Dicht.quote:Op maandag 14 december 2020 13:10 schreef Benny het volgende:
En hoe zit het met de niet-essentiele winkels die ook pakketophaalpunt zijn?
Ja true, vind er ook wel wat van als je nu gelijk naar de winkels rentquote:Op maandag 14 december 2020 13:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Low key wil de politiek je toch nog een kans geven om wel belangrijke dingen te halen. Maar in de praktijk gaan nu een hoop mensen onbelangrijke dingen halen.
Eerlijk is eerlijk... NL zou er niet slechter worden van 3 miljoen mensen minder maar de manier waarop is niet de juistequote:Op maandag 14 december 2020 13:13 schreef Jaeger85 het volgende:
Voor Baudetje zijn 3 miljoen doden acceptabel. Anders voelt hij zich een gokooide tijger die niet antilopen kan jagen.
Hadden ze jaren eerder moeten doenquote:
Ik denk dat het allemaal met elkaar te maken heeft!!quote:Op maandag 14 december 2020 13:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
zo Gmail en Youtube zijn ook dicht gegaan vast.
Ik blijf open iig.quote:Op maandag 14 december 2020 13:16 schreef Lurf het volgende:
En thuis, gaat dat ook dicht? Want dat is toch de grootste besmettingshaard. Daar wil je echt niet meer komen.
Er is geen bewijs dat dat mogelijk is. Of wil je zeggen dat Duitsland dat niet heeft gedaan? Of dat dat geen geld kost?quote:Op maandag 14 december 2020 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Volledige lockdown kost krankzinnig veel geld, je had alles op alles moeten zetten om überhaupt nooit meer op dat punt te komen.
Drie miljoen wappies en criminelen minder graag!quote:Op maandag 14 december 2020 13:15 schreef alpeko het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk... NL zou er niet slechter worden van 3 miljoen mensen minder maar de manier waarop is niet de juiste
Dat snappen ze nietquote:Op maandag 14 december 2020 13:16 schreef Lurf het volgende:
En thuis, gaat dat ook dicht? Want dat is toch de grootste besmettingshaard. Daar wil je echt niet meer komen.
Ja. En dat is een heel slecht signaal.quote:Op maandag 14 december 2020 13:09 schreef Noppie2000 het volgende:
Kan het zijn dat de kinderopvang dicht gaat om (werkende) ouders meer te dwingen thuis te blijven?
Is een storing met authenticatie bij Google.quote:Op maandag 14 december 2020 13:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
zo Gmail en Youtube zijn ook dicht gegaan alvast.
Goede bio voor Tinder, just sayingquote:
Bordelen gaan zich verplaatsen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:16 schreef kol7680 het volgende:
Hotels open maar geen eten meer. Hahaha. Dus niks aan
Lokale lockdowns kunnen wel degelijk effect hebben, is in Duitsland ook gewoon bewezen: Bijvoorbeeld ten tijde van die uitbraken in en rond slachthuizen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nope! Wales, Duitsland, Spanje, allemaal voorbeelden dat een korte lockdown nauwelijks helpt op de lange termijn.
Enige die verstand heeft. En dan zeg ik als linkse stemmer. Baudet😎quote:Op maandag 14 december 2020 13:17 schreef Nielsch het volgende:
Thierry "Ik heb 3 miljoen doden over voor de vrijheid" Baudet is het er niet mee eens. Niet verrassend van deze wandelende hoop stront met goedkoop uitziende pruik.
Dus dan gaan hotels ook take-away verzorgen die je aan de buitenkant van het hotel kunt ophalen en vervolgens in je kamer kunt opetenquote:Op maandag 14 december 2020 13:16 schreef Benny het volgende:
Hotels blijven open, maar mogen geen eten meer serveren
jammer, al 3 keer een hotelletje gepakt de afgelopen tijd zodat we lekker uit eten konden en konden ontbijten.quote:Op maandag 14 december 2020 13:16 schreef Benny het volgende:
Hotels blijven open, maar mogen geen eten meer serveren
Een virus oordeelt niet helaasquote:Op maandag 14 december 2020 13:16 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Drie miljoen wappies en criminelen minder graag!
Heb toch begrip voor deze gekooide tijger met flinke persoonlijkheidsstoornis. Hij heeft het al zo zwaar!quote:Op maandag 14 december 2020 13:17 schreef Nielsch het volgende:
Thierry "Ik heb 3 miljoen doden over voor de vrijheid" Baudet is het er niet mee eens. Niet verrassend van deze wandelende hoop stront met goedkoop uitziende pruik.
Ben wel benieuwd hoe Van der Valk dat doet... Bezorgen aan zichzelf?quote:Op maandag 14 december 2020 13:17 schreef Questular het volgende:
[..]
Dus dan gaan hotels ook take-away verzorgen die je aan de buitenkant van het H=hotel kunt ophalen en vervolgens in je kamer kunt opeten
Het redden van miljoenen levens op continentaal niveau is in jouw wereld vast geen impact maar voor de meeste mensen daarentegen wel. Het is voor de rest ook geen hogere wiskunde en het bewijs dat lockdowns werken wanneer je de controle over iets verloren bent is overweldigendquote:Op maandag 14 december 2020 13:11 schreef MoreDakka het volgende: [..] Nope! Wales, Duitsland, Spanje, allemaal voorbeelden dat een korte lockdown nauwelijks helpt op de lange termijn.
Gewoon door via telewerkenquote:Op maandag 14 december 2020 13:18 schreef Sfancta het volgende:
Gvd kan ik mij bijbaan als mannelijke prostituee ook stoppen.
Werkt niet hier want wij sluiten winkels. Dan gaan mensen zich verplaatsen. Wil het werken moet je mensen opsluiten.quote:Op maandag 14 december 2020 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Lokale lockdowns kunnen wel degelijk effect hebben, is in Duitsland ook gewoon bewezen: Bijvoorbeeld ten tijde van die uitbraken in en rond slachthuizen.
https://duitslandinstituu(...)ockdown-in-gutersloh
Je had uiteindelijk ook niet alles kunnen voorkomen, maar je had wel kunnen zorgen dat je er half december net iets minder belabberd voor stond dan we nu doen waardoor 5 weken volledige lockdown noodzakelijk is.
Daar ben ik het mee eens, maar een lokale maatregel is wat anders dan een korte grootschalige lockdown waar jij voor pleit. En ook dat heeft in Duitsland schijnbaar niet geholpen, want dat land gaat ook weken dicht.quote:Op maandag 14 december 2020 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Lokale lockdowns kunnen wel degelijk effect hebben, is in Duitsland ook gewoon bewezen: Bijvoorbeeld ten tijde van die uitbraken in en rond slachthuizen.
Nogmaals, ik ben het niet eens met de stelling dat 5 weken dicht 'noodzakelijk' is. Dat is geen feit.quote:Je had uiteindelijk ook niet alles kunnen voorkomen, maar je had wel kunnen zorgen dat je er half december net iets minder belabberd voor stond dan we nu doen waardoor 5 weken volledige lockdown noodzakelijk is.
Vakantieparken had ik nog niet gezien. Waar las je dat?quote:Op maandag 14 december 2020 13:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dicht.
Zwembaden dicht. Vakantieparken ook dicht. Bioscopen, musea, alles wat ook maar enigzins een besmettinghaard was afgelopen 4 weken hebben ze geidentificeerd en gaat dicht.
Eh, Page? 2 laags of 3 laags?quote:Op maandag 14 december 2020 13:19 schreef Benny het volgende:
Nog een babyboom incoming
In september '21 worden weer een hoop Page's en Cora's geboren
Zal wel een flinke rij staan daarquote:Op maandag 14 december 2020 13:20 schreef superniger het volgende:
Gaan de hoeren ook dicht? Straks nog even een snel een wipje maken.
Het is vooral handig wat vroeger al iets te doen waardoor het allemaal zover niet hoeft te komen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je had uiteindelijk ook niet alles kunnen voorkomen, maar je had wel kunnen zorgen dat je er half december net iets minder belabberd voor stond dan we nu doen waardoor 5 weken volledige lockdown noodzakelijk is.
De scholen dicht vrees ik.quote:Op maandag 14 december 2020 13:20 schreef DustPuppy het volgende:
Hoorde ik nu goed dat ze thuiswerken willen gaan afdwingen. Hoe dan?
Nee, mogen open blijvenquote:Op maandag 14 december 2020 13:21 schreef Skwish het volgende:
Moeten de orthodontiepraktijken ook tijdelijk sluiten?
Wulp zei dat inderdaadquote:Op maandag 14 december 2020 13:21 schreef timmmmm het volgende:
Wie zat het nosjournaal te kijken? Hoorde ik net correct eet- en drinkgelegenheden in hotels dicht?
Als iemand dat heeft ook graag een linkje waar dit zwart op wit staat
2 wrongs don't make a right...quote:Op maandag 14 december 2020 10:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Het is ook onnodig om af te geven op de zogenaamde rijke, oudere generatie, die volgens de jongere niet geraakt worden door de crisis.
Is zorg. Zal wel niet.quote:Op maandag 14 december 2020 13:21 schreef Skwish het volgende:
Moeten de orthodontiepraktijken ook tijdelijk sluiten?
En hoe dwing je daarmee de werkgevers om thuiswerken toe te staan?quote:
Kantine van mijn school was ook gewoon open, prima lunchlocatie.quote:Op maandag 14 december 2020 13:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
jammer, al 3 keer een hotelletje gepakt de afgelopen tijd zodat we lekker uit eten konden en konden ontbijten.
Tenzij Belgie nu slim is en zegt we laten geen noodzakelijk verkeer toe vanuit NL.quote:Op maandag 14 december 2020 13:19 schreef _serial_ het volgende:
Allemaal naar belgië dus, alle winkels zijn daar open.
Exact.quote:Op maandag 14 december 2020 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is vooral handig wat vroeger al iets te doen waardoor het allemaal zover niet hoeft te komen.
Bij dezen...:quote:Op maandag 14 december 2020 13:21 schreef timmmmm het volgende:
Wie zat het nosjournaal te kijken? Hoorde ik net correct eet- en drinkgelegenheden in hotels dicht?
Geen noodzakelijk verkeer?quote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tenzij Belgie nu slim is en zegt we laten geen noodzakelijk verkeer toe vanuit NL.
Kannikniezeggenniequote:Op maandag 14 december 2020 13:19 schreef 297534 het volgende:
[..]
Vakantieparken had ik nog niet gezien. Waar las je dat?
Langer dan Duitsland bijvoorbeeld. Ook gaan de maatregelen één dag eerder in ten opzichte van Duitslandquote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef StephanL het volgende:
Tot 19 januari ook echt, dat is best lang
Nee, deze moet je dan hebben: COR / Het grote SARS-CoV-2 topic #1156 ALLES DICHT GENOT OLÉquote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Bij dezen...:
Eetgelegenheden in hotels moeten ook dicht. Waren een uitzondering. Straks niet meer.
Ik hoop hetquote:Op maandag 14 december 2020 13:19 schreef Scorpie het volgende:
Gaan ze die boetes nog even omhoog gooien naar 1500E eigenlijk?
Zal die wel gewoon open blijven of?quote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef Benny het volgende:
Die verslaggeefster is wel nice trouwens
Zeker, maar das natuurlijk geen argument nu om het niet te doen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is vooral handig wat vroeger al iets te doen waardoor het allemaal zover niet hoeft te komen.
Ik neem aan dat dat inderdaad voor mensen met diabetes open blijft.quote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat is voor sommige de pedicure ook.
Dat lijkt mij wel, ja, maar tot op heden is alles gebaseerd op lekken en ongenaamde bronnen.quote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Vallen MBO en HBO ook onder onderwijs dat gesloten wordt? Expliciet benoemd?
Heb je ook GeenStijl gelezen?quote:Op maandag 14 december 2020 13:22 schreef nomina het volgende:
Zou Merkel Rutte gebeld hebben en gevraagd om solidair te zijn?
Malou Petter zeker?quote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef Benny het volgende:
Yes correct.quote:Op maandag 14 december 2020 13:21 schreef timmmmm het volgende:
Die zaten in de ontkenningsfase?quote:Op maandag 14 december 2020 13:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Paniek hier op kantoor is compleet hoor, als een schokgolf ging het rond
Als iets al dicht is hoef je get niet nogmaals te noemenquote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Hoe houden ze mensen zonder kinderen (zoals ik) tegen dan?quote:
Waren er serieus een paar die er nogal raar van opkeken..quote:Op maandag 14 december 2020 13:25 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Die zaten in de ontkenningsfase?
Alle scholen. Hoeft toch niet expliciet benoemd te worden dan?quote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef miss_sly het volgende:
Die staat de kind op te halen en doet 't journaal ff d'r bij.quote:Op maandag 14 december 2020 13:24 schreef Benny het volgende:
Boetes voor bedrijven die nog steeds geen maatregelen hebben getroffen om mensen thuis te laten werken?quote:Op maandag 14 december 2020 13:20 schreef DustPuppy het volgende:
Hoorde ik nu goed dat ze thuiswerken willen gaan afdwingen. Hoe dan?
Enkelband om en wanneer ze je op kantoor zien word je afgevoerd.quote:Op maandag 14 december 2020 13:25 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hoe houden ze mensen zonder kinderen (zoals ik) tegen dan?
Blijkt Vomy gewoon een collega te zijnquote:Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waren er serieus een paar die er nogal raar van opkeken..
godsamme wat een fopmaatregelen waren dat ook.......en dan er nog wat van verwachten ookquote:Op maandag 14 december 2020 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Exact.
Dus niet als je al op 2000 besmettingen per dag zit de kroegen een keer een uurtje eerder sluiten![]()
.
Nou ja op de werkvloer is alles gewoon doorgegaan.quote:Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Waren er serieus een paar die er nogal raar van opkeken..
Als je op kantoor zit had je er al niet moeten zitten.quote:Op maandag 14 december 2020 13:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Paniek hier op kantoor is compleet hoor, als een schokgolf ging het rond
quote:Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijkt Vomy gewoon een collega te zijn
Er is een extra NOS journaal met alle maatregelen op een rijtje.quote:Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Huh, heb ik iets gemist, zijn alle regelingen al kenbaar gemaakt?
Probleem is dat je door dit niet te volgen en inconsequente beleid een groot deel van de mensen allang kwijt bent geraakt. Mensen houden zich amper aan regels, 18% gaat gewoon met een positieve test naar buiten.quote:Op maandag 14 december 2020 13:19 schreef Confetti het volgende:
[..]
Werkt niet hier want wij sluiten winkels. Dan gaan mensen zich verplaatsen. Wil het werken moet je mensen opsluiten.
Via via, schijnbaar. Het is echt triest dat het op deze wijze gedaan wordt.quote:Op maandag 14 december 2020 13:26 schreef Cue_ het volgende:
Huh, heb ik iets gemist, zijn alle regelingen al kenbaar gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |