Ja ik ben wel werkzaam in een vitaal beroep, maar mijn vriendin niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Kut he. Niet toevallig werkzaam in een vitaal proces? Kwam er laatst achter dat dat sneller het geval is dan je denkt. Een bagagesjouwer op Schiphol is bijvoorbeeld al een cruciaal beroep.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:10 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Ze zijn nu open haha, kijk op de websites![]()
Action:
Momenteel verkopen onze winkels alleen essentiële producten. Zodra we weer producten uit andere categorieën mogen verkopen, laten we je dat weten via onze website, email nieuwsbrief en social media.
Ga weg met je fakenewsquote:Helaas zijn onze Nederlandse winkels tijdelijk gesloten
We houden je op de hoogte en zodra onze deuren weer open gaan, krijg je van ons een bericht via de email nieuwsbrief, website en social media.
Als 1 van de ouders een cruciaal beroep heeft mag je kind gewoon naar school danwel opvang.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ja ik ben wel werkzaam in een vitaal beroep, maar mijn vriendin niet.
Hoofdkantoor gebeld, ja het kan maar neem ontact op met je vestiging.
Vestiging 1 gebeld ja het kan wel.
Vestiging 2 gebeld ja het kan niet.
Vanuit de school zelf niks gehoord.
En nu werk ik al sinds februari thuis en dan lees dat het als drukmiddel wordt gebruikt om ouders thuis te laten werken kan van mijn part die hugo van een flat afspringen.
Hugo? Of al die mensen die thuis konden werken maar daar schijt aan hadden?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
En nu werk ik al sinds februari thuis en dan lees dat het als drukmiddel wordt gebruikt om ouders thuis te laten werken kan van mijn part die hugo van een flat afspringen.
Denk langetermijngevolgen idd, narcolepsie bij Mexicaanse griep vaccin werd terecht benoemd gisteren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:06 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik snap an sich de twijfel, maar wat is momenteel het grootste vraagstuk voor mensen? Lange termijn bijwerkingen?
Ik heb via een vriend in de pharmacie begrepen dat dat bij vaccins amper een probleem is, omdat je daar de bijwerkingen vaak heel snel ziet.
True true, aan de andere kant heb je dan ook nog geen tijd gehad het te gebruiken en dus te missenquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:11 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Dat is wel een hele grote aanname die je doet... Als je gisteren daar iets hebt gekocht dan kan je toch geen 5 weken wachten om een vervangend product te kopen (die weer een dag later stuk gaat)?
Ik vond het ook heel irritant en storend. Maar eerlijk is eerlijk: als ik er net zo over had gedacht als de protestanten, had ik het ook geoorloofd gevonden om een (veronderstelde) grove schending van mijn grondrechten op zo'n manier kenbaar te maken.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wellicht zou dat kunnen. Het zou niet nodig moeten zijn. Die mensen die daar stonden, vinden dat ze het recht hebben gehoord te worden. En dat is ook zo in onze rechtsstaat. Maar een ander heeft dat recht ook, in dit geval de minister-president. En de mensen die hem willen horen, hebben het recht dat ongestoord te kunnen doen.
https://www.action.com/nl-be/veiligheidsmaatregelen/quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij mis je een deel van de tekst, ze zijn namelijk gewoon dicht:
[..]
Wat zijn de lange termijn gevolgen van COVID?quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Denk langetermijngevolgen idd, narcolepsie bij Mexicaanse griep vaccin werd terecht benoemd gisteren.
Maar ook het idee dat ze met je dna lopen te kutten met die nieuwe methode voor het vaccin van moderna en pfizer.
Ja, ik ook, het maakt meteen duidelijk dat er zware tijden aanbreken. Blijft niet alleen bij woorden. Dat gevoel had ik.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi dat je het protest door de speech heen hoorde. Het zou absurd zijn als er bij zulke draconische maatregelen geen protest zou komen. En het is denk ik symbolisch dat er maar een handjevol mensen stond. Een grote volksopstand blijft vooralsnog uit.
Dat is oude info: https://www.action.com/nl-nl/update/quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:17 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
https://www.action.com/nl-be/veiligheidsmaatregelen/
Ik snap dat het nu irritant is, maar haal even adem en zoek het rustig uit. Het leven is een aaneenschakeling van gedoe, helaas. Dit is er één van. D'r is een pandemie gaande, dus het is nogal wiedes dat onze levens ontregeld zullen zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:13 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dat is een goed voorbeeld van nare bijeffecten bij een vaccin, maar juist ook een voorbeeld waarbij de effecten zeer snel zichtbaar werden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Denk langetermijngevolgen idd, narcolepsie bij Mexicaanse griep vaccin werd terecht benoemd gisteren.
Maar ook het idee dat ze met je dna lopen te kutten met die nieuwe methode voor het vaccin van moderna en pfizer.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:18 schreef skrn het volgende:
Morgen even weer naar de milieustraat, het enige wat nog open is en ik wil nog een flinke opruimslag maken.
Weet je zeker dat je jezelf dat aan wilt doen? Dikke kans dat er een enorme file staat.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:18 schreef skrn het volgende:
Morgen even weer naar de milieustraat, het enige wat nog open is en ik wil nog een flinke opruimslag maken.
Je zit op de Belgische website.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:17 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Oh en je land staat op België ipv Nederlandquote:Op dinsdag 15 december 2020 09:17 schreef Deurknoppen het volgende:
[..]
Ooh thank god 😂quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is oude info: https://www.action.com/nl-nl/update/
Volgens mij was er al vaak een draadje voorbij gekomen erover, maar mRNA vaccins "kutten" niet met je DNA. In bijvoorbeeld een appel zit ook mRNA.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Eigenlijk is het dus beter om geen covid te krijgen en het vaccin niet te nemen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat zijn de lange termijn gevolgen van COVID?
Ook het hele idee dat dat virus met je longen en je smaakbeleving en reuk loopt te kutten.
DNA en RNA zijn twee heel andere dingen. Er wordt met de mRNA vaccins niets gedaan met je DNA.quote:Op dinsdag 15 december 2020 09:16 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |