De alcohollobby in Den Haag doet al jaren goed werkquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja. Eerst beperk je de verkoop tot 20u omdat het problemen zou veroorzaken. En nu mogen ze als één van de weinigen open blijven.
Snap jij het nog?
Het behoren tot de levensmiddelenindustrie houdt niet in dat de verkoop van je waren essentieel is om te overleven. Dat weet ook jij nog wel. En anders dan men hier nogal graag vermoed is de overheid er niet om je ieder pleziertje af te nemen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Toch raar dat je na 20h deze broodnodige levensmiddelen niet mag inslaan.
Eensquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:52 schreef miss_sly het volgende:
Dat kan.
Ik, en zo te lezen en horen velen met mij, vonden het moeilijk om te concentreren op wat er gezegd werd door de herrie op de achtergrond.
De verkoop is nog steeds beperkt tot 20:00.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja. Eerst beperk je de verkoop tot 20u omdat het problemen zou veroorzaken. En nu mogen ze als één van de weinigen open blijven.
Snap jij het nog?
Oke kan zijn dat ik het gewoon gewend ben van mijn werk. Beetje als telefoneren op een drukke afdeling..achtergrondgeluid proberen uit te schakelen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan.
Ik, en zo te lezen en horen velen met mij, vonden het moeilijk om te concentreren op wat er gezegd werd door de herrie op de achtergrond.
Iets met toon, muziek etc. Dat snap je zelf toch ook wel?quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef leolinedance het volgende:
"Kijkers persconferentie storen zich mateloos aan 'asociale' protesteerders"
https://www.shownieuws.nl(...)ciale-protesteerders
Weer lekker goedkoop scoren. Zo kun je ook wel wat mensen vinden die het er wel mee eens zijn dat er wat 'tegengeluid' is. Maar dát laten ze natuurlijk niet zien
Dat las ik ook. Maar een mooie bijvangst is dan dus dat kinderen net zo vatbaar zijn als volwassenen voor het virus. En dat ze ook net zo makkelijk (ook al hebben ze matige klachten) het virus over kunnen brengen naar anderen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Naar ik meen komt de sluiting voornamelijk vanwege het zijn van een drukmiddel voor ouders om thuis te werken en ook minder contacten te hebben.
Zeg nog eens dat mensen het niet snappen want ha-ha ofzo.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:55 schreef Dven het volgende:
[..]
De verkoop is nog steeds beperkt tot 20:00.
Ook gewoon de contactmomenten omlaag. Dat was de essentie van zijn toespraak. Anders boeit dat buiten max 2 man ook niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Naar ik meen komt de sluiting voornamelijk vanwege het zijn van een drukmiddel voor ouders om thuis te werken en ook minder contacten te hebben.
Jouw belwerk is niet vergelijkbaar met een belangrijke speech van de minister president waarbij er in- en aangrijpende veranderingen voor iedere Nederlander verkondigd worden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Oke kan zijn dat ik het gewoon gewend ben van mijn werk. Beetje als telefoneren op een drukke afdeling..achtergrondgeluid proberen uit te schakelen.
Het was gewoon irritant maar de uiteindelijke boodschap was dicht, dicht en alles dicht in wat meer woorden, al vond ik zijn reactie op die betogers nog wel grappig.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan.
Met een beetje geluk trekt deze lockdown nog wat vaccinatietwijfelaars over de streepquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ook gewoon de contactmomenten omlaag. Dat was de essentie van zijn toespraak. Anders boeit dat buiten max 2 man ook niet.
Is ook gewoon tik naar werkgevers toe. In de zin van laat ze nou gewoon thuiswerken na 19-1 als het kan, anders gebeurd dit weer.
Ik ga ervanuit dat dit de laatste lockdown is met de vaccins die eraan komen binnenkort.
2021 wordt het jaar waarin we terug gaan naar normaal. In 2022 zal het hopelijk volledig normaal zijn overal.
Ik snap niet dat het niet te muten is.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan.
Dat verbod was er omdat toen de horeca een avondklok had, hele groepen mensen massaal drank gingen halen en op straat opdrinken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Snap jij het nog?
Uiteindelijk gaat het er niet om wat jij of ik levensmiddelen vinden, maar wat de overheid levensmiddelen vindtquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Zeg nog eens dat mensen het niet snappen want ha-ha ofzo.![]()
Het is zo essentieel dat er een avondklok op zit want na 20u is het geen levensmiddel of essentieel.
Iedereen lult er echt maar een punt aan, hoor. Succes!
De werkgevers die hun personeel niet thuis faciliteren terwijl dat wel zou kunnen qua werkzaamheden mogen ook wel in de spiegel kijken ja...quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ook gewoon de contactmomenten omlaag. Dat was de essentie van zijn toespraak. Anders boeit dat buiten max 2 man ook niet.
Is ook gewoon tik naar werkgevers toe. In de zin van laat ze nou gewoon thuiswerken na 19-1 als het kan, anders gebeurd dit weer.
Ik ga ervanuit dat dit de laatste lockdown is met de vaccins die eraan komen binnenkort.
2021 wordt het jaar waarin we terug gaan naar normaal. In 2022 zal het hopelijk volledig normaal zijn overal.
Dus de toespraak onderbreken, buffer van enkele minuten instellen en dan met gedempte achtergrond verder?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het niet te muten is.
Ziggo kan ook voetbalpubliek dempen als ze erge spreekkoren scanderen. Lijkt me dat met een paar min vertraging je dat irritante gefluit wel kon dempen toch?
I know.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:55 schreef Dven het volgende:
[..]
De verkoop is nog steeds beperkt tot 20:00.
Ja kan, mensen zullen tich overtuigd moeten worden van de veiligheid.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Met een beetje geluk trekt deze lockdown nog wat vaccinatietwijfelaars over de streep
Ik zeg enkel dat ik het prima kon volgenquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Iets met toon, muziek etc. Dat snap je zelf toch ook wel?
Je kan best kritisch zijn op het beleid, maar ik zou me persoonlijk echt heel erg distantiëren van die volslagen debielen die daar stonden hoor. Dat is echt het laagste van het laagste volk, te dom om te poepen.
Toespraak 5 voor 8 beginnen, 8 uitzenden zodat je speling hebt op onverwachte gebeurtenissen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus de toespraak onderbreken, buffer van enkele minuten instellen en dan met gedempte achtergrond verder?
Neu, maar komende weken gaat iedereen weer de gevolgen voelen van een COVID-lockdown en dan heb je kans dat dat op termijn mensen toch overhaalt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja kan, mensen zullen tich overtuigd moeten worden van de veiligheid.
Mensen due het al hebben gehad vaccineren vond ik onnodig en komt over als big pharma spekken en controle/overzicht houden.
Vond het bij feiten en falbels gisteren niet dusdanig overtuigend dat het twijfelaars over de streep trok, denk ik.
Wellicht zou dat kunnen. Het zou niet nodig moeten zijn. Die mensen die daar stonden, vinden dat ze het recht hebben gehoord te worden. En dat is ook zo in onze rechtsstaat. Maar een ander heeft dat recht ook, in dit geval de minister-president. En de mensen die hem willen horen, hebben het recht dat ongestoord te kunnen doen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:00 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik snap niet dat het niet te muten is.
Ziggo kan ook voetbalpubliek dempen als ze erge spreekkoren scanderen. Lijkt me dat met een paar min vertraging je dat irritante gefluit wel kon dempen toch?
Ik snap an sich de twijfel, maar wat is momenteel het grootste vraagstuk voor mensen? Lange termijn bijwerkingen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja kan, mensen zullen tich overtuigd moeten worden van de veiligheid.
Mensen due het al hebben gehad vaccineren vond ik onnodig en komt over als big pharma spekken en controle/overzicht houden.
Vond het bij feiten en falbels gisteren niet dusdanig overtuigend dat het twijfelaars over de streep trok, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |