Juist wel. Essentiële zaken moeten makkelijk beschikbaar blijven.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:04 schreef Deurknoppen het volgende:
Action Hema etc zijn ook open voor essentiële spullen 😂😅 dit kan toch niet de bedoeling zijn?
De rookworst van de Hema is toch vrij essentieel voor een goede stamppot.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:04 schreef Deurknoppen het volgende:
Action Hema etc zijn ook open voor essentiële spullen 😂😅 dit kan toch niet de bedoeling zijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Dat is dus de 9/10e van de Action afgeplakt ofzo? Neem aan dat mensen wel 5 weekjes zonder dingen kunnen die van ellende uit elkaar vallenquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:04 schreef Deurknoppen het volgende:
Ging het niet om.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw belwerk is niet vergelijkbaar met een belangrijke speech van de minister president waarbij er in- en aangrijpende veranderingen voor iedere Nederlander verkondigd worden.
En terecht Onbegrijpelijk dat werkgevers mensen op de werkvloer van een kantoor verwachten. Zeker als je werk bestaat uit excelletjes vullen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Is ook gewoon tik naar werkgevers toe. In de zin van laat ze nou gewoon thuiswerken na 19-1 als het kan, anders gebeurd dit weer.
Blijven die gewoon open? Niet toch?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:04 schreef Deurknoppen het volgende:
Altijd mooi hoe mensen lange termijn als argument gebruiken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik snap an sich de twijfel, maar wat is momenteel het grootste vraagstuk voor mensen? Lange termijn bijwerkingen?
Ik heb via een vriend in de pharmacie begrepen dat dat bij vaccins amper een probleem is, omdat je daar de bijwerkingen vaak heel snel ziet.
Nou niet dus. Triest maar waar.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat is dus de 9/10e van de Action afgeplakt ofzo? Neem aan dat mensen wel 5 weekjes zonder dingen kunnen die van ellende uit elkaar vallen
Wel, want deze boodschap is voor vele verrassend en behoeft behoorlijk wat aandacht. Werk vergt toch minder attentie, of korte attentiebogen dan een speech van 25 minuten.quote:
Ik kan niet zonder m'n rookworst.quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De rookworst van de Hema is toch vrij essentieel voor een goede stamppot.Blijkbaar, staat op hun website alleen voor essentiële dingen. Wat een gekte. Ik woon in de stad en er stonden ellenlange rijen bij deze winkels gisteren. En eigenlijk altijd. Ik kan me niet voorstellen dat dat gewenst is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is een grap toch?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:04 schreef Deurknoppen het volgende:
Ik ook, absoluut, maar volgens mij is dat het grootste twijfelpunt van 40% van de Nederlanders die enkel elkaar napratenquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:07 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Altijd mooi hoe mensen lange termijn als argument gebruiken.
Alsof de lange termijn effecten van een (lichte) COVID-besmetting op je longen etc al duidelijk zijn.
Dan vertrouw ik dat vaccin waarvan veel
meer bekend is een stuk meer.
Ze zijn nu open haha, kijk op de websitesquote:
Kut he. Niet toevallig werkzaam in een vitaal proces? Kwam er laatst achter dat dat sneller het geval is dan je denkt. Een bagagesjouwer op Schiphol is bijvoorbeeld al een cruciaal beroep.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:06 schreef Kickinalfa het volgende:
Godverdomme kutzooi hele dag weer bezig met allerlei opvang regelen. Organisatie 1 ben je welkom, de ander hanteert weer andere regels, vanuit school is er niks bekend.
TYFUSHOERENZOOI met je school sluiting.
Veel Hema's hebben nog wel een vers afdeling met vleeswaren en taart, dus daar valt nog wat voor te zeggen. Maar de Action?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:04 schreef Deurknoppen het volgende:
Dat is wel een hele grote aanname die je doet... Als je gisteren daar iets hebt gekocht dan kan je toch geen 5 weken wachten om een vervangend product te kopen (die weer een dag later stuk gaat)?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat is dus de 9/10e van de Action afgeplakt ofzo? Neem aan dat mensen wel 5 weekjes zonder dingen kunnen die van ellende uit elkaar vallen
Idioteriequote:Op dinsdag 15 december 2020 09:10 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Ze zijn nu open haha, kijk op de websites![]()
Action:
Momenteel verkopen onze winkels alleen essentiële producten. Zodra we weer producten uit andere categorieën mogen verkopen, laten we je dat weten via onze website, email nieuwsbrief en social media.
Ja, maar ik heb altijd het gevoel dat juist dat soort mensen makkelijk draaien en weinig principes hebben als iets ze echt gaat raken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:10 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik ook, absoluut, maar volgens mij is dat het grootste twijfelpunt van 40% van de Nederlanders die enkel elkaar napraten
Lijkt me juist uitermate verstandig dat elke winkel die de essentiële producten aan kan bieden dat ook doet.quote:
Zeker, bij mijn vrouw mogen alle kinderen nog komen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kut he. Niet toevallig werkzaam in een vitaal proces? Kwam er laatst achter dat dat sneller het geval is dan je denkt. Een bagagesjouwer op Schiphol is bijvoorbeeld al een cruciaal beroep.
Ik vond het wel mooi dat je het protest door de speech heen hoorde. Het zou absurd zijn als er bij zulke draconische maatregelen geen protest zou komen. En het is denk ik symbolisch dat er maar een handjevol mensen stond. Een grote volksopstand blijft vooralsnog uit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef leolinedance het volgende:
"Kijkers persconferentie storen zich mateloos aan 'asociale' protesteerders"
https://www.shownieuws.nl(...)ciale-protesteerders
Weer lekker goedkoop scoren. Zo kun je ook wel wat mensen vinden die het er wel mee eens zijn dat er wat 'tegengeluid' is. Maar dát laten ze natuurlijk niet zien
Volgens mij mis je een deel van de tekst, ze zijn namelijk gewoon dicht:quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:10 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Ze zijn nu open haha, kijk op de websites![]()
Action:
Momenteel verkopen onze winkels alleen essentiële producten. Zodra we weer producten uit andere categorieën mogen verkopen, laten we je dat weten via onze website, email nieuwsbrief en social media.
quote:Onze winkels in Nederland zijn helaas tijdelijk gesloten. We vinden het jammer dat we je nu niet van dienst kunnen zijn, maar staan natuurlijk zodra we weer open mogen voor je klaar met essentiële producten zoals schoonmaak- en hygiëne artikelen, eten & drinken, persoonlijke verzorging en dierenvoeding. We houden je op de hoogte en zodra onze deuren weer open gaan, krijg je van ons een bericht via de email nieuwsbrief, website en social media. Maak er samen het beste van, blijf gezond en zorg goed voor elkaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |