan te nemen dat ie die plek vanwege z'n geaardheid heeft gekregen.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:33 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zo kun je er een leuke draai aangeven, maar nee. Dit is gewoon identity politics, en dat zien we voornamelijk terug bij links.
Het is alleen nogal vreemd dat sommigen zich zo druk maken wat andere volwassenen in hun slaapkamer uitspoken.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De media benoemt het feit dat ie LGBT+ is hè, omdat het een bijzonder moment is. Buttigieg is gewoon een voormalig presidentskandidaat en prominente Democraat, er is weinig reden om aan te nemen dat ie die plek vanwege z'n geaardheid heeft gekregen.
Zou gewoon compleet normaal moeten zijn idd. Een mens is een mens is een mens. Helaas is dat op veel plekken nog niet zo.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:14 schreef STING het volgende:
Ik raak licht geirriteerd als in films & series het er zo bovenop ligt dat er voor LGBTQ+ personages wordt gekozen, niet omdat het waarde toevoegt aan het verhaal, maar gewoon om de LGBTQ+ checkbox aan te kunnen vinken.
Maar nieuws dat er voor het eerst een zwarte President of Vice-President van het vrouwelijke geslacht wordt gekozen, of nu een minister die homo is vind ik dan wel weer ok. Het laat zien dat hopelijk geaardheid, geslacht en ras steeds minder een rol gaat spelen en ze als 'equal' worden beschouwd. Dat valt voor mij niet onder de noemer van de doorgeschoten 'woke' subcultuur, dat je altijd elke groep expliciet moet benoemen, wat anders 'exclude' je ze.
Fixed. Links heft een genderneutrale wc niet maandenlang tot nationaal nieuws of maakt wekenlang een heel punt van genderoperaties in het leger.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:33 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Zo kun je er een leuke draai aangeven, maar nee. Dit is gewoon identity politics, en dat zien we voornamelijk terug bij linksrechts.
Precies. Het issue is wel dat door de woke fanatics, je dan ook mensen krijgt die bij elk LGBTQ+ nieuws gelijk naar de anti-woke knop grijpen en dat is dan weer jammer. Maar lang leve polarisatie en confirmation bias I guess.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Zou gewoon compleet normaal moeten zijn idd. Een mens is een mens is een mens. Helaas is dat op veel plekken nog niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |