De Jamin is tamelijk essentieel voor kinderen met een snoepprobleem.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:36 schreef capricia het volgende:
Mijn dochtertje wil weten of de Jamin in het lokale winkelcentrum ook dicht is.![]()
We gaan binnenkort even samen kijken.
Als de slijterij essentieel is, is de Jamin dat ook.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:37 schreef Noek het volgende:
[..]
De Jamin is tamelijk essentieel voor kinderen met een snoepprobleem.
Lijkt me ook ja, voor ze last krijgen van een low carb flu/ keto flu.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:39 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Als de slijterij essentieel is, is de Jamin dat ook.
Verschillende artikels gelezen die ze noemt. Uitstekend dit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 02:23 schreef Gretzl het volgende:
Goed informatief draadje van Zoë Hyde over de besmettelijkheid van kinderen en het asymptomatische gebeuren:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat een gekte 😂quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:43 schreef Dven het volgende:
Mensen die niet willen snappen dat een slijterij binnen de levensmiddelenbranche valt en daardoor dus gewoon geopend mag zijn
Ha-ha..quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:43 schreef Dven het volgende:
Mensen die niet willen snappen dat een slijterij binnen de levensmiddelenbranche valt en daardoor dus gewoon geopend mag zijn
Beetje irritant was het ook wel, hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef leolinedance het volgende:
"Kijkers persconferentie storen zich mateloos aan 'asociale' protesteerders"
https://www.shownieuws.nl(...)ciale-protesteerders
Weer lekker goedkoop scoren. Zo kun je ook wel wat mensen vinden die het er wel mee eens zijn dat er wat 'tegengeluid' is. Maar dát laten ze natuurlijk niet zien
Naar ik meen komt de sluiting voornamelijk vanwege het zijn van een drukmiddel voor ouders om thuis te werken en ook minder contacten te hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verschillende artikels gelezen die ze noemt. Uitstekend dit.
Sluit ook prima aan bij het beleid om de scholen te sluiten.
ik had liever de sportschool open gehad maar de slijterij is een goed alternatiefquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ha-ha..
en het verdedigen omdat het is om de zorg te ontlasten.
Ha-ha..
Toch raar dat je na 20h deze broodnodige levensmiddelen niet mag inslaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:43 schreef Dven het volgende:
Ja. Eerst beperk je de verkoop tot 20u omdat het problemen zou veroorzaken. En nu mogen ze als één van de weinigen open blijven.quote:
Het is dan ook vrij antisociaal wat daar gebeurt, daar mag geen twijfel een over bestaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef leolinedance het volgende:
Weer lekker goedkoop scoren. Zo kun je ook wel wat mensen vinden die het er wel mee eens zijn dat er wat 'tegengeluid' is. Maar dát laten ze natuurlijk niet zien
Als je alle levensmiddelen-speciaalzaken sluit wordt het wel een stuk drukker in de supermarkt ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ha-ha..
en het verdedigen omdat het is om de zorg te ontlasten.
Ha-ha..
Ik vind dat er tegengeluid moet kunnen zijn, uiteraard.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had liever de sportschool open gehad maar de slijterij is een goed alternatief
Ja maar wel altijd weer die eenzijdige berichtgeving.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Beetje irritant was het ook wel, hoor.
Ik vind het uitstekend te volgen. Sterker nog, ik vond het duidelijker dan voorgaande keren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat er tegengeluid moet kunnen zijn, uiteraard.
Ik vind ook dat mensen die het wel willen horen, dit ongestoord zouden moeten kunnen doen.
De mensen die op deze manier protesteerden, maakten het voor anderen lastig te volgen. Dat vind ik inderdaad behoorlijk asociaal.
Nee, dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja. Eerst beperk je de verkoop tot 20u omdat het problemen zou veroorzaken. En nu mogen ze als één van de weinigen open blijven.
Snap jij het nog?
Dat kan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind het uitstekend te volgen. Sterker nog, ik vond het duidelijker dan voorgaande keren.
Kan je dezelfde produkten in de supermarkt kopen? Nee, dus minder winkelbezoek, minder verplaatsingen, minder contacten, minder besmettingen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Op welke manier zou het sluiten van een Vero Moda volgens jou het aantal besmettingen terugdringen?
De alcohollobby in Den Haag doet al jaren goed werkquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja. Eerst beperk je de verkoop tot 20u omdat het problemen zou veroorzaken. En nu mogen ze als één van de weinigen open blijven.
Snap jij het nog?
Het behoren tot de levensmiddelenindustrie houdt niet in dat de verkoop van je waren essentieel is om te overleven. Dat weet ook jij nog wel. En anders dan men hier nogal graag vermoed is de overheid er niet om je ieder pleziertje af te nemen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Toch raar dat je na 20h deze broodnodige levensmiddelen niet mag inslaan.
Eensquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:52 schreef miss_sly het volgende:
Dat kan.
Ik, en zo te lezen en horen velen met mij, vonden het moeilijk om te concentreren op wat er gezegd werd door de herrie op de achtergrond.
De verkoop is nog steeds beperkt tot 20:00.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Snap jij het nog?
Oke kan zijn dat ik het gewoon gewend ben van mijn werk. Beetje als telefoneren op een drukke afdeling..achtergrondgeluid proberen uit te schakelen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik, en zo te lezen en horen velen met mij, vonden het moeilijk om te concentreren op wat er gezegd werd door de herrie op de achtergrond.
Iets met toon, muziek etc. Dat snap je zelf toch ook wel?quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef leolinedance het volgende:
Dat las ik ook. Maar een mooie bijvangst is dan dus dat kinderen net zo vatbaar zijn als volwassenen voor het virus. En dat ze ook net zo makkelijk (ook al hebben ze matige klachten) het virus over kunnen brengen naar anderen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Naar ik meen komt de sluiting voornamelijk vanwege het zijn van een drukmiddel voor ouders om thuis te werken en ook minder contacten te hebben.
Zeg nog eens dat mensen het niet snappen want ha-ha ofzo.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:55 schreef Dven het volgende:
[..]
De verkoop is nog steeds beperkt tot 20:00.
Ook gewoon de contactmomenten omlaag. Dat was de essentie van zijn toespraak. Anders boeit dat buiten max 2 man ook niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Naar ik meen komt de sluiting voornamelijk vanwege het zijn van een drukmiddel voor ouders om thuis te werken en ook minder contacten te hebben.
Jouw belwerk is niet vergelijkbaar met een belangrijke speech van de minister president waarbij er in- en aangrijpende veranderingen voor iedere Nederlander verkondigd worden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke kan zijn dat ik het gewoon gewend ben van mijn werk. Beetje als telefoneren op een drukke afdeling..achtergrondgeluid proberen uit te schakelen.
Het was gewoon irritant maar de uiteindelijke boodschap was dicht, dicht en alles dicht in wat meer woorden, al vond ik zijn reactie op die betogers nog wel grappig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan.
Met een beetje geluk trekt deze lockdown nog wat vaccinatietwijfelaars over de streepquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ook gewoon de contactmomenten omlaag. Dat was de essentie van zijn toespraak. Anders boeit dat buiten max 2 man ook niet.
Is ook gewoon tik naar werkgevers toe. In de zin van laat ze nou gewoon thuiswerken na 19-1 als het kan, anders gebeurd dit weer.
Ik ga ervanuit dat dit de laatste lockdown is met de vaccins die eraan komen binnenkort.
2021 wordt het jaar waarin we terug gaan naar normaal. In 2022 zal het hopelijk volledig normaal zijn overal.
Ik snap niet dat het niet te muten is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan.
Dat verbod was er omdat toen de horeca een avondklok had, hele groepen mensen massaal drank gingen halen en op straat opdrinken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Snap jij het nog?
Uiteindelijk gaat het er niet om wat jij of ik levensmiddelen vinden, maar wat de overheid levensmiddelen vindtquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeg nog eens dat mensen het niet snappen want ha-ha ofzo.![]()
Het is zo essentieel dat er een avondklok op zit want na 20u is het geen levensmiddel of essentieel.
Iedereen lult er echt maar een punt aan, hoor. Succes!
De werkgevers die hun personeel niet thuis faciliteren terwijl dat wel zou kunnen qua werkzaamheden mogen ook wel in de spiegel kijken ja...quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ook gewoon de contactmomenten omlaag. Dat was de essentie van zijn toespraak. Anders boeit dat buiten max 2 man ook niet.
Is ook gewoon tik naar werkgevers toe. In de zin van laat ze nou gewoon thuiswerken na 19-1 als het kan, anders gebeurd dit weer.
Ik ga ervanuit dat dit de laatste lockdown is met de vaccins die eraan komen binnenkort.
2021 wordt het jaar waarin we terug gaan naar normaal. In 2022 zal het hopelijk volledig normaal zijn overal.
Dus de toespraak onderbreken, buffer van enkele minuten instellen en dan met gedempte achtergrond verder?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het niet te muten is.
Ziggo kan ook voetbalpubliek dempen als ze erge spreekkoren scanderen. Lijkt me dat met een paar min vertraging je dat irritante gefluit wel kon dempen toch?
I know.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:55 schreef Dven het volgende:
[..]
De verkoop is nog steeds beperkt tot 20:00.
Ja kan, mensen zullen tich overtuigd moeten worden van de veiligheid.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Met een beetje geluk trekt deze lockdown nog wat vaccinatietwijfelaars over de streep
Ik zeg enkel dat ik het prima kon volgenquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iets met toon, muziek etc. Dat snap je zelf toch ook wel?
Je kan best kritisch zijn op het beleid, maar ik zou me persoonlijk echt heel erg distantiëren van die volslagen debielen die daar stonden hoor. Dat is echt het laagste van het laagste volk, te dom om te poepen.
Toespraak 5 voor 8 beginnen, 8 uitzenden zodat je speling hebt op onverwachte gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus de toespraak onderbreken, buffer van enkele minuten instellen en dan met gedempte achtergrond verder?
Neu, maar komende weken gaat iedereen weer de gevolgen voelen van een COVID-lockdown en dan heb je kans dat dat op termijn mensen toch overhaalt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja kan, mensen zullen tich overtuigd moeten worden van de veiligheid.
Mensen due het al hebben gehad vaccineren vond ik onnodig en komt over als big pharma spekken en controle/overzicht houden.
Vond het bij feiten en falbels gisteren niet dusdanig overtuigend dat het twijfelaars over de streep trok, denk ik.
Wellicht zou dat kunnen. Het zou niet nodig moeten zijn. Die mensen die daar stonden, vinden dat ze het recht hebben gehoord te worden. En dat is ook zo in onze rechtsstaat. Maar een ander heeft dat recht ook, in dit geval de minister-president. En de mensen die hem willen horen, hebben het recht dat ongestoord te kunnen doen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het niet te muten is.
Ziggo kan ook voetbalpubliek dempen als ze erge spreekkoren scanderen. Lijkt me dat met een paar min vertraging je dat irritante gefluit wel kon dempen toch?
Ik snap an sich de twijfel, maar wat is momenteel het grootste vraagstuk voor mensen? Lange termijn bijwerkingen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja kan, mensen zullen tich overtuigd moeten worden van de veiligheid.
Mensen due het al hebben gehad vaccineren vond ik onnodig en komt over als big pharma spekken en controle/overzicht houden.
Vond het bij feiten en falbels gisteren niet dusdanig overtuigend dat het twijfelaars over de streep trok, denk ik.
Juist wel. Essentiële zaken moeten makkelijk beschikbaar blijven.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:04 schreef Deurknoppen het volgende:
Action Hema etc zijn ook open voor essentiële spullen 😂😅 dit kan toch niet de bedoeling zijn?
De rookworst van de Hema is toch vrij essentieel voor een goede stamppot.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:04 schreef Deurknoppen het volgende:
Action Hema etc zijn ook open voor essentiële spullen 😂😅 dit kan toch niet de bedoeling zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Dat is dus de 9/10e van de Action afgeplakt ofzo? Neem aan dat mensen wel 5 weekjes zonder dingen kunnen die van ellende uit elkaar vallenquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:04 schreef Deurknoppen het volgende:
Ging het niet om.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw belwerk is niet vergelijkbaar met een belangrijke speech van de minister president waarbij er in- en aangrijpende veranderingen voor iedere Nederlander verkondigd worden.
En terecht Onbegrijpelijk dat werkgevers mensen op de werkvloer van een kantoor verwachten. Zeker als je werk bestaat uit excelletjes vullen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Blijven die gewoon open? Niet toch?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:04 schreef Deurknoppen het volgende:
Altijd mooi hoe mensen lange termijn als argument gebruiken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik snap an sich de twijfel, maar wat is momenteel het grootste vraagstuk voor mensen? Lange termijn bijwerkingen?
Ik heb via een vriend in de pharmacie begrepen dat dat bij vaccins amper een probleem is, omdat je daar de bijwerkingen vaak heel snel ziet.
Nou niet dus. Triest maar waar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat is dus de 9/10e van de Action afgeplakt ofzo? Neem aan dat mensen wel 5 weekjes zonder dingen kunnen die van ellende uit elkaar vallen
Wel, want deze boodschap is voor vele verrassend en behoeft behoorlijk wat aandacht. Werk vergt toch minder attentie, of korte attentiebogen dan een speech van 25 minuten.quote:
Ik kan niet zonder m'n rookworst.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De rookworst van de Hema is toch vrij essentieel voor een goede stamppot.Blijkbaar, staat op hun website alleen voor essentiële dingen. Wat een gekte. Ik woon in de stad en er stonden ellenlange rijen bij deze winkels gisteren. En eigenlijk altijd. Ik kan me niet voorstellen dat dat gewenst is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een grap toch?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:04 schreef Deurknoppen het volgende:
Ik ook, absoluut, maar volgens mij is dat het grootste twijfelpunt van 40% van de Nederlanders die enkel elkaar napratenquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Altijd mooi hoe mensen lange termijn als argument gebruiken.
Alsof de lange termijn effecten van een (lichte) COVID-besmetting op je longen etc al duidelijk zijn.
Dan vertrouw ik dat vaccin waarvan veel
meer bekend is een stuk meer.
Ze zijn nu open haha, kijk op de websitesquote:
Kut he. Niet toevallig werkzaam in een vitaal proces? Kwam er laatst achter dat dat sneller het geval is dan je denkt. Een bagagesjouwer op Schiphol is bijvoorbeeld al een cruciaal beroep.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Godverdomme kutzooi hele dag weer bezig met allerlei opvang regelen. Organisatie 1 ben je welkom, de ander hanteert weer andere regels, vanuit school is er niks bekend.
TYFUSHOERENZOOI met je school sluiting.
Veel Hema's hebben nog wel een vers afdeling met vleeswaren en taart, dus daar valt nog wat voor te zeggen. Maar de Action?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:04 schreef Deurknoppen het volgende:
Dat is wel een hele grote aanname die je doet... Als je gisteren daar iets hebt gekocht dan kan je toch geen 5 weken wachten om een vervangend product te kopen (die weer een dag later stuk gaat)?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat is dus de 9/10e van de Action afgeplakt ofzo? Neem aan dat mensen wel 5 weekjes zonder dingen kunnen die van ellende uit elkaar vallen
Idioteriequote:Op dinsdag 15 december 2020 09:10 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Ze zijn nu open haha, kijk op de websites![]()
Action:
Momenteel verkopen onze winkels alleen essentiële producten. Zodra we weer producten uit andere categorieën mogen verkopen, laten we je dat weten via onze website, email nieuwsbrief en social media.
Ja, maar ik heb altijd het gevoel dat juist dat soort mensen makkelijk draaien en weinig principes hebben als iets ze echt gaat raken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ook, absoluut, maar volgens mij is dat het grootste twijfelpunt van 40% van de Nederlanders die enkel elkaar napraten
Lijkt me juist uitermate verstandig dat elke winkel die de essentiële producten aan kan bieden dat ook doet.quote:
Zeker, bij mijn vrouw mogen alle kinderen nog komen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kut he. Niet toevallig werkzaam in een vitaal proces? Kwam er laatst achter dat dat sneller het geval is dan je denkt. Een bagagesjouwer op Schiphol is bijvoorbeeld al een cruciaal beroep.
Ik vond het wel mooi dat je het protest door de speech heen hoorde. Het zou absurd zijn als er bij zulke draconische maatregelen geen protest zou komen. En het is denk ik symbolisch dat er maar een handjevol mensen stond. Een grote volksopstand blijft vooralsnog uit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef leolinedance het volgende:
Volgens mij mis je een deel van de tekst, ze zijn namelijk gewoon dicht:quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:10 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Action:
Momenteel verkopen onze winkels alleen essentiële producten. Zodra we weer producten uit andere categorieën mogen verkopen, laten we je dat weten via onze website, email nieuwsbrief en social media.
quote:Onze winkels in Nederland zijn helaas tijdelijk gesloten. We vinden het jammer dat we je nu niet van dienst kunnen zijn, maar staan natuurlijk zodra we weer open mogen voor je klaar met essentiële producten zoals schoonmaak- en hygiëne artikelen, eten & drinken, persoonlijke verzorging en dierenvoeding. We houden je op de hoogte en zodra onze deuren weer open gaan, krijg je van ons een bericht via de email nieuwsbrief, website en social media. Maak er samen het beste van, blijf gezond en zorg goed voor elkaar!
Ja ik ben wel werkzaam in een vitaal beroep, maar mijn vriendin niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kut he. Niet toevallig werkzaam in een vitaal proces? Kwam er laatst achter dat dat sneller het geval is dan je denkt. Een bagagesjouwer op Schiphol is bijvoorbeeld al een cruciaal beroep.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:10 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Action:
Ga weg met je fakenewsquote:Helaas zijn onze Nederlandse winkels tijdelijk gesloten
We houden je op de hoogte en zodra onze deuren weer open gaan, krijg je van ons een bericht via de email nieuwsbrief, website en social media.
Als 1 van de ouders een cruciaal beroep heeft mag je kind gewoon naar school danwel opvang.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja ik ben wel werkzaam in een vitaal beroep, maar mijn vriendin niet.
Hoofdkantoor gebeld, ja het kan maar neem ontact op met je vestiging.
Vestiging 1 gebeld ja het kan wel.
Vestiging 2 gebeld ja het kan niet.
Vanuit de school zelf niks gehoord.
En nu werk ik al sinds februari thuis en dan lees dat het als drukmiddel wordt gebruikt om ouders thuis te laten werken kan van mijn part die hugo van een flat afspringen.
Hugo? Of al die mensen die thuis konden werken maar daar schijt aan hadden?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En nu werk ik al sinds februari thuis en dan lees dat het als drukmiddel wordt gebruikt om ouders thuis te laten werken kan van mijn part die hugo van een flat afspringen.
Denk langetermijngevolgen idd, narcolepsie bij Mexicaanse griep vaccin werd terecht benoemd gisteren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik snap an sich de twijfel, maar wat is momenteel het grootste vraagstuk voor mensen? Lange termijn bijwerkingen?
Ik heb via een vriend in de pharmacie begrepen dat dat bij vaccins amper een probleem is, omdat je daar de bijwerkingen vaak heel snel ziet.
True true, aan de andere kant heb je dan ook nog geen tijd gehad het te gebruiken en dus te missenquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote aanname die je doet... Als je gisteren daar iets hebt gekocht dan kan je toch geen 5 weken wachten om een vervangend product te kopen (die weer een dag later stuk gaat)?
Ik vond het ook heel irritant en storend. Maar eerlijk is eerlijk: als ik er net zo over had gedacht als de protestanten, had ik het ook geoorloofd gevonden om een (veronderstelde) grove schending van mijn grondrechten op zo'n manier kenbaar te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wellicht zou dat kunnen. Het zou niet nodig moeten zijn. Die mensen die daar stonden, vinden dat ze het recht hebben gehoord te worden. En dat is ook zo in onze rechtsstaat. Maar een ander heeft dat recht ook, in dit geval de minister-president. En de mensen die hem willen horen, hebben het recht dat ongestoord te kunnen doen.
https://www.action.com/nl-be/veiligheidsmaatregelen/quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij mis je een deel van de tekst, ze zijn namelijk gewoon dicht:
[..]
Wat zijn de lange termijn gevolgen van COVID?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Denk langetermijngevolgen idd, narcolepsie bij Mexicaanse griep vaccin werd terecht benoemd gisteren.
Maar ook het idee dat ze met je dna lopen te kutten met die nieuwe methode voor het vaccin van moderna en pfizer.
Ja, ik ook, het maakt meteen duidelijk dat er zware tijden aanbreken. Blijft niet alleen bij woorden. Dat gevoel had ik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi dat je het protest door de speech heen hoorde. Het zou absurd zijn als er bij zulke draconische maatregelen geen protest zou komen. En het is denk ik symbolisch dat er maar een handjevol mensen stond. Een grote volksopstand blijft vooralsnog uit.
Dat is oude info: https://www.action.com/nl-nl/update/quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:17 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-be/veiligheidsmaatregelen/
Ik snap dat het nu irritant is, maar haal even adem en zoek het rustig uit. Het leven is een aaneenschakeling van gedoe, helaas. Dit is er één van. D'r is een pandemie gaande, dus het is nogal wiedes dat onze levens ontregeld zullen zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat is een goed voorbeeld van nare bijeffecten bij een vaccin, maar juist ook een voorbeeld waarbij de effecten zeer snel zichtbaar werden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Denk langetermijngevolgen idd, narcolepsie bij Mexicaanse griep vaccin werd terecht benoemd gisteren.
Maar ook het idee dat ze met je dna lopen te kutten met die nieuwe methode voor het vaccin van moderna en pfizer.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:18 schreef skrn het volgende:
Morgen even weer naar de milieustraat, het enige wat nog open is en ik wil nog een flinke opruimslag maken.
Weet je zeker dat je jezelf dat aan wilt doen? Dikke kans dat er een enorme file staat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:18 schreef skrn het volgende:
Morgen even weer naar de milieustraat, het enige wat nog open is en ik wil nog een flinke opruimslag maken.
Je zit op de Belgische website.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:17 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Oh en je land staat op België ipv Nederlandquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:17 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Ooh thank god 😂quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is oude info: https://www.action.com/nl-nl/update/
Volgens mij was er al vaak een draadje voorbij gekomen erover, maar mRNA vaccins "kutten" niet met je DNA. In bijvoorbeeld een appel zit ook mRNA.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus beter om geen covid te krijgen en het vaccin niet te nemen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat zijn de lange termijn gevolgen van COVID?
Ook het hele idee dat dat virus met je longen en je smaakbeleving en reuk loopt te kutten.
DNA en RNA zijn twee heel andere dingen. Er wordt met de mRNA vaccins niets gedaan met je DNA.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |