De Jamin is tamelijk essentieel voor kinderen met een snoepprobleem.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:36 schreef capricia het volgende:
Mijn dochtertje wil weten of de Jamin in het lokale winkelcentrum ook dicht is.![]()
We gaan binnenkort even samen kijken.
Als de slijterij essentieel is, is de Jamin dat ook.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:37 schreef Noek het volgende:
[..]
De Jamin is tamelijk essentieel voor kinderen met een snoepprobleem.
Lijkt me ook ja, voor ze last krijgen van een low carb flu/ keto flu.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:39 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
Als de slijterij essentieel is, is de Jamin dat ook.
Verschillende artikels gelezen die ze noemt. Uitstekend dit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 02:23 schreef Gretzl het volgende:
Goed informatief draadje van Zoë Hyde over de besmettelijkheid van kinderen en het asymptomatische gebeuren:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Wat een gekte 😂quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:43 schreef Dven het volgende:
Mensen die niet willen snappen dat een slijterij binnen de levensmiddelenbranche valt en daardoor dus gewoon geopend mag zijn
Ha-ha..quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:43 schreef Dven het volgende:
Mensen die niet willen snappen dat een slijterij binnen de levensmiddelenbranche valt en daardoor dus gewoon geopend mag zijn
Beetje irritant was het ook wel, hoor.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef leolinedance het volgende:
"Kijkers persconferentie storen zich mateloos aan 'asociale' protesteerders"
https://www.shownieuws.nl(...)ciale-protesteerders
Weer lekker goedkoop scoren. Zo kun je ook wel wat mensen vinden die het er wel mee eens zijn dat er wat 'tegengeluid' is. Maar dát laten ze natuurlijk niet zien
Naar ik meen komt de sluiting voornamelijk vanwege het zijn van een drukmiddel voor ouders om thuis te werken en ook minder contacten te hebben.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Verschillende artikels gelezen die ze noemt. Uitstekend dit.
Sluit ook prima aan bij het beleid om de scholen te sluiten.
ik had liever de sportschool open gehad maar de slijterij is een goed alternatiefquote:Op dinsdag 15 december 2020 08:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ha-ha..
en het verdedigen omdat het is om de zorg te ontlasten.
Ha-ha..
Toch raar dat je na 20h deze broodnodige levensmiddelen niet mag inslaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:43 schreef Dven het volgende:
Ja. Eerst beperk je de verkoop tot 20u omdat het problemen zou veroorzaken. En nu mogen ze als één van de weinigen open blijven.quote:
Het is dan ook vrij antisociaal wat daar gebeurt, daar mag geen twijfel een over bestaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef leolinedance het volgende:
Weer lekker goedkoop scoren. Zo kun je ook wel wat mensen vinden die het er wel mee eens zijn dat er wat 'tegengeluid' is. Maar dát laten ze natuurlijk niet zien
Als je alle levensmiddelen-speciaalzaken sluit wordt het wel een stuk drukker in de supermarkt ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Ha-ha..
en het verdedigen omdat het is om de zorg te ontlasten.
Ha-ha..
Ik vind dat er tegengeluid moet kunnen zijn, uiteraard.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef leolinedance het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had liever de sportschool open gehad maar de slijterij is een goed alternatief
Ja maar wel altijd weer die eenzijdige berichtgeving.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:47 schreef Noek het volgende:
[..]
Beetje irritant was het ook wel, hoor.
Ik vind het uitstekend te volgen. Sterker nog, ik vond het duidelijker dan voorgaande keren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat er tegengeluid moet kunnen zijn, uiteraard.
Ik vind ook dat mensen die het wel willen horen, dit ongestoord zouden moeten kunnen doen.
De mensen die op deze manier protesteerden, maakten het voor anderen lastig te volgen. Dat vind ik inderdaad behoorlijk asociaal.
Nee, dat snap ik niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja. Eerst beperk je de verkoop tot 20u omdat het problemen zou veroorzaken. En nu mogen ze als één van de weinigen open blijven.
Snap jij het nog?
Dat kan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind het uitstekend te volgen. Sterker nog, ik vond het duidelijker dan voorgaande keren.
Kan je dezelfde produkten in de supermarkt kopen? Nee, dus minder winkelbezoek, minder verplaatsingen, minder contacten, minder besmettingen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 08:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Op welke manier zou het sluiten van een Vero Moda volgens jou het aantal besmettingen terugdringen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |